kinderkleding, hoeveel?
zaterdag 26 september 2009 om 20:19
Hoeveel kinderkleding hebben jullie ong. per kind? Of hoeveel setjes ong? Ik was laatst bij een vriendin en zij had erg veel. Ze vond juist dat ik weer vrij weinig had, terwijl ik van mezelf het idee heb van niet.
Heb zelf meestal ong. 6-8 broekjes, stuk of 8 a 10 longsleeves en 2 vestjes voor zoonlief. (ondergoed en sokken stuk of 10-12 paar schat ik)
Voor dochter broeken en longsleeves en ondergoed/sokken ong. hetzelfde aantal + 2 rokjes/jurkjes en 2 vestjes en 1 blouse.
Meestal 1 jas en 2 paar schoenen per kind.
Wat hebben jullie in de kast hangen en koop je vaak wat voor je kind? Meestal koop ik een paar keer per jaar het nodige in en dan nog af en toe tussendoor. Ik kan mijn (kinder)kleding koopverslaving aardig in bedwang houden.
Heb zelf meestal ong. 6-8 broekjes, stuk of 8 a 10 longsleeves en 2 vestjes voor zoonlief. (ondergoed en sokken stuk of 10-12 paar schat ik)
Voor dochter broeken en longsleeves en ondergoed/sokken ong. hetzelfde aantal + 2 rokjes/jurkjes en 2 vestjes en 1 blouse.
Meestal 1 jas en 2 paar schoenen per kind.
Wat hebben jullie in de kast hangen en koop je vaak wat voor je kind? Meestal koop ik een paar keer per jaar het nodige in en dan nog af en toe tussendoor. Ik kan mijn (kinder)kleding koopverslaving aardig in bedwang houden.
zaterdag 26 september 2009 om 20:38
hier ook ongeveer 8 broeken voor de oudste zoon (ruim 5,5)
ook zoveel truien/shirts, 10 stuks ondergoed/sokken. 2 jassen en een dik fleece vest/jas met voering. en 3 paar schoenen!
de jongste (bijna 4) iets meer broeken (nog erbij wat nog goed was van de oudste) en iets meer truien/shirts. maarja hij is een grote smeerpoets
2 jassen en dik fleece vest met voering en 3 paar schoenen!
ook zoveel truien/shirts, 10 stuks ondergoed/sokken. 2 jassen en een dik fleece vest/jas met voering. en 3 paar schoenen!
de jongste (bijna 4) iets meer broeken (nog erbij wat nog goed was van de oudste) en iets meer truien/shirts. maarja hij is een grote smeerpoets
2 jassen en dik fleece vest met voering en 3 paar schoenen!
zaterdag 26 september 2009 om 20:41
Even kijken, zoon is 3 en half jaar, heeft 2 paar schoenen, 1 jas, 1 regenjas, 2 bodywarmers, 2 vesten. 3 dikke truien, stuk of 6 longsleeves en een lading leuke en grappige t-shirts (die hij veel krijgt) en 2 nette blousjes voor visite van overgroot-oma's bijvoorbeeld. Dan 2 goeie spijkerbroeken, 1 ravot-spijkerbroek, 3 katoenen lange broeken. (reken zomerkleding maar niet meer mee, snif snif) Dan stapel onderbroekjes en hempjes en sokken en 3 dikke pyama's en 3 wat dunnere.
Kan er wat naast zitten. Hij krijgt ook veel, koop erg handig in en ben goedkoop uit. Bijvoorbeeld een flinke aanbieding maar 2 maten te groot? Hij groeit er vanzelf in en ga naar kinderkledingbeurs.
Hij draagt ook eigenlijk alles wel, maar hij zou ook heel best met minder kleding kunnen.
Kan er wat naast zitten. Hij krijgt ook veel, koop erg handig in en ben goedkoop uit. Bijvoorbeeld een flinke aanbieding maar 2 maten te groot? Hij groeit er vanzelf in en ga naar kinderkledingbeurs.
Hij draagt ook eigenlijk alles wel, maar hij zou ook heel best met minder kleding kunnen.
zaterdag 26 september 2009 om 20:45
Oh... dan hebben mijn kinderen wel erg weinig.
Dochter van 9 maanden heeft nu erg veel in haar kast omdat ik veel van een vriendin heb gekregen. 2 jurkjes, 4 broeken, 6 truitjes.
Dochter van 3 heeft 4 broeken, 2 blousjes, één vest en vier truien.
Heb ook niet zoveel geld te besteden, dus vind dit al heel wat. Moet voor de oudste nog wel wat scoren hoor, maar dat moet volgende maand.
Dochter van 9 maanden heeft nu erg veel in haar kast omdat ik veel van een vriendin heb gekregen. 2 jurkjes, 4 broeken, 6 truitjes.
Heb ook niet zoveel geld te besteden, dus vind dit al heel wat. Moet voor de oudste nog wel wat scoren hoor, maar dat moet volgende maand.
zaterdag 26 september 2009 om 20:52
Een dochter van bijna 2. Hier ongeveer gelijk, misschien wat meer shirts/blousjes, alleen 2 jassen voor de winter ivm vies worden en geen droger. 2 paar schoenen voor de winter, 3 voor de zomer en een paar regenlaarsjes.
Dikke truien en vesten in de nieuwe maat heeft ze nog niet.
Ik ben wat minder gaan kopen, maar we krijgen nog steeds kleertjes van familie, heerlijk en nu heeft ze meer dan genoeg.
Dikke truien en vesten in de nieuwe maat heeft ze nog niet.
Ik ben wat minder gaan kopen, maar we krijgen nog steeds kleertjes van familie, heerlijk en nu heeft ze meer dan genoeg.
anoniem_27264 wijzigde dit bericht op 26-09-2009 20:53
Reden: toch nog meer...
Reden: toch nog meer...
% gewijzigd
zaterdag 26 september 2009 om 20:57
Wat een lastige vraag eigenlijk. Dochter (bijna 3) kan sommige dingen nog aan van vorige winter ook heel veel niet en ik heb ook een paar dingen gekocht die nu nog te groot zijn.
Vorige week bij een kringloop in Naarden geweest en alvast 2 rokjes voor volgende zomer gekocht en 2 broekjes voor nu.
Dus er liggen 4 behoorlijke stapels in de kast en een hangrek maar ik weet niet precies wat ze nu allemaal past.
Vorige week bij een kringloop in Naarden geweest en alvast 2 rokjes voor volgende zomer gekocht en 2 broekjes voor nu.
Dus er liggen 4 behoorlijke stapels in de kast en een hangrek maar ik weet niet precies wat ze nu allemaal past.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 26 september 2009 om 21:00
quote:Sanmi schreef op 26 september 2009 @ 20:45:
Heb ook niet zoveel geld te besteden, dus vind dit al heel wat. Moet voor de oudste nog wel wat scoren hoor, maar dat moet volgende maand.Heeft oudste dochter geen jurkjes of rokjes?
Heb ook niet zoveel geld te besteden, dus vind dit al heel wat. Moet voor de oudste nog wel wat scoren hoor, maar dat moet volgende maand.Heeft oudste dochter geen jurkjes of rokjes?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 26 september 2009 om 21:09
Veel te veel en alles merkkleding %-)
Winter
Broeken ongveer 12 stuks
Longsleeves minstens 20-25
Vestjes en truien 8
In de winter 1 paar goede schoenen en 1 paar goede laarzen
2 winterjassen (een dure merk en een minder dure als reserve)
Winterjurkjes 4
Winterrokjes 6
Blousejes: 2
En een bak leggings en maillots
In de zomer zeker 25 tshirts, 10 rokjes, 6 jurkjes
Zomerbroeken incl korte broeken zeker 12
Vestjes (die draagt ze door in de winter)
Zomerjasjes 2, tussendoorjas 1
En een hele berg slippers, crocs mary jane, sandalen, goede leren zomerschoenen
Ik koop me een ongeluk, ben gek op Bengh, Oilily, Eager Beaver, Mim-pi, Vingino maar heb verder geen hobbies en een vriendin koopt alles van me over voor haar dochtertje (voor weinig, maar mag altijd een aantal nieuwe setjes op haar kosten bestellen in ruil voor wat zakken prachtige kleding)
Winter
Broeken ongveer 12 stuks
Vestjes en truien 8
Winterjurkjes 4
Winterrokjes 6
Ik koop me een ongeluk, ben gek op Bengh, Oilily, Eager Beaver, Mim-pi, Vingino maar heb verder geen hobbies en een vriendin koopt alles van me over voor haar dochtertje (voor weinig, maar mag altijd een aantal nieuwe setjes op haar kosten bestellen in ruil voor wat zakken prachtige kleding)
zaterdag 26 september 2009 om 21:17
Zoon is zindelijk dus hij kon deze zomer de broekjes van vorig jaar no aan. Had ik geen rekening mee gehouden en zo had hij 22 *schaam* broekjes in de kast liggen.. gelukkig heb ik nog een zoon..
De meeste kleding (bijna alles eingelijk) heb ik gekregen, moet nu voor het eerst echt een nieuwe garderobe kopen voor zoon. Maar wil toch wel
4 broeken
5-7 longsleeves
2 truien
goede schoenen
en regenlaarzen voor hem hebben. Winterjassen heb ik nog liggen, die heb ik gekregen. Maar had anders ook 2 jassen willen hebben, zeker in dit kikkerlandje.
Sanmi ik hoop dat je de kleertjes van je jongste dochter hebt geteld zónder die gekregen kleertjes?
Het is dat ik 2 jongens heb anders had ik gelijk een zak kleren naar je gestuurd...
De meeste kleding (bijna alles eingelijk) heb ik gekregen, moet nu voor het eerst echt een nieuwe garderobe kopen voor zoon. Maar wil toch wel
4 broeken
5-7 longsleeves
2 truien
goede schoenen
en regenlaarzen voor hem hebben. Winterjassen heb ik nog liggen, die heb ik gekregen. Maar had anders ook 2 jassen willen hebben, zeker in dit kikkerlandje.
Sanmi ik hoop dat je de kleertjes van je jongste dochter hebt geteld zónder die gekregen kleertjes?
Het is dat ik 2 jongens heb anders had ik gelijk een zak kleren naar je gestuurd...
zaterdag 26 september 2009 om 21:18
quote:isabon schreef op 26 september 2009 @ 21:09:
Winter
Broeken ongveer 12 stuks
Vestjes en truien 8
Winterjurkjes 4
Winterrokjes 6
Hier ongeveer hetzelfde bij dochter van drie
Alleen iets minder longsleeves en het dubbele aantal jurkjes.
Dochter van een heeft haar eigen kleding plus eigenlijk de hele kast van grote zus; ze hebben bijna dezelfde maat.
Winter
Broeken ongveer 12 stuks
Vestjes en truien 8
Winterjurkjes 4
Winterrokjes 6
Hier ongeveer hetzelfde bij dochter van drie
Alleen iets minder longsleeves en het dubbele aantal jurkjes.
Dochter van een heeft haar eigen kleding plus eigenlijk de hele kast van grote zus; ze hebben bijna dezelfde maat.
zaterdag 26 september 2009 om 21:29
Toevallig heb ik de afgelopen week het zomerspul eruit gegooid, en het herfstspul in de kast gehangen.
In dochterlelies kast bevinden zich nu:
3 dunne lange broeken
(worden als het kouder wordt vervangen door het winterspul).
5 dikkere lange broeken
(wit spijker, 1 skinny en 3 jeans, waarvan 1 voor het buiten ravotten).
6 leggings en 2 maillots
1 jeansrok, 1 gewone rok, 1 jeansjurk, 1 shirtjurk, 1 overgooier
12 shirts lange mouw
2 tunieken lange mouw
2 dunne vestjes, 2 sweatvestjes met korte mouw, 1 dun gebreid vest, 1 dik gebreid vest.
Dat laatste is nu als jas en straks als trui bruikbaar.
6 Onderhemdjes, bij elk hemdje minimaal 4 bijpassende broekjes.
Met dank aan oma trouwens, ik kan het commentaar al lezen
20 paar sokken (ook gekregen)
3 pyama's
1 bodywarmer, 1 regenjas, 1 tussenjas (zomerjassen zijn opgeruimd), 1 halfom jas (beetje tussen vest en zomerjas in), 1 spijkerjas.
Dit spul is wel allemaal al minstens een jaar oud en het zal nog zeker een jaar meegaan. De regenjas gaat zelfs al 2 jaar mee. Die enkele keer dat ze dat aanhebben hoeft het niet precies te passen wat mij betreft.
Het echte winterspul ligt nog aan de kant, te weten dikke truien, fleecevesten en de winterjassen. Alles nog van vorig jaar, er past nog veel. In de uitverkoop wordt aangevuld. Dat doe ik trouwens altijd. In de uitverkoop spullen een maat groter kopen, dan is het ietsje te ruim (mouwen omslaan) maar aan het begin van het volgende seizoen past het dan. De spullen die dan echt goed passen krijgen aanvulling, wat eruit ziet alsof het aan het einde echt te klein is, niet meer en worden speelkleren of gaan naar vriendinnetjes.
1 fatsoenlijke winterjas, 1 (tweedehands) buitenspeelwinterjas.
Dan nog:
trainingspak, 3 sets gym/turnkleding, 3 balletpakjes, 2 paardrijbroeken, 4 bikini's.
1 paar ballerina's, 1 paar hoge gympen, 1 paar oude gympen om buiten te spelen (hier baggeren ze door de velden en klimmen in bomen), een paar herfstschoenen, balletschoentjes, turnschoentjes, een paar gummilaarzen, een paar rijlaarzen, een paar pantoffels en er komen nog een paar winterlaarzen.
Verder een ontelbaar aantal elastiekjes, klemmetjes, speldjes, haarbanden, kettinkjes, armbanden, 2 horloges en een behoorlijke lading oorbellen.
Dochterlelie is 9 jaar, mag zelf haar kleding kiezen (binnen mama's grenzen qua smaak en beurs), en gaat dan nogal eens met oma shoppen..... Waarbij ik dan wel probeer om haar dingen te laten uitzoeken die ze nog nodig heeft. Die winterlaarzen bijvoorbeeld
In dochterlelies kast bevinden zich nu:
3 dunne lange broeken
(worden als het kouder wordt vervangen door het winterspul).
5 dikkere lange broeken
(wit spijker, 1 skinny en 3 jeans, waarvan 1 voor het buiten ravotten).
6 leggings en 2 maillots
1 jeansrok, 1 gewone rok, 1 jeansjurk, 1 shirtjurk, 1 overgooier
12 shirts lange mouw
2 tunieken lange mouw
2 dunne vestjes, 2 sweatvestjes met korte mouw, 1 dun gebreid vest, 1 dik gebreid vest.
Dat laatste is nu als jas en straks als trui bruikbaar.
6 Onderhemdjes, bij elk hemdje minimaal 4 bijpassende broekjes.
Met dank aan oma trouwens, ik kan het commentaar al lezen
20 paar sokken (ook gekregen)
3 pyama's
1 bodywarmer, 1 regenjas, 1 tussenjas (zomerjassen zijn opgeruimd), 1 halfom jas (beetje tussen vest en zomerjas in), 1 spijkerjas.
Dit spul is wel allemaal al minstens een jaar oud en het zal nog zeker een jaar meegaan. De regenjas gaat zelfs al 2 jaar mee. Die enkele keer dat ze dat aanhebben hoeft het niet precies te passen wat mij betreft.
Het echte winterspul ligt nog aan de kant, te weten dikke truien, fleecevesten en de winterjassen. Alles nog van vorig jaar, er past nog veel. In de uitverkoop wordt aangevuld. Dat doe ik trouwens altijd. In de uitverkoop spullen een maat groter kopen, dan is het ietsje te ruim (mouwen omslaan) maar aan het begin van het volgende seizoen past het dan. De spullen die dan echt goed passen krijgen aanvulling, wat eruit ziet alsof het aan het einde echt te klein is, niet meer en worden speelkleren of gaan naar vriendinnetjes.
1 fatsoenlijke winterjas, 1 (tweedehands) buitenspeelwinterjas.
Dan nog:
trainingspak, 3 sets gym/turnkleding, 3 balletpakjes, 2 paardrijbroeken, 4 bikini's.
1 paar ballerina's, 1 paar hoge gympen, 1 paar oude gympen om buiten te spelen (hier baggeren ze door de velden en klimmen in bomen), een paar herfstschoenen, balletschoentjes, turnschoentjes, een paar gummilaarzen, een paar rijlaarzen, een paar pantoffels en er komen nog een paar winterlaarzen.
Verder een ontelbaar aantal elastiekjes, klemmetjes, speldjes, haarbanden, kettinkjes, armbanden, 2 horloges en een behoorlijke lading oorbellen.
Dochterlelie is 9 jaar, mag zelf haar kleding kiezen (binnen mama's grenzen qua smaak en beurs), en gaat dan nogal eens met oma shoppen..... Waarbij ik dan wel probeer om haar dingen te laten uitzoeken die ze nog nodig heeft. Die winterlaarzen bijvoorbeeld
zaterdag 26 september 2009 om 21:35
zaterdag 26 september 2009 om 21:35
Sanmi, de helft van de winterspullen van dochterlelie is van vorig jaar, de andere helft heb ik in de zomeruitverkoop gekocht. Dan hangen ze er spullen van het voorgaande jaar bij. Dus heeft dochterlelie een superdik vest voor 9 euro. De normale prijs was geloof ik 39,95. De overgooier was voor 5 euro.
Ik koop eigenlijk nooit kleding voor de originele prijs.
Ik koop eigenlijk nooit kleding voor de originele prijs.
zaterdag 26 september 2009 om 21:37
quote:isabon schreef op 26 september 2009 @ 21:09:
Winter
Broeken ongveer 12 stuks
Vestjes en truien 8
Winterjurkjes 4
Winterrokjes 6
Ik schrik al toen ik de eerste reactie's las. Maar gelukkig nog meer mensen met veel te veel kleding in de kast.
Ik heb voor zoon en dochter ongeveer
10-12 broeken
10-15 t=shirts
10-15 truien-longsleeves
3-5 vestjes
Dochter dan nog 5-10 rokjes-jurkjes
En zoon 6-8 blousen
En heel veel rompertjes, ondergoed en sokken
Winter
Broeken ongveer 12 stuks
Vestjes en truien 8
Winterjurkjes 4
Winterrokjes 6
Ik schrik al toen ik de eerste reactie's las. Maar gelukkig nog meer mensen met veel te veel kleding in de kast.
Ik heb voor zoon en dochter ongeveer
10-12 broeken
10-15 t=shirts
10-15 truien-longsleeves
3-5 vestjes
Dochter dan nog 5-10 rokjes-jurkjes
En zoon 6-8 blousen
En heel veel rompertjes, ondergoed en sokken
zaterdag 26 september 2009 om 21:50
Euh nee dit is met gekregen kleertjes. We hebben gewoon niet zoveel kleertjes. Overigens heeft dochter nog wel twee jurkjes die ik was vergeten.
Mijn jongste heeft natuurlijk nog wel meer kleertjes maar die passen eigenlijk niet meer zo goed. Ik koop veel in de uitverkoop. Heb voor mijn oudste dochter een prachtige merkspijkerbroek van Vingino gescoord voor Euro 20. Ze zien er allebei prachtig uit hoor. Maar gewoon niet zoveel.
We kunnen het geld maar één keer uitgeven en dat is niet altijd voor kleren.
Mijn jongste heeft natuurlijk nog wel meer kleertjes maar die passen eigenlijk niet meer zo goed. Ik koop veel in de uitverkoop. Heb voor mijn oudste dochter een prachtige merkspijkerbroek van Vingino gescoord voor Euro 20. Ze zien er allebei prachtig uit hoor. Maar gewoon niet zoveel.
We kunnen het geld maar één keer uitgeven en dat is niet altijd voor kleren.
zaterdag 26 september 2009 om 21:58
Zoon: bijna 2 heeft ongeveer het volgende in de kast in zijn huidige maat:
- 1 winterjas
- 3 warmere katoenen truien
- 4 longsleeves
- 3 t-shirts (nog in de kast voor de laatste mooie dagen)
- 5 broeken
- 7 rompers, 2 onderbroekjes en 1 hemd.
- 8 paar sokken.
- 4 paar schoenen: crocs, en 3 paar dichte schoenen (2 paar extra gekregen)
Wat hebben jullie soms veel! Ik was 2-3 keer per week en heb echt niet meer kleding nodig.
- 1 winterjas
- 4 longsleeves
- 5 broeken
- 8 paar sokken.
Wat hebben jullie soms veel! Ik was 2-3 keer per week en heb echt niet meer kleding nodig.
zaterdag 26 september 2009 om 22:07
quote:Sanmi schreef op 26 september 2009 @ 21:50:
Euh nee dit is met gekregen kleertjes. We hebben gewoon niet zoveel kleertjes. Overigens heeft dochter nog wel twee jurkjes die ik was vergeten.
We kunnen het geld maar één keer uitgeven en dat is niet altijd voor kleren.Kijk anders eens op marktplaats. Veel mensen zetten een compleet kledingpakket voor een vaste prijs erop. Dan zal er best eens iets tussen zitten dat je minder vindt (hoewel dat voor een speeltuin helemaal zo erg niet is), maar ik heb wel vaker een doos vol kleding voor een paar tientjes. Dochterlelie heeft best veel, maar 1/3 is tweedehands, 1/3 is nieuw maar wel uitverkoop en 1/3 is van het vorige jaar.
We kunnen het geld maar één keer uitgeven en dat is niet altijd voor kleren.Kijk anders eens op marktplaats. Veel mensen zetten een compleet kledingpakket voor een vaste prijs erop. Dan zal er best eens iets tussen zitten dat je minder vindt (hoewel dat voor een speeltuin helemaal zo erg niet is), maar ik heb wel vaker een doos vol kleding voor een paar tientjes. Dochterlelie heeft best veel, maar 1/3 is tweedehands, 1/3 is nieuw maar wel uitverkoop en 1/3 is van het vorige jaar.
zaterdag 26 september 2009 om 22:08
zaterdag 26 september 2009 om 22:11
quote:Lizzie schreef op 26 september 2009 @ 21:58:
- 1 winterjas
- 4 longsleeves
- 5 broeken
- 8 paar sokken.
Als ze bezig zijn met zindelijkheidstraining dan ga je het niet redden met 7 stuks ondergoed en 5 broeken.
Op slechte dagen had ik wel eens 4 sets per dag vies. Dan waste ik wel iets vaker maar dan nog.
- 1 winterjas
- 4 longsleeves
- 5 broeken
- 8 paar sokken.
Als ze bezig zijn met zindelijkheidstraining dan ga je het niet redden met 7 stuks ondergoed en 5 broeken.
Op slechte dagen had ik wel eens 4 sets per dag vies. Dan waste ik wel iets vaker maar dan nog.
zaterdag 26 september 2009 om 22:21
Grappig om te lezen, sommigen hebben dus inderdaad bergen kleding (in mijn ogen dan). Ik zou ook best meer willen kopen maar probeer me een beetje in te houden. Vaak vul ik het een en ander in de loop van het seizoen nog aan. Ik koop niet perse in de uitverkoop, soms komt het toevallig zo uit, voor dit seizoen heb ik vrij veel nieuw. Dochterlief van 3 jaar is van maat 92 naar 98/104 gegaan (alhoewel broekjes nog wel van 92 zijn) dus ineens hard gegroeid.
Truien en pyama s had ik nog niet meegeteld, meestal heb ik nog een stuk of 2 warmere truien en 2 a 3 pyama's in de kast liggen.
Merkkleding koop ik vrijwel niet. Ik koop de meeste kleding bij C*A en V*D of H*ma. Daar slaag ik vaak wel goed.
.
Truien en pyama s had ik nog niet meegeteld, meestal heb ik nog een stuk of 2 warmere truien en 2 a 3 pyama's in de kast liggen.
Merkkleding koop ik vrijwel niet. Ik koop de meeste kleding bij C*A en V*D of H*ma. Daar slaag ik vaak wel goed.
.
zaterdag 26 september 2009 om 22:25
quote:pebbles10 schreef op 26 september 2009 @ 22:11:
[...]
Op slechte dagen had ik wel eens 4 sets per dag vies. Dan waste ik wel iets vaker maar dan nog. Dat hebben we hier dan weer niet echt gehad. Vaak geprobeerd zindelijk te laten worden, wilde ze gewoon niet. Van de een op andere dag wilde ze op het potje en de wc en het is eigenlijk maar een keer mis gegaan.
[...]
Op slechte dagen had ik wel eens 4 sets per dag vies. Dan waste ik wel iets vaker maar dan nog. Dat hebben we hier dan weer niet echt gehad. Vaak geprobeerd zindelijk te laten worden, wilde ze gewoon niet. Van de een op andere dag wilde ze op het potje en de wc en het is eigenlijk maar een keer mis gegaan.
zaterdag 26 september 2009 om 22:27
Ik kan me helemaal ziek kopen aan jurkjes. Oudste heeft altijd veel jurkjes gehad. Wat wel jammer is: ik vind jurkjes bij kinderen die nog niet kunnen lopen, beetje suf. Toen nr1 ging lopen (15 maanden), droeg ze nog maat 68 van jurkjes. Heb dus veel jurkjes in maat 68. Nr2 is nu net een jaar en begint te lopen, ze heeft alleen maat 86. Toen zij maat 68 had, kon ze nog lang niet lopen. En dat is best jammer van die jurkjes
zaterdag 26 september 2009 om 22:31
zoon van bijna 2 heeft ook wel een hoop maar vooral omdat hij afgelopen jaar zeker niet zo hard gegroeid is dan het jaar ervoor, kan hij nog veel aan wat ie vorige winter ook al aan had.
Toevallig vandaag nog een broekje en wat sokken erbij gekocht want zn broeken maat 80 zijn wel in ene allemaal tekort.
Ik heb wel veel rompers maar ja, liggen bij oma en op het kdv altijd wel 2 reserve, wel zo handig.
Verder heeft hij wel veel jassen op een of andere manier: een spijkerjasje, bodywarmer, regenjas, 2 tussendoorjasjes (goed voor nu) en dan nog 3 warme jassen.
Maar ja, 1 warme jas hebben opa en oma voor hem meegenomen uit je USA, 1 heb ik vorig jaar in de uitverkoop gekocht en 1 op marktplaats dus ben evengoed niet duur uit.
Toevallig vandaag nog een broekje en wat sokken erbij gekocht want zn broeken maat 80 zijn wel in ene allemaal tekort.
Ik heb wel veel rompers maar ja, liggen bij oma en op het kdv altijd wel 2 reserve, wel zo handig.
Verder heeft hij wel veel jassen op een of andere manier: een spijkerjasje, bodywarmer, regenjas, 2 tussendoorjasjes (goed voor nu) en dan nog 3 warme jassen.
Maar ja, 1 warme jas hebben opa en oma voor hem meegenomen uit je USA, 1 heb ik vorig jaar in de uitverkoop gekocht en 1 op marktplaats dus ben evengoed niet duur uit.