Leuke overbroekjes voor wasbare luiers

15-02-2009 17:54 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil misschien het onmogelijke, maar wie niet waagt die niet wint.

Mini heeft een gipsbroek vanwege heupdysplasie. Ze draagt dan een klein luiertje in het verschoningsgat en daaroverheen gaat een grote luier. A) het ziet er stom uit zo'n luier en B) ik vind het ook enorme verspilling steeds 2 luiers. Nu zie ik dat er best leuke overbroekjes bestaan voor wasbare / katoenen luiers. Maar... best leuk is niet goed genoeg. Ik wil erg leuk. Heel erg leuk. Het ziet er al suf genoeg uit met dat gips, het moet leuk leuker leukst.

Iemand enig idee hoe ik snel echt mooie overbroekjes kan vinden? Ik zie bijvoorbeeld funnibunz, maar dat moet (volgens mij) uit Amerika komen en dat kan wel een maand duren voordat het hier is. Ik heb natuurlijk ook haast, haha. Ja, wat ik zeg, ik wil vast het onmogelijke...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Als je op marktplaats zoekt op overbroekjes dan vind je heel veel merken om weer op te zoeken, maar zie er ook genoeg nieuw.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kaatje Katoen heeft overbroekjes, maar redelijk eenvoudige. LINK
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Waarom leuke overbroekjes? Er gaat toch nog een gewoon broekje overheen?

Ik weet verder niet hoe dit gips zit hoor maar mijn dochter heeft ook een gipsbroek gehad en het lukte me prima om een gewone normale luier door het gat heen te proppen aan de voor en achterkant zodat ik geen speciale dingen nodig had, wist niet eens dat ze bestaan.
Ik heb even voor je gegoogled:

little ones

storm op zolder

foekie

winkelplein
anoniem_75438 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 20:00
Reden: toevoeging
% gewijzigd
http://www.babykind.co.uk/blueberryminkywrapsorder.php

Dit is in Engeland, duurt waarschijnlijk veel korter om ze te bestellen als in Amerika. En ze versturen ook naar nederland voor een relatief klein bedrag.
@ Helly dank!! Die zijn inderdaad sneller, 3 - 5 werkdagen, en ik zie al hele leuke! Plus ik zie ook baby legs, dat kan over het gips zelf. Ik heb nu 2 zeeman leggings kapot geknipt, zelfde effect, maar dat wordt denk ik wel wat slordig aan de bovenkant.

@ Gravinnetje, een gewoon broekje krijg ik er met geen mogelijkheid overheen. Sterker nog, ik heb een speciaal broekje gekregen van babyhipwear.com en dat krijgen we ook met geen mogelijkheid over het gips heen. De voetjes zitten vrij ver uit elkaar, zo ver rijkt het elastiek niet. En je hebt toch ook iets nodig om die kleine luier op zijn plaats te houden?

De overige websites had ik inderdaad ook al gevonden, storm op zolder heeft hele leuke, maar daar kan ik niet vinden hoe lang het duurt voor ik ze in huis heb en de moeder van Storm heeft me nog niet teruggemaild...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven