Kado voor kersverse moeder? Tips?
woensdag 27 januari 2010 om 09:32
Mijn zus kan elk moment bevallen van haar eerste kindje. Super spannend, ook voor mij. Ik zou haar graag iets aparts willen geven. Maar wat? Natuurlijk heb ik al de nodige kleine kadootjes gegeven, babypakjes en schoentjes enzo. Maar ik wil ook graag iets blijvends geven. Misschien iets voor haar of iets voor de baby. Een (niet al te duur) sieraad? Of? Ik weet het niet. Alle andere dingen die nodig zijn, hebben ze zelf al gekocht (wippertje, box, babystoel). Anders had ik nog zoiets kunnen kopen, iets waar ze ook echt iets aan hebben. Heeft iemand een leuke tip?
woensdag 27 januari 2010 om 12:53
Haha, dat is ook weer zo.
Ik doelde vooral op het gruwelijke zwangerschapsondergoed en de zeer onsexy wit katoenen voedingsbeha's.
Had het beter kunnen verwoorden als ' sexy/ mooie vrouw' .
In elk geval in tegenstelling tot moeder/melkfabriek.
(waar overigens ook niets mis mee is, maar je hoeft er niet zo uit te zien.
Ik snap m hoor
Moest er om lachen, zoals het er stond
x
Ik doelde vooral op het gruwelijke zwangerschapsondergoed en de zeer onsexy wit katoenen voedingsbeha's.
Had het beter kunnen verwoorden als ' sexy/ mooie vrouw' .
In elk geval in tegenstelling tot moeder/melkfabriek.
(waar overigens ook niets mis mee is, maar je hoeft er niet zo uit te zien.
Ik snap m hoor
Moest er om lachen, zoals het er stond
x
woensdag 27 januari 2010 om 12:58
Wat lief dat je je zus een speciaal kado wilt geven. Zal mijn zusje ook alvast een hint geven, hihi
Wat dacht je van een beautybehandeling samen met jou? Is niet echt blijvend, maar wel lekker relaxt.
Of een kadomand met kado's voor haar zelf, lekkere douchespullen, bon voor een lingeriezetje, mooie oorbellen. Kun je ook zo duur maken als je zelf wilt.
Succes met kiezen!
Wat dacht je van een beautybehandeling samen met jou? Is niet echt blijvend, maar wel lekker relaxt.
Of een kadomand met kado's voor haar zelf, lekkere douchespullen, bon voor een lingeriezetje, mooie oorbellen. Kun je ook zo duur maken als je zelf wilt.
Succes met kiezen!