LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Morgen!

Ik kreeg vanmorgen een smsje van south: "Nadat we de vorige x gesmst hadden, was southbaby de dag erop weer in het ziekenhuis. Ze had hoge koorts en had de hele nacht gebruld, gelukkig had ze wel schone longetjes. Vervolgens werd southman ziek, waarschijnlijk mex griep. Nu is eindelijk iedereen weer beter. Ze moet zo naar het ziekenhuis voor de uitslag van het hart-onderzoek."

Ook nogal hectiek bij southfamilie.

Hoop dat de uitslag van haar hart goed is.

Hier gaat ie goed. Ik ga straks luusbaby naar mijn schoonmoeder brengen en dan zelf naar de arbo-arts en naar het ziekenhuis, naar de mamma-chirurg.

Ben benieuwd wat daar uitkomt. Sinds gisteren weer veel pijn aan mijn borst en de roodheid is weer terug.

Luusbaby wil btw niet slapen...prrrr hij heeft een heel goed weekend gehad, maar nu ligt ie al weer lang te huilen in bed. Ben er al een paar keer bij geweest, maar nu laat ik hem maar even. Vind dat wel erg moeilijk.
Luus, niks is erger dan je eigen kindje horen huilen

Wat goed dat je contact hebt gehad met South, ze hebben het niet gemakkelijk gehad de afgelopen tijd... Krijgen ze uitslag van het hart van South of Southmini? In het laatste geval wist ik niet dat er bij Southmini vermoedelijk iets aan het hartje zou zijn. Is ook heftig zeg!
Hallo meisjes...

Hebben jullie ook nog kunnen genieten van het heerlijke weer...Gisteren nog in de tuin gezeten, terwijl Laalbaby lekker in het zonnetje lag te slapen...gisterenmiddag met lief's familie lekker gegeten, was gezellig!

Chiek, oh man die kraamvisite...moet zeggen dat ik het ook niet echt leuk vind hoor! Mensen die je uit verplichting een kaartje stuurt en die dan nog komen ook Gewoon afzeggen als je er geen zin in hebt. Wij hebben de kaartjes sowieso pas laat de deur uit gedaan en ik heb zelfs een keer visite afgebeld een uur van tevoren...Sommige mensen vinden het heel ongezellig, maar voor een eventueel tweede kindje overweeg ik echt een kraamfeest.

Hopelijk vindt Chiekepopje snel het goede ritme...en kun je wat meer uitrusten. Hoe is het verder met haar?

Sproet, ik kan soms ook niet wachten totdat ik 's avonds met Laalbaby op schoot kan zitten en hem een verhaaltje voor kan lezen...daarna dan nog even knuffelen en dan lekker naar bed. Maar nu moet ik eerlijk zeggen, toen lief vanmorgen naar zijn werk ging, heb ik Laalbaby nog even bij me genomen in ons bed en daar hebben we samen nog lekker geslapen

Duft, wat een heerlijk weekend heb je weer gehad, ik vind jullie verhalen ook zo fijn om te lezen...

Pienie, love is inderdaad in the air! Wacht dan maar totdat je pienmini in je armen hebt, dan is het nog mooier...dan zijn jullie met z'n drieeen en dan is er nog meer liefde om te geven en te ontvangen

Als ik nu de geluidjes hoor die uit de kinderwagenbak komen dan smelt ik echt helemaal. Straks ga ik hem nog even extra toestoppen en dan ga ik met mijn gezicht nog even langs dat warme gezichtje en die zachte haartjes...nou dan kan de rest van de wereld me gestolen worden hoor!

Oei ik hoop ook dat alles nu goed gaat met Southbaby en South zelf...

Luus, succes bij de arbo! Denk aan je en ben benieuwd wat hij gaat zeggen...kan me bijna niet voorstellen dat hij je niet begrijpt

Neem, wat gaaf!!! Super om zo lekker te plannen...ben erg benieuwd!

Ben inderdaad de afgelopen dagen niet online geweest, de eerste keer had ik een heel bericht gemaakt en toen knalde internet er uit...en ik ben ook veel aan het nadenken over mijn werk enzo...heb echt zo'n gevoel van "moet ik dit dan de rest van mijn leven doen...?" Ben weer lekker aan het piekeren dus...
Miniemeis heeft haar dag niet. Ze geeft steeds mondjes terug en ligt al vanaf 9 uur te friemelen en wiebelen. Nu ligt ze in de box, hopelijk in slaap te vallen.

Sinds het weekend hebben we eindelijk een speen uit onze collectie gevonden die ze hebben wil (heel schattig: de I love Mama speen ) dus dat scheelt me weer een pink.

We hebben het weekend bij mijn ouders gelogeerd, van zaterdag op zondag. Was helemaal goed gegaan, Miniemeisje sliep goed in het campingbedje en haar opa en oma hebben haar heerlijk veel kunnen vasthouden en knuffelen. We zijn ook nog naar de kermis geweest, ze sliep overal doorheen en dat is toch flink harde muziek daar.

Vrijdagavond hadden we een bruiloft in de kerk, zelfs door de orgelmuziek sliep ze. Het is dat we de gehoortest al gehad hebben en die helemaal goed was en ze zich af en toe de vinkentering schrikt van geluiden, anders zou ik daar over gaan stressen.

Sorry voor de ego, maar ik ga gauw leren, want over 2 weken heb ik een tentamen en ik wil toch proberen of ik het kan halen. En nu slaapt ze, dus kan ik eindelijk aan de slag!

Gatver, heb weer een levende muis in huis.... Dat belletje om haar nek werkt ook niet goed genoeg.

Luusbaby ligt ook al weer beneden, na een heel gevecht. Hij ligt echt te vechten tegen de slaap. Ik hoop dat ik het niet te hard roep, maar hij is nu in slaap aan het vallen.
Zo, het weekend is weer voorbij en het is hier meteen een drukte van jewelste!

Laal, haaaai! Wat vervelend dat je nu over je baan piekert. Ik dacht dat je je werk wel leuk vond? Of wil je toch je grote droom achterna?

Wat naar van Southmini zeg. Lijkt me zo stressvol, een ziek kindje. Ik begrijp inderdaad ook niet helemaal of er nu met haar hartje iets is of met dat van South. In beide gevallen niet fijn natuurlijk.

Duft, ik merk dat ook wel hoor, dat ik steeds zo bezig ben met wat Sproetekind nog allemaal gaat leren en meemaken. Maar ik geniet ook wel heel erg van wat hij nu allemaal doet (al vind ik zijn nieuwe hobby geen succes: kletsen in bed na z'n nachtvoeding, duurde vannacht een half uur!)

Pien, jij ook een hele fijne dag!

Luus, succes in het z-huis straks!
Uitslag hartonderzoek zal wel van South zijn hoor, ik heb nergens iets gelezen over Southmini's hartje...

Dat is het nu juist Sproet, ik vind het "wel leuk"...maar mijn hart ligt er gewoon niet voor 100%. Zeker niet nu ik zie hoe mooi het leven kan zijn, dan wil ik eigenlijk ook gewoon iets doen wat ik wel voor 100% achtersta.

Maar goed, ik ga mede-piekeraar Pien even mailen dat mocht van haar...
Ja, 'wel leuk' is natuurlijk niet geweldig. Moeilijk hoor. Ik vind mijn werk doorgaans inhoudelijk juist heel leuk, maar werd weer gek van die tijdelijke contracten/onzekerheid steeds. Ik kan me voorstellen dat je er nu extra over na gaat denken, nu je je bewuster bent van wat jou gelukkig maakt. Ook maar aan de loopbaancoach dan?
Hmm wat die onzekerheid betreft, dan kan ik me ook voorstellen, dat is ook niet leuk. Maar als je dan werk doet waar je echt gelukkig van wordt, dan vind ik dat wel het overwegen waard!

Eigenlijk zou ik inderdaad ook gewoon eens met een loopbaancoach moeten praten ja, zou me misschien wel meer rust geven...
Oh wat is het gezellig hier.

En ik heb het super druk (NOT) dus doe ik ook maar even mee.

Mmmmm heb eigenlijk niet veel te melden.

Luus hopelijk slaapt je mini nu en kun je straks relaxed weg voor de artsen. Hoop zo dat daar goed nieuws uit komt trouwens. Dat heb je wel verdiend.

Wat vervelend zeg voor South dat het bij haar thuis ook zo onrustig is. Ik hoop ook dat alles daar snel goed komt.

Duft jouw dag klinkt weer helemaal heerlijk. Ik kan niet wachten tot zulke dagen zich ook voor zullen doen.

Laal ik ga eerst even eten en dan je mail uitvoerig lezen en beantwoorden. Enne ik begrijp precies wat je bedoelt. Zo voelt het voor mij ook vaak.
quote:Peanutje schreef op 28 september 2009 @ 12:04:

Enne ik begrijp precies wat je bedoelt. Zo voelt het voor mij ook vaak. en hoewel ik je erg lief vind, had ik het op dit vlak liever anders gezien
Pff... Dat kleine kippetje heeft echt haar dag niet. Ze ligt nu te huilen in haar bedje, om half 2 haal ik haar eruit als ze nog huilt. Dan heb ik mezelf wel lang genoeg gemarteld dacht ik zo. Maar van leren komt niets.
Arm klein meisje! Ja dat is is wel vervelend Mien, zo kun je niet goed leren nee...lastig hoor! Maar wel knap dat je het zo combineert! Het is natuurlijk ook niet zomaar een studie...
Ze is stil, for now... Ik kan haar wel snel horen ademen door de babyfoon dus ze slaapt niet. Maar straks is ze over haar moe en dan huilt ze waarschijnlijk de hele nacht. Volgens mij is ze ook een beetje verkouden. Donderdag moeten we naar het CB, dan kan ik het vragen.

Nooit gedacht dat ik me zo veel zorgen kon maken om 1 mensje.
Mientje, geen zorgen maken hoor! Als ze verkouden is, is dat natuurlijk wel heel vervelend voor haar (ik geloof dat kleine babytjes nog niet echt doorhebben dat ze ook door hun mond kunnen ademhalen), maar geen reden tot zorgen.

Wel natuurlijk heel lastig dat je nu juist wilde gaan leren. Maar echt, in die eerste weken kwam ik ook niet verder dan de gebruiksaanwijzing van het kolfapparaat hoor! Dus geef je kleine meisje maar gewoon een knuffel als ze die nodig heeft, misschien dat het leren morgen wél lukt.
Ha, net klaar bij de arboarts en zit even buiten op een stoepje. Ik kan verlenging van verlof krijgen omdat dit bevallingsgerelateerd is. Als ik geen kind had gekregen had ik ook nooit een borstAbces gekregen. En volgens deze arts, hij was erg lief, was t ook niet goed om meteen weer te gaan werken terwijl ik zoveel zware ab heb geslikt en nog slik. Ik moest van hem na deze kuur, die dus eindigt op de dag dat ik weer moet gaan werken, nog maar een maandje echt rust nemen.

Lastig. Vorige week was ik er van overtuigd dat ik verlenging wilde en nu twijfel ik weer omdat ik eigenlijk ook graag weer wil gaan werken.

Maargoed, de verlenging kan ook aangevraagd worden op de ochtend dat ik moet gaan werken, dus ik hoef nu nog niks te beslissen.

T gaat om souths hart. Niet om die van haar kleine. Net een sms gekregen dat t toch om haar hartspier gaat maar t is niet iets acuuts. Ze moet over een half jaar weer terug op controle en zo ook de rest van haar leven. Southbaby had de griep gehad. Mex griep waarschijnlijk.

Ik ga denk ik maar even de stad in. Even t tussenliggende uurtje doden. Moet om drie uur bij de chirurg zijn.

Doei!
Ben net even gaan spieken en ze slaapt! Ga gauw een stukje leren. Sproetje, ik maak me over het tentamen niet zo'n zorgen, eerst zou ik het helemaal niet maken namelijk. Maar ik dacht dat het geen zak uitmaakt of ik het in de zomer moet doen omdat ik het overgeslagen heb of omdat ik het niet gehaald heb. En als ik het wél haal is dat gewoon heel mooi meegenomen. Heb de verplichte opdracht vanochtend gemaakt en ingeleverd, toen ze een half uurtje in de box had geslapen. Nu kan ik een half uur leren ongeveer, want om half 3 is het weer etenstijd voor haar. Maar goed, alles wat ik nu doe is gedaan en hoeft morgen niet. 12 oktober heb ik het tentamen, daarna ben ik weer gezellig.
Luus, kun je niet dat extra verlof aanvragen maar met je baas afspreken dat je op de dagen dat je je goed voelt/zin hebt wel komt werken? Dan ga je geen verplichting aan en weten jullie allebei waar jullie aan toe zijn. Mocht je na 2 dagen werken dan weer denken "ik trek dit niet", dan kun je ook met een gerust hart thuis blijven. En dat extra verlof kost ja baas waarschijnlijk niets, dus die vind het vast alleen positief dat je af en toe (in je 'eigen tijd') aan de slag gaat.
Dat Is precies wat ik zelf net bedacht had. Maar ik moet me dan wel aansluitend op mijn verlof ziekmelden want dan kost t mijn werkgever namelijk niks. En dan spreek ik inderdaad af dat ik kom wanneer ik t trek of zin heb. Luusbaby gaat dan toch gewoon naar t kdv en als ik dan thuisblijf dan heb ik ook rust. En rust schijnt t kernwoord te zijn bij t genezen van een borstontsteking. En rust heb ik tot nu toe zeer weinig gehad.

Ik ga maar eens naar binnen. Sta voor t ziekenhuis.
Succes in het ziekenhuis Luusie. Hoewel dat nu wel rijkelijk te laat is denk ik.

Maar hey dat klinkt als een goede oplossing, ziekte verlof maar komen als jij het wel trekt. Hopelijk levert dat wat op. En anders toch gewoon echt voor de rust gaan hoor Luus.

Mien wat ben je toch een superbikkel met je kleine meid en je studie. Ik vind het echt zo knap van je!!!
dubbel
Nou, net klaar in t ziekenhuis en ik word woensdag geopereerd. Ik reageer dus ook niet op deze zwaardere ab omdat de roodheid weer terug was en het Abces weer vol. Ze gaan mijn borst dus openmaken en schoonmaken. De wond moet 2 a 3 weken open blijven en van binnenuit weer dichtgroeien. Mag dus niet van boven uit. Ik moet al die tijd 3 keer per dag met de douchekop in de wond sproeien om t schoon te houden. Over 4 weken moet ik dan hersteld zijn. Dus ik hoef nu ook niet meer na te denken over verlenging van verlof want die heb ik nu sowieso nodig.

Wat een ellende. Ik ga snel even dingen regelen want de eerste dagen mag ik luusbaby ook niet tillen.
Och Luus wat een gedoe toch!!! Niet leuk!!

Maar hopelijk wordt dit dan eindelijk het eind van dit stomme hoofdstuk. En woensdag al. Jeetje!!!

Nou gaat helemaal goed komen meissie. Succes alvast met regelen.
Oh Luus nee toch! Inderdaad wat een ellende...maar meisje, nog even doorzetten! Je wordt voor de laatste keer op de proef gesteld en dan gaat het vast helemaal goed komen met je! Echt klote zeg dit...zie je er erg tegenop? Of ben je juist blij dat er nu echt wat ondernomen gaat worden om je er vanaf te helpen?

Succes met alles regelen lieffie!
Oh Luus, wat klote dat die AB niet geholpen heeft. En wat eng dat je in de wond moet sproeien, brrr! Maar hopelijk is het dan echt echt echt achter de rug als die wond eenmaal weer dicht is.

Melkkoe nummer 23 heeft net 125 ml gekolfd. UIT 1 BORST! Kwalificeert dat als overproductie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven