Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
grappig!

we zaten tegelijk te typen haha

GOED NIEUWS!

leuk joh een meisje!!

fijn he dat alles goed is?

Ik hoop voor je dat de placenta hoger gaat liggen.

maar dat zal vast goedkomen.

ik ben helemaal in de ban van die mdf boom, dus ben net naar de karwei gereden maar ze hadden ze niet meer :(

ook in een ander filiaal in de buurt niet..

heel irritant..

nu even kijken wat ze op internet allemaal hebben!
Hallo ladies

laat snel weer wat horen , even bijlezen, alles goed hier! xx Roos
Shootingstar en Mari.... jongen en een meisje Leuk!!! Maar vooral fijn dat de echo's goed waren.

Ik begin nu ook schopjes en dergelijke te voelen.

Zijn VLinder en ik de enige nu die het niet willen weten?
Hey Nolleke,

ik kreeg gister toegang tot de juli hyves (dacht ik) maar dat is blijkbaar een andere dan die van jullie

ik had die persoon een berichtje gestuurd van goh ik ben die en die van het viva forum en ze had geen idee waar ik het over had .

Heb je voor mij nog eens de link?

ik zal dan via hier even een berichtje sturen met mijn naam

groetjes
ik voel me echt kneus :(

ik weet ook niet hoe ik hier iemand een bericht moet sturen

misschien omdat het nog zo vroeg is hahahh

kan iemand mij helpen :(
mari, wat leuk een meisje, en alles goed!

shooingstar ook goede echo, gefeliciteerd! lekker eigenwijs mannetje zo te horen.

lieselotje fijn dat jij ook het getrappel begint te voelen, ik vind dat zo gezellig. en volgens mij zijn wij inderdaad de enige die het niet willen weten, leuk dan kun jij ook in het groen in de tabel.

straks met dochter naar CB ben benieuwd...
Mari heerlijk dat jullie MEISJE gezond is! Hoe was jullie etentje?

Placenta verhaal is bij mij hetzelfde, lag met 20 wkn ook nog voor de uitgang. Met 30 wkn wordt er weer gekeken. Maar ik geloof dat het meestal richting laatste weken van je zwangerschap nog goed komt.

Shootingstar ook voor jou goeie echo! En wat leuk dat je een bult in je buik hebt gezien. Blijft een raar idee hè..

Roosje, je hebt niet meer gereageerd na je post over het teruglezen. Omdat je (en nog een aantal anderen) een hele tijd niet geweest waren heb ik de tabel aangepast. Maar als je mee wilt schrijven laat het dan weten, is juist gezellig!

Shootingstar, zal de link van hyves straks plaatsen, zit nu Op m'n tel.

Vanmiddag op de fiets naar de bioscoop geweest. Is een half uurtje dus net een mooi stukje. En wat was het lekker weer!! Ben net m'n nichtje van 16 naar Gooische Vrouwen geweest. Heerlijke simpele film, erg gelachen. Eerst nog sushi gegeten. Hij was erg rustig tijdens de film. Jammer, had het mijn nichtje graag willen laten voelen. Wel grappig dat ie juist steeds meer gaat bewegen als ik in beweging ben. M'n buik trekt soms behoorlijk, vooral aan het eind van de dag. Hebben jullie daar last van? Je schijnt van die ondersteunende banden te hebben of zoiets, is dat iets?

Het blauwe muurtje in het kamertje is af en erg leuk geworden. Zal een foto plaatsen.
Vera, leuk, naar de Gooische Vrouwen geweest! Het weer was inderdaad heerlijk! Heb met plezier vanmiddag een beetje in de tuin gerommeld.

Vera,"buik trekt", bedoel je dat het als een harde buik voelt? Omdat je zegt dat het vooral aan het eind van de dag gebeurt, kan het wel van die harde buiken al zijn. Dan moet je een beetje rustiger aan doen tijdens de dag. Over banden pijn heb ik veel gehoord, maar weet nog steeds niet wat het is, ten minste met 20 weken..had meer vorige keer richting het eind van de zw-schap last van allerlei (buik-) spieren...

Vandaag een pakje binnen gekregen, heb on-line wat rompertjes besteld, in leuke lichte kleuren (maar niet alleen roze, ook in het lichtgroen, paars, wit met heel kleine bloemprint etc..) Helemaal blij. Ga misschien straks een foto op Hyves plaatsen, wel een beetje dom, maar toch schattige rompers:)
Hoe blij kan je zijn met rompertjes hè. Heb vanmiddag een witte en grijze gekocht bij Hema in maat 50. Zo schattig

Het trekkerige gevoel is anders dan een harde buik. Ik heb het idee dat het komt doordat m'n buik hard groeit en het echt mijn huid is wat trekt.
Dubbel
2jongens en vera allebei in de rompertjes haha... heerlijk! ik ben er nog helemaal niet mee bezig (nog erg druk met het afmaken van ons huis)

vera leuk dat je naar de film ging, jammer he dat de baby's altijd op de verkeerde momenten rustig worden? ik hoop het binnenkort aan mijn moeder te kunnen laten voelen maar het is nog wachten tot uk een keer stevig wil feesten als ik daar ben...

ik heb beide zwangerschappen vanaf een week of 28-30 zo'n buikondersteunding gebruikt en ik vind het echt wel schelen ja. vind het vooral schele voor mijn rug, ik ben erg slank van mezelf en droeg allebei de kinderen heel erg aan de voorkant dus kreeg op een gegeven moment heel veel last van mijn rug. maar denk dat het voor je buik ook zeker scheelt. een hele sterkte elastieke band die je met klittenband vast maakt onder je buik.
Zoiets is denk ik wat ik bedoel. Draag je dat gewoon onder je kleding, Vlinder? Zie je 'm dan niet zitten?
nee helemaal niet, althans nu we hoogzwanger de zomer ingaan is het misschien anders (dan bij mijn winterkindjes) maar dat stevige elastiek zit ongeveer op de hoogte van de rand van je broek, die band is ongeveer 10 cm breed en dan zit er aan de voorkant een deel wat je over je buik omhoog trekt...

Ik heb ook zo'n buikband gehad (van het merk Anita), vond het vooral handig om aan te doen als ik ging wandelen met mijn oudste..ondersteunt inderdaad de rug. Kon trouwens helemaal niet (achter PC) zitten op mijn werk in die buikband . Deze keer ook zoiets besteld (model zonder die bovenste deel) maar nog niet gedragen,nog niet zo veel last van mijn spieren/rug.

Net onze weekendjeweg geboekt op Internet, heb er enorm zin in! Zal trouwens de eerste keer in 8 jaar zijn dat we met onze trouwdag weg gaan met zijn tweeen...Erg
Dat had ik idd in gedachten! Thanx. Ga maar ns kijken waar ik die kan bestellen.

Leuk 2jongens. Waar gaan jullie naar toe?

Slapen jullie ook zo onrustig? Ik lig op zich wel lekker, maar ben veel wakker en droom de meest maffe dingen.
Nolleke, hoe was je controle afgelopen maandag?
Vera, we gaan naar dit plekje:

http://www.weekendplanner.nl/weekend/monschau.htm

en dan gaan we gewoon zien wat er nog in de buurt is te zien, zijn toch met de auto.

Ik slaap goed maar droom ook rare dingen..paar keer over mijn -ex gedroomd die ik jaren niet heb gezien... en gisteren had ik een droom dat mijn man ging huisdieren voor de jongens kopen, in de Intratuin...alsof ik thuis kom van mijn werk, en er zijn overal cavias, konijnen en muizen....Nachtmerrie

Vandaag naar de mondhygienist.

Die buikband heb ik toen trouwens bij Prenatal gekocht.
Je zou eens om MP kunnen kijken voor zo\n buikband. Ik had er 1 en nooit gedragen. En dus verkocht via MP. Soms heb je geluk dat je zoiets kunt vinden wat nog helemaal nieuw is.

De jongens en de meisjes gaan mooi gelijk op he?! Ben nu eigenlijk ook wel erg nieuwschierig wat er in mijn buik zit ;)

Wij gaan volgende week ofzo beginnen met Kees zijn kamertje. De baby gaat gewoon in Kees zijn kamer (foto's staan op mijn hyvespagina) en mocht het een meisje zijn, dan vervang ik het grijze beddengoed etc gewoon voor knalroze .

Voor Kees heb ik kringloopwinkels afgestruind en echt supergave kasten enzo gekocht. Ze zijn helemaal gerestaureerd en in hoogglans gelakt, zo leuk geworden. Nu nog even leuk shoppen voor de finishing touch

Ik slaap trouwens heeeeeeeeerlijk Soms alleen eruit om te plassen.

Wij doen overigens ook nog veel dingen samen! Ik vind dat ook erg belangrijk, omdat ik bijna niet meer werk en echt niet alleen moeder van 4 kinderen wil zijn. Wil af en toe relaxed uit eten en gewoon alleen man/vrouw zijn .... vaak ook goed voor je sexleven hahahaha

Over 3 weken ga ik met 3 vriendinnen een weekend naar Barcelona.. ook heel veel zin in!
Vera: gelukkig ben ik niet de enige. Ik heb het gisteren even opgezocht op internet en werd helemaal niet vrolijk. (moet je ook eigenlijk niet doen) Maar ga morgen naar de verloskundige en dan wil ik even goed weten hoe het zit. Ik heb goede hoop dat met de groei van de baarmoeder de placenta ook omhoog gaat.

Zo'n buikband heb ik ook. Met name omdat ik zoveel last van bandenpijn had. Het hielp nog niet heel erg omdat mijn buik ook nog niet heel groot was. Nu wordt mijn buik steeds dikker en ook ik draag erg naar voren. (Ze zeggen dat bij een meisje je meestal rond draagt en bij een jongen naar voren ;)) Ik ga hem wel weer gebruiken. Bij de Prenetal kun je ze kopen.

2jongens lekker hoor een weekendje weg samen!! Geniet er lekker van.

Wij hebben maandag meteen hele schattige nijntje kleertjes gekocht. Een roze rompertje, slofjes en een mutsje. En een knuffeltje. Maar ik hou me ook in want je krijgt ook altijd zoveel ;)
hoi hoi!

ik slaap ontzettend slecht. ik slaap ook al weken met een voedingskussen erbij in bed. zeer romantisch.

maar normaal viel ik altijd in slaap op mijn buik en dat ging al heel snel niet meer..

nu dus op mijn rug, maar ik wordt minstens 2x per nacht wakker omdat ik moet plassen..

en ook ik droom de meest wilde dingen! ik schaam me er gewoon voor en denk ik ook echt hoe kom je erop :):)
owwwwwwww vertel Shootingstar hahahaha
dat ziet er echt leuk uit 2jongens! wanneer gaan jullie?

haha shootingstar, wat voor geks droom je dan?

bij mij klopt dat wel mari, bij zoon droeg ik heel erg naar voren en bij dochter wat ronder, maar dochter speelde vals want die heeft heel lang dwars over in de buik gelegen dus horizontaal ipv verticaal. ja dan lijkt het automatisch wat ronder he? nu vind ik het nog lastig inschatten op welke buik het het meeste lijkt maar dat komt waarschijnlijk over een paar weken als mijn buik wat dikker is wel...
Ik slaap overigens 's nachts ook wat minder goed. Slaap nu ook met een kussentje onder mijn buik. Anders krijg ik last van mijn buik. Plassen moet ik ook veel 's nachts. Verder droom ik gewoon normaal. Lag alleen de laatste 2 dagen wel te piekeren over die laagliggende placenta maar probeer het nu van me af te zetten.

Volgens mij heeft het ook een beetje met je bouw te maken of met het kindje. Misschien ga ik ook nog rondom groeien hoor. Je weet maar nooit ;)
Dat wordt een romantisch weekendje in die omgeving 2jongens.

Lieselotje, Barcelona is leuk! Gezellig ook met een groepje meiden. Shoppen, lekker eten en waarschijnlijk is het ook al lekker weer.

Jaaaa Shootingstar vertellen die droom! Ik heb laatst ook opgebiecht dat ik droomde dat ik Berry de borst gaf en hij een snavel bleek te hebben

Maak je je er echt druk om Mari? Ik eigenlijk helemaal niet. Als het een keizersnee wordt dan moet dat maar. Liever de natuurlijke weg, maar als het niet anders is... Waar pieker je over?
Net bij een vriendin geweest. Heel verhaal over dat ze een babyshower voor me willen organiseren, maar dat ik tegen een aantal mensen heb gezegd dat ik het echt niet wil. En nu waren er een paar die het toch wilden doorzetten dus die ene vriendin voet bij stuk houden dat ze me goed genoeg kent om er zeker van te zijn dat het echt niet hoeft. Dus andere meiden boos op haar.. Lief van haar, want ik wil het idd echt niet. Maar wat een gezeik zeg!

Lekker onsamenhangend verhaal haha..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven