Kinderfeestje, drama?
donderdag 25 november 2010 om 19:41
Mijn zoon wordt bijna 9. En natuurlijk moet er dan een kinderfeestje komen. Heel leuk zou je denken, ware het niet dat een aantal kinderen die hij vraagt elkaar niet zo liggen (nog zacht uitgedrukt). Op een feestje van een vriendje zijn twee van die kinderen elkaar ook al in de haren gevlogen. De ene wel vragen en de andere niet is eigenlijk geen optie (het zijn de twee kinderen waar hij het meeste mee speelt).
We gaan waarschijnlijk zwemmen. Vinden jullie het een optie de ouders een nummer te vragen mocht het mis gaan (zodat ze hun eigen kind weer kunnen meenemen). Of moet ik me niet zo druk maken en gewoon kijken waar het schp strandt. Zeg het maar....
We gaan waarschijnlijk zwemmen. Vinden jullie het een optie de ouders een nummer te vragen mocht het mis gaan (zodat ze hun eigen kind weer kunnen meenemen). Of moet ik me niet zo druk maken en gewoon kijken waar het schp strandt. Zeg het maar....
donderdag 25 november 2010 om 19:47
donderdag 25 november 2010 om 19:50
Toen mijn broertje 12 werd mocht hij, omdat hij 'echt' jarig was (schrikkeldag geboren) de hele klas uitnodigen voor een groot feest bij ons thuis. Er was echter een jongen die altijd ruzie met iedereen zocht. Niet uitnodigen vond mijn moeder geen optie. Dus heeft mijn vader die jongen even apart genomen en gezegd dat hij absoluut geen ruzie tolereerde en dat hij het telefoonnummer van zijn ouders had (dat was ook echt zo) en dat hij bij het minste of geringste zou bellen. Hebben de hele dag geen kind aan hem gehad.
Erger u niet, verwonder u slechts!
donderdag 25 november 2010 om 19:52
donderdag 25 november 2010 om 19:53
donderdag 25 november 2010 om 19:54
quote:lavendelbloem schreef op 25 november 2010 @ 19:47:
[...]
'
De nummers heb ik. Ik bedoel eigenlijk meer of ik van te voren de ouders van die twee moet inlichten over mijn "angst". Of komt dat heel lullig over.Een beetje wel Het gaat om kinderen, soms zijn ze dikke vrienden, soms hebben ze slaande ruzie. Mocht het niet gaan op het feestje dan lijkt het me vroeg genoeg om de ouders te bellen.
[...]
'
De nummers heb ik. Ik bedoel eigenlijk meer of ik van te voren de ouders van die twee moet inlichten over mijn "angst". Of komt dat heel lullig over.Een beetje wel Het gaat om kinderen, soms zijn ze dikke vrienden, soms hebben ze slaande ruzie. Mocht het niet gaan op het feestje dan lijkt het me vroeg genoeg om de ouders te bellen.
donderdag 25 november 2010 om 19:56
donderdag 25 november 2010 om 20:26
quote:Lonkaa schreef op 25 november 2010 @ 20:17:
En als je die twee jongens, net zoals vader in het voorbeeld van Belbe, van te voren streng toespreekt, en het nummer belklaar laat zien, denk je dat dat zou helpen?
Weet je, het zijn op zich allebei hele leuke kinderen, maar met ADHD. Dus als ze dwars zijn blijven ze dat ook.
En ben ik bang dat het weinig indruk maakt.
En als je die twee jongens, net zoals vader in het voorbeeld van Belbe, van te voren streng toespreekt, en het nummer belklaar laat zien, denk je dat dat zou helpen?
Weet je, het zijn op zich allebei hele leuke kinderen, maar met ADHD. Dus als ze dwars zijn blijven ze dat ook.
En ben ik bang dat het weinig indruk maakt.
donderdag 25 november 2010 om 21:14