Lego opbergen

26-03-2020 21:10 30 berichten
Ik vroeg me af wat een handige manier van opbergen is als het afgebroken is. Wat is jullie ervaring?
anoniem_64cc1552f03fa wijzigde dit bericht op 28-04-2020 16:45
62.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rozegeranium schreef:
28-03-2020 20:31
Ik heb de meeste dingen los in een opblaasbadje in de speelkamer staan. Ideaal als meerdere kinderen tegelijk willen spelen en vooral ideaal om m zo aan de kant te schuiven als er schoongemaakt moet worden. Ook maakt het met zoeken niet zo'n herrie als in plastic bakken. Een aantal sets zitten in elkaar. De boekjes bewaar ik apart zodat er later weer opgebouwd kan worden....
Echt in een opblaasbadje of is dit een autocorrect?

En voor als het geen typo is: gaan de klein(st)e stukjes in een opblaasbadje dan niet onder die luchtbanden zitten?
Boekjes in een doos.
Gebouwde dingen in een soort stellingkastje.
Tijd geleden alle frummeltjes gesorteerd en in een soort kastje met allemaal kleine bakjes gedaan. Soort hij soort gesorteerd.
Rest per thema in bakken.
Kind heeft daar weer een eigen sortering in gemaakt.
Wij hebben echt enorm veel lego.
Wij hebben op zolder een hoeslaken met daarin heel veel lego van man van vroeger. Beneden twee plastic bakken met lego van zoontje (4jaar) met de lego die hij voor zijn verjaardag gekregen heeft, inclusief de boekjes. Ik denk dat ik op termijn beneden ook evt iets van een laken wil, waarmee op de grond gespeeld kan worden, en dat daarna in een doos oid kan.
@maartje2016 ja echt een opblaasbadje. We hebben geen last van stukjes onder de rand....echt ideaal hoor!
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 05:18
Reden: Trollen
97.83% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven