LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik heb hetzelfde als Nath trouwens, vind het wel bijzonder ook zoals hij het omschrijft. Heel liefdevol, zonder afgunst en jaloezie.
quote:lien schreef op 29 april 2010 @ 21:11:

[...]

En dit is helemaal Nath . Zou me geloof ik niet echt een houding weten als mij dit verteld werd, maar vind het wel leuk dat zij zo gelukkig zijn. Maar wat als ze kinderen krijgen en wie is dan de vader .

Ik ben voorspelbaar hè? En ook altijd zo blij

Ik vind het ook heel anders overkomen als tweelingbroers een vrouw delen dan als twee normale broers of twee mannen een vrouw delen. Dat is toch gek? Het principe is precies hetzelfde maar omdat die mannen genetisch identiek zijn, is het minder erg ofzo.
Ik denk ook nog steeds dat zulke dingen vaker voorkomen.

Trouwens, Hans Wiegel, trouwde die niet met de zus van zijn overleden vrouw? Andere situatie, maar dat heb ik ook altijd heel bijzonder gevonden.
Haha, jullie zijn echt veel liever dan ik. Ik vind het echt alleen maar heel erg raar, en kan me ook helemaal niet voorstellen dat je van zo'n situatie gelukkig wordt. Het kan volgens mij ook alleen maar tot problemen leiden, net wat Lien zeg, wat nu als er een kind komt? En ik vraag me ergens ook af of de andere broer net zo over deze jongen praat, het was echt een sooort adoratie, dat komt toch meestal van één kant.

Wiegel heb ik ook altijd bijzonder gevonden, maar toch minder freaky dan dit.

Nou, de cadeau's zijn alweer uitgepakt (het waren er dan ook maar twee) en er wordt driftig ge-mariokart. Lief klein jarig mannetje. Volgens de meneer op het journaal blijft het waarschijnlijk droog. Oh Poppetje wakker.
O, de jarige kleine man! Gefeliciteerd!

Het heeft vannacht wel kei hard geregend, als dat in Utrecht en A'dam ook zo was is iedereen die een plekje wilde reserveren echt zeiknat geworden.

Ik ben ook niet zo lief hoor LLL, ik vond het heel typisch en vond die andere broer er een stuk kordater uitzien, voor zover dat te zien was. Kwam waarschijnlijk door het jack en niet zo'n gek hoedje. Dat is dan ook de reis-broer die dingen durft. Jammergenoeg kwam hij niet pratend in beeld.
Gefelicieerd Lila! Wel leuk dat er zoveel feestelijkheden zijn georganiseerd om zijn verjaardag te vieren.

Over die tweeling: Met die adoratie ben ik het wel eens,lila. Hij zei toch ook dat hij zijn broer wilde zijn om nog dichter bij hem te zijn. Dat vond ik een opvallende uitspraak. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de andere kant van het verhaal.

Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Blij dat er iets gevonden is Wind. En hopelijk trekt het dus weer weg en blijft het weg? Prednison is wel paardemiddel met veel bijwerkingen enzo. Hoop dat dat meevalt.

Wij gaan vanmiddag even de stad in denk ik. Maar ik voel er meer voor een dag thuis te blijven.

Heb een uitnodiging voor een feest op 5 juni...
En Lila, gefeliciteerd met Sum! (of toch Dim?)
Even met dochter naar het dorp geweest, maar de rest slaan we over. Geen zin om met BNJMN op de fiets zeiknat te regenen. Vanmiddag feestje van vriendinnetje Kiloknaller en buurt borrel. Eerste is hopelijk binnen, tweede zeker buiten... Hopelijk later wel droog. Volgens mij voor het eerst sinds tijden dat het echt regent op koninginnedag, kan me het in elk geval niet echt herinneren.

En elk jaar realiseer ik me weer -te laat- dat we een vlag en vlaggenhouder moeten kopen .
Linoleum heeft optreden op 5 juni, maar gaat een oppas regelen. En ik had een bekeuring (van 30 euro) vanwege te hard rijden naar Wind, zonde, gelukkig stond er file, anders was het nog hoger geweest .
LLL, gefeliciteerd met de verjaardag van Dim!

Op zijn verjaardag hangen dus ook de vlaggen uit. Op de verjaardag van ZCHT is Beatrix echt jarig dus dan gaan ook de vlaggen uit.

Gisteren geen film meer gaan kijken na telefoongesprek met Morrie (KW is helemaal blij dat Schorrie komt, maar was liever bij jullie gaan logeren Ik heb gezegd dat we dat de volgende vakantie weke doen, dan weet je dat ) maar even op de laptop de tweelingbroer gekeken in 'Hello Goodbye". Wat een verhaal... en wat intiem. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vind. Wel apart en gecompliceerd geloof ik, maar ook wel weer bijzonder dat je zo kunt leven. Ik dacht ook meten hoe het dan zou gaan als er ooit kinderen komen. Of als één van de drie niet meer verder wil?!? Oh... ik vind het vooral gecompliceerd

Iemand vroeg naar FR. Wat we er aan over houden is niet genoeg om van te leven (of één van ons niet werken), maar we zitten nu in april al op het aantal opdrachten wat we vorig jaar in heel 2009 deden dus dat ik wel een aanzienlijke groei.

Vanmorgen een oud dorp hier in de buur bezocht en over de vrijmarkt gelopen. Wel wat regen (sneu voor die mensen hoor), maar wel leuk geslaagd. Een babytrimmer van Nijntje voor ZCHT (één voor op zolder), een hockeyset voor BRS en een skateboard voor KW. En nog wat plastic spul en alles wat in de vaatwasser kon is er al in geweest. Vind ik toch altijd een prettiger idee, maar hoe vies kan een babytrimmer nou zijn? Dus zal wel aan mij liggen dat ik dat dan was

Morrie, ben je al los?

Kinderen (KW en BRS) zijn net na de lunch opgehaald door mijn broertje en zijn vriendin en gaan daar logeren. Mijn moeder komt hier om 16.30 uur heen en past op ZCHT en dan gaan GW en ik lekker naar de sauna. Lekker!

Ik zit nu FR te doen en ben bijna klaar en dan spullen pakken.
feest is ter gelegenheid van 10 jarig huwelijk. Zijn ouders van vriendje en vriendinnetje van GP en KP hier uit de buurt. Geen vrienden, wel kennissen. Althans, praatje en af en toe bak koffie. Dus ik kan het wel missen geloof ik. Maar vind dit iets om te overleggen met Pebblo, als hij graag samen met mij naar feest wil ga ik het opnieuw overdenken. :-)
Hmm Wind, aan de Prednison klinkt niet fijn, maar gelukkig wel een diagnose nu. En dat het mogelijk wel met hormonen te maken heeft klinkt ook wel gunstig.

Ik was trouwens niet echt bezorgd omdat ik je de laatste tijd wel vaker een paar dagen achter elkaar niet gezien had hier, en ik redeneerde juist andersom: dat we het vast wel eerder hadden gehoord als er echt iets aan de hand was geweest

En tweelingbroerverhaal lijkt me inderdaad ook vooral erg gecompliceerd. En een beetje een bizar idee, dat ik bv. Millenium met een van mijn zussen zou delen. Daar kan ik me weinig bij voorstellen.

LLL, gefeliciteerd met je kleine grote vent! Wel leuk, zo'n feestje op je verjaardag
LLL, gefeliciteerd!! Feestelijke dag hoor, om jarig te zijn, leuk!

Ik ben bijna los. Zo zeg, het ging lekker. Heb wel kleine prijsjes gevraagd, doel was vooral weinig over te houden wat weer mee naar huis moest. En dat is gelukt. Volgens mij had ik vorig jaar 70 euro, nu 85 euro. En een superleuke dag gehad. Wel een lange, was om 10 voor 5 op vanochtend. Gelukkig kon ik bij mijn ouders eten met de jochies. Harrie is aan het optreden op een boot en heeft de dag van zijn leven. 'De hele gracht zingt mee als ik begin te zingen op de boot!'

Ga eens even een appeltje eten. Heb het idee dat ik vitamientjes nodig heb.

En uiteraard mag KW komen logeren in de vakantie. Dat wordt dan de zomervakantie zeker alweer? Bedacht me van de week ook dat KW al best wel een heel klein beetje bijna 6 is.
relaxed zeg Morrie, 85 euro is toch een leuk bedrag.

Wat ga je ermee doen?

Leuk trouwens voor Harrie. Heeft iemand het opgenomen op video? Leuk als promotie op zijn site of op youtube?

Ik zit te breien en X factor te kijken. Breiwerkje wordt zo leuk (kussentje) maar het gaat niet zo snel met die spalk om mijn pink.

Wat zijn jullie aan het doen, bijkomen van koninginnedag.
Ik lag om kwart voor 10 in bed. En heb geslapen als een roosje .

Leuk Nathje, breien!

Harrie heeft het slecht aangepakt, want hij vertelde net dat iedereen vroeg om kaartjes en dat hij niks bij zich had! Volgend jaar zou hij het heel anders doen . Maar hij heeft een hele leuke dag gehad, dat is ook wat waard.

En die 85 euro. Ik ga zo boodschappen doen . Maar ik denk dat ik uiteindelijk een mooie zonnebril ga kopen. Wil ik al langer en was van plan het van mijn eerst verdiende geld te doen. Maar dat kan ik niet zo goed uitgeven. Dus dan maar van dit geld.
Je noemt een naam Morrie.

Ik zag gisteren op vrijmarkt 2 dams met allerlei geaakte dingen. Teefoonhoesjes, corsages. En dan met hele dikke draad en stevig katoen. Zag er leuk uit.

Ik heb een kdv-tasje genaaid voor Moshje. Zo schattig.

En voor vandaag het plan de zolder te gaan opruimen. Droger hebben we gisteren op de wasmachine gezet(stan op zolderoverloop, dan kan er een kastje naast. En daar komt tegenover een PAX van 2 meter hoog en 2 meter breed voor onze kleren. Wordt vol, maar nu staat er overvolle IVAR stelling en straks witte hoogglans kast en dat zal rustiger ogen.

Ik ga sorteren op: Kringloopwinkel, Marktplaats en weggooien/Grof vuil. En alles wat over is sorteren op waar het heen gaat, kamers kinderen, schuur of zolder. Dat zal opruimen!
Hup, boodschappen doen én zonnebril kopen!

Wij zijn van verjaardagsborrel naar straatborrel geborreld . Kinderen in bed gestopt en zelf pizza besteld. Hele nacht dorst gehad, weet niet of dat door hoeveelheid alcohol kwam, of door pizza .

Vandaag vriendinnetje uit de straat te logeren. Dochter heeft dit vannacht alweer tot drama gemaakt, ze was zo angstig en nerveus ("wat als ik niet kan slapen"... sja, dan slaap je niet). Nu dus ook moe omdat het heel veel energie kost om ruzie te maken over iets wat leuk zou moeten zijn. En geen ruzie maken is ook een optie, maar ik ben niet meer zo leuk als dochter al tig keer jankend naast ons bed heeft gestaan omdat ze niet meer weet of ze het nou wel of niet door wil laten gaan. Had meteen al duidelijk gemaakt dat het gewoon zou doorgaan en dat vriendinnetje anders lekker bij Kiloknaller ging slapen (dat is net zo gezellig tussen die twee) en dat dochter er dan geen last van zou hebben. Het idiote is dat dit alles initiatief was van dochter zelf, dat ze alleen maar heeft lopen pushen wanneer het zou zijn en dan is er een afspraak en dan loopt ze al vanaf gistermiddag met een bedrukte kop omdat het "anders" is en ze het zo spannend vindt... Moeizaam.... Maar goed, we gaan er iets leuks van maken en hopelijk is een volgend logeerpartijtje makkelijker en hebben we niet dag van tevoren al stress.
Vermoeiend Lien. Wel een goede, om meteen aan te kondigen dat het gewoon doorgaat, al is het bij KK ipv. bij haar. Dan is dat in elk geval duidelijk.

En het wordt echt makkelijker hoor.. Alleen komen er weer andere dingen voor in de plaats natuurlijk

Ik voorzie hier een duffe hangdag met humeurige kinderen. Na twee drukke dagen is Mini pieperig, Nano is snipverkouden en heeft verhoging, en Maxi heeft een takkehumeur omdat ze te weinig geslapen heeft, haar kamer op moet ruimen en ongesteld is. Oh, en dat ben ik zelf ook, en ik heb ook te weinig geslapen want vanaf 3 uur een warme woelende Nano in ons bed gehad.

Nu schouwburgkaartjes regelen voor komend seizoen, vandaag laatste dag voorinschrijving he Peb
Nou, niet én hoor Lien. Dan zou mijn zonnebril 25 euro mogen kosten want de boodschappen waren 58 euro .
Echt waar! Zo hee. Dan mag ik wel snel gaan kijken. Of een jaartje overslaan.
Gewoon voor 1 euro boodschappen halen, dan eten jullie vanavond aardappelpuree met aardappelpuree ofzo .

Hier slaat ook de verveling en druilerigheid toe, door stomme regen en slaaptekort en inderdaad drukke dagen hieraan voorafgaand.

Maar, er zijn altijd erger dingen, zo zijn de buren in de regen een schutting aan het plaatsen, heerlijk dat dat niet hoeft .
Hmmm, hier juist goede stemming, ondanks twee drukke dagen. Maar komt denk door het vooruitzicht dat we niets hoeven die weekend. Dat komt niet vaak voor. Heb al zwemles gedaan (vind het zo knap om te zien hoe goed Schorrie kan borstcrawlen bijvoorbeeld, kan ik zelf niet eens!), boodschappen gedaan, opgeruimd, gezogen, en ga nu chocolademousse maken met Schorrie. Hier begint het nu trouwens ook zonnig te worden.

En we eten vanavond spaghetti met een tomatensausje. Ook niet duur .
LLL, heb net geld overgemaakt aan je, dacht er telkens op de verkeerde momenten aan, maar het is eindelijk gelukt .
Heb ik het wel overgemaakt?

Chocomousse is klaar, hoop dat het gelukt is.

Nu even naar opticien omdat Schorries bril steeds afzakt. Ik denk dat we daar 1 keer per 2 a 3 weken zitten. Het was makkelijker geweest als we een opticien in de straat hadden!

Lien, als ik het goed begrijp komt vriendinnetje bij jullie slapen? En daar raakt dochter door van slag? Wat vervelend voor jullie, maar zeker ook voor haar. Logeerpartijtjes zijn toch de leuke dingen van het leven voor een kind, het lijkt me echt naar als je dat zo niet kunt zien. En denk je dan dat als meisje er is, het allemaal in orde is? Dat het echt het vooraf er tegenop zien is?

Echt sneu.

Ik heb alweer dingen weggelegd voor Koninginnedag volgend jaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven