leuke gordijnen kinderkamer..
zondag 25 april 2010 om 18:38
dag,
we krijgen een jongen en voor het kamertje ben ik op zoek naar leuke hang gordijnen..
een wand is turquoise, verder licht houten vloer, witte meubeltjes (denk ik) en verder veel turquoise, rood, fris groene accenten denk ik..
ik dacht zelf aan witte gordijnen met kleine stipjes in bovenstaande heldere kleuren (ook voor meisjeskamer te gebruiken). bij hema geweest maaar aanbod viel erg tegen.
hebben jullie misschien tips?
we krijgen een jongen en voor het kamertje ben ik op zoek naar leuke hang gordijnen..
een wand is turquoise, verder licht houten vloer, witte meubeltjes (denk ik) en verder veel turquoise, rood, fris groene accenten denk ik..
ik dacht zelf aan witte gordijnen met kleine stipjes in bovenstaande heldere kleuren (ook voor meisjeskamer te gebruiken). bij hema geweest maaar aanbod viel erg tegen.
hebben jullie misschien tips?
zondag 25 april 2010 om 19:25
Afgelopen zaterdag heb ik Deze gordijnen gezien, misschien is dat wat? Foto is niet al te best, maar was binnen.
zondag 25 april 2010 om 19:33
Je kan daar niet laten maken. Wat ik mij afvraag: de stoffen van Ikea zijn vrij dun. Hoe hebben jullie (of jullie kennis) daar mooie gordijnen van gemaakt? Ik wil nl. met Ikea stof ook graag zelf gordijnen maken, maar weet niet zo goed of de stof geschikt is (of moet je het voeren en zo ja, waar koop je dat dan?).
Sorry voor het inbreken TO, ik heb verder geen tips!
zondag 25 april 2010 om 19:44
zondag 25 april 2010 om 19:44
http://www.ikea.com/nl/nl ... ng=relevance&pageNumber=0
jongens, ik heb ze gezien alleen weet ik niet of ze ook te koop zijn. bij ikea. kijk bij textiel - kinderen en dan kun je scrollen helemaal naar rechts... die aan de waslijn hangen, wit met stipjes..
of vinden jullie dat te meisjes-achtig??
ze zijn wel erg licht terwijl als zon schijnt eind vd middag precies op babykamer..
jongens, ik heb ze gezien alleen weet ik niet of ze ook te koop zijn. bij ikea. kijk bij textiel - kinderen en dan kun je scrollen helemaal naar rechts... die aan de waslijn hangen, wit met stipjes..
of vinden jullie dat te meisjes-achtig??
ze zijn wel erg licht terwijl als zon schijnt eind vd middag precies op babykamer..
zondag 25 april 2010 om 19:51
zondag 25 april 2010 om 19:52
volgens mij zijn dat dekbed overtrekjes of lakentjes.
Je kunt ook als je een erg licht gordijn hebt er verduistering achter maken.
Vind het motief een beetje te lief voor een jongenskamer dan vindt ik een effen kleur leuker of wat grovere strepen of figuren.
maar ja dat is een kwestie van smaken verschillen.
Je kunt ook als je een erg licht gordijn hebt er verduistering achter maken.
Vind het motief een beetje te lief voor een jongenskamer dan vindt ik een effen kleur leuker of wat grovere strepen of figuren.
maar ja dat is een kwestie van smaken verschillen.
zondag 25 april 2010 om 20:05
En een tip voor de volgende keer: kies eerst je gordijn en daarna de kleur van je muur. Die laatste kun je namelijk in 100.000 kleuren laten mengen.
Gewoon wit misschien een optie? En dan met blauw lint (zelfde tint als de muur) opleuken? Of met een randje knuffeltjes oid in dezelfde tint? Of doe ik nu te creatief?
Ruitjesstof in wit/blauw?
Hema had trouwens gestreepte stof met veel aquablauw erin en een beetje groen en oranje. Die vind je nog op marktplaats.
Gewoon wit misschien een optie? En dan met blauw lint (zelfde tint als de muur) opleuken? Of met een randje knuffeltjes oid in dezelfde tint? Of doe ik nu te creatief?
Ruitjesstof in wit/blauw?
Hema had trouwens gestreepte stof met veel aquablauw erin en een beetje groen en oranje. Die vind je nog op marktplaats.
zondag 25 april 2010 om 20:23