Leuke dingen doen met meisje van 10

vrijdag 5 juni 2009 om 13:55
Nichtje komt dit weekend logeren. Nichtje wil waarschijnlijk:
- voor de vierde keer naar Nemo
- voor de zesde keer naar het planetarium in Artis
- voor de achthonderdste keer de dvd 'Nightmare before christmas' kijken
- in de resterende tijd een marathonsessie Monopoly.
Wie weet er nog andere leuke dingen om te doen met een meisje van 10?
- voor de vierde keer naar Nemo
- voor de zesde keer naar het planetarium in Artis
- voor de achthonderdste keer de dvd 'Nightmare before christmas' kijken
- in de resterende tijd een marathonsessie Monopoly.
Wie weet er nog andere leuke dingen om te doen met een meisje van 10?

vrijdag 5 juni 2009 om 14:04
H&M, (kinder)theater, picknicken in Vondelpark (ze hebben hele lekkere picknickmanden bij Vertigo, niet goedkoop, wel heel leuk! http://www.citypicknick.nl/mandkeuze.html ) Tropenmuseum.
Veel plezier!
Veel plezier!
vrijdag 5 juni 2009 om 14:07
Als ik het zo lees kom je uit de buurt van Amsterdam(nemo,artis).En als ze van griezelig houd zijn de dungeons of Amsterdam leuk,en in Leiden zit corpus en het naturalis.De laatse 2 zijn natuurlijk niet griezelig hihihi(hoewel de spinnen collectie van Naturalis toch ook wel een beetje brrrr is)
Huur de cd's van High school Musical,of ls je zelf ook nog even terug in de tijd wil Sissi...
Kijk even of er iets leuks in de theaters is,een kinder voorstelling,vindt mijn nichtje altijd erg leuk!(is ook 10)
Huur de cd's van High school Musical,of ls je zelf ook nog even terug in de tijd wil Sissi...
Kijk even of er iets leuks in de theaters is,een kinder voorstelling,vindt mijn nichtje altijd erg leuk!(is ook 10)
vrijdag 5 juni 2009 om 14:14
Meiden van die leeftijd vinden het supercool om grote meiden dingen te doen. Inderdaad lekker een beetje winkelen, op een terrasje iets drinken (ijsje eten), picknicken vind ik ook een super idee. Evt Madame Tussaud (gruwelijk duur, maar goed)
'S avonds naar de Mac (of pannenkoekenrestaurant) en daarna naar de bios (7uur voorstelling, dat wel
) Vinden ze op die leeftijd spannend!
Of huur gewoon een andere dvd
'S avonds naar de Mac (of pannenkoekenrestaurant) en daarna naar de bios (7uur voorstelling, dat wel

Of huur gewoon een andere dvd

vrijdag 5 juni 2009 om 14:20
De Dungeons, is dat niet te eng? Ik vind zelf altijd alles veel enger dan mijn nichtje, maar moet me toch enigzins verantwoordelijk gedragen, toch?
Tropenmuseum & Naturalis hebben we ook al gehad (blijft leuk natuurlijk) en H&M op zaterdag is de hel.
Picknicken is goed idee, eens kijken wat het weer wordt. Maar wat er in zo'n picknickmand zit, lust ze geheid allemaal niet.
Muiderslot lijkt mij wel leuk, maar is dat wat voor een kind?
Tropenmuseum & Naturalis hebben we ook al gehad (blijft leuk natuurlijk) en H&M op zaterdag is de hel.
Picknicken is goed idee, eens kijken wat het weer wordt. Maar wat er in zo'n picknickmand zit, lust ze geheid allemaal niet.

Muiderslot lijkt mij wel leuk, maar is dat wat voor een kind?

vrijdag 5 juni 2009 om 14:42
Dungeons zijn idd wat eng.Mijn nichtje vond het geweldig,die ging samen met mijn zoon van 18 mee.Hield zijn hand stijf vast,maar wil nu iedere keer als ze hier is naar die "kelders"toe.
Wat hier ook een groot succes is,is een knutselen,bv bij de action een pimp je dagboek pakketje halen.Kost bijna nks,en het scheelt je een spelletje monopoly spelen. We hebben ook eens waterfietsen gehuurd,en gegeten op een rondvaartboot.
Wat hier ook een groot succes is,is een knutselen,bv bij de action een pimp je dagboek pakketje halen.Kost bijna nks,en het scheelt je een spelletje monopoly spelen. We hebben ook eens waterfietsen gehuurd,en gegeten op een rondvaartboot.

vrijdag 5 juni 2009 om 15:13

vrijdag 5 juni 2009 om 15:44
Haha, die waterfietsen heb ik ook al 3 x gehad en de rondvaartboot al 2 x., eerlijk waar.
Ik hoop inderdaad dat ik haar zover kan krijgen dat we 'gewoon' gaan knutselen, lekker rustig...
Opmaken en verkleden vond ik zelf ook geweldig, maar nichtje vind dingen al gauw 'gek'.
Bedankt voor alle goede suggesties tot nu toe! Ik meld na het weekend wat het geworden is, ok?
Ik hoop inderdaad dat ik haar zover kan krijgen dat we 'gewoon' gaan knutselen, lekker rustig...

Bedankt voor alle goede suggesties tot nu toe! Ik meld na het weekend wat het geworden is, ok?
vrijdag 5 juni 2009 om 15:46

vrijdag 5 juni 2009 om 16:07
quote:KatVonDee schreef op 05 juni 2009 @ 15:46:
Beauty Salon... Lekker handen en voeten in smeren met bodylotion, elkaars nagels lakken en (elkaar) opmaken.. Daarna met chips, snoep en ijs en een leuke DVD op de bank.. Mijn nichtje is 11, bijna 12, en die vind dit soort dingen leuk.. Lijkt mij ook leuk! (Korenwolf, 45 jaar)
Beauty Salon... Lekker handen en voeten in smeren met bodylotion, elkaars nagels lakken en (elkaar) opmaken.. Daarna met chips, snoep en ijs en een leuke DVD op de bank.. Mijn nichtje is 11, bijna 12, en die vind dit soort dingen leuk.. Lijkt mij ook leuk! (Korenwolf, 45 jaar)