Keukentje Hema

11-10-2010 10:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal verliefd op t keukentje dat deze week in de aanbieding is bij de Hema ( blank hout met rood en witte stippen) is er iemand die dit keukentje al heeft en kan zeggen of t een beetje stevig is? Dan bestel ik het gelijk online. Kan helaas niet zelf naar de hema deze dagen en ben bang dat ze van het weekend uitverkocht zijn.
Bestel het keukentje gewoon, de HEMA doet helemaal niet moeilijk over terugbrengen als het tegenvalt.
Ik heb het keukentje vorig jaar voor mijn dochtertje gekocht.

Werd toen verkocht in roze met rode stippen.

Ze speelt er vaak mee en hij staat nog steeds stevig.

Vorig jaar waren ze ook snel uitverkocht dus als je het graag wilt, zou ik inderdaad niet te lang wachten!
Wij hebben het keukentje net als Greetz vorig jaar gekocht voor onze dochter en dochter vindt het geweldig. Erg stevig hout. Zeker geen spijt van.
Super ik ga m bestellen!! Bedankt
Klinkt goed, is deze ook online ?

vanaf welke leeftijd en hoe duur ?

ik kan het niet vinden en zoek een keukentje voor mijn dochters verjaardag.
bedoelen jullie dat houten fornuisje ?

voor 49.95 ?

is dat nu een aanbieding ?

ik ben benieuwd.
Ik vind `m ook leuk, maar omdat het alleen een fornuisje is zou ik denk ik toch voor die van ikea gaan. Daar zit ook een aanrechtje bij met een gootsteen.

Wel zonder leuke polkadots helaas
Tja, idd geen aanrechtje erbij. Maar ja, de polkadots gaven hier toch de doorslag!

En om het af te maken heeft ze er ook leuke pannetjes, ovenwanten en een schort erbij met dezelfde polkadots.
Ja besteld :-)

Ow Greetz. Rood met roze is nog leuker zeg!! Die van Ikea is ook leuk maar die gaat niet passen in onze woonkamer.
Gelukt dus :-)

Als ze er net zoveel plezier van heeft als mijn dochter, dan komt het helemaal goed!

Laat je nog even weten of hij in de smaak valt?
Ze zijn allebei zo leuk, die van de hema vind ik schattiger om te zien, maar die van Ikea, is ook mooi hoor, en die is veel uitgebreider, nu twijfel ik dus welke ik zou bestellen.

iemand ervaring met die van de hema of ikea ?
Hier ook de hema-keuken van vorig jaar in het roze-rood ... helemaal super! Met leuke ijzeren pannetjes, wantjes, houten dingetjes etcetera. Echt geweldig. Dit jaar ga ik nog wat uitbreiding erbij kopen.

Mijn dochter speelt er alleen wel relatief weinig mee. Ik denk dat dat komt omdat het altijd in de woonkamer staat en dus altijd toegankelijk is. Als ik iets uit de kelder haal is dat relatief nieuw en speelt ze er wel mee.

Maar goed, uitbreiding ga ik toch kopen, want het staat zo leuk

Wasbakje mis ik helemaal niet. Ik vind dit lekker compact. Bovendien hebben (mijn) kindjes zo veel fantasie dat ze net doen alsof er tóch een wasbak bij zit als het moet, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven