LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
zondag 2 mei 2010 om 10:14
Ben benieuwd naar het kussentje, Nathje. Wat was je nog laat wakker! Of kwam dat door de keelpijn en koortsige Japie? Klinkt niet fijn in ieder geval.
Is 10 juli al zwarte zaterdag? Bedoel je dan de dag dat veel Nederlanders zullen vertrekken? Want voor de Fransen is het toch altijd het laatste weekend van juli of eerste van augustus? Dat zal dan zaterdag 31 juli en zondag 1 augustus zijn als ik het goed heb.
De jongens liggen in de woonkamer met kleden, kussens, dekbedden en allerlei zooi en spelen echt leuk. Hele verhalen enzo. Leuk om naar te kijken
GW staat onder de douche en ZCHT op bed. GW gaat zo naar IKEA om een extra matras te halen. Toen BRS van ledikant naar een groot bed ging hebben we het logeermatras in zijn bed gelegd dus nu hebben we geen extra meer. Altijd handig.
Wat een weer hé? Het is de laatste dagen iedere keer regenachtig in de ochtend en dan klaart het 's middags op. Hopelijk vandaag ook.
GW en ik zijn vrijdag naar de sauna geweest en het was zo lekker. Ik geniet er nu nog van...
Is 10 juli al zwarte zaterdag? Bedoel je dan de dag dat veel Nederlanders zullen vertrekken? Want voor de Fransen is het toch altijd het laatste weekend van juli of eerste van augustus? Dat zal dan zaterdag 31 juli en zondag 1 augustus zijn als ik het goed heb.
De jongens liggen in de woonkamer met kleden, kussens, dekbedden en allerlei zooi en spelen echt leuk. Hele verhalen enzo. Leuk om naar te kijken
GW staat onder de douche en ZCHT op bed. GW gaat zo naar IKEA om een extra matras te halen. Toen BRS van ledikant naar een groot bed ging hebben we het logeermatras in zijn bed gelegd dus nu hebben we geen extra meer. Altijd handig.
Wat een weer hé? Het is de laatste dagen iedere keer regenachtig in de ochtend en dan klaart het 's middags op. Hopelijk vandaag ook.
GW en ik zijn vrijdag naar de sauna geweest en het was zo lekker. Ik geniet er nu nog van...
zondag 2 mei 2010 om 10:18
zondag 2 mei 2010 om 10:45
zondag 2 mei 2010 om 11:16
Ik wil het liefst van 24 juli tot 7 augustus. Precies middenin de vakantie. Maar eventueel ook wel 17 juli tot 31 juli.
Dan heb ik even niet op die zwarte zaterdagen gelet....
Ik heb ook van die wensen als jij die lastig zijn:
Een tent op een camping waar je niet in een straatje op elkaars bord zit te kijken, waar je ruimte om de tent hebt en waar je een zwembad met een glijbaan hebt. En het moet een gemoedelijke camping zijn.
Maar bij de meeste campings moet ik een van die wensen laten schieten.....
Harrie is even sporten, als hij terugkomt gaan we vakanties kijken .
Ik weet nog wel een leuke camping in de Dordogne Wind, maar de caravans die ik daar zag stonden niet op een veld. Meestal staan die caravans zo 'op een rijtje ingeparkeerd' zeg maar.
Dan heb ik even niet op die zwarte zaterdagen gelet....
Ik heb ook van die wensen als jij die lastig zijn:
Een tent op een camping waar je niet in een straatje op elkaars bord zit te kijken, waar je ruimte om de tent hebt en waar je een zwembad met een glijbaan hebt. En het moet een gemoedelijke camping zijn.
Maar bij de meeste campings moet ik een van die wensen laten schieten.....
Harrie is even sporten, als hij terugkomt gaan we vakanties kijken .
Ik weet nog wel een leuke camping in de Dordogne Wind, maar de caravans die ik daar zag stonden niet op een veld. Meestal staan die caravans zo 'op een rijtje ingeparkeerd' zeg maar.
zondag 2 mei 2010 om 11:27
Ik zie wel campings die wel leuk zijn, maar niet waar ik superenthousiast van word. Inderdaad... ik wil niet in een rijtje staan met die geparkeerde stacaravans. Zo inspiratieloos en ongezellig. Wel privacy, maar zo het gevoel van massatoerisme. Ik wil gewoon een veldje met gras waar meerdere caravans staan, een leuk zwembad en waar inderdaad een gemoedelijke sfeer hangt.