LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Zo, op het oog schoon.

En gelukkig geen olijfbomen, hoewel de boompjes (van die kerst-achtige dingen die je kan modelleren) het ook niet echt overleefd hebben, Althans, ik denk dat geel niet echt bij de tijd van het jaar hoort voor een immer groen dennengeval .
Olijfbomen zijn wel heel mooi hoor Lien!
Lees net dat een officier van justitie met haar gezin is ondergedoken omdat een of ander crimineel moord commando heeft gedreigd haar te liquideren.

Dan ben je niet blij......
Hmm, niet echt fijn nee.. Het heftigste wat ik heb meegemaakt wat dat betreft op een school ooit, is dat een vader van een leerling ineens bij de directeur in zijn kamer stond met 2 grote bouviers bij zich -en daar had ik zelf dan gelukkig helemaal niks mee te maken.

Kerstdingen gewoon groen spuiten en zien wat er gebeurt Lien. Veel kun je er vast niet aan verpesten
Chocotaart is klaar dus ik ga mijn laptop afsluiten en mijn bed in. Na morgen twee weken vrij, en dan een week survivalkamp in de Ardennen, en dan Pinksteren.. Dus 25 mei pas weer gewoon werken. De voordelen van het braaf loonslaaf zijn Lien
Getver naar van die OvJ. Over heftige dingen op school: mijn moeder woonde in frankrijk toen ze klein was en zat daar ook op school. In de eerste klas werd haar juf, in de klas, vermoord door een ex-vriendje, doodgestoken met een mes. Mijn moeder was die dag later omdat ze naar de tandarts moest dus kwam op school aan en zag op de gang een brancard met daarover een laken waar de benen van haar juf uitstaken (die herkende ze aan de schoenen). Vind ik altijd zo'n bizar verhaal.quote:Mille schreef op 28 april 2010 @ 21:46:

Het is zoiets als een bengel, schavuit, schobbejak, vlegel, kwajongen en ga zo maar door. Hoe dan ook een stom woord en van dat ploppen komen ze ook nog wel terug Je weet het gewoon echt! Welk dialect is het dan, hier uit de buurt toch niet?
Nou, een week survivallen met leerlingen, dat zie ik niet als voordeel . Verder wel heerlijk he, zo'n lange vakantie en altijd tegelijk met je kinderen. Dat je niet na hoeft te denken over die vakanties, ja, dat lijkt me heerlijk. En ook wel lekker dat je ze zo nu en dan wel naar BSO kan laten gaan en zelf vrij bent .

Ik ken de OvJ en haar gezin, echt niet fijn.

Vandaag schoolfotograaf op school, ik vergeet dat altijd, maar dit keer dus ietwat gedresseerde kinderen. Niet dat ze er dan totaal anders uitzien, maar soms staan ze met sloppie t-shirtje op de foto en nu is het gestreken. Scheelt toch .
Oh, heerlijk Mille! Wat een lekker vooruitzicht! (zelfs survivallen zou ik leuk vinden )

Ik heb vandaag ook een rustiger dagje dan normaal. Dus ik start wat langzamer op en ruim thuis nog even wat rommel op.

Ik heb zin in Koninginnedag en alle andere vrije dagen die komen gaan. Heerlijk zeg!

Schoolfotograaf, ik zet het ook altijd in de agenda. Apie is soms zo'n tomboy dat ze er als een halve floddertje op zou staan. Japie had ook leuke foto's: echt een klein heertje.

Wat een enge verhalen zeg. Het is er weer de tijd voor want ik hoor van verschillende kanten verhalen waar kippenvel direct

van op je armen staat. Jasses!

Even terugscrollen was Wind hier al geweest?
Nee nog niet. Hopelijk is ze gewoon druk met haar mannen en is er niets ernstigs...

Mooie foto hiernaast van dat meisje ('Grote meid') -->. Ze kijkt je echt aan. Schattig!
Die jongen heeft spijt dat hij het verteld heeft, wedden!
Heerlijk weer! Totaal onverwacht, dacht dat het vandaag al slecht zou zijn. Lekker met oud collega in de tuin gezeten en nu BNJMN in bed en nog even buiten de krant doorbladeren. Wat is het toch een verschil: vrij zijn als het lekker weer is, of in de winter binnen.
Hallo meiden, ik kreeg vanmorgen een sms van Nathje of alles wel goed met me ging. Gelukkig wel Ik heb het alleen zo druk met fantasie-rijk, echt niet normaal. En daarnaast geniet ik echt zo van de jongens dat ik gewoon niet toe kom aan forummen.

Heb ook nog niet bij gelezen sinds ik hier voor het laatst ben geweest. Zal vanavond tijd proberen te maken!
Fijn Wind, volgende keer wel even iets eerder wat laten horen, reuma verhalen en daarna radio stilte is niet zo'n goede combinatie.

Ik zit even binnen omdat het eigenlijk gewoon te warm is in de tuin, BNJMN heeft een zweetkop. Zo door naar zwembad, ook lekker zweten .
Das ook een verhaal van jouw moeder zeg LLL. Pittig.

Even optreden. Schorrie is op schoolreis geweest vandaag en kan nu geloof ik niet slapen. Ik hoor allemaal gerommel boven.
Lien... lees ik de toon van je berichtje nou goed? Kan het mis hebben, maar het komt een beetje gerirriteerd op me over.

Zoals ik vanmiddag schreef kom ik echt niet aan forummen toe. Het is gewoon even schakelen hier in het gezin nu GW weer werkt dus even weer ritme zoeken en tijd. En die tijd steek ik nu vooral in gezin en FR en veel houd ik daarna niet meer over.

Als je het echt heel erg vond zijn er ook andere manieren om contact te onderhouden toch? Voel me nu een beetje aangesproken omdat ik dus na zondag niet meer langs ben geweest. Kan niet de bedoeling zijn toch?

Maar goed, misschien lees ik het verkeerd. Kan ook

Enniewee... reumatoloog. Maandag inderdaad geweest en ik heb artritis psoriatica. En dan meer de artritis (gewrichten) dan de psoriatica (huid). Ik slik nu prednison en ontstekingsremmers (en maagbeschermers, want wat een tuig!) en moet over een maand terug komen. Ben allang blij dat ik iets heb gekregen waardoor ik weer normaal functioneer, want pijn in je knie en amper kunnen lopen icm 4 keer per dag heen en weer naar school is niet handig.

Ik heb ook nog neergelegd dat 3 van de 4 keren dat ik het heb gehad (twee keer vinger, twee keer knie) ik in een hormonale tijd zat. Vond de reumatoloog wel relevant dus ook nog kans dat het weg blijft nu (als ik niet meer zwanger word).

En nu wacht GW beneden met de laptop omdat we film gaan kijken en heb ik nog steeds niet bij gelezen! Even kijken hoeveel ik heb gemist en dan probeer ik weer te reageren.
Je leest het inderdaad goed. Je kondigt een bezoek aan dokter aan, dan kan ik inderdaad ook bellen, maar ben gewend dat (jij en wij) lief en leed zo mogelijk op forum te delen. Vond het gek dat je dan niets laat horen.

Begrijp ook dat je het druk hebt, is ook hele ommezwaai waar jullie nu inzitten. Maar als je iets aankondigt, dan verwacht ik eerlijk gezegd ook dat je even laat weten hoe het was. Hoeft echt niet a la minute en nogmaals, ik had kunnen bellen. Heb het niet gedaan, was van plan vandaag sms je te sturen, maar toen had je al wat gepost.

Als iemand aantal dagen er niet is dan is dat meer dan prima, toen ik 4 dagen werkte postte ik ook veelal in weekenden en op vrije dag omdat ik 's avonds te moe was. Afwezig zijn kan altijd, ieder zijn eigen ritme, het valt me laatste tijd op dat je er vaker niet bent. Dat begrijp ik prima, want het is weer aanpassen met baby en werk en gezin, maar als je dan post en het gaat over iets waarin wij meeleven, ja, dan hoop ik ook op terugkoppeling. Anders -en dit klinkt onhandiger dan ik het bedoel- moet je het niet aankondigen, weet niet zo goed hoe ik dit tactisch kan zeggen. Beetje het open eind waar ik eerder iets over riep. Iets beginnen en niet afmaken, dat klinkt wat vriendelijker .
Wel fijn trouwens dat reumatoloog een analyse heeft kunnen doen. Is dit vastgesteld in bloedonderzoek? En moet je dan lang medicijnen, of is het ook weer klaar als pijn weg is? Prednison is niet echt een fijn medicijn natuurlijk.
Pff, heb naar hello goodbye gekeken. Fijn, zulke tweelingbroers en bijzonder, zo'n vriendin die dat wel leuk vindt .
Blij dat er niets ernstigs is, Wind. Hoewel prednison ook echt een paardenmiddel is dus of je daar nou blij mee bent? Ik begon me ook echt zorgen te maken, hoor. Ik ben er niet geïrriteerd over trouwens maar snap Lien haar punt wel. Jij zou het andersom ook hebben maar al sneller gesmst of gebeld hebben, schat ik zo in. En ik kan me de drukte goed voorstellen hoor. Het zal zeker wennen zijn.
Ja, het is echt de combinatie met de sterk toenemende drukte van FR, na een jaar GW weer aan het werk en de komst van ZCHT. Ik ben echt aan het zoeken hoe ik opnieuw mijn tijd in moet delen met kinderen, man en FR. En jullie dus...

Snap je punt wel, Lien. Maar heb alleen het gevoel dat je nu denkt dat ik iets aankondig en vraag om medeleven om er vervolgens niet meer op terug te komen. Dan denk ik, ook al is het forum het sterkte communicatiemiddel wat wij hebben, dat als je je echt zorgen maakt je ook kunt bellen of sms-en. Of stuur een postduif Net zoals Nathje deed. Alsof ik expres weg blijf...

Niet dus.. maar ik weet hoe het werkt. De momenten die ik vrij had deze week was ik druk met FR en heb ik bewust het forum niet geopend omdat het zou afleiden. Reageren, kijken of er weer gereageerd is etc. Zo'n cirkeltje. Dus niet bewust negeren en jullie in onzekerheid laten maar gewoon een onhandige samenloop van omstandigheden. Ook omdat het misschien na mijn bezoek aan de reumatoloog ineens niet meer relevant was voor mij. Voor jullie nog wel en dat heb ik onderschat, sorry.
Ik zit nu dat stukje van Hello Goodbye te kijken. Jemig, wat een ontboezeming. Ik denk dat het ook veel onbegrip bij veel mensen oproept. Als die mensen maar gelukkig zijn en het een keuze van hen alledrie is, moeten ze vooral doen waar zij zich lekker bij voelen.
Denk niet dat je expres wegblijft, dat klinkt wel heel zwaar, maar vond het gewoon niet fijn dat je geen terugkoppeling gaf. En was vanochtend bezig met sms en toen kwam er iets tussendoor, uiteindelijk zag ik 's middags dat je al gepost had.

Kan me ook voorstellen dat jij dacht, zo klaar en dat je je niet realiseerde dat wij nog op de tribune (met spanzakdoeken) klaarzaten voor de uitslag .

Wel leuk dat je zo druk met FR toch? Weer een deel van je ondernemerschap dat verder vorm krijgt, fijn als dat ook nog lekker doorloopt en blijft groeien
Nou, ik zal mijn duit ook even in het zakje doen. Heb Wind gebeld vanavond omdat ik me het gevoel van irritatie van Lien voor kon stellen. Ik had het zelf ook een beetje. Soort gevoel van niet belangrijk genoeg zijn om gerustgesteld te worden. Terwijl ik het niet gewend ben dat we zo met elkaar omgaan hier. Dus ik weet ook dat het Wind haar bedoeling vast niet was, maar wilde wel uitleggen dat het zo overkwam. Ben het verder ook met Wind eens dat we ook kunnen bellen of smsen als we ons zorgen maken. Scheelt weer een paar dagen irritatie .

Ik ga me eens even op morgen storten. Moet nog wisselgeld pakken (uit de spaarpot van Schorrie en Knorrie....).
quote:nathje schreef op 29 april 2010 @ 21:08:

Als die mensen maar gelukkig zijn en het een keuze van hen alledrie is, moeten ze vooral doen waar zij zich lekker bij voelen.En dit is helemaal Nath . Zou me geloof ik niet echt een houding weten als mij dit verteld werd, maar vind het wel leuk dat zij zo gelukkig zijn. Maar wat als ze kinderen krijgen en wie is dan de vader .
quote:nathje schreef op 29 april 2010 @ 21:08:

Ik zit nu dat stukje van Hello Goodbye te kijken. Jemig, wat een ontboezeming. Ik denk dat het ook veel onbegrip bij veel mensen oproept. Als die mensen maar gelukkig zijn en het een keuze van hen alledrie is, moeten ze vooral doen waar zij zich lekker bij voelen.Ik denk dat die jongen spijt heeft van zijn ontboezeming. Hij zegt het ook steeds, van O jee, ik weet niet of ik dit voor de camera moet zeggen. Ik zou wel eens willen weten of het programma voor de uitzending gecheckt heeft bij de jongen of het goed was dat ze het uit zouden zenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven