Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
quote:maria52 schreef op 20 augustus 2009 @ 10:54:

Bengal, wat balen van die hoofdpijn zeg! Blog had juist minder last tijdens zwangerschap van migraine, begreep ik.

Bengal: balen zeg! Echt vreselijk. Ik had tijdens mijn zwangerschap idd geluk. Ik was 9 maanden lang pijnvrij. Het is dus echt een hormonenkwestie, want nu Blogbaby 5 weken oud is heb ik alweer 2 flinke aanvallen gehad.
Torn: ook hier nog even een dikke proficiat! Had het al gelezen op hyves. Wat is dat supersnel gegaan, zeg! En wat een knapperd (ja, heb de foto's dus ook al gezien! ).
quote:Bengal schreef op 20 augustus 2009 @ 12:36:

Als ik de pil slik heb ik ook non-stop migraine overigens, maar het schijnt dat de Mirena juist weer positieve effecten heeft. Misschien iets voor na de bevalling. En dan mag ik wel migrainepillen gebruiken natuurlijk. Ik kan ook niet tegen de pil en helaas ook niet tegen de Mirena. Bengal: gebruik(te) jij ook medicijnen om migraine te voorkomen? Iig heel veel sterkte met je hoofdpijn.
quote:Yamuna schreef op 19 augustus 2009 @ 23:00:

al was ik wel vanaf 6 a 8 weken na mn bevalling weer zo broeds als wat .. ik zou zo weer willen zélfs na mn horrorbevalling Da's vlot! Ook ik zou best een 2e willen (liefst eentje die niet huilt en eentje die heeeeeeeel lang slaapt ), maar ik ben m'n bevalling inclusief hechtingen nog lang niet vergeten! Tja, wondertjes moet je inderdaad niet uitsluiten. Wat zou het toch mooi zijn als het een keer op de natuurlijke manier zou lukken (ja, ja, dream on...). Ik kan dus absoluut niet tegen de pil, dus dat gaan we ook zeker niet doen. Dus wie weet... ooit....
Torn, gefeliciteerd!

Bengal, kl*te dat je zo'n hoofdpijn hebt. Sterkte.
Torn, gefeliciteerd met jullie zoon
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Torn: gefeliciteerd! Geniet van jullie zoontje!

Bengal: wat klote zeg, die hoofdpijn! En wat jammer dat er niets aan te doen is!

Kaet: wat is het bij jou toch zeuren met je cyclus e.d! Zal niet makkelijk voor je zijn allemaal, maar ik hoor je nooit echt klagen..............
We hebben hier gisteren amper slecht weer gehad maar er is wel een bekende van ons overleden door de bliksem! Jee, wat erg!
Jeetje peggy ! wat heftig !
Jeetje Peggysue, wat heftig!! Sterkte hoor

Hier weinig te melden, behalve dan dat ik gefrustreerd raak van mezelf.. Ben druk bezig met mijn lingerie maar passen wil het niet echt .. Krijg het nog niet echt voor elkaar een echt passende bh te maken.. En omdat ik tegen mijn menstruatie aanzit wordt ik zelfs enigzins agressief Ik mag van man dan ook niet achter de naaimachine voor een bh vandaag..

die menstruatie laat zich weer langer op zich wachten dan de laatste keer volgens mij. Vorige cyclus was 25 dagen en ik zit nu al weer op 26 dagen.. En alleen mijn agressie verraadt dat het er aan komt. En het feit dat ik al dagen achtereen misselijk opsta..

Bovendien is het vandaag mijn laatste vakantiedag, en dinsdag weer volledig aan het werk..In mijn nieuwe functie

Groetjes Merel
Torn gefeliciteerd!!

Merel, da's ook wat, kun je je hobby niet doen als je ongesteld wordt.... Succes dinsdag, go for it!!
Jeetje Peggy, sterkte!
Merel doe rustig aan he .
Torn, gefeliciteerd met jullie zoon! Zo echt super snel zeg. Nou genieten maar!

Peg, wat heftig zeg. Sterkte.

Merel, bah zeg dat de ongesteldheid er weer aan komt.

Ik kom me even afmelden voor de komende 2 weken. Alle spullen zijn gepakt. Ventje ligt nu nog te slapen, maar als ie wakker wordt nog even eten en dan gaan we er vandoor.

Zwaai zwaai naar jullie allemaal!
Gefeliciteerd Torn! En wat een supersnelle bevalling zeg! Hoe is het mogelijk? Ging je eerste ook zo snel? Ik ga gauw op hyves kijken....

Peg, wat heftig zeg! En ik maar denken dat het allemaal wel meeviel met het noodweer.

Merel, dat is ook weer niet de bedoeling he, dat je agressief wordt van bh's maken :-) Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Al kan ik me je frustratie erg goed voorstellen...Spannend, dat je dinsdag in je nieuwe functie gaat beginnen. Heb je er zin in?

Fijne vakantie, Suzzel!
Peggy, wat heftig zeg! Ik heb het gisteren toen het hier heel hard donderde nog gelezen op teletekst dat een vrouw getroffen was door de bliksem. Vreselijk.....

Merel, adem in....adem uit......adem in.......adem uit......

Ik kan me voorstellen hoor, dat je er pissig van wordt. Ik ga ook niet meer naar Livera of Hunkemoller voor bh's. Niets zo frustrerend als een bh die niet wil passen! Ik ga dus naar een speciaal zaakje zo'n 120 km hiervandaan om een nieuwe bh te scoren. Omdat ze daar altijd gegarandeerd iets hebben dat past. En als je er dan zelf ook nog je bloed, zweet en tranen in hebt zitten is het nog veel erger als het niet wil passen! Je wordt er vast beter in als je er meer maakt maar voor nu is het wel stressvol.

Suzzel, hele fijne vakantie gewenst, geniet er lekker van.
Gefeliciteerd Torn en man!! Wow wat snel! Ga zo ff op hyves lezen.

Peggy, dat is heftig zeg!

Merel, jammer van je bh, maar lekker "chillen" vandaag!
Ik adem in en weer uit.. En weer in en weer uit

Ach het komt best goed hoor maar voor dat het zo ver is grrr (het is alleen erg jammer dat je de stof niet meer kan hergebruiken) .. Vanmorgen belde mijn lerares van het "gewone naaien" me op. Ze had diegene van wie het kooppatroon is gesproken, die is volgende week bij ons in de buurt en ze had gevraagd of ze er even naar wil kijken, lief he.. Klein probleempje heb ik wel want dan ben ik shoppen met mijn zusje dus moet even kijken hoe ik dat kan oplossen. Wel ga ik vanmiddag nog even naar mijn lerares toe om mijn maten opnieuw op te meten zodat ik zeker weet dat deze goed zijn..

Kaetje een koopbh zit bij ook nooit goed, dat is al frustrerend..

Ga zo even met mijn ouders naar de stad en daarna lekker spelen met mijn nieuwe telefoon..

Groetjes Merel
Suzzel mocht je dit nog lezen, fijne vakantie..
Torn, gefeliciteerd met jullie zoon.

Bengal; kan me voorstellen dat jer af en toe door heen zit met zoveel hoofdpijn. Veel sterkte ermee.

Peg; jeetje wat erg. Is het een jonger iemand? Heel veel sterkte!

Suzzel; fijne vakantie.

Kaetje; hoe staat het eigelijk bij jouw nu met de behandeling? Sorry, dat ik het vraag, maar ik heb een heleboel gemist en is echt te veel om terug te lezen.
Fleur, bij ons ligt het allemaal even stil. Ik ben nu bijna 8 weken niet ongesteld geworden door een paar cystes die ik gehad heb. Ondertussen gebruik ik nu Provera om de menstruatie op te wekken. De verwachting is dat mijn eigen cyclus het dan wel weer op pakt. Rond de tijd dat ik ongesteld wordt ga ik bovendien beginnen met afvallen. Voor ik met IVF begin wil ik eerst wat kilo's kwijt. We zijn wel klaar met de IUI en mogen ook met IVF beginnen als het aan onze arts ligt maar ik wil liever eerst wat afvallen.

En hoe gaat het met jou?
Hallo allemaal!

Hier ben ik weer! Ik las hier over broedse kriebels en wat grappig dat het gevoel van baby-making-sex dus niet echt weggaat, ook al is bijna iedereen hier niet door zwanger geraakt .

Even een ego-update; dank je wel voor jullie luisterend oor zo vlak voor mijn vakantie. Het liep echt ff spaak wat betreft mijn energie en tja zelfs de lactatiekundige gaf de borstvoeding voor een groot deel de schuld. Daarom in mijn vakantie de knoop doorgehakt en meteen begonnen met afbouwen. Voelt dubbel, maar eigenlijk is het al heerlijk; veel meer rust én gedeelde verantwoordelijkheid in die zin dat ik er dus niet altijd hoef te zijn voor een voeding. Daar komt bij dat de kindjes veel langer slapen op de flesvoeding, dus das echt een genot! Hopelijk kan ik mijn relaxte vakantiegevoel nog ff vasthouden!

Kusjes voor jullie allemaal,

xx
Fre, je hebt de goede keuze gemaakt! Ze hebben het meeste aan een uitgeruste, vrolijke mama. Het was vast moeilijk om de knoop door te hakken maar heel goed gedaan!

Hoe was je vakantie? Volgen er snel nieuwe foto's van je fotomodelletjes op hyves? Die twee zijn zo fotogeniek, ongelofelijk!
Pegs: tjeuzus.....wat een naar nieuws zeg! Sterkte!

Fre: goede keuze hoor meid, echt! Fijn dat het direct al wat ruimte geeft!

Merel: oeh herkenbaar wat je schrijft hahaha ik kan ook heel agressief worden als dingen niet goed (en snel goed!) lukken. Zoals mijn wenkbrauwen epileren, dat haaaaaaaaaaat ik en menig pincet vliegt door de kamer dan hahaha

Maar het resultaat i saltijd wel mooi en dat geldt bij jou zeker! Het is hartstikke moeilijk, maar je leert het vanzelf!

Even een vraagje: hoe lang duurde bij jullie de 20 week echo? Ik word er hoe langer hoe onrustiger van, van dat nare mens. Ze was in 20 minuten klaar en deed heel warrig over wat ze had gehad en wat niet. Ik heb haar bijvoorbeeld ook niet over vruchtwater of placenta gehoord, niet over het blaasje etc. Ik heb er niet meer achteraan gebeld, maar me voorgenomen er maandag bij de reguliere controle aandacht aan te besteden en dan bespreek ik ook mijn onrustige gevoel vwb haar kundigheid (en dan niet alleen communicatief dus), maar was benieuwd hoe lang het bij jullie duurde....

Gek he, ik kan het maar moeilijk loslaten. Ik heb gewoon het gevoel dat ze ons iets af heeft genomen. Het had een fijne ervaring moeten zijn, of op zijn minst neutraal, maar het is alleen maar naar geweest. En ik blijf er een beetje in hangen....daarom maar goed dat we maandag het kunnen bespreken en dinsdag een pretecho hebben....
Merel: veel succes dinsdag in je nieuwe functie. Spannend! Heb je er zin in?

Peg: wat erg zeg, iemand overleden door de bliksem... Sterkte!

Suzzel: fijne vakantie!

Fre: dat lijkt me een heel verstandige beslissing. Fijn dat het alweer beter met je gaat. Fijne vakantie gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven