Leuk kinderboek?

01-02-2009 15:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzusje moet heel binnenkort bevallen van een jongetje. Toen zijn zusje geboren werd heb ik (onder andere) Het grote boek van Jip en Janneke cadeau gedaan. Dat is nog iedere avond een groot succes. Nu ben ik voor het jochie op zoek naar een vergelijkbaar kinderboek, dus zo'n voorleesklassieker. Iemand goede ideeen?

Oh, en ik wil ook zijn zusje een leuk cadeautje geven als haar broertje geboren is. Wat is daarvoor leuk?

Dank alvast voor jullie reacties!
Oke, was hierboven al genoemd Maar écht een aanrader!
Om een kort verhaal lang te maken...
http://www.kimio.nl/boeken/titel/knufisvies

Deze is voor het zusje erg leuk.
Om een kort verhaal lang te maken...
ik vind alle boeken van marianne busser met tekeningen van dagmar stam erg leuk. Die tekeningen spreken erg tot de verbeelding en ze schrijft vaak in thema's.

Daarnaast de boeken van vivian den hollander, ook zo leuk.
quote:weatherwax schreef op 01 februari 2009 @ 20:11:

http://www.kimio.nl/boeken/titel/verhalenbundel

Alle leukste verhaaltjes van uitgeverij Kimio. Absoluut lange tijd mijn dochter's favoriet geweest, nu jammergenoeg begint ze er 'uit' te groeien, maar gelukkig is er een tweede op komst! Ikzelf vind het zelfs een feestje om een verhaaltje uit te kiezen!Die bedoelde ik dus, inderdaad een super leuk boek en ook een echte favoriet van mijn dochter.
Wow! Wat onzettend veel reacties! Daar kan ik nog jaren mee voort

Dank jullie wel en ik ga met deze lijst naar de boekwinkel!
Absolute hit en ook prachtig om als kraamkado te geven (al vele malen gedaan) is DE GELE BALLON van Charlotte Dematons!!!

Fantastische platen zonder tekst om eindeloos naar te kijken, eigen verhalen bij te maken en te zoeken naar kleine figuren die telkens terugkomen. Altijd een groot succes, voor alle leeftijden!
Ik vind de boekjes over Kleine Ezel erg leuk. Ze zijn geschreven door Rindert Kromhout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven