luiers edah?
dinsdag 1 mei 2007 om 16:03
Hallo,
Was net even heel snel bij de edah, zie ik daar de pampers nr.2 en 3 en 4 voor allemaal 3,70 euro. Pas geleden was er een actie met 4 euro korting en toen waren ze 3.70 euro. Maar nu stond er dus als vaste prijs 3,70 euro. Weet iemand of die prijzen zijn veranderd?
Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!
Was net even heel snel bij de edah, zie ik daar de pampers nr.2 en 3 en 4 voor allemaal 3,70 euro. Pas geleden was er een actie met 4 euro korting en toen waren ze 3.70 euro. Maar nu stond er dus als vaste prijs 3,70 euro. Weet iemand of die prijzen zijn veranderd?
Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!
dinsdag 1 mei 2007 om 21:56
dinsdag 1 mei 2007 om 21:56
quote:Van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.00 en van 14.00 tot 17.00 uur kunt u gratis bellen met onze serviceafdeling: 0800-0506
Ik zie ik zie wat jij niet ziet. ;)Woehaaaaaaaaaaaa, op www.edah.nl? Ik kon het nérgens vinden. Bofkont ben jij! Met wat voor vraag ga jíj morgen bellen?;)
Ik zie ik zie wat jij niet ziet. ;)Woehaaaaaaaaaaaa, op www.edah.nl? Ik kon het nérgens vinden. Bofkont ben jij! Met wat voor vraag ga jíj morgen bellen?;)
dinsdag 1 mei 2007 om 21:59
quote:Denk je nou echt dat het mij wat boeit of de Edah weggaat of niet!!
En dat jij nou geld genoeg hebt om luiers te kopen, ik niet ...daarom mijn vraag, of de prijs zo blijft of dat het misschien een fout was.Lekker aanname is dat, Strijkplank. Gaat dus weer helemaal nergens over. Kijk, misschien willen anderen ook wel de goedkoopste luiers, maar die zoeken dat uit zonder er een topic over te openen. Dus niet genoeg geld, maar wel genoeg hersens. Of initiatief, zo u wilt.
En dat jij nou geld genoeg hebt om luiers te kopen, ik niet ...daarom mijn vraag, of de prijs zo blijft of dat het misschien een fout was.Lekker aanname is dat, Strijkplank. Gaat dus weer helemaal nergens over. Kijk, misschien willen anderen ook wel de goedkoopste luiers, maar die zoeken dat uit zonder er een topic over te openen. Dus niet genoeg geld, maar wel genoeg hersens. Of initiatief, zo u wilt.
dinsdag 1 mei 2007 om 22:13
strijkplank, je mag elk topic openen wat je wil, maar soms is het ook goed om niet puur en alleen op het viva forum te vertrouwen als bron van kennis, soms krijg ik een beetje het gevoel dat jij dat doet, vraag, hup topic op viva, terwijl je ook of zelf een beetje kan nadenken, of kan lezen of andere bronnen kan raadplegen of je gewoon niet zo druk zou kunnen maken over iets. Ik geef ook liever niet te veel geld uit aan luiers, maar ga dan toch echt geen topic openen daarover, dan kan je verwachten dat je niet alleen maar serieuze reacties gaat krijgen.
dinsdag 1 mei 2007 om 22:22
Al mijn andere vragen zijn alleen maar over mijn kindje geweest. Tuurlijk google ik altijd eerst en dan kom ik pas hier. Of ik vraag het op het buro, maar ben soms toch nog onzeker en vraag het dan hier. Maar waarom meteen commentaar? Een forum is toch om te vragen en elkaar te helpen?
En nog steeds begrijp ik dan niet welke "rare" vragen ik meer heb gesteld.
En nog steeds begrijp ik dan niet welke "rare" vragen ik meer heb gesteld.
dinsdag 1 mei 2007 om 22:37
Mijn keizersnee heeft zo'n pijn gedaan, mag ik hier om ervaringen vragen?
Mijn kindje heeft iets aan haar voetje en heupjes, mag ik ervaringen vragen?
Veel krampjes en onzeker over haar voeding, mag ik ervaringen vragen?
Soms is het dan erg fijn om er met andere erover te kunnen praten.
Sorry dat ik zo lastig ben, pff!
dinsdag 1 mei 2007 om 22:38
nee je bent niet raar strijkplank, maar je manier van vragen is soms wat apart, ik kan het niet goed uitleggen. Maar stoor je vooral niet aan mij en blijf gewoon je vragen stellen hoor, als jij er wat aan hebt, is het alleen maar goed toch. Je komt soms een beetje over alsof je alles volgens een enorm vast schema en routine wil doen, en als je kindje niet in dat schema past, is dat voor jou een reden voor onzekerheid, terwijl je niet zo naar babies moet kijken, elk kind is anders en schemaas en richtlijnen zijn een leidraad, maar geen wetmatigheid. Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar ik kan me je topic over bijvoeden ook nog herinneren, zoiets van moet ik nu olvarit gaan geven en wanneer dan, dan heb je dus niet eerst zelf gegoogled of overlegd met je cb, want dan had je het antwoord echt wel gevonden. Maar nogmaals, als het jou helpt, stel gewoon je vragen hoor! doe ik ook
dinsdag 1 mei 2007 om 22:40
quote:
Sorry wat ik zei, Strijkplank. Was een beetje chaggie en dat had ik niet op jou af moeten reageren.
Sorry wat ik zei, Strijkplank. Was een beetje chaggie en dat had ik niet op jou af moeten reageren.
dinsdag 1 mei 2007 om 22:40
quote:
Ik heb even terug gekeken:
Vraag over mijn keizersnee, over mijn kinderwagen, over heupdysplasie, krampjes en haar voeding.
Meer niet, ben ik nu dan echt zo raar? Ja;)
Lieverd, maak je niet zo druk. Als jij je vragen hier wilt stellen, gewoon doen.
Als mensen zich er aan storen dan lezen ze het na verloop van tijd gewoon niet.
Maar wat je bereikt als je zo veel vragen stelt, is dat mensen een bepaald beeld van je krijgen en geen zin hebben om wéér advies etc te geven.
Het 'puckie effect' heet dat.
Ik heb even terug gekeken:
Vraag over mijn keizersnee, over mijn kinderwagen, over heupdysplasie, krampjes en haar voeding.
Meer niet, ben ik nu dan echt zo raar? Ja;)
Lieverd, maak je niet zo druk. Als jij je vragen hier wilt stellen, gewoon doen.
Als mensen zich er aan storen dan lezen ze het na verloop van tijd gewoon niet.
Maar wat je bereikt als je zo veel vragen stelt, is dat mensen een bepaald beeld van je krijgen en geen zin hebben om wéér advies etc te geven.
Het 'puckie effect' heet dat.
dinsdag 1 mei 2007 om 22:47
Ik heb al heel veel gehad aan het forum, voor mij toch fijn dan!!
Arwen, over dat bijvoeden. Nu noem je een ding op. Mijn kindje was toen 6 mnd en ik moest niet naar het buro. Op internet kon ik het ook niet vinden of ik een fles moest laten vallen en of hoelaat ik het eten moest geven. Ga jij maar eens zoeken...
Maar ik ga mezelf hier niet verdedigen, ga me ook nog een beetje druk zitten maken om mensen die ik niet eens ken. Iedereen moet maar lekker zelf weten wat hij vraagt of niet vraagt. Van mij mag iedereen hier vragen wat hij wilt, als hij daar mee geholpen kan worden.
Arwen, over dat bijvoeden. Nu noem je een ding op. Mijn kindje was toen 6 mnd en ik moest niet naar het buro. Op internet kon ik het ook niet vinden of ik een fles moest laten vallen en of hoelaat ik het eten moest geven. Ga jij maar eens zoeken...
Maar ik ga mezelf hier niet verdedigen, ga me ook nog een beetje druk zitten maken om mensen die ik niet eens ken. Iedereen moet maar lekker zelf weten wat hij vraagt of niet vraagt. Van mij mag iedereen hier vragen wat hij wilt, als hij daar mee geholpen kan worden.
woensdag 2 mei 2007 om 07:24
strijkplank,nogmaals, stoor je niet aan mij, stel gewoon alle vragen die je hebt en als het jou helpt, is het prima toch? alleen wat je schrijft over dat bijvoeden, ik heb ook een dochter, iets ouder dan de jouwe en ik kan toch echt alles vinden wat ik maar wil op internet over bijvoeden en alle andere onderwerpen. En vaak zijn dat wat betrouwbaardere bronnen dan viva, alhoewel ik hier ook veel aan heb hoor. Met als ik zou zo twijfelen over een fles laten vallen of iets anders nogal belangrijks, zou ik toch echt eerst zelf informatie zoeken, of het cb bellen, en niet afgaan op meningen en ervaringen hier. Wij weten toch verder niks van je kindje, hoe ze groeit? hoe ze is, wat ze eet etc etc. Maar nogmaals, doe vooral wat voor jou goed voelt en waar jij wat aan hebt.