Leuke (low budget) uitjes in de zomervakantie
maandag 19 juni 2017 om 17:00
Hoi!
Met de zomervakantie in het vooruitzicht leek het me leuk om tips uit te wisselen voor (low budget) uitstapjes of doe-dingen met kinderen.
Ik had zelf al een lijstje gemaakt, maar wie weet help je elkaar zo op nog wat meer ideeën!
- Dag naar het strand (Hargen aan Zee, is rustiger en goedkoper)
- Attractiepark Drouwenerzand (entree is inclusief eten en drinken in het park!)
- Kampvuur op een kampeerplek van Staatsbosbeheer (marshmallows roosteren, worstjes, etc)
- Naar festival Pure Passie in Ede (gratis entree, parkeren 3,50)
- Stadslandgoed De Kemphaan
- Een filmavond in de tuin (zelf een projector gemaakt voor mn telefoon van een schoenendoos en een laken op de muur)
Ik woon zelf in Flevoland, dus daar zijn de uitjes dan ook een beetje in de buurt. Maar alle regio's zijn welkom!
Ben benieuwd!
Met de zomervakantie in het vooruitzicht leek het me leuk om tips uit te wisselen voor (low budget) uitstapjes of doe-dingen met kinderen.
Ik had zelf al een lijstje gemaakt, maar wie weet help je elkaar zo op nog wat meer ideeën!
- Dag naar het strand (Hargen aan Zee, is rustiger en goedkoper)
- Attractiepark Drouwenerzand (entree is inclusief eten en drinken in het park!)
- Kampvuur op een kampeerplek van Staatsbosbeheer (marshmallows roosteren, worstjes, etc)
- Naar festival Pure Passie in Ede (gratis entree, parkeren 3,50)
- Stadslandgoed De Kemphaan
- Een filmavond in de tuin (zelf een projector gemaakt voor mn telefoon van een schoenendoos en een laken op de muur)
Ik woon zelf in Flevoland, dus daar zijn de uitjes dan ook een beetje in de buurt. Maar alle regio's zijn welkom!
Ben benieuwd!

anoniem_338617 wijzigde dit bericht op 19-06-2017 18:05
7.74% gewijzigd
woensdag 21 juni 2017 om 22:06
In Wassenaar heb je het monkey bos, ook erg leuk, veel klim dingen enzo. Hetbezoekerscentrum aan het begin van het bos, de tapuit, heeft ook vaak leuke dingen voor kinderen, tentoonstellingen en voor een klein bedrag speurtochten e.d..
Bos en tentoonstellingen zijn gratis.
Ernaast zit een leuke boerderij met pannenkoeken en broodjes en er is een waterspeeltuin.
Bos en tentoonstellingen zijn gratis.
Ernaast zit een leuke boerderij met pannenkoeken en broodjes en er is een waterspeeltuin.

vrijdag 23 juni 2017 om 13:20
Wat een leuke ideeën allemaal!
Ik heb er nog enkele opgesnord, misschien hebben jullie er nog wat aan!
- Amstelpark Amsterdam, lunapark en grote speeltuin
- Pyramide van Austerlitz, lunapark en grote speeltuin
- Pannenkoekenhuis Hans & Grietje, kan je zo duur maken als je zelf wilt
- Stadstrand Harderwijk
- Theehuis Rhijnauwen met leuke wandeling, picknickplek etc
Krijg al zin aan de vakantie!
Ik heb er nog enkele opgesnord, misschien hebben jullie er nog wat aan!
- Amstelpark Amsterdam, lunapark en grote speeltuin
- Pyramide van Austerlitz, lunapark en grote speeltuin
- Pannenkoekenhuis Hans & Grietje, kan je zo duur maken als je zelf wilt

- Stadstrand Harderwijk
- Theehuis Rhijnauwen met leuke wandeling, picknickplek etc
Krijg al zin aan de vakantie!