* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Jojon, ik ben nog dezelfde middag het middeltje gaan halen! Thnx voor de tip. Zo langzamerhand gaat het beter met mijn mond en kan gelukkig weer een beetje normaal eten.

het valt allemaal wel mee hoor, slaap de laatste tijd weer redelijk goed en dat is wel fijn. Ik kijk het maandag ook even aan, anders gewoon een half dagje en dinsdag dito. gelukkig doen ze bij ons niet zo ingewikkeld en dat maakt het werken juist daarom waarschijnlijk een stuk makkelijker.

Wat jij met je bekken hebt lijkt mij een stuk minder en je hebt nog de zorg van een kleine erbij. Daar heb ik uberhaupt veel respect voor, voor al die dames die dan met verlof zijn, maar natuurlijk nog wel een dartel kleintje hebben rondhuppellen, vragend om aandacht.

Ik hoop dat je bevalling snel gaat doorzetten Jojon!
Watever, balen van die bacteriën, maar fijn dat je toch nog even aan het werk kon. Kun je het voor je gevoel toch wat beter afsluiten.

Jojon, balen van die bekkenpijn.

Ik heb het vooral als ik opsta na een nacht liggen of een hele tijd zitten, maar ik loop de pijn er wel vrij snel uit.

Sanloes, fijn als de kamer vanavond af is!

Randy, ook bijna met verlof. Erg fijn, zeker als de verbouwing ook nog uitloopt....

Ik heb een volledige vibi, al erg ver ingedaald volgens verloskundige. Dat voel je inderdaad wel in je bekken en aan je schaambeen!

Ik kreeg allemaal complimenten van de vk: mooie strakke buik, goede doorbloeding, goede bloeddruk. Kortom, mijn lichaam is erg goed bestand tegen een zwangerschap. Niet dat ik er zelf invloed op heb, maar toch wel een keertje leuk om te horen. Deze verloskundige had ik ook nog nooit gehad. Het zijn er op zich maar vijf bij die praktijk, waarvan er eentje nu ook hoogzwanger is, maar op een of andere manier krijg ik steeds dezelfde. Ze vroeg ook nog of ik erg opzie tegen de bevalling. Dat valt nu nog mee omdat je toch niet kunt voorspellen hoe het bij jou zal gaan, maar die spanning zal vast nog komen op het moment supreme. Ik heb me voorgenomen om dan vooral goed te luisteren, dus hopelijk lukt me dat dan ook! Vond de vk natuurlijk ook prettig om te horen.
Sas, ik heb gereageerd op hyves. Ik kan me voorstellen dat sommige het niet zien zitten om te veel te lezen. Ik word ook wel steeds zenuwachtiger en man ook merk ik. Vorige keer veel stress en dat komt nu toch wel beetje naar boven.

Zoontje vanochtend helaas vroeg wakker en ook gisterenmiddag kort geslapen. Maar hij is nu lekker met papa naar de praxis :-). Voor mij rustig dagje, alleen nog een bruiloft vanavond waar ik even mijn gezicht wil laten zien als het gaat. En ik moet eigenlijk nog vaderdagcadeautje kopen, hebben jullie allemaal al wat?
enne Jojon (sorry echt geheugen als een zeef), wat balen van je pijnlijke bekken. Nu maar hopen dat die onrust in je buik echt het begin is van iets!
Rommelt hier lekker verder, meer ook niet. Wel gek: hoe rustiger ik zit, hoe meer harde buiken. Dus ik blijf maar lekker op m'n luie kont zitten
Ik doe ook helemaal niets! Voel me wel beetje schuldig, maar ja, hoort erbij.
*meld*

Ik denk, ik oefen vast met melden, want morgen ben ik ook 37 weken.... :-)

Jojon, blijft het bij rommelen nog?

Hier nog echt helemaal niks. Ik geloof niet dat ik al een harde buik heb gehad. Baby ligt ook nog boven het bekken, maar zo te horen is dat alleen nog maar fijn. Alhoewel mijn maag wel erg weinig plaatst heeft de laatste week. Blegh.

Sterkte dames die nog met verbouwen bezig zijn. Ik zou er niet aan moeten denken... Hier is alles klaar voor de komst van de kleine. Tas staat klaar, alles gewassen en gepoetst. Morgen nog het bed op klossen en dan kan-ie komen. Maar ik ga er maar even niet vanuit dat er voor de datum iets gebeurt. Dan kan het alleen maar meevallen he?

Sas, ik ga zo even op hyves lezen. In tegensteling tot sommigen verslind ik nog steeds alle info, ook bevallingsverhalen schuw ik niet. Informatieziek misschien, geen idee. Ik vind het wel fijn om van te voren te weten wat er allemaal kan gebeuren. Zo vertelde mijn collega donderdag (twee kinderen) dat zij na de bevalling niet kon zitten van de hechtingen (wist ik), maar ook niet van de aambeien. Brrrrr. En dat de eerste keer naar het toilet gaan kan voelen alsof je er weer een kind uit moet persen. Tja, ik ben dan blij dat ik dat weet.

Verder niks te melden. Hou je taai allemaal!!!
Begint (helaas) weer rustiger te worden hier. Net even een uurtje op pad geweest met z'n drietjes, eventjes door het tuincentrum heengewaggeld en op de terugweg even de beestjes geaaid op de kinderboerderij. Maar misschien komt het wel weer terug als ik dadelijk rustig ga zitten, van mij mag het!

Nerwen: bij mij ging de eerste keer naar de wc juist best makkelijk. Zag er zó tegen op maar vergeleken met de pijn een paar uur daarvoor.... zorgen dat je genoeg drinkt dan is het in ieder geval soepel ipv een harde klont. Overigens, bij mij in het zh toen (ook zh van Chica geloof ik) zat in de wc een bidet ingebouwd dus ipv afvegen kon ik de boel lekker schoonspoelen met koel water. Ook heerlijk bij het plassen trouwens.!
Ik heb niet alles bijgelezen maar ik wil even melden dat ik in het zh opgenomen ben omdat bloedwaardes toch wat afwijkend waren in combinatie met die toch weer wat te hoge bloeddruk. Ik moet nu blijven tot het kindje er is. Waarschijnlijk beginnen ze morgen al met gel en dan later het infuus. Spannend hoor! Een ding is me verzekerd: 4 juli ga ik niet meer halen. Waarschijnlijk wordt het binnen enkele dagen. Whaaa!

Dikke knuffel voor jullie allemaal. Ik probeer contact te houden, heb gelukkig WiFi.
Ring: spannend, heel veel sterkte!
Ring: wat ongelooflijk spannend! Héééél veel succes, meid!

Mijn God, wat komt het nu allemaal dichtbij! Helluuuppp!!!!!!!!
Nou, dat gevoel heb ik nu ook heel sterk Blog!
Goh?
Oei!! Ring veel succes en sterkte... spannend hoor!!
Whaaaaaa Ring, wat spannund !!!!!

Ieks, het gaat nu ècht gebeuren. Binnen enkele dagen ben je mama.

Alvast héél veel succes hè?

(ik ben stiekum een beetje jaloers, ik wil óóóók
What matters most is how you see yourself
Ja idd whaaa! Ik hoop maar dat ik het ook kan, bevallen. Wat Sas zegt...

Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten Jane!
Kom ik net uit bad, druipt me er toch een hoop 'vocht' langs m'n benen.... Gebroken vliezen??? Net vk aan de tel gehad, heb nu een maandverbandje in omdat ze als ik meer vocht verlies wil 'ruiken' of het vruchtwater is. Vaag.... Over een uurtje terugbellen. Het kan net zo goed badwater zijn wat uit m'n vagina is gelopen natuurlijk. Dat denk ik zelf eerder eigenlijk. Buik is weer veel rustiger namelijk dan een paar uur geleden. Jullie horen het wel als er actie is!!!

Fijne avond in ieder geval.

liefs
Jemig dames!!! Jullie zijn allemaal stiekum Juni dames!!!

Ring wat onwijs spannend meis........... succes!
Ring: spannend zeg. Veel succes alvast en bevallen kan jij ook hoor!

Jojon: ben benieuwd of het vruchtwater is, vond je gerommel van vandaag ook al behoorlijk serieus klinken.

Het gaat nu wel snel zeg, ben benieuwd wanneer de eerstvolgende baby er is.

Vanochtend begaf onze wasmachine het, dus direct maar achter een nieuwe aan geweest. Wordt dinsdag bezorgd. Niet erg handige timing omdat ik woensdag wordt opgenomen. Gelukkig de was redelijk bijgehouden de laatste dagen. Financieel niet erg handig want we hadden net een nieuwe PC besteld en een mini-HIFI set gekocht. Nou ja, hopen dat er nu verder niets stuk gaat.
Wrsch. tot loos alarm, verder niet echt veel vochtverlies meer gehad behalve een paar druppels. Zou volgens de vk 'zoet' moeten ruiken en dat doet het niet, dus wrsch gewoon water en geen vruchtwater. Moet het vannacht en morgen in de gaten houden en als ik twijfel morgen gyn bellen en daarheen voor oa ctg en schijnbaar kunnen ze in het zh ook een testje doen of het wel of geen vruchtwater is. Vk mag nu toch niks doen, protocol schrijft voor dat ze geen inwendig onderzoek mag doen nu. Want mocht het wel gebroken vliezen zijn dat kan het een infectie veroorzaken. Gerommel is ook zo goed als opgehouden. Dus ik ga voor een rustige nacht!

Trusten allemaal!
Truste! Ik ga ook voor een rustige nacht, hopelijk een van de laatste voor de baby er is!

Jojon, spannend zeg!

Padababa ook al zo'n pech met je wasmachine. Balen!!!
Ring: probeer lekker te slapen vannacht, je hebt je rust hard nodig! Heel veel succes, tuurlijk kun je het! Je had toch ook nooit kunnen denken dat je lichaam in staat zou zijn om een baby en bijbehorende buik te maken?

Jojon: zou de frambozenthee zo goed helpen?

Het wordt inderdaad spannend, dames! Ik heb met het kindje afgesproken dat ze pas over minstens twee weken komt
Ring: je kan het!!!!!!! Maar rust eerst nog heel even uit.

Jojon: jij houdt de spanning er ook goed in, zeg!

Truste!!!!!!
Mwah van uitrusten is niet echt sprake geweest. Ondanks dat ik alleen lig werd ik toch steeds wakker. Van een ambulance, de nachtzuster, het kussen enzovoorts! Net om zes uur alle controles gehad, en straks moet ik douchen. Om acht uur begint het circus: inwendig onderzoek, gel en ctg. Mijn vriend komt rond half tien, hij mocht 'uitslapen!' Leuke vaderdag zo!

Jojon, ik ben benieuwd of je nog vruchtwater bent verloren!

Fijne dag iedereen!
PS. Ze zijn hier wel heel lief. Valt me echt reuze mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven