LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
De pijn zal denk ik weggaan tegelijk met het sluiten van de wond. De wond zal over 1 a 2 weken sluiten... dus dat duurt nog wel even.

Ik zit hier met mijn nieuwe dikke gebreide lange vest aan, legging, dik zwart jurkje...lekkerrrr Echt herfstweer. Toch zal ik zo ook even met die kleine moeten gaan wandelen na zijn fles. Goed voor hem en voor mijn bekken.
Aaaaaah DD dat is wel heel lief van jouw lief!!

Fijn dat ie zo goed voor je zorgt en vice versa natuurlijk. Maar zo is ziek zijn gewoon ook een beetje gezellig.

Verder nog geen vorderingen? DD mini nog steeds 'rustig' in je buik. Het lijkt me toch zo raar dat je dus eigenlijk gewoon ligt/zit te wachten. Veel leuke dingen doen zit er ook niet echt in als je niet lekker bent natuurlijk.
Rustig is ze juist niet, die trappelt ler lekker op los, heel gezellig voelt dat toch wel. Ik moet nog een paar dingen doen eigenlijk, maar kijk morgen wel even weer. Staat nog een matras in de weg dat ik op wil ruimen en een grote wasmand met strijk (waarbij ook het eertste pakje voor mini dus eigenlijk wil ik dat wel graag gedaan hebben). Dan scheelt het wel weer dat ik morgen niet meer naar het centrum hoef kan ik nog beetje thuis rommelen. Maar heb besloten dat vandaag echt dekbed dag is, dus doe gewoon helemaal niks, heb alleen de wasmachine leeggehaald en dat is het wel. Nou ja eten maken straks doe ik denk ik ook wel even, maar geen huiswerk verder. Lui heh... maar best lekker!
Helemaal niet lui hoor DD! Geniet er nu juist nog maar even van...

Chiek, thanks voor de update, was benieuwd wat die lactatiekundige te vertellen had. En Laalbaby heeft ook regelmatig de hik. Popje trekt er dan een gezicht bij alsof hij wil zegeen "gaat dit ooit nog over...?" hij vindt het dus net als Luusbaby niet leuk en wil dan ook wel huilen, maar dat gaat dus niet omdat hij dan ook weer moet hikken Zou het aan de geboortedatum liggen Luus

Daarnet nog even een ultiem zwijmelmomentje...er kwam een zielig geluidje uit de kinderwagenbak. Ik weet dat Laalbaby die geluidjes ook wel eens in zijn slaap maakt, maar ik ga toch altijd even kijken. Dus ik kijk voorzichtig in de bak, hij draait zijn hoofd naar mij en ik krijg echt de meest stralende glimlach van vandaag Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen

Oh en ik heb Greys ook gekeken hoor, was inderdaad zielig

Luus, ik hoop dat je borst snel geneest en dat je dan eindelijk van de pijn af bent. Al een idee hoe je het nu op je werk gaat regelen? Wanneer moet je naar de arts voor dat stukje zwarte huid?

Pien, dat is ook zo...iedereen kan zeggen dat het goedkomt, maar er is er maar 1 van wie je dat echt aan kunt nemen. Nog anderhalf uur mops, ik zal aan je denken! En het is niet gelogen als we allemaal zeggen dat we het gevoel wel herkennen.
Ik moet donderdag weer naar de arts. Het stomme is, ik moet om 14.05 bij de chirurg zijn en om 14.15 bij de wondcontrole. Het is op dezelfde afdeling, dat wel. Maar spreekuren lopen altijd uit, dus zal je net zien dat ik net bij de chirurg zit, dat ik dan ook bij de wondcontrole terecht kan.. Naja, niet mijn probleem vind ik nu. Ik laat het zo staan, anders moet ik op twee verder uit elkaar gespreide tijden.

Aha, daar is luusbaby voor zijn fles! Toedeloe!
Met die hikkende babietjes, hadden ze dat ook al voordat ze geboren waren bij jullie? Want mijn meisje heeft nu in de buik al veel de hik, heb dan het idee dat ze een gulzig drinkerje is en er misschien straks ook veel last van heeft dus ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

Kan wel zien dat manlief niet lekker is, is 'ie de helft vergeten de schat. Nou ja geeft niet. Hij heeft wel "Duik in je weeen" gehaald voor me, die had ik geleend van de puf-juf maar morgen is de laatste les moet ik hem weer inleveren en ik vond hem wel interessant dus zelf maar gekocht nu.

Ik ga even Lost kijken, tot later :-)
Ja hier ook een hevig hikkend kereltje in buik gehad...toen gebeurde het wel 2/3 keer per dag...soms zelfs 's nachts...leuk als je probeert te slapen met een hikkend kind van bijna 3 kilo in je buik

Gelukkig is het nu wel minder, maar bijna iedere dag wel een keertje.
Hikkende baby, check! Het is wel iets minder dan in het begin hoor (toen schopte hij ook meteen z'n tenen tegen z'n neus) maar toch nog minstens één keer per dag. Schijnt normaal te zijn hoor DD en de meesten kunnen het inderdaad ook al heel goed voor ze geboren zijn.

Pienie, succes straks bij de VK. Je zult zien dat je met een grote glimlach naar huis gaat daarna (ik doe ook nog maar een poging, maar Duft heeft gelijk, er kunnen nóg zoveel geruststellende woorden op je worden afgevuurd, je gelooft het pas als de VK het zegt).

Oh en fijn die update van Sjip. Wel naar van die bloedingen en dan ook nog zo druk. Pas goed op jullie hoor Sjip!

Chiek, hoe bevalt je tweede dagje (ondanks dat je je niet gedoucht hebt )? Lukt het een beetje met kolven? Heb je zo'n handkolf? Schijnt nog best lastig te zijn om de slag te pakken te krijgen. Succes!

Nou, dat gaat lekker zo met werken
No egg today...

(ik heb dat liedje in mn hoofd: No milk today...my love has gone away...)

Hoi, ik ben nog thuis hoor. Misschien ben ik ook wel een klein beetje schoolziek, toe aan vakantie en rust. Hoewel...het doet ook gewoon nog steeds zeer!

Lalief dat klinkt echt zo ongelooflijk lief! Echt...wow...

Zelfs ik krijg er tranen van in mn ogen, wat mooi moet dat toch zijn.

Sproet, ik vind dat je je best goed hebt gedragen, ik heb je wel een paar uur achter elkaar niet gezien hier niet zo streng zijn voor jezelf.

Pienie nog even meisje, dan valt de spanning weer van je af...
Hier ook een hikkend ventje in de buik gehad.

Luusbaby lag net in de box, met speeltjes boven zijn hoofd waar hij tegenaan kan meppen, maar hij werd zó boos en gefrustreerd (leek het) dat ik dat ding maar weer weggehaald heb. Nu ligt ie weer gewoon vrolijk in de box te kirren. Geen idee waarom hij ineens zo boos werd. En maar meppen tegen dat speeltje.

Hij heeft sinds een week ook helemaal het bellenblazen te pakken! Constant die belletjes uit zijn mond, prachtig vind ie dat!

Ik heb zelf zo hard "ik zag twee beren" net gezongen, dat ik er knallende koppijn van heb. Maar luusbaby vond het prachtig!! Wel 6 keer gezongen, hij bleef maar lachen!

Had net als Laal net even zo'n intens zwijmelmoment....

Heerlijk om nu naar hem te kijken, hoe hij in de box ligt te spelen en te 'kletsen'. Al die schattige geluidjes!
quote:nemovisje schreef op 06 oktober 2009 @ 16:20:

Sproet, ik vind dat je je best goed hebt gedragen, ik heb je wel een paar uur achter elkaar niet gezien hier niet zo streng zijn voor jezelf.

Haha, nee, jullie hebben mij misschien niet gezien, maar ik jullie wel. Met andere woorden, ik heb de hele dag mee gelezen

Ik weet nog van mijn verstandskiezen dat ik pas na een dag of 3, 4 pijn kreeg, heel stom. Dus ik hoop voor jou dat het in elk geval niet nog erger wordt, want dan is een dagje schoolziek ook niet lekker.

En Nemo-ei waar ben je nou????????? Misschien weet het? Neem, heeft de gyn ooit een keer gekeken of je eigenlijk wel eitjes hebt? Omdat je zei dat je nog nooit een eisprong hebt gehad. Of willen ze gewoon niet weg van waar ze zitten? Vind het toch zo ellendig voor je dat je niet zo goed weet waarom het nou niet werkt allemaal.
Inderdaad een opgeluchte Pien meldt zich hier.

Pienieminie was heel goed gegroeid, baarmoeder goed gevuld en het hartje deed het ook keigoed. Blijft een bikkeltje. En ze zei zelfs dat Pienminie het zelfs eerder beter dan slechter heeft dan voorheen. Fijn!!!! En nu ik het opschrijf moet ik er bijna van huilen.

Neempie dat stomme ei!!! Goede vraag van Sproetje inderdaad. Hoe het ook zit, dat ei moet gewoon tevoorschijn komen.
Hoi!

Heb het megadruk, maandag heb ik tentamen en tussen de leermomenten en voedingen volg ik verplichte lessen en lever ik opdrachten in.

Ben net terug van de uni, lekker nat geregend. Minieman is met Miniemeisje bij de huisarts geweest, het arme schaapje heeft dus inderdaad spruw. Mijn tepels doen zo'n pijn, bij elke voeding springen me nu de tranen in de ogen, terwijl ik eerst bij wijze van spreken niet eens voelde dat ze aanhapte.

Hebben een spulletje voor haar (Nystatine Labaz) en een spulletje voor mij (Miconazolnitraat). Moet het snel mee over zijn.
He getsie Mien. Gelukkig hebben jullie allebei een middeltje. En wat ben je toch goed bezig met je opleiding!!! Petje af.
Mien, dat is rot zeg! Hopen dat de middeltjes snel aan slaan. Ik vind het maar een lijdensweg, dat borstvoeden, maar misschien is dat ook wel wat kort door de bocht...

Pien, meid wat een heerlijkheid. Dat is nog eens een geluksmomentje! En nu weer lekker gaan genieten van die kleine bikkel, want die kleine die redt zich wel!

Neem, hoe kan dat nou, nog geen ei?
Mien, wat shit voor je kleine!

Ook alles goed wassen nu hè? Op 60 graden.

En wat doet dat pijn he, aan je tepels. Ai ai ai. Ik dacht ook soms dat mijn borsten er af konden vallen... Heb je ook het gevoel alsof er met naalden in je tepels worden gestoken? Doen ze trouwens ook zeer tussen de voedingen door? Dat had ik uiteindelijk... pffff kon ze toen echt de hele dag wensen dat ze er maar af vielen.
Jeeeehhhh Pien! Wat fijn! Gelukkig...dat moet een opluchting zijn

Mien, balen dat meisje toch spruw blijkt te hebben. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van en hopelijk ben jij ook snel van de pijn af. Ik heb overigens geen last gehad...raar toch eigenlijk?

Neem, moppie...ik wilde je niet aan het huilen maken hoor Waar blijft dat ei toch!!! Wanneer heb je eventueel weer een gesprek zodat je nog vragen kunt stellen?

Luus, voor jou ook een zwijmelmoment
Wat fijn om te horen Pien, en goed toch dat je nou lekker opgelucht bent en gewoon even zeker weet dat alles goed is, kun je weer genieten van het gezellige gefrummel!

Balen Minie, en zo zielig ook voor de kleine meid jakkie. Hoop dat het snel over is voor jullie allebei. Wat Pien zegt vind ik ook, respect voor je leren naast moederen petje af...

Ik heb vanmiddag mijn nieuwe BH's binnengehad, die van kant is ook in het echt mooi en de andere gewone wiite vind ik ook heel mooi dus ik sta er weer netjes op in mijn ondergoedjes. Hebn nu in totaal 3 voedings BH's en een meegroei BH die volgens mij ook prima kan, floep je die borst zo uit? Nou ja kan in elk geval even vooruit.

Voel me nog steeds prut, ga lekker vroeg naar bed vanavond, net 2 pcm-tjes genomen hopelijk helpen die ook tegen de koppijn. Maar ja dat gaat ook wel weer over, paar daagjes max, odus zal niet teveel klagen.
Duft!!!! Wat ben je toch een schat! Wat lief dat je nog cadeautjes voor Sproetekind hebt opgestuurd. En hij past het nog hoor! Echt superlief van je

Pientje, wat een opluchting moet het zijn voor je. Lekker slapen hoor straks, Pienminie doet het hartstikke goed. En wat lief dat de VK zei dat ze (ja, 'ze') het nu zelfs nog meer naar haar zin heeft dan eerst.

Arme Mien, wat naar dat je zo'n last hebt van die spruw. Moet echt een heel vervelende pijn zijn zo te horen. Nadeel is natuurlijk dat je door wilt blijven gaan met bv en dat het dus nog wel even pijn blijft doen. Hopelijk helpen de middeltjes snel. En nogmaals, ik vind je zo ontzettend stoer bezig met je studie. Mijn petje gaat nog een keer af (en die van Sproetman ook ), je mag echt heel erg trots zijn op jezelf!!! En Minimeisje later ook op jou! Eigenlijk mogen al onze ukkies later trots zijn op ons. Pien die een grote reis maakt met dikke buik, Mard met dikke buik op Pinkpop, Laal straks 3 weken alleen met Laalbaby, Caat na haar bevalling aan een freelance carriere etc etc

Morgen eerste (halve) dag dat Sproetekind naar het KDV gaat. Ik zie er zo tegenop. Niet omdat ik hem niet bij vreemden achter wil laten hoor, maar omdat ik zo hoop dat hij een beetje kan slapen met al die drukte om hem hen. Vandaag had hij een baaldag en sliep heel slecht (dus vandaag weer eens 7 voedingen), dus ik hoop dat hij morgen wel een beetje slaapt. Het is ook erg onrustig met die halve dagen want 's middags gaat hij dan naar m'n schoonmoeder en donderdag weer naar mijn moeder en vrijdag weer een halve dag crèche. Hij zou zaterdag ook de hele dag bij Sproetmans tante zijn, maar het is eigenlijk niet erg dat dat niet doorgaat, het is nu al genoeg heen en weer gesleep.
Goedemorgen

Tja je moet er wat voor over hebben om naar Elevstad te trekken. (Hoe is het eigenlijk met je Elev?)

Natuurlijk weinig geslapen omdat ik wist dat zo vroeg op moest. Maar voel me eigenlijk ok. Ask me again in 8 hours.

Sproet succes voor jou en mini vandaag. Hoop dat ie het allemaal een beetje trekt. Wil natuurlijk niet een bemoeial spelen maar kan hij niet hele dagen naar kdv? Scheelt wel wat gesleep. Krijgt ie zijn mooie nieuwe Dufty kleren aan op zijn eerste dag?

Bengie hoe is het eigenlijk met jou? Heb het gevoel dat je je al even niet hebt laten zien.

Nou het is tijd voor tandenpoetsen enzo. Fijne dag meiden!!! Die van mij gaat heel leuk worden denk ik.
Zo dan, Pien, jij bent er vroeg bij! Veel plezier in Elevcity!

Sproet, graag gedaan hoor En heel veel succes voor jou en miniSproet vandaag, het is ook gewoon spannend. Mini bleef gewoon de hele dag wakker en ik maakte me daar toen zo'n zorgen over, zou ze ooit wel gaan slapen op het kdv!!! Maar het was maar tijdelijk, want na 2 dagen deed ze gewoon mee met het programma en sliep ze ook. Dus ookal gaat het vandaag nog niet helemaal zoals het zou moeten, dat komt echt wel, en hopelijk haalt hij zijn eventuele slaap dan gewoon s'nachts weer in

Wat een weer zeg! Moet zo autorijden, ben benieuwd... Zouden ze wel de weg op willen met dit shitweer? Misschien moet ik even mijn telefoon checken, stel dat ze hebben afgebeld? Of is dat wishfull thinking? Ik heb nl. niet zo'n zin vandaag... Nou ja, over 10 minuten staat hij voor de deur, dus ik ga even rennen!

DOei!
Succes met rijden vandaag Duft! Wel zwaaien als je weer door Luusstad rijdt! En tuurlijk rijden ze vandaag! Haha, alleen met giga sneeuwval willen ze nog wel eens afbellen. Ik had dat een keer met afrijden; dat werd toen afgezegd omdat er gruwelijk veel sneeuw viel en was gevallen. Ik ben trouwens 5 keer 'op' geweest... *schaam* voordat ik pas slaagde.

Pien, wat super dat je minie het zo goed doet!! Wat kan je je daar toch zorgen over maken he? Maar wat een opluchting nu ook. Waarom wordt vandaag zo'n leuke dag eigenlijk?

Sproetje, ik vraag me ook af waarom sproetekind niet gewoon hele dagen gaat? Lijkt me voor hem ook een stuk rustiger en scheelt een hoop gesleep voor jullie.

Ach als ie niet goed slaapt, dan slaapt ie inderdaad vannacht gewoon heel goed! En jullie ook! Soms slapen ze zelfs verbazingwekkend goed op het kdv, vanwege alle indrukken. Maar dat is even kind-afhankelijk (de een slaapt er goed op, de ander juist helemaal niet).

Luusbaby heeft ook weer een goede nacht gemaakt, maar zijn tijden zijn wel wat veranderd, zijn laatste fles ligt nu zo'n uur a anderhalf uur vroeger dan eerst. Dat is gekomen sinds we van 6 naar 5 flessen zijn gegaan. Hoeveel flessen drinkt Laalbaby nu?

Mijn wond is nu 4cm diep! Dus weer wat kleiner. Ligt goed op schema. De wond mag niet te snel dichtgroeien en niet te langzaam, maar dit ligt exact mooi. Zo groeit ie binnen 2 a 3 weken wel dicht, langzaam van binnenuit.

Ik heb vannacht trouwens over mijn chirurg gedroomd... heel stom, maar ik had een relatie met hem en een kind van hem... Ik ben een beetje van mijn stuk nu.
Hihihihi, wat een plezier bezorgen jullie me weer op de vroege morgen. Luus krijgt een kind van de chirurg (hoera voor de goed genezende borst!) en Duft vraagt zich af of rijles wel doorgaat met regen (echt ).

Maar Mien, spruw, bah!! Nasty. Verder heel erg eens met Sproet, ik vind het Heul Knap dat je alles zo combineert en gewoon doorgaat met je studie. Wat een flexibiliteit en doorzettingsvermogen..

Pientje, wat was je er weer achterlijk vroeg bij. Alleen mijn man was nog wat eerder op. Gelukkig alles goed met Pieniemini! Kan het niet zijn dat ze (dat kind krijgt nog een identiteitscrisis als het een jongen is) rustiger is omdat jij nu weer werkt?

Met mij gaat het goed hoor. Gisteravond was ik in Sproetstad, maar anders ben ik wel rond half negen uitgeteld (al heb ik gisternacht bijna 11 uur geslapen). Extra diep respect voor jouw vroege opstaan dus. Boontjes getrappel voel ik nu wel dagelijks, echt leuk. En nog twee nachtjes tot de echo.... Jij bent zeker alleen op die werkplek vandaag, of ook in de stad? Ik wilde nog even een rolgordijn gaan bestellen bij de hema, dan konden we even koffie drinken.. Mmm, jij leest dit vanavond thuis pas denk ik.

Sproet, spannend, sproetekind naar het kdv! Kan me je zorg om het drukke schema helemaal voorstellen, en ik sluit me aan bij de anderen: waarom dan geen hele dag? Dat vindt schoonmoeder vast niet leuk, maarja, die had zelf gezegd dat hij niet voor elf uur mocht komen. En anders probeer je maar te denken: daar wordt hij lekker flexibel van..

Neem, dat ei dat gaat niet goed zo! kaa uu tee, om met duft te spreken (we krijgen ons eigen LGZW-slang). Niet leuk, liefje. Wel lekker dat je jezelf even wat tijd gegund hebt met die kiezen. Nu nog twee daagjes werken en dan weer rieleksen.

Luus, dat zingen: ik zie het helemaal voor me (een beetje zoals http://www.youtube.com/watch?v=5fJAvVDw47g).
Hahaa Elev, inderdaad! Misschien moet ik die straks ook maar eens proberen! Haha
Morning!

Hahaha Duft, wedden dat jij gewoon rijden bent! Dat zeggen ze inderdaad niet zomaar af hoor, dat was wel heel erg wishfull thinking

Pien, jij vroege vogel! Wat klink je vrolijk, heb je natuurlijk ook alle redenen toe

Spannend vandaag Sproet! Enneuh dames...ik gok dat Sproetekind wennen is vandaag, en wennen is altijd maar voor een paar uurtjes of een ochtendje. Vandaar waarschijnlijk

Ik ben ook erg benieuwd hoe Laalbaby gaat reageren. Hij gaat over twee weken een ochtendje wennen. OVerdag slaapt hij goed in de woonkamer. Zelfs als mijn moeder en ik aan het kletsen zijn en ook tijdens het stofzuigen...Maar goed als hij erg onder de indruk is van het KDV dan kan het ook best zijn dat hij niet wil slapen...we zullen zien.

Ben benieuwd hoe Sproetekind gaat reageren!

Elev voor jou ook zo leuk dat je Mini-Elev weer gaat zien vrijdag! Ben zo benieuwd!

Luus die droom! Hahaha en dan ga je die man straks weer zien, kan me voorstellen dat je je een apart voelt dan!

En Laalbaby is helemaal veranderd sinds een week. Hij zit weer op gemiddeld 6 voedingen en die drinkt hij niet meer leeg. Voorheen tikte hij flessen vol weg en nu zijn we trots als hij 140 cc opdrinkt maar dat geeft niet, als hij genoeg heeft dan heeft hij genoeg. Soms drinkt hij zelfs maar 80 cc...nou dat zijn we echt niet gewend van hem. MAAAAR...blijkbaar vindt hij dit prettig, want hij slaapt de laatste week ook erg goed. Ik kom bijna iedere ochtend om 09:00 uur uit bed en dan ligt meneer nog te ronken

's Avond rond 19:30 - 20:00 gaat hij slapen, dan maken we hem om 22:30 nog wakker voor de laatste fles. Gisteren sliep hij al weer halverwege de fles vervolgens komt hij om 05:30 - 06:30 en slaapt hij daarna weer tot 09:45. Ik zeg ideaal!

Alleen nu zit ik zelf een beetje met een probleem. Als hij straks naar het KDV gaat dan breng ik hem (als ik weer ga werken) rond 07:30. Moet ik hem dan aanwennen om na 06:00 wakker te blijven? Want anders stoor ik hem midden in zijn slaap als we weg gaan. Dan ben ik zo bang dat ik hem oververmoeid al afzet o het KDV. Zeker als hij dan nog moet wennen, lijkt me dat zo zielig! Iemand een idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven