LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
vrijdag 2 april 2010 om 10:42
Leuk was het he? Sum kon het helemaal meevertellen, zo schattig.
Ik haalde Poppetje vanochtend uit een ondergekotst bed . Ik heb haar wel horen huilen vannacht, maar dacht, toedeloe slapen jij. Zo zielig. Nou ja, ze is wel zo slim geweest om ernaast te gaan liggen in plaats van erin. Aan het ontbijt heeft ze ook nog een keer gespuugd, dus helemaal lekker is ze niet. Ik heb ieder jaar met Pasen nog een ziek kind gehad, vreemd is dat.
Ik haalde Poppetje vanochtend uit een ondergekotst bed . Ik heb haar wel horen huilen vannacht, maar dacht, toedeloe slapen jij. Zo zielig. Nou ja, ze is wel zo slim geweest om ernaast te gaan liggen in plaats van erin. Aan het ontbijt heeft ze ook nog een keer gespuugd, dus helemaal lekker is ze niet. Ik heb ieder jaar met Pasen nog een ziek kind gehad, vreemd is dat.
vrijdag 2 april 2010 om 11:19
vrijdag 2 april 2010 om 14:47
Ja, het was ook echt helemaal superleuk en schattig, net als het boek. Het is ook echt mijn favoriet, ik vind het zo leuk om voor te lezen. En helemaal op het einde ga ik altijd kietelen, als de muis zegt 'en nu heb ik honger, ik denk dat ik maar..... begin met wat gruffalotartaar!'. De jongens gaan altijd in de startblokken om weg te rennen als ik die bladzijde omsla, zo lief vind ik dat!
Heb net het nieuwe huis van mijn moeder en stiefvader bekeken. Wauw, het is echt prachtig!
En ik krijg van iedereen complimentjes dat ik zo afgevallen ben nu ik mijn nieuwe spijkerbroek aanheb .
Heb net het nieuwe huis van mijn moeder en stiefvader bekeken. Wauw, het is echt prachtig!
En ik krijg van iedereen complimentjes dat ik zo afgevallen ben nu ik mijn nieuwe spijkerbroek aanheb .
vrijdag 2 april 2010 om 15:29
Hier is het ook echt het favoriete boek. Heb Wind vanochtend aan de telefoon ook overtuigd om het een keer uit de bieb te halen!
Wij mogen naar huis. Lekker, vanwegen Goede Vrijdag en het mooie weer. Scheelt me wel anderhalf uur, maar geeft helemaal niets!
Het is dus echt een goede aankoop LLL, die spijkerbroek. Lubbert hij ook nog niet?
Wij mogen naar huis. Lekker, vanwegen Goede Vrijdag en het mooie weer. Scheelt me wel anderhalf uur, maar geeft helemaal niets!
Het is dus echt een goede aankoop LLL, die spijkerbroek. Lubbert hij ook nog niet?
vrijdag 2 april 2010 om 15:39
Heeft Wind de Gruffalo nog niet? Ooo, dan had ik dat willen geven als kraamcadeau. Nu ja, helaas. Ik durf het boek nooit als cadeau te geven omdat ik denk dat iedereen het al heeft. Heb filmpje niet gezien, wist ook niet dat het verfilmd was.
Zo, offerte in wording en nu even koken. Linoleum is er vanavond niet, dus is wel fijn als ik alleen maar iets in de oven hoef te schuiven. Ga kindjes wel vroeg halen, hebben zij ook paasweekend .
Zo, offerte in wording en nu even koken. Linoleum is er vanavond niet, dus is wel fijn als ik alleen maar iets in de oven hoef te schuiven. Ga kindjes wel vroeg halen, hebben zij ook paasweekend .
vrijdag 2 april 2010 om 15:45
vrijdag 2 april 2010 om 16:02
Bij ons ook Gruffalo in huis. Al heel lan, als kraamkado hekregen bij GP. Weet alleen niets van Gruffalotartaar meer.
Ik vind boyfriend jeans lelijk als jij bedoelt wat ik bedoel Morrie. Zag Hind in zo´n broek bij Wie is de Mol. Los en baggy van boven. Hangt echt als zak om je heen, en skinny van onder. Doet echt niets goeds voor je figuur. Ik zeg± niet doen.
Maar ik hou dan ook van strakke spijkerbroeken billen.
Ik vind boyfriend jeans lelijk als jij bedoelt wat ik bedoel Morrie. Zag Hind in zo´n broek bij Wie is de Mol. Los en baggy van boven. Hangt echt als zak om je heen, en skinny van onder. Doet echt niets goeds voor je figuur. Ik zeg± niet doen.
vrijdag 2 april 2010 om 16:37
Ik heb de jurken binnen. Maar jee,het is het niet. Het is zo tuttig! Blijkbaar draag ik het niet goed ofzo. Ik kan niets met de mode van tegenwoordig. Volgens Harrie stond het wel leuk, maar niet wauw, en leek ik op een vrouw van 40. Dat wil je niet als je 34 bent. Daarnaast leek het volgens hem ook op positiekleding door strak onder de borst en dan wijd uitlopend.
vrijdag 2 april 2010 om 21:20
Gezellig hier vanavond .
Ik heb alweer opgeruimd. En de keuken gepoetst, en gedweild, en gezogen. En de woonkamer ook opgeruimd en gezogen en gedweild. Als beloning mocht ik forummen als ik klaar was. Maar ja, tegen mezelf forummen is wat saai!
Bedacht me dat dat toch ook in het paasverhaal het geval is, dat de mensen heel erg gingen schoonmaken? Of is het gewoon een Joods gebruik ofzo? Er mag nergens stof liggen ofzo.
Ik heb alweer opgeruimd. En de keuken gepoetst, en gedweild, en gezogen. En de woonkamer ook opgeruimd en gezogen en gedweild. Als beloning mocht ik forummen als ik klaar was. Maar ja, tegen mezelf forummen is wat saai!
Bedacht me dat dat toch ook in het paasverhaal het geval is, dat de mensen heel erg gingen schoonmaken? Of is het gewoon een Joods gebruik ofzo? Er mag nergens stof liggen ofzo.
vrijdag 2 april 2010 om 21:21
Stuur de jurken dan maar door Morrie, ik ben bijna 40 en heb ineens overal spek, kan ik dan mooi verhullen . Heb besloten maar even te stoppen met snoepen, want zit eigenlijk elke avond wel te knagen en die anderhalve keer hockey dit jaar compenseert niet genoeg. En als het ietsje mooier weer is ga ik echt hardlopen. Maar niet in de regen, want ik vind het al niet zo leuk, dus moet wel het idee hebben dat het lekker is en met mooi weer vind ik het wel prima.
En om daad bij woord te voegen heb ik maar 1 spek-kuikentje gegeten. Had zo de zak leeg kunnen snoepen, maar dus maar niet gedaan. Was de tafel leuk aan het maken, we beginnen morgen met paasontbijt. Zondag gaan we brunchen bij mijn broer en ik had al wat lekkere dingen in huis, dus dat eten we morgen. Maandag is het vast niet meer echt lekker, dat brood.
En verder koop ik gewoon de spijkerbroek van LLL, dan denken mensen misschien ook wel dat ik ben afgevallen .
En om daad bij woord te voegen heb ik maar 1 spek-kuikentje gegeten. Had zo de zak leeg kunnen snoepen, maar dus maar niet gedaan. Was de tafel leuk aan het maken, we beginnen morgen met paasontbijt. Zondag gaan we brunchen bij mijn broer en ik had al wat lekkere dingen in huis, dus dat eten we morgen. Maandag is het vast niet meer echt lekker, dat brood.
En verder koop ik gewoon de spijkerbroek van LLL, dan denken mensen misschien ook wel dat ik ben afgevallen .
vrijdag 2 april 2010 om 21:30
Lien, weet je wat zal helpen? Als je weer aan het werk bent. Ik heb het idee dat ik weer wat beter in model ben gekomen sinds ik weer werk. Meer regelmaat is het denk ik, want de lunches op mijn werk zijn geweldig dus het is niet zo dat ik minder eet. Maar ik snoep wel minder.
Leuk, morgen al paasontbijt.
Ik wil ook echt gaan hardlopen. Maar weet je waar ik mee begonnen was vorige week? Iedere avond 100 buikspieroefeningen. Ik had het idee dat ik na die 3 keer al verschil zag...... Helaas kwam de klad er toen weer in. Weet je, ik ga ze gewoon nu doen, en als jullie nou even meedoen dan hebben jullie er ook nog wat aan!
Leuk, morgen al paasontbijt.
Ik wil ook echt gaan hardlopen. Maar weet je waar ik mee begonnen was vorige week? Iedere avond 100 buikspieroefeningen. Ik had het idee dat ik na die 3 keer al verschil zag...... Helaas kwam de klad er toen weer in. Weet je, ik ga ze gewoon nu doen, en als jullie nou even meedoen dan hebben jullie er ook nog wat aan!
vrijdag 2 april 2010 om 21:31
vrijdag 2 april 2010 om 21:34
Goed, zal zo ook even op de grond gaan liggen, in de volgende pauze van X=factor, doe ik ook 100 oefeningen. Denk inderdaad wel dat het uitmaakt, weer aan het werk. Ik snaai nu ook rare dingen overdag en dat doe ik op kantoor niet. En ik eet ook nog wel eens een zak chips ongemerkt voordat ik de kinderen van school haal. En dat is vast niet een gezond dieet .
vrijdag 2 april 2010 om 21:36
Ik ben alweer klaar. Echt, het is een kleine moeite. Ik hield het alleen niet vol, moest even een klein pauzetje na 53 keer houden .
Ik at heel veel koek. Echt elke dag. Vond het zo lekker. Nu dus niet meer. Van ontbijt tot lunch eet ik niets. Na de lunch misschien wel een paar snoepjes tot het avondeten, en fruit, maar geen koek oid.
Ik at heel veel koek. Echt elke dag. Vond het zo lekker. Nu dus niet meer. Van ontbijt tot lunch eet ik niets. Na de lunch misschien wel een paar snoepjes tot het avondeten, en fruit, maar geen koek oid.