Leuke kinderfilms

25-12-2017 07:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste van 7 heeft nooit echt naar films willen kijken. Nu heeft ie met zn oudere zus harry potter deel 1 en 2 gekeken en die vond hij fantastisch.
De 1e wel een beetje eng maar te doen. Nu denk ik zelf dat de volgende delen nu nog te heftig voor hem zijn dus ben op zoek naar soortgelijke films. Wie heeft er leuke ideeën?
Mag dus wel spannend zijn maar ook niet te eng.
Hij heeft dus echt nog amper films gezien. En als we hem dan mee naar de bios kregen was het voor legobatman ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Misschien Narnia?
Alle reacties Link kopieren
Narnia is inderdaad erg leuk en staat op Netflix.
Narnia ja! En the witches? Films van Disney, zoals enchanted, bedtime stories. Night at the museum? Ik weet alleen niet of die allemaal te vinden zijn in Nederlands gesproken versies.
Alle reacties Link kopieren
Leuke ideeën allemaal! Narnia is de eerstvolgende die we gaan proberen.
Alle reacties Link kopieren
Hier willen ze dolgraag home alone kijken vandaag ;)
Alle reacties Link kopieren
CodeM en Koning van Katoren zijn leuke Nederlandse kinderfilms. Thee Labyrinth is in mijn omgeving ook nog steeds favoriet. The Spiderwick Chronicles is ook leuk en spannend!
I'm still standing
Alle reacties Link kopieren
Peter Pan, die ene met Robin Williams

Of Nederlandse films zoals Abeltje?
Dummie de mummie, matilda, Sjakie en de chocoladefabriek, nu in de bios is Ferdinand echt heel leuk. Sing, huisdierengeheimen, vaiana, Ice age is ook echt leuk, Madagascar.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat alleen het derde deel van Narnia op Netflix staat, het is leuker als je bij de eerste film begint. Het zijn trouwens echt heerlijke films, wij hebben ze alledrie al minstens 5 keer gezien.
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
25-12-2017 09:03
Peter Pan, die ene met Robin Williams
Die heet Hook, ook erg leuk!

The goonies en the never ending story, wel wat oudere films maar ook in hetzelfde genre.
En Peter en de draak, ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Pietje Bell en Kruimeltje is dan te kinderachtig denk ik?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Disney tekenfilms vindt ie niks aan. Worden hier wel gekeken maar na 5 minuten haakt ie al af. die vallen dus af. Kruimeltje en pietje bel heb ik geen idee van.
Harry potter is echt de eerste film die hij echt echt leuk vond. Er zelf om vroeg wanneer ze het verder konden kijken en waarbij hij ook meteen het tweede deel wilde kijken.
Maar ik zie genoeg andere films hier tussen die we gaan proberen.
Zo gezellig als je met zn allen een film kijkt.
Zijn er hier ook mensen die hun 7 jarige wel naar alle delen van harry potter hebben laten kijken? Ik vond het zelf behoorlijk spannend. Ik heb ze niet eens verder gekeken na deel 4.
Ik bedoel geen tekenfilms van Disney, maar gewone films. Zoals dus Enchanted, bedtime stories, high school musical en zo hebben ze er heel veel. Peter en de draak is ook van Disney en je hebt nu ook een film van Jungle book. Ik denk dat je tussen de Disney films wel genoeg gaat vinden wat hij leuk vind.
viva-2010 schreef:
26-12-2017 10:16
Disney tekenfilms vindt ie niks aan. Worden hier wel gekeken maar na 5 minuten haakt ie al af. die vallen dus af. Kruimeltje en pietje bel heb ik geen idee van.
Harry potter is echt de eerste film die hij echt echt leuk vond. Er zelf om vroeg wanneer ze het verder konden kijken en waarbij hij ook meteen het tweede deel wilde kijken.
Maar ik zie genoeg andere films hier tussen die we gaan proberen.
Zo gezellig als je met zn allen een film kijkt.
Zijn er hier ook mensen die hun 7 jarige wel naar alle delen van harry potter hebben laten kijken? Ik vond het zelf behoorlijk spannend. Ik heb ze niet eens verder gekeken na deel 4.
Van mij moesten ze eerst de boeken lezen voordat ze de film mochten kijken. Anders zijn de boeken zoveel minder leuk. De film is daardoor ook minder spannend. Mijn dochter van 8 vindt ze echt te spannend terwijl dochter van 10 ze op haar 8ste niet te spannend had gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven