Kleding kinderen bruiloft
vrijdag 20 januari 2012 om 22:18
Hoe in het wit? gewone nette kleding die duidelijk toevallig wit is of een bruidjesachtig wit? Dat laatste zou ik niet doen. Ze hebben geen rol, dus dan zouden ze de aandacht wegtrekken bij de echte bruidsmeisjes.
Edit: voor de bruidsmeisjes zelf maakt het natuurlijk weinig uit, maar de trotse moeder/oma kan daar natuurlijk anders over denken.
Edit: voor de bruidsmeisjes zelf maakt het natuurlijk weinig uit, maar de trotse moeder/oma kan daar natuurlijk anders over denken.
vrijdag 20 januari 2012 om 22:30
vrijdag 20 januari 2012 om 22:34
vrijdag 20 januari 2012 om 22:41
Ik doe het gewoon niet.
Het is niet in Nederland, een lichte kleur zal prima kunnen.
Ik had toevallig iets heel leuks in wit, niet "gewoon" maar wel feestelijk inderdaad, maar ik ga dan liever voor een leuke kleur.
Waarom ze niet in wit mogen? Ik weet dat het ongepast is als volwassenen in het wit gaan, van kinderen wist ik het gewoon niet, vandaar dat ik het hier vraag.
Bedankt allemaal!
Ik had toevallig iets heel leuks in wit, niet "gewoon" maar wel feestelijk inderdaad, maar ik ga dan liever voor een leuke kleur.
Waarom ze niet in wit mogen? Ik weet dat het ongepast is als volwassenen in het wit gaan, van kinderen wist ik het gewoon niet, vandaar dat ik het hier vraag.
Bedankt allemaal!
vrijdag 20 januari 2012 om 23:38
quote:sushilala schreef op 20 januari 2012 @ 22:41:
Ik doe het gewoon niet.
Bedankt allemaal!
Wat heb je dan voor wits? Een jurkje? Of gewoon een blousje of rokje?
Op de gemiddelde bruiloft waar ik ben geweest was het echt geen probleem als een kindje wit droeg...
Maar het ligt er denk ik ook aan wat de gebruiken zijn in het land waar de bruiloft plaatsvindt.
Ik doe het gewoon niet.
Bedankt allemaal!
Wat heb je dan voor wits? Een jurkje? Of gewoon een blousje of rokje?
Op de gemiddelde bruiloft waar ik ben geweest was het echt geen probleem als een kindje wit droeg...
Maar het ligt er denk ik ook aan wat de gebruiken zijn in het land waar de bruiloft plaatsvindt.
vrijdag 20 januari 2012 om 23:42
Snoezekind droeg op de trouwerij van zijn oom een wit overhemd.... Stond keurig op het stadhuis.
De plaats van de receptie had echter bomen die zéér geschikt waren om te klimmen, en ik was niet snel genoeg om hem even tegen te houden.
Toen was het overhemd niet wit meer, maar we hadden gelukkig reservekleding mee.
De plaats van de receptie had echter bomen die zéér geschikt waren om te klimmen, en ik was niet snel genoeg om hem even tegen te houden.
Toen was het overhemd niet wit meer, maar we hadden gelukkig reservekleding mee.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 21 januari 2012 om 01:08
Toen ik 5 jaar was, had ik een wit jurkje aan met lakschoentjes. Iedereen bleef vragen of ik het bruidsmeisje was, of zeggen dat ik zo'n schattig bruidsmeisje was. Wat ik dus niet was. Ik had zo'n ongemakkelijk gevoel toen, het staat mij echt nog helder voor de geest hoe vervelend ik het vond om steeds uit te leggen dat ik geen bruidsmeisje was. Daarom zou ik het nooit doen, het is gewoon niet prettig voor je kind. Het bruidspaar in kwestie had er destijds geen problemen mee. Mijn dochter droeg op de laatste bruiloft een wit blousje met rouches, een mooi grijs vest met rode en witte hartjes en een 'plof' rokje, zwart. Veel complimenten gekregen