LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Even snel want ik word zo opgehaald en dan ben ik de hele avond weg denk ik.

Maar Luus raas maar even lekker uit in je bed. Terecht!! En binnenkort komt het helemaal weer goed met jou en Luusbaby.

Beng wat fijn dat er nu wat geregeld is. Super rot natuurlijk dat je je nog steeds zo belabberd voelt maar fijn dat er naar geluisterd wordt.

Laal hoe is je nieuwe kapsel?
Lieverds, ik neem het zeker heel serieus wat jullie zeggen. Echt! En ik ervaar het absoluut niet als de les lezen, kom nou! Ik weet toch ook wat jullie doorgemaakt hebben

Voor nu, bedankt voor jullie feedback. Ik zal mijn verhaal op een later moment nog op de groep zetten, ook mbt school enz. Ik ga t opschrijven en wacht even met een uitgebreid gesprek. Ik ga morgen wel alvast aangeven bij de directeur dat ik een gesprek wil deze week en dat het eigenlijk helemaal niet zo goed met me gaat. Dan kan ie daar alvast eens over nadenken.

Popjes, voor vandaag ben ik echt weg.

OJa Elev, goed dat het weer gezellig is! En nét goed van dat fietsje eikels
Bovenstaand berichtje stond al open vanaf gisterenavond

Nu eerst even bijlezen
Duft lievie, allereerst: wát een geweldige droom had je. Nou ik zou het gráág doen samen met je. Gebakjes, mjamm! Gezellig shoppen bij Di*di helemaal goed. Ik heb je jurk ook zien hangen, wat is ie leuk!! En sowieso vond ik er erg veel leuks bij zitten voor de winter/herfst...

Maar helaas even niet werken zit er gewoon niet in. De Mexicaanse Griep heeft zijn intrede gedaan op onze school, ik ben net ruim een week begonnen met een hele nieuwe groep en er zijn gewoonweg géén collega's over. *Zucht*

enniewee, jij kunt ook wel wat rust gebruiken wijffie, goed dat je de signalen zo herkent. Als ik de tijd had kwam ik zó bij je oppassen zodat je er even uit kon met je lief.

Luus, arrggghhhh ik zit plaatsvervangend voor je te koken. Wát een hufters. Grrr! Hoop zo dat het heel snel over is. Ga je nog wel contact opnemen met je huisartsenpraktijk en ze de huid volschelden? Doen hoor...
Hoihoi,

Wat een vervelende dingen allemaal (en een heerlijk beginnend ritme bij laalbaby, niet te vergeten! ) , even een dikke voor jullie allemaal!

Ben even minder online geweest omdat het hier even goed bagger gaat, ik zit er echt helemaal doorheen, ben alleen nog maar aan het huilen sinds gisteren. Ik ben ervan overtuigd dat het heus met een paar dagen wel weer over is, maar alles komt nu even los ofzo denk ik. Kan niet slapen door veel te veel adrenaline, rugpijn, hoofdpijn, misselijk, harde buiken en moe moe moe moe... Man is echt een ontzettende lieverd, maar alles is even teveel. Hopelijk slaap ik vannacht weer eens goed, dan gaat het meteen een stuk beter denk ik.

Nogmaals dikke voor jullie allemaal en hopelijk tot snel!

ps ik weet dat ik bij jullie terecht kan, maar wil nu gewoon even in mijn stulpje kruipen...
Aaaargh Luus wat een gedoe! Even doorzetten de komende twee dagen dus...maar wat een werk Ik hoop dat je je heel snel weer beter voelt en dat je dan eens lekker bij kunt slapen! Dan komt die roze wolk vast weer terug!

Pien...kapsel is weer helemaal goed...voel me gelijk een stuk vrouwelijker en heb eerst eens moeder-zoon foto's gemaakt. Zo kan ik tenminste wel op een foto staan

Beng good for you...even rust in Beng-lijf. Wat zei je baas nu eigenlijk van je zwangerschap...heb ik denk ik helemaal gemist. En fijn dat de verbouwing goed gaat, ben benieuwd naar het eindresultaat

Chiek... Hopelijk voel je je snel weer beter lieverd! Doe maar lekker rustig aan...en geniet van je vrije tijd! Fijn dat man zo lief voor je is, laat je maar lekker vertroetelen! Dikke kus!
Fijn dat je haar weer lekker zit Laal! Ik ga vrijdag weer voor het eerst sinds tijden naar de kapper. Is hard nodig.

voor Chiek. Hopelijk kun je vannacht goed slapen, de wereld ziet er stukken zonniger uit als je bent uitgerust.

Ook nog een dikke voor Neem. Die kun je nog wel gebruiken!

@laal

foto's van de oude en de nieuwe keuken en de fases ertussenin volgen b'kort nog wel. Wij zijn zelf ook erg benieuwd naar het eindresultaat!

Baas reageerde erg goed, zelfs op de huidige situatie reageert hij erg goed. Ik heb het waanzinnig getroffen qua werkgever en directe leidinggevende! Neemt niet weg dat ik me liever fit zou voelen, maar ik kan zonder extra akelige schuldgevoelens ziek thuis zijn. Vind het al erg genoeg zelf dus zonder gezeik van het werk is dan wel fijn.
Lieverds wat een ellende hier allemaal.

Luus het klinkt allemaal vreselijk pijnlijk en druk! Ik hoop dat je lief je nu een beetje kan ondersteunen. Wat zal jij blij zijn als het donderdag is

Neem, iedereen heeft het al gezegd maar ik zeg het toch ook nog een keertje. Pas je goed op jezelf En het is natuurlijk helemaal niet zo gek om nu de rust een beetje terugkeert jij het even niet meer ziet zitten. en ik hoop echt dat je je rust kunt nemen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan aan het begin van het schooljaar.

Chiek ook al in een dalletje, voor jou dus ook een hele dikke Ik hoop ook dat je vanavond lekker kunt slapen. En anders misschien morgen tussen de middag? Of lukt dat niet door d epijn? Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt, het is gelukkig wat koeler.

Laal wat lekker naar de kapper, ik ga donderdag! Ik heb er helemaal zin in! Ik heb ook nog weinig foto`s met mijn schatje omdat ik er zo belabberd uitzag die eerste dagen en daarna mijn haar niet zat Dit weekend maar een sessie, goed idee.

Elev, je fietsverhaal. Wat een aso`s! Dat vind ik echt niet kunnen dat soort dingen, zeker omdat ze zelf niet eerder wilden laten ophalen!

En verder voor iedereen

En Pientje voel je pienimini nu al wat vaker? Zo leuk vond ik dat in het begin (en op het eind ook hoor, maar toen was het wat gewoner geworden.)

Beng, die 50% klinkt heel verstandig maar het zal niet meevallen om daaraan toe te geven denk ik

En nu weet ik het echt niet meer!!!!

Ons weekend was in een woord geweldig trouwens...
Wat fijn dat jullie gezinsvakantie zo heerlijk was Mard!

Die 50% werken is idd niet geheel vrijwillig, maar ik heb bedacht dat accepteren beter werkt dan doormodderen. En het is iig beter dan blijven hopen tegen beter weten in. De vk en huisarts hebben allebei duidelijk aangegeven dat ik weinig kans heb dat de migraineaanvallen nog over gaan. Hopelijk kan ik het zo een beetje onder controle houden en ben ik nog een beetje van nut qua werk. En ik hoop wat lekkerder in mn vel te komen te zitten zodat ik de hele zwangerschap en de weken die nog voor me liggen wat minder zwaar inzie. Hoewel ik nu al aan het aftellen ben
Beng wat fijn dat je het op je werk zo getroffen hebt. Inderdaad...ziek is ziek en daar is niets aan te doen. Maar ziek zijn en een leidinggevende hebben dit er begrip voor kan opbrengen is toch "fijn".

En ik kan me wel indenken dat je stiekem de weken aan het aftellen bent! Ik vind het ook echt rot voor je...ben je door een wonder zwanger en dan moet je dit nog doorstaan ook Is het dan wel zo dat als je bevallen bent, dan je er gelijk van af bent? Of in ieder geval als de hormonen weer je lijf uit zijn?

Mard...fijn dat je weekend zo lekker was!

Wat een kappersperikelen hier trouwens ik vind mezelf echt weer een stuk gezelliger om te zien. Ik was niet van plan om in een "moeke" te veranderen heur Nee nee nee, ik wil wel gewoon lekker vrouwelijk blijven. Kan niet wachten om weer te gaan shoppen...
Zo ik ga lekker douchen, dan nog even kolven en dan plat. Laalbaby slaapt sinds 21:00 uur...dus hij komt waarschijnlijk midden in de nacht.

Al moet ik eerlijk zeggen dat het wel heel mooi is om van die kleine kreetjes wakker te worden...licht aan...en dan in twee van die grote blauwe kijkers te verdrinken (en dan heb ik het niet over de ogen van Laalman, want die zitten dan nog drie kwart dicht )

Fijne avond lieverds!
Hahahaha, mijn ogen zouden ook niet open gaan hoor! Na de bevalling zal het eerst ook zo blijven ws., de hormonen zijn idd niet direct uit je lijf. Maar ik mag dan wel medicijnen gebruiken. Mirenaspiraal helpt soms ook, dus dat vind ik ook de moeite van het proberen waard. Als ik borstvoeding ga geven mag ik geen migrainepillen gebruiken, maar da's dan heel jammer. Als de Mirena niet helpt of als de migraine te erg blijft dan wordt er gewoon geen bv gegeven. Er zijn grenzen. Anders krijg ik straks een hekel aan mijn kind door alle hoofdpijn
Goedemorgen.

Chiekie . Heb je al wat geslapen?

Laal kom maar op met de nieuwe foto's!!!

Bengie hoe is het bij jou? Merk je ook verschil door 50% te werken?

Mardie haaaai. Fijn dat je weekend zo lekker was. Ik heb overigens geen idee of ik onze minie nog gevoeld heb. Weet dus ook niet meer zeker of het de vorige keer wel de baby was. Af en toe voel ik wel onbeschrijfbare dingen in mijn buik maar werkelijk geen idee. Vind ik op zich wel jammer maar ach weet natuurlijk ook niet wat ik zou moeten voelen dus soms ben ik overtuigd dat het de baby is en andere keren zitten ik een beetje wazig op te letten of ik weer iets voel.
Bengie, ik heb zo met je doen als ik jouw verhalen hier lees. Moppie toch, die hoofdpijn is echt killing! Ik mag in mijn handjes klappen dat ik geen migraine aanval heb gehad tijdens mijn zwangerschap (hehe, had genoeg andere kwalen, dus het was wel redelijk om mij daarin te sparen). Ik heb een periode lang veel migraine aanvallen gehad, maar de laatste jaren nog maar zelden (ongeveer wel gelijk met het zetten van de mirena). Maar ik was wel bang dat het tijdens de zwangerschap weer terug zou komen en dan mag je niet eens de migraine medicatie nemen maar moet je het gewoon maar helemaal uitzitten! Arghh! Fijn dat ze op jouw werk zo begripvol zijn! Dat voelt erg prettig (dat ware ze bij mij met mijn bekken ook gelukkig).

Nou, ik ben lekker op tijd wakker en vooral 'levend'!

Luusbaby heeft gisterenavond weer lekker geslapen. Telkens als ik hem in bed legde (ingebakerd wel) ging hij direct slapen. Vannacht ook en nu weer.... Geweldig!

Vannacht had hij de laatste voeding om 00.00 en hij meldde zich vanmorgen om 6.30 pas weer! Ik had mijn wekker zelf op 05.00 uur gezet, zodat ik kon kolven, maar heb de wekker compleet uitgezet en ben doorgeslapen. Lief moet altijd om 7 uur op, dus toen luusbaby om 6.30 kwam, heeft hij het flesje gegeven en ben ik direct gaan kolven. Dus we hebben beiden prima geslapen. Ik in ieder geval weer aan één stuk. Beter dan de versnipperde nachten.

Mijn rechterborst voelt al een stuk prettiger!! Die is goed leeg nu na het kolven en de steken zijn ook een stuk minder nu. Ben gisteren, eind van de middag, gelijk begonnen met de creme. Mijn linkerborst, waar de borstontsteking ook zit, is dikke ellende. Die steekt nog enorm en is zeer pijnlijk. Die borstontsteking is volgens mij weer groter geworden qua gebied. Als ik kolf, komt er ook maar 10cc uit... straks toch nog maar weer de lactatiedeskundige bellen. Het begint namelijk echt richting mijn oksel te trekken en dat is volgens mij foute boel. Het gekke is, dat zodra je start met AB voor een borstontsteking het binnen 24 uur weg moet trekken.... ik ben nu al 4 dagen bezig met AB en het wordt alleen maar erger.

Ik ben absoluut van plan om gewoon te stoppen wanneer deze ellende over is. Tóch bleven de CB medewerkers gisteren erg hun best doen om me te overreden om hierna gewoon weer door te gaan met BV. Ik bleef mijn poot stijf houden en zei dat ik absoluut ging stoppen... ik kreeg toen allemaal van die teleurgestelde gezichten te zien van hen.

Chiek en Minie! Ik vind het spannend worden weer! IK bedacht me net bij het smeren van mijn boterham, dat er binnenkort weer nieuwe bevallingen komen hier! Ik kreeg gelijk kriebels van spanning en opwinding. Erg leuk!

Chiekje mop, hoe gaat het vandaag? Hoop dat het vandaag weer wat beter met je gaat. De laatste lootjes zijn het zwaarst... is toch ook wel een beetje waar. Het doet je straks echt verlangen naar de bevalling.

Pfff, ik moet om 11.00 uur bij de tandarts zijn. Mijn hele vulling wordt er nu uitgehaald en opnieuw gevuld. het is toch ook drama dat die nu al 3 keer eruit is gevallen. Ik hoop alleen niet dat het pijn gaat doen, of dat ik een verdoving moet hebben...want ik heb echt 0,0 zin in nog meer pijn aan mijn lijf zeg.

Ik breng luusbaby even naar mijn schoonmoeder straks, die woont om de hoek bij de tandarts nl. Ik moet zeggen dat het best eng is om de eerste keer alleen op pad te gaan met de kleine. Gisteren was ik met de auto naar de huisarts en ook nog even langs mijn werk gegaan. Luusbaby in de maxi-cosi, achter in de auto vastgemaakt en rijden maar. Voelde heel gek. Dat dat toch gewoon al kan binnen 3 weken na de geboorte. Het herstel van mij en het oppakken en doen van normale dingen (zoals een bezoek aan de tandarts) samen met je baby, gaan best snel.
Pien, ik zal zo gelijk even een foto op de groep zetten...ik wil mijn nieuwe haar wel weer showen hoor. Ik vind zelf dat ik gelijk een stuk fitter uitzie

Beng, even afwachten hoe je je na de bevalling voelt dus. Kan me heel goed indenken dat je dan overweegt om geen BV te geven hoor!

Luus fijn dat je een goede nacht achter de rug hebt, maar wat balen van je ene borst. Gelukkig voelt het al iets beter aan de andere kant. Gauw bellen en dan ben je er hopelijk snel van af!!! En wat goed dat je al zo de deur uit bent, ik ben nog niet alleen weg geweest hoor met de auto. Dat zie ik nog niet zitten. Ben al wel wandelend op stap geweest en het voelt idd goed en vertrouwd. Net alsof het niet anders geweest is...

Oh er is iemand drastisch aan het uitrekken...dat biologische klokje werkt wel hoor. Over een half uur is het weer etenstijd
En nog even voor Chiek hopelijk gaat de in je hoofd snel weer schijnen
Goedemorgen!!

Wat zakken we toch snel naar beneden met al die verse moeders hier. Maar binennkort wordt het hier vast wel weer druk met de aanstaande bevallingen.

Luus: Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat met je. Ik heb zo met je te doen en zo logisch ook dat je stopt. Dit is toch niet normaal. Echt, dat hele borstvoeden is toch niet zo'n fijne constructie want ik zie en hoor dat het bij meerdere vrouwen toch al snel niet meer gaat. Raar hoor.

En raar ook dat ze bij jou op het cb zo pushen. Bij mij waren ze juist zo blij voor me dat ik was gestopt, want je moet er zelf niet aan onderdoor gaan zeiden ze me. En groot gelijk ook. Deze periode moet je juist volop genieten van je kindje en niet zo zitten te tobben met borstontstekingen, spruw, kloven en weet ik wat voor meer ongein ook.

Hoop dat je borstontsteking snel over is.

Beng: Jij hebt het ook niet makkelijk zeg. Lijkt me vreselijk die migraine aanvallen. Enige wat ik kan zeggen is dat je het inderdaad maar rustig aan moet doen, maar dat deed je al. En niet te veel doen met de verbouwing he? Wel om jezelf denken.

Chiek: Meis, we hebben al gesmst gisteren, maar nogmaals een voor jou. Laatste loodjes zijn echt zwaar en zeker als je overal pijn hebt en niet kan slapen. Hoop dat je overdag wat bij kan slapen en dat je afgelopen nacht een goede nacht had.

Nemo: Ik had nog helemaal niet op jou gereageerd. Ook rustig aan doen he? En op jezelf letten hoor ook al heerst er Mexicaanse griep. ook voor jou.

Mien: Nog even te gaan ook voor jou he? Alles helemaal klaar?

Sjip: Hoe is het met jou? HOe voel je je? al minder moe?

Duft: Hoop ook dat jullie wat slaap hebben kunnen pakken afgelopen nacht. En anders gewoon overdag bijslapen wanneer je kan. Een uitgerust mens kan zoveel meer hebben.

Elev; Hoi!! Alles goed bij jou? Ik heb het hele fietsverhaal even gemist, maar ben het vast eens met de rest. Stelletje eikels!

Laal: Jij klinkt zo verliefd en relaxt. Volgens mij heb je net zo'n relaxte baby als Minicaat. Is wel een uitzondering besef ik, dus geniet ervan!! Ik hou mijn hart vast bij de volgende. Ik krijg vast niet alleen maar zulke makkelijke kindjes.

Pientje: Volgens mij voel je je kindje echt al wel hoor. Ik vond dat echt heel moeilijk, maar heel binnenkort ga je toch echt beseffen dat het je kleintje is en niet je darmen of zoiets.

Sproet: Ik heb jou ook al een tijdje niet gezien hier. Je bent toch niet op vakantie of zo? Heb ik iets gemist? Nee toch? Of heel druk met verhuizingen enz..??

Mard: Jouw weekendje klinkt inderdaad heerlijk. Zet je nog op de groep waar je geweest bent en hoe je het hebt gehad??

South: Jou heb ik ook al een tijdje niet gezien. Alles goed? Lekker aan het genieten ook denk ik?

Hier verder alles goed. Wilde even weer lang reageren. Ben zo druk de laatste tijd. Kom nergens aan toe en voel me een beetje schuldig dat ik jullie een beetje verwaarloos de laatste tijd.

Gisteren wilde ik hier nog even komen buurten, maar had onverwachts een bespreking. Die was vorige week ingepland, maar toen was ik ziek. Verrassing dus. En ik had nog wel een spijkerboek en gympen aan. Nou ja, niks aan te doen. Was een hele goede bespreking. Ik krijg echt wat ik wil!! (Zet het binnenkort wel op de groep)

Maar goed. Bespreking liep uit. Ik wilde eigenlijk eerder naar huis want we hadden ook nog een bbq en verjaardag gisteravond. Dat lukte niet en toen ik de sneltrein had, moest ik een halte later er weer uit en overstappen op een stoptreintje wegens een "aanrijding met een persoon "

Ieuw!! Normaal zou ik dan echt wel wachten op de volgende, maar ik was al laat. Dus heb me even als een sardientje in een blik gevoeld gisteren. Maar ach, ik benader het altijd maar met humor met uitspraken als: Nou ja, we kunnen nu in elk geval niet omvallen en Oh fijn, nog meer mensen. Eens zien hoeveel er nu nog bij kunnen. Word niet door iedereen gewaardeerd, maar als je je druk maakt, is het nog erger dus.

Was dus laat thuis en moest me toen nog omkleden. Manlief was al de hele dag thuis dus die zat al met Minicaat klaar om te vertrekken. Was wel erg gezellig gisteren. Ben nu een beetje gaar alleen.

Nou meiden, wat een monsterpost is dit zeg. Nu weer snel aan het werk. Tot later!!!
quote:Chi caatje schreef op 26 augustus 2009 @ 11:36:

Laal: Jij klinkt zo verliefd en relaxt. Volgens mij heb je net zo'n relaxte baby als Minicaat. Is wel een uitzondering besef ik, dus geniet ervan!! Ik hou mijn hart vast bij de volgende. Ik krijg vast niet alleen maar zulke makkelijke kindjes.

Laalbaby is ook een heel rustig mannetje...ik heb er op gelet, maar tot nu toe kan ik alleen ontdekken dat hij huilt omdat hij honger heeft (lees: wij in zijn ogen de melk niet snel genoeg opwarmen ) of omdat zijn speen uit zijn mondje is gevallen...

Ik zit iedere nacht te wachten op een slapeloze nacht en iedere keer ben ik weer verbaasd dat onze lieverd het zo ontzettend goed doet.

En ook ik had me al bedacht dat een eventuele tweede vast een heel ander verhaal wordt
Wat saai hier... Wat zijn jullie allemaal aan het doen?

Luusbaby heeft zijn dag niet vandaag. Hij wil al sinds de middag niet meer slapen, ligt alleen maar te huilen in zijn bedje. Ik probeer steeds zelf ook even te gaan liggen, om te slapen, maar hij krijst zo hard dat ik écht niet kan slapen. Hij rukt zich ook steeds los uit de hydrofiele luier.

Ik zie wel dat de witte aanslag in zijn mondje begint weg te trekken. Dat is een goed teken! En nogmaals de bevestiging dat het dus echt spruw was. Mijn tepels worden ook weer beter, minder steken. Oh en mijn linkerborst is ook weer geleegd!! Yeah! Met kolven, masseren en warme kompressen lukte het me niet, dus het enige dat er op zat was hem aanleggen aan de borst...... Dat ging wonderwel gewoon goed! Had geen pijn voor de eerste 10 minuten. Daarna begon het zeer te doen langzaamaan. Toen andere borst genomen en die laten drinken, ook voor 10 min. Stom eigenlijk, maar de voedig die dáárna volgde wilde ik ook rechtstreeks geven... maar da was teveel gevraagd van mijn tepels. De pijn was er nu scherper en dieper. Toch in totaal 30 minuten gegeven (afwisselend links en rechts) en toen nog een klein flesje kunstvoeding erachteraan.

Laal, wat fijn zeg dat jullie mannetje zo rustig is! Heerlijk toch, dat je geen gebroken nachten kent. Het is me trouwens helemaal ontgaan waarom jij niet rechtstreeks de borst geeft maar kolft? Heeft laalbaby ook al een goed regelmatig schema? Hier komen we met de dag steeds beter in het voedingsschema. Hoeveel voedingen krijgt laalbaby per dag nu?

Nu ik dit bericht typ, is luusbaby tóch in slaap gevallen denk ik... maargoed, dat dacht ik vanmiddag eerder ook al na 10 min stilte. Dat kan zo weer beginnen.
Ik was buiten de deur Luus. Mijn excuses voor mijn afwezigheid

Update mbt werksituatie op de groep. Ben erg verdrietig
Sproet is idd op vakantie hoor Caatje! Niks aan de hand, een heerlijk rustig huisje zonder internet en zonder tv. Helemaal chill.
Arme Beng.

Ben vandaag bij de pedicure geweest, nu ben ik echt klaar voor de bevalling. Voor mijn part komt ze nu, ik heb het echt gehad. Pff... Veel te heet allemaal! Nog maximaal 32 dagen, daar hou ik me maar aan vast. Verder alweer niets te melden.
Haai lieve allemaal!

Ben alweer iets vrolijker, heb vannacht geslapen van 21.00 tot 07.00 (met 3 keer plaspauze van 2 min ofzo) dus dat is echt heerlijk!

Al merk ik wel dat ik nu echt aan het einde begin te komen, heb om de haverklap harde buiken bij de minste of geringste inspanning en voel de baby nu ook echt duwen op mijn kruis als ik langer dan 50 meter loop. Het wordt nu allemaal toch wel erg vermoeiend, dus ben het helemaal met mini eens: Van mij mag ze komen! (oké, 35 weken is eigenlijk iets te vroeg, maar kan prima, dus ik zou er voor tekenen )

Heb vanmiddag al jullie handige tips gekocht (spafles met spuitdop, kamillosan, extra wasmiddel etc) dus...give me the baby!

Blij dat het bij jou ook weer wat beter gaat luus!! Goed voor jou, goed voor luusbaby en goed voor luusman

Beng, zal zo je verhaal op de groep even lezen.

Chicaatje, je bent echt een lieverd!!! En wat wordt je kleine al groot zeg, wat gaat het hard! En wat lijkt hij toch verschrikkelijk veel op zijn lieve mama

Laaltje, leuk om je hier weer wat vaker te lezen! Kan alleen maar concluderen dat je beetje bij beetje meer in een ritme komt met je nieuwe gezinnetje, en dat is alleen maar super natuurlijk!

Komt sproet komend weekend terug, ja toch?
Het is hier inderdaad dodelijk stil zeg. Iedereen heeft zijn bord vol met eigen sores, klachten, pasgeboren baby's and so on, denk ik.

Luus, wat een ellende dat Luusbaby het weer moeilijk had vanmiddag, maar wat fijn dat het met je borsten beter gaat. Aanleggen mag toch trouwens niet als je spruw hebt, omdat baby en borst elkaar anders steeds blijven besmetten? Misschien maakt dat nog niet uit als je net begonnen bent met medicatie, omdat baby en borst het toch allebei nog hebben. En superfijn dat het je borstontsteking verlichting gaf! Hang in there, meisje, over een paar dagen voelen jullie je allebei weer beter.

Caatje, wat fijn om je weer even te zien en heel erg fijn dat er dingen gaan gebeuren op je werk die jij leuk vindt! Hoe is het nu je schoonmoeder weer terug is? Zijn die nep-schoonouders alweer weg?

En Laal: wat heerlijk dat Laalbaby het zo goed doet. Dat betekent heus niet dat jullie een vervelende tweede krijgen hoor. Wij hebben ook een héél leuk kind en de tweede wordt weer zo. Ik begin een buikje te krijgen trouwens, misschien maak ik deze week wel een keer een foto. Oh, en jouw foto's! Die mannenfoto: geweldig. Met een baby, en dan toch stoer zijn..

Chiekje

Mientje

Het is gauw over, hoor meisjes. Dan begint weer andere ellende, maar die is ook maar tijdelijk. En die is lief.
quote:Luaska schreef op 26 augustus 2009 @ 16:32:

Laal, wat fijn zeg dat jullie mannetje zo rustig is! Heerlijk toch, dat je geen gebroken nachten kent. Het is me trouwens helemaal ontgaan waarom jij niet rechtstreeks de borst geeft maar kolft? Heeft laalbaby ook al een goed regelmatig schema? Hier komen we met de dag steeds beter in het voedingsschema. Hoeveel voedingen krijgt laalbaby per dag nu?

Laalbaby deed het een beetje te goed aan de borst Luus. Hij sliep namelijk gelijk erg goed en erg veel...Maar na een week wilde hij niet meer goed aanhappen. Op een gegeven moment waren we al anderhalf uur bezig om hem aan te leggen aan 1 borst. Laalbaby overstuur en ik ook! Dikke tranen bij ons beide...toen heb ik voor het eerst een beetje afgekolfd om de druk op mijn borst/tepel te verminderen, toen lukte het gelukkig wel. Alleen toen kreeg ik hem niet meer wakker 's ochtends. Hij bleef maar slapen en wilde totaal niet meer drinken. Toen zei de kraamverz. ook nog dat als hij niet zou eten, zijn bloedsuikerwaarden zouden dalen en dat hij steeds dieper in zou slapen! Dikke paniek bij mij!

Toen heeft de kraamverz. de VK gebeld om te overleggen, zij vonden het verstandig om een paar dagen af te kolven en de fles te geven...daarna kon ik eventueel weer proberen om hem aan te leggen...maar dat durf ik dus niet meer. Ik ben zo bang dat ik hem dan weer zo slecht wakker krijg. En dan kan ik uiteraard wel hulp inroepen, maar we zitten nu in een goed schema en over een paar weken ga ik toch afbouwen i.v.m. mijn werk.

Laalbaby komt om de 4 uur en de laatste paar nachten slaapt hij 5/6 uurtjes door, daarna komt hij na 4 uurtjes weer. Hij zit gemiddeld op 6 voedingen per 24 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven