kan de chicco liteway buggy mee op de fiets?
vrijdag 10 juli 2009 om 23:44
Hoi zoals de titel al zegt, een vraag. Heeft iemand hier ervaring mee. Heb de buggymee tot 7 kilo op mijn fiets zitten, maar ik vertrouw het niet als die buggy erop zit. Zo gammel. Zelfs de fietsemaken zegt da thet niet kan, maar volgens de site kan het wel, deze buggy, vraag me af of mensen hier ervarng mee hebben.
groeten jessica
groeten jessica
zaterdag 11 juli 2009 om 00:35
Fietsenmakers hebben het niet altijd juist. Mijn fietsenmaker zei bijvoorbeeld dat een mandje aan het stuur en een stoeltje met scherm niet ging. Ik had bewijs dat het wel ging want zowel mijn moeder als mijn zus hadden dezelfde constructie. uiteindelijk met veel gemopper heeft hij het wel gedaan, was alleen wat meer werk dan zonder mandje erbij.
Jessicaca, als jij het niet vertrouwt en je vindt het te gammel, zou ik er niet mee gaan fietsen. Ik had hetzelfde met de maxicosidrager. Ging allemaal, paste allemaal prima, maar voelde me er niet prettig bij dus drager verkocht en niet meer gefietst. Dan maar wat langer wachten.
Jessicaca, als jij het niet vertrouwt en je vindt het te gammel, zou ik er niet mee gaan fietsen. Ik had hetzelfde met de maxicosidrager. Ging allemaal, paste allemaal prima, maar voelde me er niet prettig bij dus drager verkocht en niet meer gefietst. Dan maar wat langer wachten.

zaterdag 11 juli 2009 om 07:19
Op mijn fietsendrager stond genoemd dat hij tot 6 kg kon dragen.
Toen ik mijn buggy ging kopen wilde ik ook voor de Chicco gaan. De verkoper vroeg me toen of ik van plan was er mee te gaan fietsen, en heeft me toen afgeraden de chicco te nemen.
Uiteraard moest ik toen een duurdere buggy kopen, dus of de info 100 % betrouwbaar is, tja....
(Ik vind trouwens de buggy sowieso wat raar aanvoelen achterop de fiets, het is ook wel een kwestie van wennen denk ik)
Toen ik mijn buggy ging kopen wilde ik ook voor de Chicco gaan. De verkoper vroeg me toen of ik van plan was er mee te gaan fietsen, en heeft me toen afgeraden de chicco te nemen.
Uiteraard moest ik toen een duurdere buggy kopen, dus of de info 100 % betrouwbaar is, tja....
(Ik vind trouwens de buggy sowieso wat raar aanvoelen achterop de fiets, het is ook wel een kwestie van wennen denk ik)