Kind ziet geest

30-10-2020 13:57 175 berichten
Mijn zoon van net 3 jaar oud slaapt al die tijd heel slecht.
Hij wordt standaard tussen 4 en 5 wakker en wilt dan ook niet meer bij ons liggen maar schreeuwt en huilt.om naar onder te kunnen gaan.
Nu kwam hij vanmorgen met het verhaal dat er een meneer is die bij het raam zwaait glas kapot maakt en iets met schroeven doet.
Hij had 1 keer een meisje bij zich maar die was wel lief.
Wij zijn zelf niet van het spirituele en ik heb er luchtig om gedaan mij hij vond de man eng en stout.
Wij snapten nooit waarom hij zo schreeuwt om onder te komen maar toen ik hem vroeg en wat doe jij dan zwaai je ook?
Zei hij nee papa en mama roepen ik onder.
Dan zou het wel iets verklaren waarom hij zo reageert.
Heeft er iemand hier ervaring mee of.met het huis te.laten reinigen?
We willen nu alles proberen zodat hij zich fijner voelt
05-2019 schreef:
31-10-2020 10:54
Dat moet ieder voor zichzelf weten.
Wat je wel of niet geloofd.

Dat ben ik min of meer met je eens, maar ik ben gewoon razend benieuwd hoe je erbij komt dat dit zou kunnen werken.
Alle reacties Link kopieren
Perlala_Gadeon schreef:
31-10-2020 11:02
Dat ben ik min of meer met je eens, maar ik ben gewoon razend benieuwd hoe je erbij komt dat dit zou kunnen werken.
Is mijn eigen ervaring.
Ik wil er niet te diep op ingaan.
Blijf in jezelf geloven !
Star3 schreef:
31-10-2020 10:35
Ga naar het licht.
Daar had ik het over.
ook geen goede boodschap voor een geest. Hij zit juist in een huis omdat daar licht is
Mevrouw75 schreef:
31-10-2020 10:42
Maar dan geloof je er dus dat salie branden daadwerkelijk die meneer wegjaagt ofzo?

Of moet je je kind dan zeggen: we gaan nu salie branden en dus ga jij naar oma?
Je moet je kind natuurlijk geen getuige laten zijn van dat exorcisme. Als je de geest uitdrijft gaat hij op zoek naar een lichaam. Je wil niet dat de geest in je kind kruipt
Ikkuz schreef:
31-10-2020 09:36
Wij hebben een zoutlamp voor de jongens gekocht. Staat sowieso snachts aan. Nagevraagd of dit effect heeft op negatieve entiteiten: Yes.

Daarnaast hebben wij salie gebrand en aangegeven dat deze man weg moest en naar het licht mocht gaan. Sindsdien geen last meer van. Deze man kwam mee uit het oude huis en had hele grote ogen zonder lichaam. Hij wilde schijnbaar graag gezien worden en wilde hulp. Maar zodra we last hebben van entiteiten gaan we aan de slag. Ik zou iemand inhuren die dit kan. Het kunnen soms zware entiteiten zijn die je niet even wegstuurt.
Ik zou ook behoorlijk in paniek zijn als ik hele grote ogen en geen lichaam had.
En dan nog weggestuurd worden ook.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
31-10-2020 11:23
Ik zou ook behoorlijk in paniek zijn als ik hele grote ogen en geen lichaam had.
En dan nog weggestuurd worden ook.
ja precies. ik lees zo weinig mededogen met geesten
S-Meds schreef:
31-10-2020 11:22
Je moet je kind natuurlijk geen getuige laten zijn van dat exorcisme. Als je de geest uitdrijft gaat hij op zoek naar een lichaam. Je wil niet dat de geest in je kind kruipt
En we weten allemaal hoe dat afloopt.
Afbeelding
Damned if I don’t
S-Meds schreef:
31-10-2020 11:24
Nee als de mensen maar kunnen slapen.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
31-10-2020 11:25
Nee als de mensen maar kunnen slapen.
alleen maar aan zichzelf denken, bah
dat je je als geest laat wegsturen als een lastig kind is ook raar trouwens.
wat zijn dat voor geesten?
S-Meds schreef:
31-10-2020 11:29
wat zijn dat voor geesten?
Bange geesten, die alleen in het donker tevoorschijn durven komen. Nearly-headless Nick danst gewoon over een drukke tafel.

Wat dat betreft is ‘ga naar het licht’ misschien wel meer een aanmoediging.
Geen ruggegraat.
Damned if I don’t
Wat een raar gedoe over geesten.
Die bestaan niet eens, behalve in films en boeken.
Dat kind had gewoon een hele nare droom, kan gebeuren.
Een kusje en een aai en ga maar weer lekker slapen.
En al je weer eens naar droomt komen papa en/of mama meteen weer om je te troosten.
Klaar!
Mevrouw75 schreef:
31-10-2020 10:54

Ik zou het andersom proberen. Of je nou in geesten gelooft of niet, je kind leren dat hij dat wat hij ziet zelf weg kan jagen lijkt me in alle gevallen wel nuttig.
Maar daarmee zeg je tegen je kind dat wat hij ziet echt is. Terwijl het helemaal niet echt is maar een product van zijn ontwikkelend brein. Wat is er mis met: je hebt gedroomd schat.
kadanz schreef:
31-10-2020 11:42
Wat is er mis met: je hebt gedroomd schat.

Het zal wel te eenvoudig zijn.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Slaap-waak hallucinaties, ook wel is last van.
Bijvoorbeeld:
Er stond een keer een kind naast mijn bed.
Vrouw in gewaad op de rand van mijn bed
Twee mannen die mijn kamer in kwamen stormen
Hond op mijn kamer
Spinnen die er niet zijn
Gesprek met mijn oma gehad
Dode huisdieren die me op komen zoeken

Verder gaat het best goed.
S-Meds schreef:
31-10-2020 11:24
Ja we hadden er meteen ook een leger engelen achterna gestuurd om zijn ogen eruit te rukken. Zodat hij nooit meer terug kan komen. Oja onderlichaam hebben we ook gevonden en begraven. Heerlijk he!
kadanz schreef:
31-10-2020 11:42
Maar daarmee zeg je tegen je kind dat wat hij ziet echt is. Terwijl het helemaal niet echt is maar een product van zijn ontwikkelend brein. Wat is er mis met: je hebt gedroomd schat.
Dat kan je toch allebei doen? Het kind heeft het heft in handen, ook over de producten van de eigen hersenen.
hannaa46 schreef:
31-10-2020 11:46
Het zal wel te eenvoudig zijn.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Ik heb het TO gevraagd, maar natuurlijk geen antwoord gekregen. Het is duidelijk dat TO het richting het occulte zoekt. Als je loept, dan krijg je wel enig begrip voor de omstandigheden, maar dan nog..

edit: autocorrect was weer eens irritant bezig
anoniem_126923 wijzigde dit bericht op 31-10-2020 12:43
7.06% gewijzigd
Mevrouw75 schreef:
31-10-2020 11:55
Dat kan je toch allebei doen? Het kind heeft het heft in handen, ook over de producten van de eigen hersenen.
Het kind heeft helemaal geen controle over zijn dromen, dus waarom doen alsof die droom echt is en hij die enge meneer kan commanderen?
kadanz schreef:
31-10-2020 12:05
Het kind heeft helemaal geen controle over zijn dromen, dus waarom doen alsof die droom echt is en hij die enge meneer kan commanderen?
Volgens mij is het vrij duidelijk een slaap-waakmoment en die kun je uiteindelijk best sturen. Je zegt dus niet dat het echt een enge meneer is, daar was ik volgens mij vrij duidelijk in. Je legt gewoon uit wat voor verschijnsel dat is en dan kan je prima handvatten geven om lekker te kunnen inslapen. Door actie te ondernemen wordt het moment minder eng.

Mijn kind spant ‘s avonds touwtjes met rinkelbellen eraan, tegen de dieven. Ik laat haar dat gewoon doen.
_saudade_ schreef:
30-10-2020 22:20
Dit. Hier ook al heel mijn leven last van slaapverlammingen/ lucide dromen. De beleving lijkt paranormaal, maar is niet anders dan een neurologisch proces tussen de REM-slaap en het wakker zijn.

Waarmee ik niet wil zeggen dat de zoon van TO hiermee kampt, maar ik zou de optie toch openlaten.
Klopt. Ik had het vroeger ook en mijn dochter had het ook. En de dingen die je ziet zijn dan levensecht.

Overigens kan ik het nog steeds weleens hebben bij veel stress en slaaptekort.

Het is een neurologisch iets, tenminste volgens de kinderarts van het slaapcentrum waar ik met zowel dochter als zoon kwam toen ze kleiner waren.
kadanz schreef:
31-10-2020 12:03
Ik heb het TO gevraagd, maar natuurlijk geen antwoord gekregen. Het is duidelijk dat TO het richting het occulte zoekt. Als je lopen, dan krijg je wel enig begrip voor de omstandigheden, maar dan nog..
Ja, dat denk ik ook. Ze gaat totaal niet in op de compleet logische verklaringen.
Mevrouw75 schreef:
31-10-2020 12:26
Ja, dat denk ik ook. Ze gaat totaal niet in op de compleet logische verklaringen.
Ze noemt het zelf een geest, dus dat zegt al genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven