Kadootjes voor pubers

20-11-2019 12:06 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de feestdagen willen we onze pubers een paar kleinigheidjes geven. Voor Sint of kerst weet ik nog niet. Gewoon voor de gezelligheid om toch een beetje aandacht aan de decembermaand te besteden.

Maar oh, wat vind ik het moeilijk !
Deo’s/douchegel nog voldoende op voorraad. Geen games of PS-tegoedkaarten, dat is niet nodig. Boeken lezen ze niet (tenzij verplicht voor school, behalve de jongste de Donald Duck). Geen schoolspullen nodig en ook voor de sporten is alles aanwezig. Scheurkalender vonden ze voorgaand jaar niks, ongebruikt. Sjaal, handschoenen etc ook in voorzien.

Eigenlijk weten ze zelf ook niks, dus dat maakt het niet makkelijker.

Wat eventueel zou kunnen is een dekbedovertrek, die kunnen ze wel gebruiken. Of nieuwe sloffen (eerst nog even checken of de oude nog passen).
Maar verder? Een kadobon voor een bioscoop (met popcorn) of de McD. is ook altijd goed natuurlijk, maar ik wil niet alleen maar bonnen, da’s zo ongezellig uitpakken.

Nog tips ??
Mijn kind krijgt 100 paar zwarte sokken.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
20-11-2019 12:07
Mijn kind krijgt 100 paar zwarte sokken.
Allemaal apart verpakt? ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hier geven we ze een activiteit cadeau.
Alle reacties Link kopieren
Jongens of meiden? Leeftijd (ongeveer)?
nlies schreef:
20-11-2019 12:09
Allemaal apart verpakt? ;)
Natuurlijk, hij moet wat uit te pakken hebben he.
Alle reacties Link kopieren
de mijne kiezen (handig hoor... verlanglijstjes)
Wel sjaal, beanie en wat leuke (veel te dure) merk-shirts
Graphic novels, en toch wel een paar boeken op de lijsten
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt onze puber blij van Calvin Klein onderbroeken of een mooie (dure) merktrui. Hij wil ook een geurtje (Tommy) of een nieuw trainingspak.
Of misschien een JBL box?
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongens van 13 en 15 vinden funko poppetjes leuk. Je hebt ze van heel veel tv series/films/games enz.

Van bepaalde series heb je ook kleine poppetjes in mystery verpakkingen Dan weet je niet welke je krijgt.

Misschien een dvd? Wat willen ze zelf? Hier toch vooral xbox bonnen of google play bonnen.

Kaartjes voor pretpark/theater oid?
Subnautica schreef:
20-11-2019 12:16
Mijn jongens van 13 en 15 vinden funko poppetjes leuk. Je hebt ze van heel veel tv series/films/games enz.

Van bepaalde series heb je ook kleine poppetjes in mystery verpakkingen Dan weet je niet welke je krijgt.

Misschien een dvd? Wat willen ze zelf? Hier toch vooral xbox bonnen of google play bonnen.

Kaartjes voor pretpark/theater oid?
Een DVD? Als antiek cadeau oid?

Funo poppen idd.
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
20-11-2019 12:16
Mijn jongens van 13 en 15 vinden funko poppetjes leuk. Je hebt ze van heel veel tv series/films/games enz.

Van bepaalde series heb je ook kleine poppetjes in mystery verpakkingen Dan weet je niet welke je krijgt.
Houd de kringloop in de gaten, ik heb er net een stapel Funko's heen gebracht
:)
MIDA schreef:
20-11-2019 12:15
Hier wordt onze puber blij van Calvin Klein onderbroeken of een mooie (dure) merktrui. Hij wil ook een geurtje (Tommy) of een nieuw trainingspak.
Of misschien een JBL box?
Dit vind jij kleinigheidjes?
Alle reacties Link kopieren
O ja, mijn oudste heeft zijn voornaam in pure chocoladeletters van de chocoladewinkel uit de stad gevraagd ;-)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-11-2019 12:17
Houd de kringloop in de gaten, ik heb er net een stapel Funko's heen gebracht
:)
;-)
Subnautica schreef:
20-11-2019 12:19
O ja, mijn oudste heeft zijn voornaam in pure chocoladeletters van de chocoladewinkel uit de stad gevraagd ;-)
Hij heet Jerremiejaydon’Yamiro?


Dan is het echt een heel slim cadeau :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd leuk om dan iedereen hetzelfde te geven dus bijv. allemaal een leuk nieuw paar sloffen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het jongens of meisjes zijn maar een nagellak, lippenstift/balsem, pyama, tijdschrift, geurtje, net iets duurder merk shirt of trui, fotolijstjes, bruisballen voor in bad, glazen potten waar koekjesdeeg oid in zit om samen te maken, kinderkookboek?
Alle reacties Link kopieren
Bioscoopbon pak ik in met een zak popcorn en klein colaflesje, met dat doorzichtige inpakpapier er omheen, maakt het wat leuker.

Gadgets vallen hier ook in de smaak; van scheetkussen tot knop die 'NO' zegt als je er op drukt. Bij Flying Tiger zijn er veel leuke dingen te vinden.

Snoep is altijd goed.
Wij gaven op een gegeven moment geld. Daar was hij het meest blij mee. Sommige mensen vinden dat niet leuk om te geven maar het ging ons erom om te geven waar hij het meest blij mee was. Sokken, ondergoed of pyjama's en dergelijke hebben wij nooit als cadeau gegeven. Die kreeg hij zo wel.
Shine73 schreef:
20-11-2019 12:26
Ik weet niet of het jongens of meisjes zijn maar een nagellak, lippenstift/balsem, pyama, tijdschrift, geurtje, net iets duurder merk shirt of trui, fotolijstjes, bruisballen voor in bad, glazen potten waar koekjesdeeg oid in zit om samen te maken, kinderkookboek?
Kinderkookboek voor pubers?
Ah zo leuk, dekbedovertrek onder de boom :heart:
Star² schreef:
20-11-2019 12:36
Ah zo leuk, dekbedovertrek onder de boom :heart:
Die van mij krijgt ook altijd een pak wc papier.
Alle reacties Link kopieren
Voornamelijk (maar niet uitsluitend) voor meiden: Make-up, luchtje, scrunchies of andere accessoires, sieraden, iets gezelligs voor op de slaapkamer (fotolijstje, geurkaars, etc), hippe waterfles (zo’n vsco-girl ding), frutsels voor school: pastel markeerstiften, een mooi notitieboekje, Washitape, iets voor handlettering

De tienerjongens in mijn omgeving maak je geloof ik vooral blij met snoep en games.

En verder: misschien ook gezelschapsspellen (Black stories is leuk voor tieners), naar de bios gaan of een ander uitje.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
20-11-2019 12:31
Wij gaven op een gegeven moment geld. Daar was hij het meest blij mee. Sommige mensen vinden dat niet leuk om te geven maar het ging ons erom om te geven waar hij het meest blij mee was. Sokken, ondergoed of pyjama's en dergelijke hebben wij nooit als cadeau gegeven. Die kreeg hij zo wel.
nee, dar trek ik de grens, geld voor verjaardag mag
Voor een 'pakjesavond' ongeschikt

Maar ze mogen we wel precies vertellen (nogmaals: handig joh, Lijstje) welke trui, welke maat, welke kleur
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-11-2019 12:23
Ik vind het altijd leuk om dan iedereen hetzelfde te geven dus bijv. allemaal een leuk nieuw paar sloffen
Deed mijn moeder vroeger ook (mmm eigenlijk nog steeds). Vonden mijn zus en ik vrèselijk. We pakten onze cadeautjes altijd rug-aan-rug uit.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven