***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Nerwen... jouw man is erg Zennnnnnnnnn?? hihi, ik ga hier thuis maar niet vertellen over de eieren. Kost me misschien weer een kast als het niet lukt. Het kost me iig een ei, dat weet ik zeker
Even snel want dochterlief zit bij me op schoot. Weinig tijd vandaag want ben alleen thuis met de kids. Lucia slaapt tegenwoordig 's ochtends een paar uur uit en die doe ik dan 's middags niet meer op bed. Ze slaapt dan 's avonds weer gewoon rond 19.30 uur dus geen geouwehoer meer tot 21 uur! misschien een tip om eens te proberen peutermoeders?

Pada wat ontzettend fijn dat Padababy weer thuis is. Het dochtertje van een vriendin van mij is er ook erg ziek van geweest. Het is niet te hopen dat ze er gevolgen van zal ondervinden. Nu maar even lekker uitrusten en genieten van elkaar en lekker sinterklaas vieren!

Verder sluit ik me helemaal aan bij jouw visie op rijstebloem en bijvoeden. Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen, maar wat ik wel eens een beetje eng vind (ik zou het zelf tenminste niet doen) is dat sommige mama's gewoon wat proberen zonder dit met cb of ha te overleggen.

Chica: had jouw ha al eens gekeken naar die plekjes van Saar? Die van mij heeft altijd uitdrukkelijk in de bijsluiters staan dat ik de medicatie voor het ene kind absoluut niet voor het andere mag gebruiken. En eczeem kunnen ze ook wel eens overgroeien, dan is het gewoon weer over in de peuter- of kleutertijd.

Ik wil trouwens niet opschepperig overkomen met mijn verslag van het cb-bezoek, maar die vp zat me echt helemaal de hemel in te prijzen! Wel fijn om te horen maar ik wil er niet mee zeggen dat mijn weg de ware is.
Wyfke: niet zo bescheiden! Je hebt een mooi compliment gekregen op het cons.buro en daar mag je met recht trots op zijn!!! Verder erg blij zijn met het feit dat het cons.buro achter je staat met bv etc., hier zijn ze vrij makkelijk met 'bijvoeden' in de ruimste zin v/h woord (bij een klein knikje in de curve bijvoeden met kv aanraden bijvoorbeeld). Terwijl júist zo'n compliment dat je het goed doet, een stimulans is om door te gaan lijkt me.

Dochterlief trapt daar dus echt niet in, 's middags niet naar bed! Hier gaat ze na haar boterhammetje graag mee naar boven en zonder problemen pitten. Dat ze al de hele week 's avonds aan het rommelen is, komt ook mede doordat ze wakker wordt van het hoesten en/of benauwdheid. Dat blijft vrees ik de komende tijd nog wel even . Verder zat er een paar keer een flinke poepbroek dwars, maar dat probleem heeft zich volgens mij gisteren wel opgelost, want ze heeft me toen toch een paar poepbroeken gehad!!! (lang leve de roosvicee laxo, dat helpt echt goed bij haar)

(verder moet ik zeggen dat ik probeer om 's middags beide kids een uurtje overlappend in bed te hebben. Even een uurtje voor mezelf, op de bank met de benen omhoog. Heb ik ook met mijn bekken echt wel even nodig hoor.)
Watever: beide kids moeten hier altijd bijkomen na een paar dagen kdv. Merk ik echt dat ze 's morgens langer uitslapen en ook overdag langer slapen. Gewoon lekker veel knuffelen, keertje extra aanlegggen en niet teveel plannen op zo'n dag als dat kan. (kom je zelf ook van bij na een week hard werken, toch?) Hier komen ze altijd beiden helemaal tot rust na een lekkere wandeling als ze zo aan het mopperen zijn, misschien een ideetje voor jou?

Ben dus niet helemaal goed bijgelezen, maar begreep ik dat de bv nu wel weer beter ging? Had je het nog geprobeerd om even te kolven om het 'strijd-ritme' te doorbreken?
Zoonlief is vandaag trouwens alweer vijf maanden! Time flies.....

Verder is het vandaag precies drie jaar geleden dat ik werd gecurreteerd ivm de miskraam. Heel gek, ondanks dat ik weet dat ik mezelf gelukkig mag prijzen met gemakkelijk zwanger hebben kunnen worden elke keer en twee gezonde kids, zal ik die dag niet snel kunnen vergeten. Zo onbevangen als de eerste weken van die zwangerschap, heb ik daarna ook niet meer kunnen genieten van de andere zwangerschappen. Juist door de miskraam in mijn achterhoofd....
Ok, ik ben klaar met mijn monoloog hoor!
Inderdaad Wyfke net wat Jojon zegt

Hartstikke aannemen die veer en hem er niet meer uithalen...haha

Jojon ik denk ook dat het zo is hoor met Jasper. Het is natuurlijk ook wat voor z'on kleintje, al die indrukken. Helaas lukt een wandeling niet, heb stucende polen in huis. (ja ze zijn nog steeds bezig in ons huis, never ending story)

BV loopt inderdaad weer beter. Hij drinkt iig weer rustiger. Ik denk zelf heel sterk dat hij aan alle veranderingen erg moest wennen en dat hij nu weer langzaam in het nieuwe ritme komt.

Dank je wel dat je er weer aan dacht.

Hij ligt trouwens nog steeds lekker te slapen.

Nog iets leuks trouwens; kreeg een brief met waardebon binnen van de lokale bieb, voor gratis lidmaatschap voor Jasper en een boekstartkoffertje kado (met boekjes en cdtje). Zo ontzettend leuk, ga ik spoedig even halen.
Jojon, dat wist ik helemaal niet van jou. Ben natuurlijk ook vrij laat in gestapt in het forum, omdat ik de laatste van juli was, maar besef mij dat ik van meer mensen niet eens de voorgeschiedenis weet. Ik kan mij ontzettend goed voorstellen dat je er dan niet zo onbevangen van geniet. Heb dat nooit meegemaakt gelukkig, maar na mijn combinatietest was ik het onbevangen gevoel ook kwijt.
Jojon, ik wist dat ook niet (meer). ik kan me voorstellen dat je het nog weet. Ik heb hetzelfde met de datum van mijn curettage (heb daarna ook nog een 'gewone' miskraam gehad, maar om de een of andere reden was dat minder heftig). Weet zelfs nog welk tshirt ik aanhad toen we in het ziekenhuis hoorden (we kwamen voor de eerste echo) dat er niets zat. twee dagen later lag ik op de operatietafel. Heel naar en inderdaad: de onbevangeheid is dan volledig weg. Knuffel je kindjes vandaag maar een keertje extra!

Watever: nog steeds polen in huis? wat lijkt me dat vervelend. helemaal geen privacy. drama! hoe lang duurt dat nog?

Wyfke: hier slaapt jongste zoon al een hele tijd alleen de ochtend. Hij gaat er tussen 9 en 10 in en slaapt dan (meestal) 2 uur. daarna is het over. meestal dan, want ik heb m er nu weer inliggen (hij was nog erg moe). probleem is dan alleen dat ie meestal heel vervelend wakker wordt, maar ja... (is probleem voor vriendlief denk ik, want ik ga straks weg... )

ok, ga de heren hier even wat lekkers geven. tot later!

(oh ja, heb routebeschrijving op hyves gezet!)
Jojon: kan me voorstellen dat dat een beladen dag blijft.

Ik wist helemaal niet dat jij miskramen gehad had MissBR. Waarschijnlijk wel ooit gelezen maar niet opgeslagen.

Hier gaat zoons middagslaapje er zo langzamerhand ook uit denk ik, alhoewel ik even af moet wachten hoe het gaat als we volgende week weer gewoon allebei aan het werk zijn en hij dus eruit moet als we weggaan ipv kan slapen zolang hij wil. Net als Jojon vind ik het wel even lekker als ze allebei tegelijke slapen op een dag.
ja pada, tussen nummer 2 en 3 zit nu bijna 4 jaar. IN die periode werd ik heel moeilijk zwanger en heb ik twee miskramen gehad. De eerste was een zogenaamde 'partiele mola zwangerschap' waarbij er eeen leeg vruchtzakje achterblijft en je lijf blijft denken dat je zwanger bent. het meest vervelende daarvan (afgezien van het gevoel dat je lijf je bedrogen heeft en je gecurretteerd moet worden) is het feit dat je nog een half jaar nadat je bloedwaardes weer normaal zijn niet zwnager mag worden omdat je regelmatig (eerst elke week daarna elke maand) gecontroleerd moet worden. het kan namelijk zijn dat er cellen achterblijven en dat kan gevaarlijk zijn. was een heel gedoe dus...

en nu zijn we weer twee kinderen verder en is het wel weggezakt, maar soms realiseer ik me ineens hoe rijk we eigenlijk zijn!
aahh, even frustratie kwijt zou vanavond gaan eten met vriendin. vriend gevraagd uiterlijk 18.15 thuis te zijn. bel ik om 5 uur om te weten hoe laat t wordt ivm zijn eten en dat van de jongens.is ie nog niet vertrokken! en hij is op zeker anderhalf uur rijden! aaahhh! ik zit behoorlijk te balen nu.... mannen!!!!
Kan me voorstellen dat je baalt, MissBR! Je had je zo verheugd op een lekker etentje en als je er nu al optijd bent, heb je in ieder geval al lopen stressen. Niet leuk!!!

Idd wat je zegt, je telt je zegeningen nog een keer extra als je terugdenkt aan een miskraam. Zo ervaar ik het.
Straks al bijgelezen, nu reageren... Kijken wat ik nog weet!

Pada, wat super dat je meisje weer thuis is!

Chica, wat balen van die eczeem bij Saar. Kan het ook van voorbijgaande aard zijn zoals Meis beschrijft? Je weet dat BV het bij Anniek ook niet heeft kunnen voorkomen, dus voel je niet schuldig he?

Wyfke, fijn dat de bv toch goed loopt. Met dat gegeven gaat het vast lopen als een trein.... uh... koe

Watever, fijn dat het met Jasper beter gaat op kdv. Wel jammer dat hij op dagen thuis dan zo moe is. Hier slaapt zoon op kdv ook minder goed dan thuis.

Miss BR, hoe herkenbaar die mannen... Ga je alsnog met vriendin eten?
Bedankt dames, ik voel me nog steeds helemaal zennn over dat cb-bezoek. Maar ik ben eigenlijk stiekem ook best tevreden over de arts en de verpleegkundige. Ze doen daar ook niet van die APK-tests (volgen, buikliggen, etc.) en kijken vooral of kindjes tevreden zijn en er weldoorvoed uitzien.

MissBR: wat ontzettend vervelend zeg dat je vriend de afspraak niet nakomt. Dat krijgt 'ie nog wel te horen vandaag verwacht ik. Echt lullig want je hebt het de hele week al zo druk en dan heb je iets leuks in het vooruitzicht....grrrr!!!

Watever: goede tips volgens mij van Jojon. Denk dat Jaspertje gewoon gillend gek wordt van die Polen Op mijn vrije dagen drinkt babydochter trouwens ongeveer eens per 2 uur bij mij, misschien toch wat schade inhalen. De dag verwerken doen ze beide gelukkig slapende

Jojon: ik ben er nog niet over uit met die slaapjes van Lucia. Vanmiddag werkte het even niet. Ze was aan het einde van de middag echt op, ze dreinde en struikelde steeds (weer een tand door de lip, shit) en ik was ook nog alleen thuis met de kids. Vriendlief komt vannacht even thuis slapen en is morgen de hele dag ook weg. Ik vind dat best wel even een hele verantwoordelijkheid.

Ik weet nog dat dit niet bepaald een roze wolk topic was in het prille begin. Er was flink wat onzekerheid en verdriet uit het verleden. Eigenlijk wel heel fijn dat er zulke wolkjes van baby's geboren zijn en dat het allemaal eigenlijk heel erg goed gaat! Nu maar hopen dat Padababy zich er goed doorheen gaat slaan de komende tijd en niet met nare gevolgen zit.
Jemig ik vergeet gewoon helemaal te melden dat we hier vandaag weer een mijlpaal hadden! Ze is op haar buik gerold voor 't eerst! Het lag niet lekker, want ik merkte het pas doordat ze lag te kuchen en toen lag ze heel ongelukkig met haar linkerarmpje onder zich
Heftig MissBR die periode. En toch nog wezen eten? Irritant van je man, ik kan daar ook slecht tegen.

Watever: word je niet stapelgek van die Polen nog steeds? Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap 4 maanden in de rommel gezeten en was heeeeeel blij dat het af was.

Vanavond nog even weg geweest naar een etentje van een vereniging waar ik mee geholpen heb, was wel gezellig. Er was nog een feestavond achteraan, maar man SMS-te dat dochter wakker was, dus ben ik naar huis gegaan en hebben we net even lekker met zijn 3-en op bed liggen knuffelen.
Jemig.... ik heb gewoon 10 pagina´s gemist.

En dat terwijl het hier normaal op vrijdag rustig is.

Vinden jullie het héél erg als ik niet alles gelezen heb? Een hele vlugge scan is nog net gelukt.

Hier ook al dagen last van een pijnlijke en stijve bovenarm van de prik. Ik kon mijn pasje bijna niet door de gleuf voor de slagboom doen bij mijn werk *auw*, hahaha.

Pilates: toevallig ! Ik heb me vanavond ook aangemeld voor een proefles Pilates. Lijkt me juist goed om mijn rug-bekken-buikspieren beter te ontwikkelen.

Koor: ik zit sinds 2,5 jaar op koorles. Dat is nog niet echt een koor, maar we worden opgeleid voor een koor. Super leuk ! We zingen nummers die variëren van Bach/Händel tot aan de Beatles of Eros Ramazotti. Woensdag hebben we 'something inside so strong' van Labi Siffre ingestudeerd, 3 of 4 stemmig. Errug gaaf !

Chica, had jij het nou laatst over premies ziektekostenverzekeringen? Heb jij nog info voor mij hierover? Want wat jij hebt uitgezocht hoef ik niet meer te doen

Misschien even via Hyves bespreken? Ik vind onze premie eigenlijk ook wel de spuigaten uitlopen (EUR 300,- p/mnd) en dan heb ik nog wel korting collectieve verzekering via mijn werkgever.

Enne... je niet schuldig voelen over dat eczeem. Laura heeft 't ook en krijgt ook elke dag een 'portie' hormoonzalf. De huisarts heeft echt 1000x benadrukt dat het echt niet altijd met voeding te maken heeft en dat de hormoonzalf zondermeer langere tijd gebruikt kan worden. Dat is gebleken uit nieuwste onderzoeken. Ik moet ook nog maar afwachten hoe het zich bij Joost gaat ontwikkelen. Zou me niets verbazen als hij het ook krijgt.

Loeki: knap van je hoe je met jezelf bezig bent.

Pada, fijn dat je dochter weer thuis is !!!

Ik ga nu echt naar bed. Ben de hele week al veel te laat naar bed gegaan en dan gaat de wekker wel errug vroeg om 05.45 uur. Vanmorgen was ik m'n nest dan ook niet uit te branden, pffff. Truste !
What matters most is how you see yourself
Jemig, de laatste tijd is het hier echt niet meer bij te houden! En ik was nog wel zo ontspannen na mijn relaxdagje

Pada, wat fijn dat je dochter weer thuis is! Hopelijk knapt ze gauw helemaal op.

Chica, ben je nu overtuigd genoeg dat je je niet schuldig hoeft te voelen over de eczeem? Ik zie genoeg bevestigingen hier dat het helemaal niet aan kv ligt.

Wyfke, genoeg complimenten gehad nu? Ik had je jubelverhaal wel gelezen en wilde er ook op reageren, maar er wordt hier zoveel geschreven, ik vergeet meer dan de helft steeds weer.

Watever, fijn dat het met Jasper beter gaat op kdv. En met het slapen komt het ook vanzelf wel weer goed.

Met uk gaat het gelukkig ook steeds beter. Ze is nu niet meer zo zielig, maar weer "gewoon" verkouden. Ik hoop dan ook dat ze vannacht geen fles blieft (zoals afgelopen 2 nachten opeens wel weer het geval was). Ik voel mezelf ook nog steeds niet je van het, dus een nachtje doorslapen is heeeeeeeel erg welkom.
Pada, wat super dat je dochtertje weer thuis is!!

MissBR: nog wezen eten? Ik hoop dat het extra goed smaakte!

Chica, heel vervelend van die eczeem. Maar jezelf schuldig voelen heeft zo weinig zin. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan, maar het kost alleen maar energie en die kun je zoveel beter besteden.

Watever, fijn dat Jasper het in ieder goed doet op kdv en bij opa en oma! Het zit er nu al ws. bij hem in dat hij bij anderen voorbeeldig is en bij z'n ouder 'n klein draakje op z'n tijd

En ik zou ook gek worden van die Polen continu. Ben bang dat ik er binnenkort ook aan moet gaan geloven, want er moet wel eea gebeuren. Niet echt grote dingen of zo, maar op een of andere manier is het nooit 't goede moment.

Jane, dat klinkt erg leuk je koor! Als kind heb ik ook heel lang op een jeugdkoor gezeten, dat was over toen we gingen verhuizen.

Wyfke, wat fijn dat de bv weer loopt als een tiet! Super hoor, dus toch even een 'gewoon' tijdelijk dipje.

Mijn vader heeft een hele mooie en goede mail verstuurd naar ex + ouders. Erg blij mee. Ex had mijn vader gebeld en waar het op neerkomt is dat we het naar elkaar toe 'zakelijk' houden op 't moment. Meer zit er nu niet in. Ik ben er wel 'n beetje opgelucht over, want ik 'moest' van mezelf een soort van vrienden worden met ex, omdat ik me toch al schuldig voelde naar zoon. Maar eigenlijk kon ik dat niet en ben daarmee veel te veel over mijn eigen grenzen heengegaan. Ook wel spijt van, want ex mocht altijd langskomen om zoon te zien ten tijde van verlof, terwijl mij het enorm veel moeite kostte om hem steeds over de vloer te hebben. Maar ja, wilde hem niet weghouden bij zoon, ook omdat ik in de toekomst ook niet hoop dat ex dat wel doet. Ach ja.... 't is maar even beter zo en ik ga er vanuit dat het in de toekomst wel kan.
Jojon, Meis... Ik wist het ook niet (meer), van die miskramen. Wel dat dit topic eerst niet zo'n roze wolk had. Ik heb zelf ook twee curettages gehad. De eerste op 4 juli 2007. De tweede op 30 mei 2008. Ook ik weet nog veel in detail... Raar is dat.

Maar, het positieve is toch wel dat Miep op 4 juli 2009 werd verwacht! (Ook al is dat 22 juni 2009 geworden, het blijft toch bijzonder: precies twee jaar na de eerste curettage).

Pada!!! Wat fijn van je dochter. Ik hoop dat ze niet lang meer last zal hebben van het RS virus.

Eczeem hoeft inderdaad niet alleen door voeding te komen. Dat is duidelijk. Maar dat je met bewust voeden en bijvoeden misschien erger kan voorkomen, vind ik wel een heel belangrijk punt. Dat is absoluut mijn stokpaardje qua borstvoeding geven en bijvoeden. Miep heeft gelukkig nog geen eczeem. Wel een droge huid, maar daar heb ik lekkere zalf met glycerine voor van de dermatoloog.

Met hormoonzalf moet je zeker wel uitkijken bij zo'n kleintje. Bepaalde plekken op de huid kunnen beter tegen de zalf dan andere plekken. Er zijn ook vier verschillende klassen hormoonzalf. Soms is het beter een korte kuur te geven met een hoge klasse hormoonzalf, dan een langere kuur met een lagere klasse hormoonzalf. Daarnaast is intermitterend smeren heel erg belangrijk om later atrofie te voorkomen. (Dus vaste tussenpozen aanhouden, dagen waarop je niet smeert.) Ook al lijken de klachten hetzelfde als bij je andere kind, ik zou toch een consult bij de huisarts/dermatoloog overwegen als er zulke klachten opspelen. Misschien is er wel sprake van iets anders, eczeem en schimmelinfecties worden bijvoorbeeld vaker door elkaar gehaald, zelfs door huisartsen (allebei ziet het er hetzelfde uit, als kleine jeukende rode plekken). Dat kan geen kwaad, maar een schimmelinfectie is makkelijk te genezen... Zonde om dan te denken dat het om eczeem gaat!

Hou het dus in de gaten...

Leuk Jane, dat koor. Vooral dat je ook modernere nummers zingt. Niet alleen maar klassiek dus. Juist die afwisseling lijkt me fijn!
Wyfke, altijd leuk zo'n compliment. Fijn dat je dochter zo goed groeit!

Ik ben wel benieuwd naar Miep... Ze hoeft pas over drie weken weer, dan is ze ruim twee maanden niet meer geweest op het CB. Best lang, ik ben dan ook benieuwd wat de weegschaal zegt. Tussendoor wegen doe ik niet. Maar het zal dus best wat verschillen straks!

Over die drie weken gesproken... Over drieeneenhalve week is Miep een half jaar!!! OMG, dat klinkt echt al oud!

We gaan dit weekend de Tripp Trapp bestellen. Weer een stap verder in de ontwikkelingen.
quote:Wyfke schreef op 27 november 2009 @ 14:34:

Verder sluit ik me helemaal aan bij jouw visie op rijstebloem en bijvoeden. Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen, maar wat ik wel eens een beetje eng vind (ik zou het zelf tenminste niet doen) is dat sommige mama's gewoon wat proberen zonder dit met cb of ha te overleggen.

Dat je moet overleggen met ha/cb staat op de verpakking van fv ook, maar toen ik er op het cb ooit over begon keek dat mens me aan alsof ik gek was. Met andere woorden: zoek het lekker uit wat je doet met je fv... Nou, zak er dan maar in, dan haal ik mijn informatie wel ergens anders. Van ervaringsdeskundigen (hier dus, hahaha).

Junior heeft gisteren voor het eerst rijstebloem in zijn fles gehad en daar heeft ie prima op geslapen. Hij werd een stuk minder hongerig wakker vanochtend dus volgens vriend mag het nu elke avond in de fles. Híj wordt nl. een stuk relaxter wakker als junior niet in zijn oor ligt te gillen omdat ik nog niet terug ben met de fles... Vanavond ging de fles trouwens zo snel leeg dat ik serieus even in zijn nek heb gevoeld of de fles niet had gelekt en zo was leeggelopen. Er moet echt een draaikolk in hebben gezeten, zo snel was ie leeg. Ik snapte er echt niks van.

Pada, wat fijn dat dochter weer thuis is!

En verder weet ik het even niet meer. Wil naar bed. En dat ga ik nu ook doen. Trusten!
Jojon: ik kan me voorstellen dat dit een beladen dag was (ik bedoel gisteren).

Jee MissBR: dat verhaal van jou, waarom er 4 jr tussen nummer 2 en 3 zit, kende ik ook niet. Maar wat een groot geluk dat je nu 4 gezonde kindjes hebt! Super!

Wyfke: wat goed, die mijlpaal! Wat een knapperd!

Over eczeem: Blogbaby heeft dat ook een beetje. Ik smeer er niet veel op. Soms een beetje Bepanthen. Maar ze heeft het dan ook maar heel licht.

Lisa: wat fijn en goed dat je vader je heeft geholpen met die mail!

Ring: Jee, wat vliegt de tijd! Ja, de eerste kindjes hier worden binnenkort alweer een half jaar! Ongelooflijk!

Zo, en nu duik ik ECHT mijn bedje in. 't Is weer veel te laat geworden. Maar ja, ik moest dan ook héééél veel bijlezen hier. Trusten!
Inderdáád Ring, de 1e kindjes zijn al bijna een half jaar ! Wat gaat 't hard hè? Ik verbaas me er zelf ook steeds over. Bij de 2e lijkt het nog wel veel sneller te gaan dan bij een 1e.

En bedankt voor je nuttige info over hormoonzalven en atrofie. Dat van die intervallen wist ik niet. Mijn huisarts doet er heel gemakkelijk over en vind mij overdreven voorzichtig. Hij vind de algemene voorzichtigheid achterhaald, want hij was laatst bij een lezing geweest met nieuwste inzichten bla bla bla. Ik ga het dagelijkse gebruik van de zalf toch weer eens ter discussie stellen bij 'em.

En ik ben het (voor deze ene keer dan hoor ) met je eens dat voeding niets alles zegt over het krijgen van eczeem, maar dat je zelf een (klein) deel in de hand hebt door te wachten met bijvoeden tot een half jaar. Omdat Laura eczeem heeft, wachten bij Joost ook tot 5 januari. En zelfs dan krijg je geen garanties. En 5 jan. is snel genoeg !!

Pippa, hahaha, ik heb dezelfde ervaring als jij. Mijn CB-arts wist niets over voedingen (zei ze ook !), moest e.e.a. overleggen met de vplk (!) en belde mij 2 dgn later op met een algemeen verhaal. Ik heb nog de beste praktische tips gehad van jullie en de Nutricia-voedingslijn.

Een draaikolk in de fles, hihi. Gebeurt hier soms ook.

Lisa: goed van je zakelijke houding ! Kom je veel verder mee en je zit jezelf minder in de weg, hoop ik.

OK, Joost is weer aan bed toe, hoor ik. Hij begint ruzie te maken met z'n knuffels en Laura wordt wakker. Wisseling v/d wacht. Ik ga Jane-man ook maar eens uit bed sleuren. Ik mocht vanochtend eigenlijk uitslapen, maar werd natuurlijk standaard om 05.45 uur wakker, grrrrr.
What matters most is how you see yourself

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven