Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
En hier vind je de oude.
Alle reacties Link kopieren
*Kijkt voorzichtig om zich heen. 't Is nog zo stil hier*
Héhé. Er is iemand.

Remma ?
Lekker, ik wacht nog ff een uurtje, dan neem ik em
Niet dat ik een gegeven paard in de bek wil kijken, maar ik vind deze lekkerder, ik heb em stiekem omgewisseld, ok?

Geniet ervan dan. Ik sla even over. Vanavond voor het eerst normaal gegeten maar daar is maag het toch nog niet helemaal mee eens. Ik heb wel nog trek. Lastig.
Oh, ik dacht juist dat je de Jillz lekkerder vond. Verkeerd onthouden.
Doe maar voorzichtig aan met eten. t Schijnt rond te gaan trouwens.
Maar ik heb trrrrrrrrrrrrrrrrek. Dan moet je toch wat eten lijkt me. Zal ik dan maar een beschuitje smeren?
Ja, met bruine suiker. Da's bij mij echt goed als ik een brakke maag heb. Echt.
Ik dacht eerder aan een beschuitje met kaas. Maar suiker is ook lekker.
O met kaas mag ook, maar dat werkt bij mij zeg maar niet
Gister heb ik chips gegeten. Hielp ook goed.
Hahahaha, wooow, chips is niet wat ik het eerste zou denken.
Zout.

Ik geef Mini altijd chips als ze de kotserietus heeft, helpt bij haar goed.
Wij zijn vanmiddag een paar uurtjes bij mijn vader op bezoek geweest, maar ik schrok ervan. Hij vertelde een poos terug al dat hij graag wilde proberen weer met de AD te stoppen, maar nu onder begeleiding en niet zo pats boem ineens. Geen idee wanneer hij dat wilde doen, maar toen ik bij em binnenkwam wist ik meteen dat dat nu dus speelt. Pffff. Nu maar hopen dat ie er snel achterkomt dat hij dat spul dus echt wel nodig heeft om een beetje happy te zijn.
Ik doe altijd cola dan
Wie begeleidt hem dan? Had je vader na de laatste poging nog niet door dat hij het beter wel kon slikken?

Beschuitje is binnen. 's kiekn of ik nu miraculeus herstel

Ik heb nooit cola in huis, echt nooit (behalve bij feestjes).
Ik heb trouwens vanmiddag de speech zitten kijken van de kersverse hubbie van prinses Victoria van Zweden. Wow!
Ik heb nooit gezouten chips in huis

Geen idee wie hem begeleidt want ik heb er niet naar gevraagd, mijn zusje vertelde het me later. En hij wilde nog 1 keer kijken of hij echt zonder kon/kan. Wij hebben hem dat afgeraden, maar goed.
quote:Pammie schreef op 20 juni 2010 @ 20:52:

Ik heb trouwens vanmiddag de speech zitten kijken van de kersverse hubbie van prinses Victoria van Zweden. Wow!Een positieve of een negatieve wow?
Leuke titel!

Remma, ik herken mijn vader in de jouwe . Mijne slikt(e) ook jarenlang AD en heeft al een paar keer geprobeerd te stoppen, ook zomaar ineens bijvoorbeeld. Dat was echt niet leuk want hij werd er heel raar van.

Maar hij is er nu weer mee aan het stoppen, steeds een kwart pilletje minder, en nu gaat het ineens wel goed. Hij slikte het wel al jaren, ik weet niet eens hoe lang, maar ik denk 8 jaar ofzo?
1-0 voor Brazilië.
quote:remma schreef op 20 juni 2010 @ 20:53:

[...]

Een positieve of een negatieve wow?Een positieve. De Speech

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven