Kinderdekbed
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:22
Dochter( 3,5) slaapt sinds een tijdje op een halfhoogslaper van 2m bij 90 cm en nou wil ik een dekbed gaan kopen. Kopen jullie gelijk een grote of zijn er nog tussenmaten/kindermaten?
Lijkt mij zo groot in 1 keer. Vind het bed al gigantisch.
Lijkt mij zo groot in 1 keer. Vind het bed al gigantisch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:40
Je hebt ook dekbedden voor een Junior bed en dus met die afmetingen. Ik dacht bij de Hema of anders zeker de Prenatal te koop. Maar waarom niet meteen zon grote dan? Wen je vanzelf snel aan hoor. Anders blijf je straks dekbedden (en hoezen enzo) kopen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:41
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:41
quote:Chica34 schreef op 03 augustus 2010 @ 10:40:
Je hebt ook dekbedden voor een Junior bed en dus met die afmetingen. Ik dacht bij de Hema of anders zeker de Prenatal te koop. Maar waarom niet meteen zon grote dan? Wen je vanzelf snel aan hoor. Anders blijf je straks dekbedden (en hoezen enzo) kopen.Geen idee, leek me gewoon zo groot toen ik er over nadacht.
Je hebt ook dekbedden voor een Junior bed en dus met die afmetingen. Ik dacht bij de Hema of anders zeker de Prenatal te koop. Maar waarom niet meteen zon grote dan? Wen je vanzelf snel aan hoor. Anders blijf je straks dekbedden (en hoezen enzo) kopen.Geen idee, leek me gewoon zo groot toen ik er over nadacht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 3 augustus 2010 om 10:49
Dekbedden zijn best prijzig, dus ik zou gewoon gaan voor een grote mensen maat, anders moet je straks weer!
En dat het groot is........ tja, dat is wel zo. Mijn zoontje van 3 verzuipt ook in zijn bed (en deken) maar goed, het bed is al groot, daar verandert zo'n deken ook niks meer aan. En zo blijft het bed ook overal warmer (ja ok, met dit weer niet zo nodig) zodat als je dochter een beetje 'schuift' in bed, ze wel warm ligt.
En dat het groot is........ tja, dat is wel zo. Mijn zoontje van 3 verzuipt ook in zijn bed (en deken) maar goed, het bed is al groot, daar verandert zo'n deken ook niks meer aan. En zo blijft het bed ook overal warmer (ja ok, met dit weer niet zo nodig) zodat als je dochter een beetje 'schuift' in bed, ze wel warm ligt.
dinsdag 3 augustus 2010 om 13:05
Ik begreep van het cb dat kinderen vanaf 2 jaar op een kussen mogen slapen. Zoon heeft een meegroeibed met een peuterdekbed en een peuterkussen (dun kussen) van de Hema. Een gewoon dik kussen schijnt niet goed te zijn omdat het té hoog is voor de kids.
Vind het dekbedovertrek érg mooi en kleurrijk, je koopt er toch wel meer he?? Had afgelopen weekend aan 2 niet genoeg toen zoonlief om het uur alles onder spuugde. Heb er nu 4 in de kast liggen!
Vind het dekbedovertrek érg mooi en kleurrijk, je koopt er toch wel meer he?? Had afgelopen weekend aan 2 niet genoeg toen zoonlief om het uur alles onder spuugde. Heb er nu 4 in de kast liggen!
dinsdag 3 augustus 2010 om 13:09