LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Jij ook al een tafelkleed gemaakt, Nathje. Leuk!

Translaten ( ) met Google is echt heel irritant. Klopt echt niets van en alles staat in inches. Ik weet wel dat ik dat kan omrekenen, maar vind het gewoon onhandig. Maar helaas in het Nederlands niets te vinden.

Ik vind deze tasheel leuk (de stof minder) en ziet er simpel uit, maar weet gewoon niet waar te beginnen.

Heb op de SG nog een leuke link gezet naar allemaal sites met tutorials.

Sorry LLL, Morrie en Lien... jullie houden niet van taarten maken naaien dus scroll maar lekker door
quote:lilalore schreef op 08 mei 2010 @ 16:30:

Zijn de Pebbeltjes nog naar die drakenfilm geweest?Ja en ze waren daarna in de auto in slaap gevallen en kwamen met bleke snuitjes thuis. Was heel leuk, maar erg intensief in 3D.
quote:Wind schreef op 08 mei 2010 @ 16:38:

KW heeft donkerblauwe Crocs en BRS witte en ze staan echt leuk!

Grappig dat je toch overstag bent gegaan, Pebb

Ik geloof dat ik moet gaan acceptren dat mijn jongens een eigen smaak hebben.

KP heeft rode en GP zwarte.
Gelukkig hebben mijn jongens nog geen eigen smaak .

Suf, maar ik heb heel veel zin in morgen, moederdag!
Kijk, zo zat was je Harrie dus ook weer niet, je neemt het nog wel voor hem op

Ik had het anders begrepen, dacht echt dat je al even aan het stressen was voor hij het vertelde. Maar gelukkig maar, niks zo vervelend als je zorgen maken over waar je kind is, zoals met Nathje's verhaal over Apie toen
Heb je geen meetlint met inches Wind? Ik doe het gewoon in inches namelijk. Veel makkelijker dan omrekenen

Ik heb wel een link maar sla niet steil achterover van de prijzen, hè? We delen de kosten met mijn ouders en ik heb nog wat weten te onderhandelen. Zet het wel even op de SG.
Dat was echt stress ja. Ik was in 2 minuten 5 jaar ouder
quote:nathje schreef op 08 mei 2010 @ 21:49:

Heb je geen meetlint met inches Wind? Ik doe het gewoon in inches namelijk. Veel makkelijker dan omrekenen

Het leven is soms zó simpel...

Of ik
Oh ja, je broer Nathje.. Ik zit met Maxi een stomme film te kijken (The Princess Diaries). Wat je allemaal niet doet voor je kinderen

Een van mijn zussen zou trouwens vandaag met man en kind terug komen uit Spanje, van vakantie, maar zit door de aswolk vast. Waarschijnlijk tot maandag.

En ik ga niet op vakantie volgende week, maar wel op schoolkamp van de 17e-21e

Leuke tas ook Wind! En een rond tafelkleed, daar waag ik me nog maar niet aan.
O jee, hoe vindt je zus het Mille? Collega van mij zat ook vast in Spanje, Lanzarote, en die vond het echt niet leuk. Met klein kind en zelf zwanger. Het was niet zo leuk als je van tevoren bedenkt
Zij werd er ook niet vrolijk van nee. Ze belde me toen ze op het vliegveld in een enorme rij stonden af te wachten hoe en wat, met een kind wat over de zeik van moeheid was enz.

Maar gelukkig wonen er vrienden van mijn moeder in Madrid waar ze terecht kon, dus daar zijn ze nu twee dagen
Iedereen vandaag een mooie macaroni ketting om ? Ik dit jaar niet, maar wel lieve, leuke knutsel cadeautjes en prachtige lieve gedichten. Heel schattig. En BNJMN die zijn cadeautje niet wilde inleveren, kan het me helemaal voorstellen, was zo mooi fleurig verpakt.

Probeer vandaag een beetje op te ruimen en kaplaarzen en zaklampen enzo bij elkaar te zoeken. Ga morgen en overmorgen werken en woensdag gaan we weg. Is wel fijn als ik niet tot diep in de nacht dinsdag van alles nog moet. Kan natuurlijk ook woensdagochtend, maar dan slaap ik nooit lekker.
Dat is het voordeel van zo'n reislustige moeder. Die kent vast overal wel iemand!

Zo, ik ben weer een stoffen tas met tekening en een bord met een bloem erop rijker . Ook nog lekker ontbijt op bed gehad (waardoor ik nu de slaapkamer moet stofzuigen: tijgerbollen op bed is niet zo heel handig ).

Verder vind ik Harrie nog steeds irritant, hoop dat dat snel over gaat want is een naar gevoel. Ik denk dat Pebbles het wel herkent: Harrie is een soort van gestresst en wordt daar heel onrustig van. Daardoor is hij kortaf en opgejaagd. En ik vind dat irritant want wil dat hij gewoon gezellig doet thuis.

Nu is hij zijn autosleutels kwijt en daardoor opgefokt. Hij wil naar een crossbaan met Schorrie en een buurjongetje en die staan op hem te wachten. Hoop maar dat hij die sleutels snel vindt, het kan ook nog zo zijn dat Knorrie ze kwijt gemaakt heeft en dan wordt het nog een hele klus om ze terug te vinden .

Nou ja, dat was mijn relaas .
He, Lien er ook nog tussendoor! Lekker hoor, paar daagjes weg. Hoe is de weersverwachting, blijft het droog?
Hebben jullie geen reservesleutels zodat hij in elk geval weg kan, scheelt een hoop stress .
Hier is Linoleum bezig aan project trap, er moeten 388 schroeven in geloof ik. En dan moet dat weer afgekit worden, ben benieuwd . Ach over 20 jaar is het vast af. Stel me altijd voor dat als we ooit hier weggaan (over een jaar of 20, of helemaal niet) dat we het dan helemaal keurig in de verf hebben staan voor de verkoop. En dat we dan eigenlijk niet meer weg willen omdat het dan eindelijk af is .
Frisser dan normaal, donderdag regen, maar verder wel best geloof ik. Ach, en als je eenmaal buiten bent vind ik regen nooit zo erg eigenlijk. Het is meer als je thuis zit dat het dan vervelend is.
quote:lien schreef op 09 mei 2010 @ 12:41:

Hebben jullie geen reservesleutels zodat hij in elk geval weg kan, scheelt een hoop stress .

Geen idee, het is Harries auto. Volgens mij heeft hij er wel twee sleutels van. Maar als hij die wist te liggen had hij die al wel genomen denk ik .

Hij heeft nu ook nog geroepen dat hij een burn out heeft. Drama queen. En is nu naar zijn andere auto om te kijken of de sleutels daarin liggen. I hope so....
quote:lien schreef op 09 mei 2010 @ 12:42:

Hier is Linoleum bezig aan project trap, er moeten 388 schroeven in geloof ik. En dan moet dat weer afgekit worden, ben benieuwd . Ach over 20 jaar is het vast af. Stel me altijd voor dat als we ooit hier weggaan (over een jaar of 20, of helemaal niet) dat we het dan helemaal keurig in de verf hebben staan voor de verkoop. En dat we dan eigenlijk niet meer weg willen omdat het dan eindelijk af is .Dat heb ik hier ook. En dan bedenk ik me dat we het beter nu af kunnen maken, dan kunnen we er zelf ook nog een paar jaar van genieten.
Ja, dat denk ik ook. Wij hebben van elkaars auto sleutel aan onze eigen sleutelbos. Daarom vroeg ik het. Linoleum zou niet snel verzinnen mijn sleutels te nemen.

Mmm, Harrie moet nodig een paar dagen rust dus. Burnout, sja, dat krijg je niet snel. Hij is gewoon slordig, dat is wat anders .
quote:lien schreef op 09 mei 2010 @ 12:43:

Frisser dan normaal, donderdag regen, maar verder wel best geloof ik. Ach, en als je eenmaal buiten bent vind ik regen nooit zo erg eigenlijk. Het is meer als je thuis zit dat het dan vervelend is.

Dat bedacht ik me vanochtend nog. Moest iets van het dakterras pakken en het rook naar buiten, en ook naar vakantie. Bedacht me dat je op vakantie op de camping ook met dit weer gewoon buiten bent, maar nu binnen blijft omdat het grijs is buiten.

Ben wel blij dat wij geboekt hebben, heb gelijk plannen gemaakt voor de heenreis, en gekeken hoe dichtbij de dierentuin is enzo. Ook nog even op Zoover gelezen en zie daar heel veel positieve verhalen.
quote:lien schreef op 09 mei 2010 @ 12:47:

Ja, dat denk ik ook. Wij hebben van elkaars auto sleutel aan onze eigen sleutelbos. Daarom vroeg ik het. Linoleum zou niet snel verzinnen mijn sleutels te nemen.

Mmm, Harrie moet nodig een paar dagen rust dus. Burnout, sja, dat krijg je niet snel. Hij is gewoon slordig, dat is wat anders .

Ik zei net zoiets, dat hij altijd al alles kwijt is en eens een keer iets erop moet verzinnen dat dat niet meer gebeurt. Dat dat fijner is voor iedereen. Ik denk dat hij het niet zo leuk vond dat ik dat zei .

Gisteren ging hij hendels op de ramen zetten die op slot kunnen, uitbraak bescherming voor Knorrie , en tijdens dat klussen was hij ook al iets kwijt. Daar werd hij ook zo gefokt van dat collega van hem vandaag de rest van de hendels komt plaatsen.

Hij is dus ook wel echt een beetje te gestresst.

Schorrie gaat donderdag bij Wind slapen en ik ben al aan het kijken of Knorrie ook ergens heen kan. Kunnen we even iets relaxed doen met zijn tweeen. Maar de meeste mensen moeten gewoon werken vrijdag, dus ik weet niet of het lukt.
A, gelukkig, de sleutels zijn gevonden. En Harrie gaat de rest van de week niet werken, zegt hij.
Heel verstandig. Beetje aanklooien kan zo nu en dan geen kwaad.

Wij hebben een tobbe met kikkervisjes in de tuin, het zijn er heel veel, dus moet wel bijtijds weer de tuin uit, anders hebben we binnenkort 60 kikkers, ieuw.
Arme Harrie en daardoor arme Morrie. Lekker om deze week even uit te rusten. Leuk om avondje samen te plannen. Hebben Aap en ik aanstaande dinsdag, ook leuk en lekker.

Leuk kikkervisjes Lien! 60 kikkers klinkt minder leuk en aantrekkelijk.

Hier lieve moederdag gehad, beker met handje van Japie erop en een placemat van Apie die mij heeft geschilderd. Schattig!

Zelf had ik een etuitje genaaid voor mijn moeder en dat was goed gelukt, ze was er blij mee.

Even omdat het moederdag is een voor Pebbles. Zal niet makkelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven