LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
zondag 2 mei 2010 om 14:59
Heb je al reactie dan?
Wow, wat snel! Jammer.
Nee, ik heb nog niets... ik merk dat ik best kieskeurig ben.
Wil eigenlijk geen concessies doen op zwembad, glijbaan, max 800 km, gemoedelijk en fris.
Vouwwagen is leuk! Lijkt me...
Ik zou dat wel willen, maar GW wil niet in een tent oid.
Zou ook wel met een camper willen. Die dan huren en dan naar twee campings.
Wow, wat snel! Jammer.
Nee, ik heb nog niets... ik merk dat ik best kieskeurig ben.
Wil eigenlijk geen concessies doen op zwembad, glijbaan, max 800 km, gemoedelijk en fris.
Vouwwagen is leuk! Lijkt me...
Ik zou dat wel willen, maar GW wil niet in een tent oid.
Zou ook wel met een camper willen. Die dan huren en dan naar twee campings.
zondag 2 mei 2010 om 15:02
Wat het nadeel van die vouwwagen is is dat wij hem niet voor de deur neer kunnen zetten. Dus dan is het inrichten en uitruimen echt een klus want moet je ten eerste die trappen op en af, en ten tweede buiten nog een stuk lopen. Maar Harrie heeft nu bedacht dat we de spullen bij mijn ouders op zolder zetten, en dan voor en na onze vakantie dat ding in- en uitruimen bij mijn ouders.....
Met een camper lijkt het me een nadeel dat je steeds met die camper moet rijden als je boodschapen gaat doen enzo. Harrie is nu een camper aan het opknappen, we zouden daar mee kunnen als hij op tijd klaar is. Maar hij heeft steeds geen tijd om er aan te klussen.
Met een camper lijkt het me een nadeel dat je steeds met die camper moet rijden als je boodschapen gaat doen enzo. Harrie is nu een camper aan het opknappen, we zouden daar mee kunnen als hij op tijd klaar is. Maar hij heeft steeds geen tijd om er aan te klussen.
zondag 2 mei 2010 om 15:03
Gezellig vakantiepraat. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden! Als ik het zo lees, krijg ik zin om mee te zoeken maar wij blijven denk ik toch thuis. Ook niet verkeerd als het weer een beetje mee zit.
Ik heb net een tasje genaaid voor Japie. Resultaat staat op onze weblog. Echt leuke stof van IKEA gebruikt. Japie is er helemaal blij mee.Nu nog eentje voor Apie want die wil er 1 met huisjes stof. Geeft niks want het is hier toch druilerig weer en ik heb nog last van mijn keel.
De restjes mag ze inkleuren met textielstiften. Als er een leuke tussen zit ga ik daar nog wel een t-shirtje mee opleuken ofzo.
Ik heb net een tasje genaaid voor Japie. Resultaat staat op onze weblog. Echt leuke stof van IKEA gebruikt. Japie is er helemaal blij mee.Nu nog eentje voor Apie want die wil er 1 met huisjes stof. Geeft niks want het is hier toch druilerig weer en ik heb nog last van mijn keel.
De restjes mag ze inkleuren met textielstiften. Als er een leuke tussen zit ga ik daar nog wel een t-shirtje mee opleuken ofzo.
zondag 2 mei 2010 om 15:06
zondag 2 mei 2010 om 15:09
zondag 2 mei 2010 om 15:09
Leuke tas, Nathje. Heb je een patroon of gewoon uit je hoofd gedaan?
Ik ga morgen naar IKEA voor dat matras en dan neem ik misschien meteen stof mee.
Morrie, dat zegt GW ook. Dat je dan met je camper boodschappen moet doen en uitstapjes en dat is niet handig. Mij lijkt het fantastisch. In ieder geval iets om één keer te ervaren.
Ik ga morgen naar IKEA voor dat matras en dan neem ik misschien meteen stof mee.
Morrie, dat zegt GW ook. Dat je dan met je camper boodschappen moet doen en uitstapjes en dat is niet handig. Mij lijkt het fantastisch. In ieder geval iets om één keer te ervaren.
zondag 2 mei 2010 om 15:14
Schorrie is met zijn buurvriend aan het fietsen buiten in de regen. Het heeft ze lang genoeg geduurd, dat binnenzitten . Ik vind het eigenlijk best lekker, zo'n druilerig dagje. Ben ook op de IKEA site aan het kijken. Wij hebben die stoel die ik opnieuw zou bekleden weggedaan en nu daar ruimte voor een lage kast waar dan tzt de platte tv op kan staan.
zondag 2 mei 2010 om 15:15
quote:Wind schreef op 02 mei 2010 @ 15:14:
Ja, maar ook als je de benzine afzet tegen de huur van een accomodatie? Oh, je moet natuurlijk ook nog zo'n ding huren.
Nou wij hoeven hem dus niet te huren want hebben hem zelf. Maar een overnachtingsplaats op een goede camping is ook nog duurder dan ik dacht. Zeg 40 euro, misschien wel 45.
Maar op zich ben je denk ik ietsjes goedkoper uit.
Ja, maar ook als je de benzine afzet tegen de huur van een accomodatie? Oh, je moet natuurlijk ook nog zo'n ding huren.
Nou wij hoeven hem dus niet te huren want hebben hem zelf. Maar een overnachtingsplaats op een goede camping is ook nog duurder dan ik dacht. Zeg 40 euro, misschien wel 45.
Maar op zich ben je denk ik ietsjes goedkoper uit.
zondag 2 mei 2010 om 15:26
zondag 2 mei 2010 om 16:39
Zeker leuk Nathje! Ikea heeft inderdaad leuke stoffen op het moment he.
En ik krijg ook helemaal zin in vakantie door al het campinggeklets, en ik heb notabene vakantie. Maar met het weer van vandaag..
Net naar Otje geweest, de kinderen hebben genoten. Echt schattig hoe Nano er dan helemaal in zit. Hij zit de hele tijd te swingen en te klappen op zijn stoel. Van het verhaal begreep hij denk ik bijster weinig, maar hij heeft van begin tot eind ademloos zitten kijken.
En zo leuk, maar jullie kaarten waren echt vlak bij die van ons Peb, dus Nano en ik zaten schuin achter Mini en Millenium met maar een stoel ertussen.
Zo lekker met een vriendin uit eten. Nano hangt op de bank (nog steeds verhoging) en Mini en Maxi zijn boven een disco aan het houden
En ik krijg ook helemaal zin in vakantie door al het campinggeklets, en ik heb notabene vakantie. Maar met het weer van vandaag..
Net naar Otje geweest, de kinderen hebben genoten. Echt schattig hoe Nano er dan helemaal in zit. Hij zit de hele tijd te swingen en te klappen op zijn stoel. Van het verhaal begreep hij denk ik bijster weinig, maar hij heeft van begin tot eind ademloos zitten kijken.
En zo leuk, maar jullie kaarten waren echt vlak bij die van ons Peb, dus Nano en ik zaten schuin achter Mini en Millenium met maar een stoel ertussen.
Zo lekker met een vriendin uit eten. Nano hangt op de bank (nog steeds verhoging) en Mini en Maxi zijn boven een disco aan het houden
zondag 2 mei 2010 om 17:47
Leuk disco!
En Otje klinkt ook gezellig zeg!
Tas van Apie is ook af en staat bij hetzelfde bericht van weblog.
Ik ben er blij mee. Ik was al begonnen aan een tas voor mezelf maar zat te twijfelen over de voering. Nu besloten om het met de huisjes te doen.
Even snel opruimen en dan pannenkoeken eten!
En Otje klinkt ook gezellig zeg!
Tas van Apie is ook af en staat bij hetzelfde bericht van weblog.
Ik ben er blij mee. Ik was al begonnen aan een tas voor mezelf maar zat te twijfelen over de voering. Nu besloten om het met de huisjes te doen.
Even snel opruimen en dan pannenkoeken eten!
zondag 2 mei 2010 om 20:03
Hier slapen Apie en Japie ook al maanden bij elkaar. Net een getrouwd stel. Wij vinden het prima want ze gaan redelijk goed slapen, heel soms leidt het tot keten maar meestal gaan ze zelf goed slapen.
Ik scheel ook 5,5 jaar met mijn oudste broer en 3,5 jaar met middelste broer maar wij bleven ook bij elkaar slapen. Dus ik denk niet dat leeftijd een rol speelt, Wind.
Ik scheel ook 5,5 jaar met mijn oudste broer en 3,5 jaar met middelste broer maar wij bleven ook bij elkaar slapen. Dus ik denk niet dat leeftijd een rol speelt, Wind.
zondag 2 mei 2010 om 20:07
Fijn om te horen Lijkt me zo leuk als ze gedrieën bij elkaar slapen.
Hier gaat het ook goed. Om 19.45 uur sliepen ze. Keurig toch?
Alleen kwam BRS nog even naar beneden (KW sliep al) en hij had vlinders in zijn buik. Vond het zeker toch een beetje spannend
Net nog even vakantieplannen met GW besproken en niet echt iets gevonden wat ons allebei aanspreekt of beschikbaar is. We gaan morgen bellen met HvS. Als ze nog plek hebben gaan we daar twee weken heen. Bij slecht weer genoeg vertier binnen (zwembad, indoor speeltuin etc.) en bij mooi weer ook (leuk meertje o.a.). Ideaal met ZCHT en niet zo ver rijden.
Hier gaat het ook goed. Om 19.45 uur sliepen ze. Keurig toch?
Alleen kwam BRS nog even naar beneden (KW sliep al) en hij had vlinders in zijn buik. Vond het zeker toch een beetje spannend
Net nog even vakantieplannen met GW besproken en niet echt iets gevonden wat ons allebei aanspreekt of beschikbaar is. We gaan morgen bellen met HvS. Als ze nog plek hebben gaan we daar twee weken heen. Bij slecht weer genoeg vertier binnen (zwembad, indoor speeltuin etc.) en bij mooi weer ook (leuk meertje o.a.). Ideaal met ZCHT en niet zo ver rijden.