Las Barettas Naranjas!
zaterdag 10 juli 2010 om 20:58
Dat vond ik nou ook, een stralende mama met een prachtig vers mannetje 
En hieperdepiep voor Poek! Een jubileumjaar
Wat een heerlijke dag hebben wij tot nu toe. Kinderen om kwart voor 9 weg en wij ook. Hele dag op het water en het ging heel goed. In eerste instantie vonden we de boot énorm maar einde dag was het hanteerbaar. Veel gemanoeuvreerd in de haven; rondjes draaien, achteruit naar de kade, ankeren, achteruit aanleggen. Met een boot van 11 meter en 3,5 meter breed best een uitdaging. Maar de instructeur heeft er alle vertrouwen in. Eind van de middag had ik méér dan genoeg van de zon, werd er echt niet lekker van. Het was ook op het water afschuwelijk warm.
Daarna lekker wat gegeten in Willemstad (wat een snóezig plaatsje is dat!) en nu hangen we lam op de bank na een lauw bad.
Ik heb 2 slokjes bier op en zit al te tollen, denk dat ik dat biertje maar aan Pamman doorpass.
En hieperdepiep voor Poek! Een jubileumjaar
Wat een heerlijke dag hebben wij tot nu toe. Kinderen om kwart voor 9 weg en wij ook. Hele dag op het water en het ging heel goed. In eerste instantie vonden we de boot énorm maar einde dag was het hanteerbaar. Veel gemanoeuvreerd in de haven; rondjes draaien, achteruit naar de kade, ankeren, achteruit aanleggen. Met een boot van 11 meter en 3,5 meter breed best een uitdaging. Maar de instructeur heeft er alle vertrouwen in. Eind van de middag had ik méér dan genoeg van de zon, werd er echt niet lekker van. Het was ook op het water afschuwelijk warm.
Daarna lekker wat gegeten in Willemstad (wat een snóezig plaatsje is dat!) en nu hangen we lam op de bank na een lauw bad.
Ik heb 2 slokjes bier op en zit al te tollen, denk dat ik dat biertje maar aan Pamman doorpass.
zaterdag 10 juli 2010 om 21:13
Hiep hiep hoera voor Poek. Gefeliciteerd met je verjaardag
Heb net Miffy en kersverse zoon bewonderd. Prachtig hoor. Lief weer, zo'n klein baby'tje.
Klinkt als een heerlijk dagje Pammie Good for you.
Hier ook heerlijk dagje: oudste en mini zijn aan het logeren en ik ben met oppas en meis naar meertje geweest. Heerlijk.
Heb net Miffy en kersverse zoon bewonderd. Prachtig hoor. Lief weer, zo'n klein baby'tje.
Klinkt als een heerlijk dagje Pammie Good for you.
Hier ook heerlijk dagje: oudste en mini zijn aan het logeren en ik ben met oppas en meis naar meertje geweest. Heerlijk.
zaterdag 10 juli 2010 om 21:18
Pannenkoeken zijn trouwens gebakken. En ook nog even een tomatensaus met gegrilde paprika's en verse kruiden gemaakt voor morgen (hij was iets te lekker, ik bleef proeven ). En toen was ik best wel warm. Gelukkig was A-man op tijd thuis voor avondritueel en dat heb ik, na een dag alleen met de kinderen, gaarne aan hem afgestaan .
zaterdag 10 juli 2010 om 21:43
Hier geen regen. En als ik op buienradar kijk gaat het hier niet komen ook denk ik. Nou hoef ik geen onweer, maar een regenbuitje is voor de tuin en de natuur hier niet verkeerd.
A-man was sporten (dat was écht zwaar in deze hitte) en zat daarna langdurig in de VIP-tent (dat was iets minder zwaar denk ik).
A-man was sporten (dat was écht zwaar in deze hitte) en zat daarna langdurig in de VIP-tent (dat was iets minder zwaar denk ik).
zaterdag 10 juli 2010 om 21:44
zaterdag 10 juli 2010 om 21:49
zaterdag 10 juli 2010 om 21:49
Mijn moeder belde trouwens nog dat ze de eerste dagen van onze vakantie een hotelletje in naburig plaatsje heeft geboekt. Leuk zeg! Kinderen waren ook helemaal blij. En nou kan mijn moeder even met kinderen naar de speeltuin ofzo als wij vouwwagen opzetten (en spullen meenemen die wij niet in de auto kwijt kunnen ). Helemaal handig dus en gezellig!
zaterdag 10 juli 2010 om 21:53
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik morgen ga doen. Ik heb eigenlijk helemaal niets met voetbal en heb ik ook nog amper wat van WK gezien. Uit historisch oogpunt vind ik eigenlijk wel dat ik moet kijken, maar ik moet dus alleen kijken (want A-man gaat morgenmiddag al weg) en alleen vind ik er al helemaal niets aan. En om nou de buurmannen te vragen...