= = = = Juli 2009 = = = =

28-06-2009 15:25 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
En....hier gaan we verder, midden in de bevallingen .

Link naar het vorige topic:

* * Juli 2009 * *
What matters most is how you see yourself
We hebben Chica alleen vanmorgen vroeg gezien. Meestal is ze toch wel vaker op een dag hier? Of zou ze haar humeur aan het zoeken zijn? Die was ze toch kwijt vanmorgen?

Ik zag wel op hyves dat haar vriendinnetje terug is, dus misschien is ze daar....

En Nerwen....is die gesignaleerd??

Ooo, ik moet het beter in de gaten houden.

Houd je mobiel paraat Jojon!!!
Nerwen is hier wel geweest hoor!

Dat Quintie hier alleen in de vroege ochtend was, dat vind ik meer dan typisch......dat zou best wel eens kunnen.....
inderdaad, er zijn er best wat die maar eens per dag komen maar Quintie hoort daar normaal niet bij! O ik hoop toch zo dat ze "bezig" of beter nog, al klaar!!

Los daarvan mag jij ook wel vannacht hoor Randy!!

Voor de rest van de dames welterusten!!!
Bah, kan niet slapen.....bij geluiden in de slaapkamer en plassen.

Door het plassen, ben ik weer klaar wakker!

Na ja, maar een beetje kompoeteren, wie weet dat ik dan weer een beetje duf wordt. Vraag mij af of er dames zijn die op dit moment ook klaarwakker zijn maar dan door hele andere dingen???

O ja ik ga eens kijken hoe de nieuwe naam staat op het geboortekaartje.
Oh dat staat erop alsof het kaartje ervoor ontworpen is!
Meld. Ben inderdaad humeur aan het zoeken, want vandaag weer kwijt. Ik moet soms gewoon even afstand nemen van alles wat met zwanger te maken heeft (alsof dat kan met zon buik) anders trek ik het soms niet meer. Heb ook geen puf om op iedereen te reageren, sorry, zit er gewoon een beetje doorheen. Komt wel weer.

Vandaag VK, zal wel even komen melden hoe het was aan het einde van de dag.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
En ook van mij een meld hoor!!

Grappig dat jullie me misten gisteren! Ik had gisteren e.e.a. in huis gedaan en Jano was thuis, dus wilde hem ook wat meer aandacht geven dan normaal. Dat jochie maakt tegenwoordig ook weinig mee met mij als moeder... niet dat ik nu veel kan, maar we hebben lekker boekjes gelezen en samen gedut op de bank. Helaas nog geen baby hoor!

Chica wat vervelend dat je er doorheen zit meid. JIj bent meestal degene die anderen uit een dipje trekt! Ik hoop dat je humeur weer gauw terugkomt

Watever heb je nog een beetje kunnen slapen?? Leuk he, zo'n geboortekaartje met de naam? Maakt het gelijk zo echt he?

Jojon ik had het ook al eens gezegd, maar ik vind Toby zo ontzettend schattig klinken! En dat liedje is ook heel lief vind ik

Pfff verder was er heel veel babypraat gisteren zag ik, grappig dat dat nu ook steeds vaker voorbij komt i.p.v. de zwangerschapspraatjes Ik ben ook zooooo benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen!

Ik kom vandaag wel weer wat vaker langs... beloofd
Heel misschien ben ik de volgende wel! Ik werd vanochtend wakker met een pijnlijke kramp onderin m'n buik. Ze komen nu sinds 7.00 uur af en toe terug en ondertussen blijf ik een beetje een zeurderig gevoel houden. Vriend heeft het bevallingsbed inmiddels klaargezet. Mijn eerste bevalling begon precies zo, dus ik ben benieuwd.

Quinty: begrijpelijk dat je tijd met Jano door wilde brengen gister! Ik zit eigenlijk ook alleen maar achter de pc als dochter een middagslaapje doet, anders vind ik het ook een beetje sneu.

Chica: ik hoop dat je snel een stralend humeurtje vindt. Anders zijn het van die lange dagen, bleh!

Ben ook erg benieuwd hoe het bij Jane thuis gaat.

Ga nu ff lekker douchen. Als jullie vandaag een hele tijd niks meer van me horen kunnen jullie er wel van uit gaan dat de bevalling begonnen is.
*meld*

Wyfke spannend!! Ga je ons niet eens op de hoogte houden van het aantal cm ontsluiting????

Quintie, je maakte het spannend!!! Ik dacht net toen ik de pc aanzette echt van laat ik eens kijken hoe het bij Quintie is!!

Zit hier met slechtluisterende kleuter op schoot, mama-dag vandaag, zal lastig worden om te forummen...fijne dag allemaal!!
Wyfke, zet 'em op!!!
Meis: zolang ik nog in staat ben om de trap op te klimmen en de pc aan te zetten, hou ik jullie op de hoogte! Als jullie niks horen is het dus menens Maar ja, er waren hier meer hoopvol door krampjes dus ik probeer er niet te veel van te verwachten. Maar een verandering is het wel.
Wyfke je bent hartstikke aan de beurt hoor! (ook al is het een meisje)

Loekie mag natuurlijk ook, dat is nog een geelbalkje dus misschien wel een jongen.

Ik moet straks weer naar de VK. Ga ff een bakkie drinken nu.

tot later
Succes bij de vk Watever! En je brengt me op een idee met dat bakkie, ga er ook lekker even eentje zetten!
aaaaaah chica, kom op hoor meid, jouw kleine Caatje komt ook gauw

Wyfke en de rest zet 'm op

Meld!

Dus Wyfke misschien wel aan het bevallen vandaag (you go girl!) en Chica en Watever naar de VK. Hopelijk komt daar goed nieuws uit. Hoewel, Watever is nog lang niet aan de beurt om te bevallen (een groot deel van mijn frustratie komt voort uit het gegeven dat zoveel van jullie te vroeg zijn bevallen, ging er daardoor vanuit dat ik dat ook zou gaan doen. zat ik er effe ver naast).

Ik had vanavond en vannacht af en toe een wat kramperig gevoel. NIet dat het erger werd en afzwakte of zo, meer dat 'getver ik ben ongesteld' gevoel. Heeft dus niks opgeleverd want baby zit nog op z'n plek.
Niks aan de hand hoor Pippa! Ik wacht netjes op mijn beurt.

De 27e komt ie, echt waar!
Meld met baby in de buik.

Vanochtend controle gehad, de vk heeft even gevoeld en het is al aardig verweekt. Ze schat het zo in dat ie toch wel binnen een week komt. Maar volgens mij zegt ze dat altijd als iemand overtijd loopt, om je moed in te praten.

Nu ziet het er als volgt uit (mits babylief zich niet meldt). Maandag mag ik bellen om te strippen, als ik wil. Heeft iemand daar ervaring mee? Er waren er hier ook een paar gestript toch? Missy misschien?

En woensdag moet ik op controle naar het ziekenhuis, dan 10 dagen overtijd. Als alles ok is, mag ik lopen t/m 42 weken. Dat is dan zondag. En dan nog niks, dan maandag inleiden.

Engelbengel: Ik hoop je vlug hier te zien, dan is alles tenminste ok. Ik denk steeds aan jullie.

Chica: Ik herken dat heel erg!! Die buik zit er nou eenmaal en de hele dag wordt je ermee geconfronteerd, inclusief alle ongemakken en pijntjes daarbij. Ik kan ook alleen nog maar praten over en bezig zijn met baby, tot ik echt gek wordt van mezelf.... Ik heb het ook alleen maar over "de dames van het forum".

We gaan zo even de tuin in, manlief doet het werk en ik geef aanwijzingen. Even de gedachten afleiden. De dagen duren anders zoo lang.

Quintie: lekker wat tijd met je zoon. Ik kan me voorstellen dat de leuke dingen er wat bij in schieten nu, dat je alleen puf hebt om te zorgen.

Wyfke: ik hoop het voor je!!!! Je bent tenslotte aan de beurt en hebt lang genoeg gewacht! Sterkte en succes!

Meis: toch hopelijk ook een fijne dag met je kleuter..

Watever: hoe was het bij de vk?

Pippa: dat gevoel heb ik ook regelmatig 's avonds en 's nachts vooral. Al een ruime week helaas. Ik hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten.

Fijne dag allemaal en misschien tot later nog!
quote:Nerwen schreef op 16 juli 2009 @ 11:11:

Pippa: dat gevoel heb ik ook regelmatig 's avonds en 's nachts vooral. Al een ruime week helaas. Ik hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten.

Oh echt? Da's balen. Want ik heb het nu weer en hoopte dat het misschien toch een teken was dat ie eraan zit te komen. Balen dat jij het al meer dan een week hebt zonder resultaat...

Nou, dan ga ik maar eens naar de nieuwe Douglas (vandaag geopend) om te kijken of ik nog iets kan scoren.

NB ik word a.s. dinsdag ook gestript als ik dat wil. Mijn insteek is 'doe maar' ondanks dat het geen succes garandeert en het best een naar gevoel schijnt te zijn (en ik ben echt een watje als het gaat om inwendige onderzoeken dus dat voorspelt ook niet heel veel goeds voor de bevalling, hahaha).
Wyfke, zet ‘m op!!!

Ring, thanks voor de tip, ik ga eens op die website kijken. Fijn dat jouw dochter ’s nachts telkens op dezelfde tijd komt. Zoon komt bij ons nog steeds ’s nachts sneller achter elkaar dan overdag. Maar ik bedacht me ook dat ik dan misschien iets te snel toegeef. Ik word wakker van wat gepruttel en laat hem volgens mij dan niet eerst echt huilen, wat ik overdag dan vaak weer wel doe…. Komt gewoon omdat ik ’s nachts nog half slaap. Ik kan me ’s ochtends vaak ook niet meer herinneren hoe laat hij zich precies heeft gemeld. Leuk dat jullie met Miep hebben gedoucht. Dat wil ik binnenkort ook eens uitproberen.

Jojon, wat een poepdrama bij jullie. Zul je net zien dat het tegelijkertijd komt…

Chica, succes met het zoeken naar een goed humeur… Kan me voorstellen dat je er soms echt doorheen zit. Zeker met ook nog het gedoe rondom je dochtertje!

Succes bij de vk, Watever ook

Ook de andere zwangeren: succes!!!
Toch nog even melden dat de uitslag van de bekkenfoto van Anniek goed was. Geen afwijkingen of bijzonderheden. Pffff ben helemaal opgelucht en dat scheelt alweer een stuk voor mijn humeur.

Als ik nou ook nog even beval vandaag. Heb al de hele week dat ongesteld gevoel en harde pijnlijke buiken, maar hier verder helemaal niks hoor.

Wil je niet teleurstellen Pippa en misschien is het bij jou wel een voorteken toch?

Wyfke: Zet m op, jij bent inderdaad echt aan de beurt hoor.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Maria, ik ben toch ook gelijk wakker als Miep wakker wordt hoor. Dus wat dat betreft geef ik ook toe. Ik laat haar trouwens niet huilen (ook overdag niet), tenzij het een keertje een gilletje is (heeft ze soms).

Maar ja, ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Dus of ik het goed doe weet ik ook niet, ik ga gewoon steeds op m'n gevoel af.

Meiden, zet 'em op! Ik hoop echt dat jullie snel gaan bevallen, vooral de dames die alweer overtijd lopen. Het is een mooie dag vandaag, laat maar komen die baby's!

PS. Pippa, zit er gewoon een Douglas bij jou? Leuk!!!
Snelle check, iedereen is geweest behalve Randy!!!

Chica, fijn dat er niks mis is met de heupjes van Anniek! Nu nog even snel bevallen, ben jij in elk geval weer een beetje op de been als zij volgende week geopereerd moet worden...

Ik ben 4,5 jaar geleden ook gestript, weet het niet meer heel zeker maar geloof niet dat ik het erg pijnlijk vond.

Morgen mag ik mijn nieuwe koekblikje ophalen, dochter gedraagt zich vrij goed (al zit ze nu alweer bij me op schoot) en nu gaan we eerst even wat eten....
* meld Randy via sms * Ze heeft vandaag geen internet dus kan zich niet live melden hier!

Ze is dus nog niet aan het puffen maar ligt heerlijk buiten bij het zwembad.

Wyfke, je maakt het spannend meid. Zet 'm op!
Ik meld me ook maar weer, het lijkt erop dat ik hetzelfde heb als Nerwen en Pippa! Het zal wel voorwerk zijn! Maar het rare is dat sinds ik vanochtend echt even een pijnlijke kramp moest wegzuchten, ik wel uit ga zien naar de bevalling. Van mij mag ze vandaag wel komen hoor! En dan ben ik weer bang dat als ik te veel hoop er juist niks gebeurt. Ik moet gewoon ook gestript worden, dan vliegt ze er vast zo uit

Maar ja, die nuchtere ha van mij ligt niet wakker van mij tot ik 42 weken zwanger ben geloof ik.

Nerwen: Wat een ontwikkelingen! Al met al heb je nu toch een hoop duidelijkheid gekregen! Ik moet geloof ik nog afwachten tot 24 juli (mits alles goed gaat), dan ben ik precies 42 weken.

Ring: is goed toch, dat je op je gevoel afgaat?

Chica: oh wat fijn van die goede uitslag voor Anniek. Die arme schat had haar portie ook wel gehad, dus heupproblemen hoeven daar niet bij! Even uit nieuwsgierigheid, maar loopt ze inmiddels los? Ik hoorde trouwens dat passieve taalbeheersing (als ze jou begrijpt wanneer je haar iets vraagt of iets benoemt)ook meegerekend mag worden bij de 50 woordjes.

Inderdaad nog geen Randy vandaag! 't Zal mij benieuwen!
quote:jojon schreef op 16 juli 2009 @ 13:00:

* meld Randy via sms * Ze heeft vandaag geen internet dus kan zich niet live melden hier!

Ze is dus nog niet aan het puffen maar ligt heerlijk buiten bij het zwembad.

Wyfke, je maakt het spannend meid. Zet 'm op!

Crosspost! Wat attent van Randy om zich even via sms te melden.

btw: heeft iemand al iets van Jane gehoord???? Of Loeki???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven