* LGZW deel III *
zondag 28 juni 2009 om 21:26
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Vorige topic
naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Vorige topic
woensdag 15 juli 2009 om 16:57
Ja Sproet, dat vraag ik me ook af...of ik er dan nog wel zo blij mee ben...maar dan zeg ik gewoon "oh, zijn we jou vergeten te bellen, sjips..."
Same story here Mien, blijkbaar heb ik voor ruim 36 weken ook een nette buik...want ze geven het me niet...
Laatst in de metro wilde er ook een oudere dame voor me opstaan...zo lief...alle jongere mensen bleven gewoon zitten hoor. Nu hoef ik inderdaad ook niet perse te zitten, maar ik vond het zo sneu voor die dame dat zij haar plekje wilde afstaan, terwijl de rest veel jonger was dan haar.
Luus, ik ben ook stiekem aan het kijken naar een sport hoor...maar eerst toch maar na de nagym van de zwangerschapscursus, dan heb ik de eerste oefeningen alvast binnen.
Sproet, als je een keer aan het wandelen bent met Sproetekind zou ik haar gewoon even aanspreken...en trouwens kan nu ook vast wel hoor...dan vertel je toch gewoon dat je net moeder bent. Zal zij misschien ook vast wel leuk vinden, een maatje in de buurt. Kunnen jullie elkaar ook meteen vertellen hoe goed jullie er wel niet uitzien
Het enige waar ik me soms een beetje aan irriteer, is dat iedereen alles uit handen wil nemen...ik hoef niets te dragen/sjouwen...en dat is ontzettend lief, begrijp me niet verkeerd...maar ja ik mankeer natuurlijk niets. Voor de dames met bekkenklachten is het een ander verhaal natuurlijk...dan kan ik me voorstellen dat je het graag aanneemt.
Same story here Mien, blijkbaar heb ik voor ruim 36 weken ook een nette buik...want ze geven het me niet...
Laatst in de metro wilde er ook een oudere dame voor me opstaan...zo lief...alle jongere mensen bleven gewoon zitten hoor. Nu hoef ik inderdaad ook niet perse te zitten, maar ik vond het zo sneu voor die dame dat zij haar plekje wilde afstaan, terwijl de rest veel jonger was dan haar.
Luus, ik ben ook stiekem aan het kijken naar een sport hoor...maar eerst toch maar na de nagym van de zwangerschapscursus, dan heb ik de eerste oefeningen alvast binnen.
Sproet, als je een keer aan het wandelen bent met Sproetekind zou ik haar gewoon even aanspreken...en trouwens kan nu ook vast wel hoor...dan vertel je toch gewoon dat je net moeder bent. Zal zij misschien ook vast wel leuk vinden, een maatje in de buurt. Kunnen jullie elkaar ook meteen vertellen hoe goed jullie er wel niet uitzien
Het enige waar ik me soms een beetje aan irriteer, is dat iedereen alles uit handen wil nemen...ik hoef niets te dragen/sjouwen...en dat is ontzettend lief, begrijp me niet verkeerd...maar ja ik mankeer natuurlijk niets. Voor de dames met bekkenklachten is het een ander verhaal natuurlijk...dan kan ik me voorstellen dat je het graag aanneemt.
woensdag 15 juli 2009 om 16:59
woensdag 15 juli 2009 om 17:06
woensdag 15 juli 2009 om 18:12
Het is ook heel naar...moest net alweer spugen. Verder is Bengman ook niet lekker, die heeft een soort afkickverschijnselen van de medicijnen. Hij is gestopt met al die hormonen en is nu zooooooo MOE, hij lijkt ook wel zwanger Verder heeft hij vreselijke zweetaanvallen en voelt zich dus ook helemaal niet prettig. Tel daar wat spanningen bij op - Bengman leeft echt van echo tot echo - en de ellende is compleet.
woensdag 15 juli 2009 om 18:13
Oh Bengie, wat waar-de-loos zal jij je voelen. En ik vind mezelf bij tijden al best zielig (dat geldt right this minute trouwens vooral doordat ik tijdens een worsteling om elevmeisje op het potje te krijgen, wat ze niet wilde, helemaal ondergepiest ben, maar daarna viel ze wel accuut in slaap op de bank, dus ze ligt er nu al in. ) (ik belde net man en vertelde het voorval en hij moest heel hard lachen)
Als je het even niet trekt moet je je gewoon ziek melden hoor, deze weken zijn het ergst.
Laal, ik vergeet steeds te reageren op mijn besluit over de nekplooimeting. Heb vanmorgen tegen de vk gezegd dat ik het niet wil. Er wordt inderdaad nog op twee andere chromosoomafwijkingen gecontroleerd maar die komen heel weinig voor, het gaat vooral om down. Een kindje met down laten wij sowieso niet weghalen, dus dan hoef ik ook niet te weten wat mijn kansen zijn om een kindje met down te krijgen. Van zo'n kansberekening word ik volgens mij bovendien eerder ongeruster dan geruster. Wel dank voor jullie argumenten en overwegingen!
Luus, misschien kun je vast wat opvoedkwaliteiten bij jezelf trainen op die kat: gatverdamme! Misschien zou ik nog liever een seksspeeltje van de buren ( ) op de bank hebben dan een dood vogeltje.
Als je het even niet trekt moet je je gewoon ziek melden hoor, deze weken zijn het ergst.
Laal, ik vergeet steeds te reageren op mijn besluit over de nekplooimeting. Heb vanmorgen tegen de vk gezegd dat ik het niet wil. Er wordt inderdaad nog op twee andere chromosoomafwijkingen gecontroleerd maar die komen heel weinig voor, het gaat vooral om down. Een kindje met down laten wij sowieso niet weghalen, dus dan hoef ik ook niet te weten wat mijn kansen zijn om een kindje met down te krijgen. Van zo'n kansberekening word ik volgens mij bovendien eerder ongeruster dan geruster. Wel dank voor jullie argumenten en overwegingen!
Luus, misschien kun je vast wat opvoedkwaliteiten bij jezelf trainen op die kat: gatverdamme! Misschien zou ik nog liever een seksspeeltje van de buren ( ) op de bank hebben dan een dood vogeltje.
woensdag 15 juli 2009 om 18:15
Neempje, ook hier even een dikke In een sms kun je toch niet helemaal goed verwoorden wat je bedoelt, maar ik bedoelde het een beetje zoals Sproet hierboven schreef. Er is een diagnose en een behandelplan en daarmee kunnen jullie aan de slag. Neemt niet weg dat je liever gewoon zwanger was geworden natuurlijk.
Ik hoop dat de medicijnen aanslaan als een tierelier en dat jij ook in 2010 een LGZ-baby in je armen mag houden.
Ik hoop dat de medicijnen aanslaan als een tierelier en dat jij ook in 2010 een LGZ-baby in je armen mag houden.
woensdag 15 juli 2009 om 18:16
Hè wat naar Bengie. En die grotere borsten gaan echt niet weg de komende maanden (wat zeg ik, het komende jaar als je ook nog bv gaat geven). Maar de misselijkheid neemt vast nog wel af. Ik dacht trouwens dat Bengman nog door zou gana met de medicatie tot de 3 maanden grens op z'n minst? Of zou hij juist alleen doorgaan als jullie op de wachtlijst kwamen voor een donor 'voor het geval dat'?
woensdag 15 juli 2009 om 18:20
Elev, je bedoelt waarschijnlijk 'wij' ipv 'zij' in je berichtje hierboven? Vriendin van mij had hetzelfde argument: een kansberekening geeft je nog geen duidelijk antwoord en als je al weet dat je een kindje met Down wilt houden dan heeft het niet echt een toegevoegde waarde zo'n test (tenzij je er in het geval van Down wel op voorbereid wilt zijn).
Wel jammer, mis je een extra echo
Wel jammer, mis je een extra echo
woensdag 15 juli 2009 om 18:27
Och arme Bengalman! En je kunt je inderdaad echt ellendig voelen...ik was al "blij" dat voornamelijk 's avonds en 's ochtends misselijk was...dieptepunt was inderdaad wel toen ik moest rennen naar de toilet op m'n werk...dat niemand er toen achter is gekomen zeg...
Maar ja, aan de groei van je borsten kun je inderdaad niet veel doen nee...
En Elev... kan het je man niet helemaal kwalijk nemen dat hij moest lachen
Als ik het zo lees dan hebben jullie voor jezelf de juiste beslissing genomen! Prima toch...iedereen heeft hier inderdaad een eigen gevoel over. Fijn dat jullie er uit zijn
Maar ja, aan de groei van je borsten kun je inderdaad niet veel doen nee...
En Elev... kan het je man niet helemaal kwalijk nemen dat hij moest lachen
Als ik het zo lees dan hebben jullie voor jezelf de juiste beslissing genomen! Prima toch...iedereen heeft hier inderdaad een eigen gevoel over. Fijn dat jullie er uit zijn
woensdag 15 juli 2009 om 18:36
Wat voor mij hielp, hoeft voor jou natuurlijk niet te helpen...maar een glas melk kalmeerde mijn maag altijd wel even.
En het is gelukkig vol te houden, omdat je weet waar het van komt. Maar ik was heeeel blij toen ik me beter ging voelen, heb echt medelijden met vrouwen die wekenlang dag en nacht misselijk zijn/moeten overgeven.
En het is gelukkig vol te houden, omdat je weet waar het van komt. Maar ik was heeeel blij toen ik me beter ging voelen, heb echt medelijden met vrouwen die wekenlang dag en nacht misselijk zijn/moeten overgeven.
woensdag 15 juli 2009 om 18:40
Dit wordt echt getriggerd door hoofdpijn, is meer migraine dan zwangerschapsmisselijkheid. En melk is voor mij op zich al een braakmiddel, daar doe je me geen plezier mee. Geef mij maar karnemelk of magere yoghurt. Maar op dit moment lust ik even helemaal niks omdat zelfs een slokje water er rechtstreeks weer uit komt...
woensdag 15 juli 2009 om 18:43
Sproetje, ja inderdaad, dank je.
Mooi is dat, word ik hier uitgelachen terwijl ik al zo zielig ben. En stink.
Inderdaad laal, we hadden het met elevmeisje ook niet gedaan, en staan er nu weer achter.
Zag net in EenVandaag een stukje van een documentaire over anorexia die straks om half negen op 3 is. Heftig zeg! Ga ik wel kijken denk ik.
Bengie en Bengman
Mooi is dat, word ik hier uitgelachen terwijl ik al zo zielig ben. En stink.
Inderdaad laal, we hadden het met elevmeisje ook niet gedaan, en staan er nu weer achter.
Zag net in EenVandaag een stukje van een documentaire over anorexia die straks om half negen op 3 is. Heftig zeg! Ga ik wel kijken denk ik.
Bengie en Bengman
woensdag 15 juli 2009 om 18:49
Ik ga even met lief naar de pr*xis, een schemerlampje kopen voor op de babykamer. Er is nu alleen 'groot fel' licht aan het plafond. Als ik 's nachts ga voeden oid, wil ik zelf ook niet in dat felle licht zitten een uur lang.
Daarna komen vrienden van ons (uit de straat, meisje met nek) even koffie drinken en voetbal spelen op de playstation.
Ciao!!
Ps: Elev, fijn dat jullie eruit zijn. En als je down helemaal niet erg vind, dan heeft de test weinig meerwaarde idd.
Daarna komen vrienden van ons (uit de straat, meisje met nek) even koffie drinken en voetbal spelen op de playstation.
Ciao!!
Ps: Elev, fijn dat jullie eruit zijn. En als je down helemaal niet erg vind, dan heeft de test weinig meerwaarde idd.
woensdag 15 juli 2009 om 18:57
quote:Luaska schreef op 15 juli 2009 @ 18:49:
Ps: Elev, fijn dat jullie eruit zijn. En als je down helemaal niet erg vind, dan heeft de test weinig meerwaarde idd.Hier moest ik wel even om lachen, want natuurlijk vind ik down niet 'helemaal niet erg', maar we weten allebei zeker dat we geen zwangerschap zouden afbreken daarom. Dat bedoel je vast ook, maar je zegt het zo grappig.
Ps: Elev, fijn dat jullie eruit zijn. En als je down helemaal niet erg vind, dan heeft de test weinig meerwaarde idd.Hier moest ik wel even om lachen, want natuurlijk vind ik down niet 'helemaal niet erg', maar we weten allebei zeker dat we geen zwangerschap zouden afbreken daarom. Dat bedoel je vast ook, maar je zegt het zo grappig.