Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
He.... chicaatje heeft zich vandaag nog niet gemeld....

zou het?!
Brighton is ook leuk Elev wat gaaf dat jullie het zo leuk hadden. Ik weet alleen nog wel dat ik de allereerste keer dat ik er kwam me echt ontzettend genaaid voelde. Had er al weken naar uitgekeken lekker naar het strand... maar niemand die me verteld had dat er KIEZELSTENEN op het strand liggen. Dat vond ik toch wel een pruillip waard. Later nog een paar keer geweest en ook doorgekregen dat je er fijn kunt shoppen, dat je er ook heel leuk kunt stappen, en dat Engelse kustplaatsen gewoon een heel eigen charme hebben, er is iets heel nostalgisch aan de pier alleen al, ik heb nog hele leuke foto's van de draaimolen ergens. heb het zeker leren waarderen heel leel leuk plaatsje!!

Chicaatje.. spannend hoor!!!!!!
Nog steeds geen chicaatje...
Hmmm, al de hele dag geen chicaatje? Ze slaapt graag uit, maar tot half zes lijkt me sterk!

Hihi South, bijzondere dromen over de bevalling en de baby heb ik ook sinds een aantal weken. Ik vergeet de baby dan heel vaak. Echt over de bevalling zelf heb ik nog niet gedroomd, wel steeds van het moment vlak daarna. Maar maf he?

Ik heb trouwens nu ook een donkere streep over mijn buik! Maar hij loopt van mijn navel naar boven toe! Ik dacht altijd dat ie alleen maar van je navel naar beneden toe liep. Het heet de Linea Alba trouwens en volgens mijn collega arts kon het ook vanaf de navel naar boven toe lopen.

Wie had er nou nog meer die streep?
Ik heb geen streep. Wel donkere haartjes rond mijn navel. Die trek ik er steeds uit met een pincet.
Oh, ik word wel goed in de gaten gehouden hier.

Baby zit er nog hoor. Gelukkig wel. Vind 1 april als geboortedatum op zich wel geinig, maar dan liever bij iemand anders.

Mijn buurvrouw die bijna geen contact heeft met de rest van de buren, (hoorde ik van mijn andere buurvrouw en gelukkig want dacht al dat het aan ons lag, maar ze zijn heel erg mensenschuw) Maar goed, die dus is wel bevallen. Er hangt een slinger voor het raam met hoera een meisje, maar heb haar nog niet gezien. Ook wel weer logisch, maar ook nog geen baby gehoord en er is ook nog geen bezoek geweest?? Maar wel leuk voor hen. Ik wil ook!! Vanaf morgen dan..

Snap heel goed wat jullie bedoelen met dat zwanger zijn zat zijn. Had ik al eens geschreven geloof ik. Is een beetje een taboe. Veel vaak oudere vrouwen vinden het zo bijzonder en geweldig. Zoals mijn oma. Zij is best zweverig en miste het zwanger zijn ook echt. Voor mij is zwanger zijn gewoon de manier om een kind te krijgen. Vind het wel leuk inderdaad en bijzonder om alles voor het eerst mee te maken, maar op een gegeven moment is het ook wel weer leuk geweest en wil je gewoon je kind. Ben zo blij dat jullie dit ook zo beleven. Ik heb ook nog eens bijna geen klachten gehad. Mag echt niet klagen, maar vind er ook niet zo superveel aan.

Vandaag trouwens heel de dag buiten geweest en dus vergeten me hier te melden. Sorry, sorry...

Elev: Welkom terug trouwens. Voor ik het vergeet. Klinkt echt geweldig dat Brighton. Leuk dat je zo'n fijn weekend hebt gehad.
quote:Luaska schreef op 01 april 2009 @ 17:39:

Hmmm, al de hele dag geen chicaatje? Ze slaapt graag uit, maar tot half zes lijkt me sterk!

Jullie kennen me te goed. Hou inderdaad erg van uitslapen en doe dat ook erg veel momenteel. Onder het mom van goed uitgerust zijn voor de bevalling en ook dat het er waarschijnlijk niet meer van gaat komen na de bevalling.
haihai,

Caatje, ik denk inderdaad dat 1 april niet zo'n leuke geboortedatum is. Gelukkig is de kans heel klein dat je binnen nu en 5 uur je kind eruit perst, dus vanaf morgen zitten we op de tribune! Wat goed trouwens dat je afgelopen weekend sushi hebt gegeten, was het nog net zo lekker als in je herinnering?

Laal, heb je lekker geslapen vannacht, met Laalman naast je? En mocht 'ie vandaag dan lekker thuis blijven?

Elev, wat klinkt je lange weekend weg heerlijk! En zo leuk ook om samen met je zusje op pad te gaan. Hadden jullie oppas voor Elevmeisje als jullie naar de pub gingen?

Luus, ik heb (nog) geen streep over m'n buik. En gelukkig nog steeds geen striae. Maar dat kan zomaar opeens komen want volgens mij is er gisteren weer een groeispurt begonnen! Dat wat eerst schopjes waren, voelt trouwens de laatste dagen heel anders. Heb nu echt het gevoel dat iemand zich in z'n geheel aan het omdraaien is in mijn buik (en daar te weinig ruimte voor heeft) echt een enorm geploeter aan alle kanten.

Heb vandaag wel weer een goede dag gehad, zou de Roosvicee al aanslaan?
dubbel
quote:Chi caatje schreef op 01 april 2009 @ 17:45:

Vandaag trouwens heel de dag buiten geweest en dus vergeten me hier te melden. Sorry, sorry...

Jaaaa dat kan dus niet he Caatje. Zet maar alvast alarmpjes in je mobiel dat je je elke dag op hetzelfde tijdstip meldt hier.

Heel goed dat je zo veel mogelijk probeert uit te slapen.

Elev ik zwijmel nog even mee met jouw verhalen over Brighton. Een heel goed vriendinnetje van mij woont daar en ik ben zo'n fan. Maar dat had ik geloof ik al gezegd. Sorry hoor kan ik helemaal vrolijk en nostalgisch van raken. Ik heb daar wat wilde nachten en toffe dagen gehad.

Gut ik weet niet meer wat er nou nog meer geschreven is sinds vanmiddag. Sorry meiden ik ben zoooooo moe. Als ik niet beter zou weten dan zou ik er iets van gaan denken.

Laaltje heb je je man alweer los gelaten?

En ik heb het idee dat ik Duft alweer een tijdje niet hier gezien heb. Maar maybe I'm wrong. Hoop dat alles goed met je is Duft.
Ik wil mijn kind!!

Mennnnnn, wat wil ik graag dat het juli was.... *ongeduldig*
ik wil ook dat het juli is!

Nog nooit zo ontzettend uitgeleefd naar de zomer.... Ik roep eigenlijk al maanden dat ik wou dat het zomer was... en niet alleen voor het zonnetje...

ahhh... hoorde net het nieuws van Katja Schuurman. Ze heeft een miskraam gehad. Wel zielig hoor, helemaal als je de hele roddelpers over je heen krijgt. En nu gaat iedereen natuurlijk zitten wachten tot het weer zo ver is...
Hallootjes!

Wat een zalig weer he....echt genieten!!

Elev, welcome back!Je uitje klinkt heerlijk! En wat supercute dat elevmeisje lammetjes de fles heeft gegeven! Goed dat je ovulatietesten besteld hebt, dan weet je tenminste zeker dat je op het goede moment je man verleidt

Dat zwangere zat zijn heb ik uiteraard helemaal nog niet (ik wacht juist met smart op mijn toeter ), maar toch kan ik me er wel degelijk iets bij voorstellen. Soms zie je hoogzwangere vrouwen, die heel ongemakkelijk waggelend over straat gaan, en dan kan ik me voorstellen dat die het goed zat zijn. Je kunt je buik ook niet even "afdoen" zodat je even een nachtje kunt bijtanken..... dat zou wel een idee zijn, gewoon even de buik aan de kapstok

DD, wat lief dat je je testen aanbiedt! ik heb nog een stuk of....(even kijken)..... 7 zwangerschapstesten liggen, 2 digitale van clea*blue, en 5 normale (met streepjes)..... iemand interesse?

Chicaatje, volgens mij wordt het weer na het weekend iets minder, en meer kans op regen..... misschien dan toch maar maandag bevallen?

Bij de gyneacoloog was alles helemaal goed; hersenen bekeken, ruggegraat, hartje geluisterd. Baby was flink aan het trappelen, blijft leuk om te zien! Helaas was dit de laatste; nu een week of 5-6 niks
Chiek fijn dat je weer zo'n goede echo had.

Ik ga eerst eens even kijken of ik mijn ei kan vinden en misschien dat ik dan een test bij je kom halen. Hoezo heb jij zoveel testen in huis?! Doe je ze stiekem zelf nog even af en toe?

Grappig Luus en South ik vind dus juist dat dit jaar zoooo snel gaat. Naja dan ben ik ook vast heel snel weer zwanger. Mmmmm zit nu wel aan de rose. Da's misschien minder handig. Ach de zon schijnt en het smaakt me goed.
Hahahaha, iedereen gooit ineens zijn testen in de aanbieding. Zit geloof ik een houdbaarheidsdatum op he, kun je ze ook niet bewaren voor baby 2.

Net lekker een stukje gefietst en uit eten geweest. Vandaag gewoon mijn verjaardag dunnetjes over gedaan. Gisteren was ik niet in de stemming en was man een beetje verdrietig en sipjes. Vandaag hebben we samen lekker de zinnen verzet. Eerst heerljk door de uiterwaarden gefietst, gegeten en met een omweg terug gefietst. Nu lekker op de bank met een kopje thee.

@Duft

wat ben je toch een lieverd!! Was helemaal blij verrast en ook zeker ontroerd door je lieve woorden.... Moest wederom een traantje wegpinken. Dankzij jouw kaartje voelde ik me weer even helemaal jarig en verrast!
Ooh vergeet ik helemaal te reagerenop Chiek haar goede echo. Dat wordt afkicken meis, maar je bent nu toch wel uit de gevarenzone? Durf je al echt vertrouwen te hebben en te genieten? Ja toch wel!!!

Sproet, ik zie het bijna voor me hoor mini zich een weg elleboogt door jouw buik. De behuizing wordt steeds krapper natuurlijk.

Mard, oehoe waar ben je?

@Pien

wij houden de drankconsumptie wel op peil geloof ik. Ik neem straks ook nog een proseccootje.

@South

het is juli voor je het weet! En ik hoop op een heerlijk voorjaar dat naadloos overgaat in de zomer. Dan hebben jullie allemaal een zonnig verlof. Dat nieuws van Katja had ik helemaal gemist trouwens.

@Caatje

de buurvrouw is je voor geweest dus. Lijkt me met een kind wel lastig om mensenschuw te zijn trouwens. Gaatniet echt samen. Zodra je je op staat begeeft trekt zo'n kinderwagen als een magneet mensen aan. En een peuter spreekt sowieso iedereen schaamteloos aan, dan heb je ook altijd contact met jan en alleman. Ik vind het ook helemaal spannend trouwens, de eerste forumbaby.
quote:Peanutje schreef op 01 april 2009 @ 19:37:

Hoezo heb jij zoveel testen in huis?! Doe je ze stiekem zelf nog even af en toe?Nu al weken niet meer, maar ik deed tot aan 10 weken elke week een test. Schijnveiligheid, weet ik, maar toch.
Ach als jij je daar lekker bij voelde dan is de rest boeien toch Chiekie.

Beng ik heb mijn laatste glaasje net gedownt. Ik ga zo gewoon naar bed. Ik ben zoooooo moe. Of had ik dat ook al gezegd?

Morgen weer vroeg op, dus Elev ik hoop dat de koffie dan klaar staat.
Goedzo! Ik ga het laatste kontje uit de fles leegslobberen. Daarna ga ik ook naar bed met een boek. Welterusten Pien!

En ik hoop dat Elev langskomt met koffie, vroeeeeeg wel te verstaan!
Zeg, wat gaat iedereen hier opeens vroeg naar bed! Pien, moet je weer om vijf of zes uur op ofzo??

Ik heb nu het zo lang licht is een beetje de neiging op z'n Zuid-Europees te gaan leven. We zijn net klaar met eten dus, en elevmeisje hobbelt nog door de tuin. Ze schreeuwt al vijf minuten keihard dat ze de maan zien, misschien moet ik even ingrijpen voor alle buurtbaby's wakker zijn. momentje.

oh ja, beng, wil je mijn naam even weghalen?
Yup. 5.30 om precies te zijn.
Ik hoop dat jullie morgenochtend weer katervrij op zullen staan Bengal en Pien.

Hihi, chica, die testen toen tot een week of 10. Logisch hoor... Fijn dat je weer zo'n goede echo hebt gehad.
It's done Elev. Op de een of andere manier "leef" jij in mijn hoofd onder je eigen naam. We hebben voor iedereen koos nicknames natuurlijk. Bij jou ga ik wel vaker de mist in. En dat nog voor de drank! Nu moet ik echt gaan opletten, want heb net een glas naar binnen gegoten. Heerlijk!

En ik sta inderdaad elke dag om 5.45 op, vandaar dat ik graag vroeg naar bed ga!
Geeft niet hoor beng, het lijkt ook wel erg. Ik heb dat met Pien, er komt een dag dat ik me vergis..

Trouwens, 05.45?? RESPECT! Slaap lekker!
Wow elke dag Beng?! Bloody hell!

Nee gelukkig niet elke dag.

Oh meissies moet nog even iets vrolijks kwijt. Lijkt erop dat ik echt m'n pre-paasei ga vinden. Streepje was al een stuk donkerder. Lijkt erop dat Pienlijf het gewoon echt weer doet. Yes!!!

Lig nu lekker in bed. Truste.x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven