= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
Gefeliciteeeeeeeerd chica + man en natuurlijk moxxy! Wat een snelheid ineens zeg!

*tribune doet de wave*
Van harte gefeliciteerd Chica en man!!!!!!!! (en moxxy!!)

Wauw, wat vlug ineens. Hopelijk is alles gezond en wel. Veel geluk!

Moxxy, bedankt voor de updates, super.
Joepieeeee!! Chica van harte meid!! Goed gedaan!!

En dank je wel Moxxy voor het doorgeven!
Moxxy, bedankt dat je ons gisteren en vanmorgen zo goed op de hoogte hebt gehouden. Jij ook gefeliciteerd met je kleine nichtje natuurlijk.

Ik ben wel benieuwd naar de naam van de nieuwe Chica-baby. Na alle twijfels van Chica over de naam en het volgens mij wel vijf keer wisselen
Driedubbele crosspost.

Nog geen baby's bij Quintie en Nerwen dus......balen dames, hoop dat jullie ook niet meer zo lang hoeven te wachten!!!
Zwaai Jojon! Goede nacht gehad of hing Toby ook toen non stop aan je tepel?

En jaaa ik ben ook erg benieuwd naar de naam. En de foto's. Hoop dat ze snel thuis komen.
Nee... Nerwen en ik gaan tegelijk met Watever bevallen op de 27e

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Anniek heeft een zusje!!!!!!

Gefeliciteerd Chica, J. en tante Moxxy,

zit hier gewoon met tranen in mijn ogen zo blij ben ik voor jullie.

Liefs, Ibbel
Goed gedaan Chica, gefeliciteerd!

En ook chicaman en Anniek (en zuslief met nichtje!)

Leuk nieuws zo op de nuchtere maag! Geniet maar lekker en laat je goed verwennen...
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Chica, J, tante Moxxy en Anniek gefeliciteerd!!! Goed gedaan! En lekker vlug ook!!

Voor alle andere dames die nog moeten kom op doe het zoals Chica!!!
Chica gefeliciteerd!!!

Moxxy bedankt voor de updates!! En jij ook gefeliciteerd met je nieuwe nichtje natuurlijk!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Chica van harte gefeliciteerd!!!

En Moxxy bedankt voor de inlichtingen.

(dames ook al z'on voordringster, dat jullie het even in de gatne hebben)
Jaaaaaa Chica en Chicaman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Een lange nacht is toch beloond !!

Ik ben heel benieuwd naar de naam en naar je bevallingsverhaal.

Geniet er nu eerst maar van. En een beetje bijslapen.

kus !
quote:Moxxy schreef op 16 juli 2009 @ 22:17:

Sorry dat ik nog eens zo verschrikkelijk inbreek op jullie topic, maar ik moet nog even Jane de groeten doen van Friesje, van het Cavia topic van heeeeel lang geleden. (@Jane: Friesje en ik schrijven al 3,5 jaar over onze kinders, wat begonnen is op een oud viva maandtopic (augustus 2006) dat we al een tijd geleden naar een besloten forum hebben verhuisd. Ze kwam even kijken ivm Chica en "herkende" jou).Heeee, wat leuk !

Doe Friesje de hartelijke groeten van mij. Gaat het goed met haar? En haar zoontje? Of heeft ze inmiddels al een 2e?

Groetjes, Jane
Dat ging snel!

Gefeliciteerd met jullie dochter Chica!
Heeee, wat leuk !

Doe Friesje de hartelijke groeten van mij. Gaat het goed met haar? En haar zoontje? Of heeft ze inmiddels al een 2e?

Groetjes, Jane[/quote]

Het gaat heel goed met Friesje, ze heeft een heerlijk en eigenwijs peutertje van bijna 3!

Dank allen voor de felicitaties! Ik denk dat Chica vanmiddag naar huis mag. Mn ouders zijn met Anniek net in het ziekenhuis aangekomen zodat Grote Zus haar Kleine Zus kan ontmoeten.
Gemeld: Nerwen, Quintie, Meis, Watever.

Meldplicht nog niet voldaan: Wyfke, Loekie, Pippa, Randy

Nog 8 bevallingen te gaan. Het schiet al op (maar dat zullen de dames die overtijd lopen niet beamen vrees ik....)

Vannacht is erg goed gegaan. Gisteravond heeft hij genoeg reserves genomen, want om 22u, 2.30 en 7u gedronken. Goed te doen dus en ben zelf ook lekker uitgerust. Vandaag ga ik dan elke twee uur aanleggen en na het drinken borsten leegkolven om de hoeveelheid voeding weer wat op te krikken. Verder rustig aan met de voetjes omhoog dat scheelt vast ook. Manlief is vandaag weer erg beroerd dus maar goed dat dochterlief uit logeren is. Thuiszorg is druk aan het poetsen.
Quintie, veel succes bij de gyn. Hoop dat je misschien nu al wel inleidbaar bent! Duim voor je!!!
Chica, gefeliciteerd met je dochter! Toch nog snel gegaan uiteindelijk. Ben benieuwd naar de naam...

Jane, ik heb begrepen dat wanneer je 's avonds laat een afgekolfde fles melk geeft, kans ook groter is dat kind doorslaapt. Klopt dat bij Joost?

Hier loopt de borstvoeding trouwens als een trein. Binnen tien minuten is het gebeurd. Hij meldt zich elke 3 à 4 uur. En zoon is in twee weken tijd toch ruim 400 gram boven zijn geboortegewicht. Dus ik ga er maar vanuit dat hij genoeg binnenkrijgt....
Ik ben zo benieuwd naar de kleine Rosalie van Engelbengel. Hoop dat alles wel goed gaat na die vreselijke rot start.

Ik moet maar aan haar blijven denken....

Hmmmm het blijft verder lang rustig hier.....................
Ben ik weer!

Vanochtend ontbijt gehad op het werk, laatste dag voor de vakantie. Was erg leuk, lekker gekletst met iedereen, alle cliche's weer 100 keer gehoord (er is er nog nooit 1 blijven zitten...).

De vrijpartij gisteren toch maar even overgeslagen, gisteravond inene wat bloedverlies. Dat kwam waarschijnlijk toch van dat inwendig onderzoek nog, vanochtend ook nog een beetje rozig zeg maar. Nu alles weer rustig, verder ook niet meer of minder harde buiken.

Ik hoop nu maar op het strippen van maandag aanstaande, voor Chica werkte het prima geloof ik.

Wyfke, ik wacht niet tot de 27ste hoor!!!

Nu even naar Hyves.
Meld! Kan het weer zelf doen, thanx Jojon.

Maar ben natuurlijk nog lang niet bijgelezen. Wel zie ik dat Chica is bevallen. Gefeliciteerd meid!! Ben benieuwd naar het verhaal, maar dat komt vast wel!

Tot later!
Al middag en nog hebben vier dames zich niet gemeld! Zouden ze opeens allemaal tegelijk druk bezig zijn met de bevallen??

Nerwen klinkt leuk dat ontbijt. Leuke afsluiting van het schooljaar, leuk om daar nog even bij te zijn. Spannend dat bloedverlies, misschien wel een stukje slijmprop ofzo wat je bent verloren? Overigens heeft vrijen hier bij beide zw.schappen aan het einde niet geholpen om de bevalling op gang te brengen.

Over dat strippen: moeilijk te omschrijven waarom dat zo'n onprettig gevoel is. Het voelt een beetje alsof je van binnen wordt geknepen denk ik, met af en toe een flinke stekende pijn. Wat ik het meest vervelend vond, was dat ze bij mij tegelijkertijd hard op mijn buik duwden om de baby omlaag te drukken, zodat ze er beter bij konden. Tijdens het strippen kreeg ik toen een knetterharde buik wat al pijnlijk is zonder dat er aan/in je wordt 'gewroet'.
Wyfke is ook bevallen!!! (even stiekem op haar hyves gespiekt!). Gefeliciteerd!!!

Weet verder niet hoe of wat, maar las een krabbel van vanmorgen waarin ze wordt gefeliciteerd met haar dochtertje. (zie je wel Wyfke, gewoon een dochter!)
SMS van Wyfke:

** Om 2.45 is dochter geboren in amper 2u tijd, heftig! Alles gaat heel goed, ze is lekker tevreden en heeft al bij mij gedronken. Ze weegt ruim 8 pond! **

Ik heb toestemming van Wyfke om de naam van haar dochtertje op hyves te zetten, dus dat ga ik hierbij doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven