Kraamverband e.d over,aan wie kan ik dat kwijt?

04-10-2009 12:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een instelling of iets waar ik dat aan kan geven,het liefst omgeving den haag?

Gr Sandra
Ik kon het gewoon bij mijn verloskundigenpraktijk brengen, wie weet bij de jouwe ook wel?
hier
quote:Teddy82 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:01:

hier

Wat een mooi initiatief die stichting .

Mijn oudste is acht, en afgelopen week heb ik nog een steriel navelgaasje uit zijn kraampakket gebruikt om een brandwond op mijn hand mee te verbinden .
Hoi,

kun je het niet terugbrengen naar de winkel?

Vaak als je zoiets over heb en het pak is nog dicht kun je het wel terugbrengen bij etos oid.

Groetjes Charlotte
Ik heb het naar de zelfde stichting als Teddy gebracht (samen met de kraamverbanden van ons zwangerschapsclubje) .
quote:sprankelend schreef op 04 oktober 2009 @ 13:16:

[...]

Wat een mooi initiatief die stichting .

Mijn oudste is acht, en afgelopen week heb ik nog een steriel navelgaasje uit zijn kraampakket gebruikt om een brandwond op mijn hand mee te verbinden .is dat nog wel goed? zulke dingen hebben ook een houdbaarheidsdatum
Verhip

Wist ik niet. Gechecked... 2007-12. Niet dus. Prima afgelopen trouwens. Wat kan er eigenlijk aan bederven?
quote:xxxxkusje schreef op 04 oktober 2009 @ 13:32:

Hoi,

kun je het niet terugbrengen naar de winkel?

Vaak als je zoiets over heb en het pak is nog dicht kun je het wel terugbrengen bij etos oid.

Groetjes Charlotte

Kraampakket krijg je vaak van je ziektekostenverzekering, dit zit in een omdoos verpakt en de spullen zijn niet bij de Etos of het Kruidvat gekocht dus naar de winkel terugbrengen heeft niet veel zin. En ik denk dat de zorgverzekeraar niet zit te wachten op een aangevreten pakket, het kost waarschijnlijk meer deze weer op te lappen voor een volgende dan een complete te versturen.

Ik denk dat de houdbaarheidsdatum betrekking heeft op de garantie van de steriliteit.

Ik heb wat ik over had, en dat was praktisch alles want geplande keizersnede gehad, naar een inzamelpunt van Babyhope gebracht.
Bedankt,denk dat het babyhope word

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven