Liefde voor je kind
zondag 31 januari 2010 om 23:47
Excuses alvast voor dit zoetsappige onderwerp op de late zondagavond (het zullen mijn zwangerschapshormonen wel zijn)
Het enige wat ik even kwijt moest, is dat ik er soms van sta te kijken hoeveel liefde je voor je kind kunt voelen...onvoorstelbaar. Soms ben ik zó enorm trots op hem om iets wat hij zegt, doet, of juist niet....mijn zoon...hij is gewoon geweldig!!!
Het enige wat ik even kwijt moest, is dat ik er soms van sta te kijken hoeveel liefde je voor je kind kunt voelen...onvoorstelbaar. Soms ben ik zó enorm trots op hem om iets wat hij zegt, doet, of juist niet....mijn zoon...hij is gewoon geweldig!!!
maandag 1 februari 2010 om 00:02
quote:jackie23 schreef op 01 februari 2010 @ 00:00:
Ik krijg over een paar maandjes een tweede kindje, dus dan heb ik de twee mooiste kinderen van de wereld Hoe goed kan een mens het getroffen hebben?
Ik zoek geen medestanders of tegenstanders....ik moest het gewoon even kwijt...Ik zei het verkeerd, bedoelde eigenlijk begrijpende zielen
Ik krijg over een paar maandjes een tweede kindje, dus dan heb ik de twee mooiste kinderen van de wereld Hoe goed kan een mens het getroffen hebben?
Ik zoek geen medestanders of tegenstanders....ik moest het gewoon even kwijt...Ik zei het verkeerd, bedoelde eigenlijk begrijpende zielen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 1 februari 2010 om 08:29
Ja, mijn kind is ook zo geweldig! Ik ben iedere dag weer verbaasd over hoe lekker ze ruikt en hoe lief ze lacht en hoe ontzettend veel ze kan. Eergisteren draaide ze zich om in de box en pakte een speeltje; ik heb met open mond staan kijken. Mijn kind! Pakte een speeltje dat ergens anders lag! Ik kan er nu nog emotioneel van worden :')
maandag 1 februari 2010 om 08:37
Hier ook 2 geweldige schatten! Ik word er op mijn meer emotionele momenten ook soms door overvallen hoe overweldigend de liefde voor mijn kinderen kan zijn. Deze nacht droomde ik dat de oudste ernstig ziek was en ik werd gewoon huilend wakker, zo erg vond ik het. En ik heb hem vanochtend nog maar eens extra geknuffeld en genoten van zijn prachtige gezonde lijfje.
..
maandag 1 februari 2010 om 08:38
Ohhh, herkenning!! Mijn zoon is inmiddels 3 en eerlijk is eerlijk, al lang niet meer op alle momenten de allerliefste Maar dat je op sommige momenten echt overvallen kunt worden door zo'n golf liefde en trots he.....zucht.......heerlijk! Ik hoop ook dat t nog heel lang zo blijft, voor allebei want dat moet toch voor een kindje ook heerlijk zijn, iemand die zoveel van je houdt!
maandag 1 februari 2010 om 08:46
maandag 1 februari 2010 om 09:30
Ken het gevoel, zoon is inmiddels bijna drie, eergisteren ging hij voor het eerst mee naar kleuterdans, eerst stond hij er zo een beetje rond te dolen, en toen kwam er een liedje van k3 waar hij vrolijk op rond huppelde. ff de brok in de keel gehad.
Verder daar nog de opmerking gehad, dat ik zo een schattig leuk kind had. Wel ja dan groei je toch !!
Verder daar nog de opmerking gehad, dat ik zo een schattig leuk kind had. Wel ja dan groei je toch !!
maandag 1 februari 2010 om 09:55
En hoe je kunt smelten als je kindje zelf naar je toekomt en je een dikke kus en omhelzing geeft!
Mijn dochter is ook de mooiste, liefste en vrolijkste die er is. Elke maandag vind ik het moeilijk om haar naar het KDV te brengen, na een paar dagen heerlijk tutten met het gezinnetje!
Ben benieuwd hoe lief no 2 (14 wk zwanger) gaat zijn!
Mijn dochter is ook de mooiste, liefste en vrolijkste die er is. Elke maandag vind ik het moeilijk om haar naar het KDV te brengen, na een paar dagen heerlijk tutten met het gezinnetje!
Ben benieuwd hoe lief no 2 (14 wk zwanger) gaat zijn!
maandag 1 februari 2010 om 10:48
quote:dropshot1000 schreef op 01 februari 2010 @ 10:07:
@Elmervrouw, ik vind je altijd zo onwijs sterk en positief overkomen.
Terwijl je van binnen echt verscheurd moet zijn van verdriet. Ik kan al misselijk worden bij het idee wat jij mee moet maken!
Wilde ik gewoon even zeggen.Helemaal eens, het lijkt me pijnlijk om dit soort topics te lezen en je reageert altijd zo liefdevol en respectvol....
@Elmervrouw, ik vind je altijd zo onwijs sterk en positief overkomen.
Terwijl je van binnen echt verscheurd moet zijn van verdriet. Ik kan al misselijk worden bij het idee wat jij mee moet maken!
Wilde ik gewoon even zeggen.Helemaal eens, het lijkt me pijnlijk om dit soort topics te lezen en je reageert altijd zo liefdevol en respectvol....
DTEEZ!
maandag 1 februari 2010 om 11:14
Voorlopig blijft dat gevoel gelukkig nog. Mijn oudste is nu 4 en nog steeds kan ik zo totaal smelten. Gisteravond bij het in bed stoppen zei ik 'ik hou van jou'. En hij, heel ernstig: Ik hou ook zo veel van jou, mama! Ik hield het bijna niet droog.
En de jongste van anderhalf die heel blij Mama! Mama! roept en kushandjes werpt als je hem uit bed komt halen. Zo ontzettend lief, en dan denk ik 'Hebben wij dat wonderkind echt zelf gemaakt? Zo hee, goed gedaan zeg!'
Heerlijk hè, ik hoop dat het nog lang zal duren. Zou je ook nog zo kunnen smelten bij een puber van 16?
En de jongste van anderhalf die heel blij Mama! Mama! roept en kushandjes werpt als je hem uit bed komt halen. Zo ontzettend lief, en dan denk ik 'Hebben wij dat wonderkind echt zelf gemaakt? Zo hee, goed gedaan zeg!'
Heerlijk hè, ik hoop dat het nog lang zal duren. Zou je ook nog zo kunnen smelten bij een puber van 16?
mahna mahna tuduuuudududu