'Kapla' Action

01-12-2019 08:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met de houten bouwplankjes van de Action (Mini Matters), vergelijkbaar met Kapla?

Zoon is gek op bouwen, heeft al een doosje originele Kapla, maar vind het eerlijk gezegd aardig aan de prijs. Nu zag ik dat ze iets soortgelijks bij de Action verkopen. Heeft iemand ervaring met de kwaliteit en zijn de afmetingen hetzelfde als van Kapla?
Nee, zijn niet precies hetzelfde. Voelt net anders.
En maten zijn ook net anders.

Dat mag namelijk niet als je het namaakt. ;-) Ikea had Fundera, wel de zelfde maat en die is uit de handel ondertussen.

Maar prima om mee te bouwen hoor. Niks mis mee.
Lucifer2018 schreef:
01-12-2019 08:57
Nee, zijn niet precies hetzelfde. Voelt net anders.
En maten zijn ook net anders.

Dat mag namelijk niet als je het namaakt. ;-) Ikea had Fundera, wel de zelfde maat en die is uit de handel ondertussen.

Maar prima om mee te bouwen hoor. Niks mis mee.
Ok, dankje! Daar kan ik wat mee ;-)
Ik heb ze hier ook voor de kinderen, niks mis mee!
Wij hebben die van Action. Mijn dochter speelt daar heel erg vaak mee. We hebben geen originele Kapla.
Wij hebben die ook en het bouwt goed maar de kinderen doen er maar weinig mee. Dus er komt geen (dure) Kapla bij. Was een mooie en niet zo dure test zo.
Wij hebben 600 plankjes van de Action.

Mooi strak, geen splinters of kromme plankjes. Koop gewoon vier dozen, dan weet je zeker dat ze precies hetzelfde zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ok, goede ervaringen dus! Ik denk zelfs eigenlijk dat het niet uit maakt of de plankjes weer een andere afmeting hebben dan de originele Kapla, bouwen doet hij toch wel :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven