knoopinstructie sluitlaken

09-10-2009 09:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor na mijn bevalling heb ik een sluitlaken op mp gekocht, met allemaal lintjes om te knopen. Helaas zat daar geen knoop instructie bij. Is er iemand die mij zo'n instructie kan aanleveren? Zou ik enorm mee geholpen zijn.
Graag gedaan, pantertje!

Bij mij is de kraamzorg gisteren geweest (zondag 32 weken) en ik ben het dus vergeten te vragen. Maar goed, dat komt anders wel straks, en ik kan het volgende week ook de verloskundige even vragen.
Pantertje, Ik heb er ook zo eentje gehad. HEERLIJK vond ik het!! En de kraamhulp kon het zonder problemen omdoen, de eerste paar keer heb ik er niets voor moeten doen. Daarna heb ik van haar geleerd hoe ik het moest omknopen.

Maar heb ook verhalen gehoord waarbij de kraamhulp vindt dat het niet goed is en niet wil meewerken. Niets van aantrekken, hoor, gewoon aandringen, het is jouw lijf en het is hartstikke goed voor je!! Veel plezier ermee!!
Allemaal en Tia in het bijzonder, bedankt voor de reacties!!
Ik kon niet zonder de eerste anderhalve-2 weken na de bevalling.

Had een zwaar kind gebaard (en dat was al het 4e zware kind) waardoor mijn banden (het ophangsysteem waar je bekken in hangt) zo uitgerekt waren dat het na de bevaling erg 'losjes' daar was en daardoor verschrikkelijk pijnlijk. Echt, gegild bij elke stap die ik zette. Maar met sluitlaken lukte lopen gelukkig wel.
Whatever, I do what I want
ik zit er ook over te denken er een te bestellen, maar hier geen kraamzorg (en een man met 2 linker handen....), dus ik weet niet of dat hier ooit wat gaat worden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven