Kinderfeest voor de hele klas

07-01-2017 20:57 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn zoon zit in groep 8. Bij hen is het de gewoonte om dan de hele klas uit te nodigen op je kinderfeest. Nu is het zo dat mijn zoon liever geen fuif wil. Hij heeft ADHD en is wat jonger dan de rest van de klas. Dientengevolge ligt hij niet heel lekker in de groep. Hij wordt niet gepest maar hoort er ook niet echt bij. Zo'n fuif is dus eigenlijk niets voor hem. Maar wat dan? Er zitten 28 kinderen in de klas dus wij kunnen de Kids niet echt vervoeren. Het mag best wel iets kosten maar ik had nu iets gezien wat 25.- pp kost . Dat is me echt te gortig. Iemand een idee?
quote:-Nienke- schreef op 07 januari 2017 @ 22:18:

[...]

Apenkooien in de gymzaal is tegenwoordig verboden voor niet-bevoegde basisschooldocenten, omdat het veel risico met zich meebrengt. Dat zou ik dus ook niet zomaar doen met zo'n groep!

In een gymzaal zou je wel een clinic door een of andere sporttrainer kunnen laten verzorgen; misschien zit je zoon op een geschikte sport, of ken je iemand? Hier heeft de zoon zo eens een korfbalfeestje gegeven.

Iedereen apekooit hier voortdurend in gymzalen hoor. Zonder begeleiding. Je moet niet overdrijven, is gewoon een soort speeltuin. En dat met groep 8 nog wel.

Kan best.
Ik zou sowieso versterking vragen, hier zie je wel familie die dan helpt en andere ouders.

En ik zou het elders doen.

Gewoon lasergamen met een groupon en dan patat eten geen optie?
Het ligt een beetje aan de regio TO maar met zo'n budget is er heus wel wat leuks te verzinnen hoor.

Waar zit je? dat tipt wat makkelijker.

Hier in de buurt lasergamen per groep voor 7 euro pp maar ja als je helemaal uit groningen moet komen op de fiets....

Regio is dus wel handig.
Hier een filmmarathon en spel nacht met 24 kinderen. Hele groep 8.Gebracht allen om 21.00 uur door de ouders met luchtbed en slaapzak.

Kinderen konden als ze wilden slapen in de slaapkamers.Maar er hebben er uiteindelijk maar 2 geslapen.

Diverse films uit de videotheek gehuurd (ja tijdje geleden),vele zakken chips,popcorn en broodjes kroket/frikandel ed en diverse frisdrank.

De kinderen vonden het fantastisch.Toen de ouders ze om 9.00 uur weer ophaalden waren ze doodop en wilden thuis gelijk naar bed

Wij lagen kort daarna ook te slapen......
Hier was de klas van zoon een heel stuk kleiner, 18 kinderen. Hij zag een fuif ook niet zitten. We zijn lopend vanuit school naar huis gegaan met de klas, daarna taart gegeten en gegourmet. Hij wilde zo graag als afscheid eens met z'n allen eten. Daarna zijn we gaan bowlen, was een kwartiertje lopen met de klas, en daar hebben we de ouders de kinderen weer op laten halen. Voor hem zeer geslaagd.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-01-2017 09:21
Reden: spam
% gewijzigd
quote:Semstem schreef op 11 januari 2017 @ 00:56:

[...] Spammm
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-01-2017 09:22
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Wat zijn teasers? Worden ze dan geplaagd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven