M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Balen Juultje!

Ja Merel, kan me wel herinneren dat je dat schreef, en ook van dat jip en janneke. Erg leuk!!

Wow goed bezig!

ZH gebeld, de arts belt vandaag terug. Ben benieuwd wat ze zegt. ik heb echt het idee dat het averechts werkt deze medicatie.

Nou kom straks nog wel even, duik weer op de bank!

(ook lol hier, ga van de bank naar de wc en weer terug, iets anders doe ik niet)
Hier vanmorgen ook gevallen met de fiets, ook glad in de bocht. Ging heel raar eigenlijk, viel niet zo heel hard. Ben benieuwd of er iets blauw wordt.
Ik voel me steeds stijver en beurser worden, ibuprofen helpt niet veel geloof ik . Ik viel echt heel hard en bleef even heel beduusd liggen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Oh Juultje vervelend. Kan echt enorm zeer doen. Ik viel zachtjes en deed al erg zeer.

Ik hoop maar dat het volgende week beter gaat, wil toch echt mee!!!

Grrr de arts heeft niet gebeld, kan ik er morgen weer achteraan.

Hier vandaag erg weinig gegeten. Heb een 1/5 boterham op, 1 sultana (niet heel pakje van 3 maar echt maar 1) mandarijn, cracker en 1/5 visje.

Niks is lekker, alles valt verkeerd en het komt er toch steeds uit. (rent nu even heel hard naar een boom, want ben al een uurtje, gok ik niet meer geweest)

Nou kom straks nog even.

Fijne avond allemaal!!
Hoi!!!!!

Jeetje, Juul, onderuit gaan met de fiets.... auwauwauw. Morgen vast nog veel meer spierpijn?! Sterkte! Jammer, trouwens, dat het niet raak was. Maar ja... dat zou ook wel echt heeeel erg snel zijn, nietwaar?!

Pips; strakjes als Pips en Pops speelmaatjes mee naar huis nemen na schooltijd, zal blijken hoe handig het is om van sommige dingen meerdere exemplaren te hebben! NIET wegdoen; kan altijd nog! (En joh... uit principe niet veel speelgoed willen hebben.... principes zijn er om onderuit gehaald te worden )

Indian,. nogmaals .... ik leef met je mee dat het zo shit gaat met je CU. Bah! Hopelijk krijgt de Pred het snel onder controle. En ach joh, wat maakt het uit als je daar wat van aankomt vanwege vocht vast houden enzo. Als het zijn werk maar doet!!!

Verder voor iedereen alle goeds en veel knuffels en groeten enzo... Ik heb het altijd aan het eind van het jaar razend druk, dus ik zal hier weinig zijn. Maar dat komt wel weer goed, hoor. De 19e staat nog wel gewoon in mijn agenda genoteerd, trouwens. Leuk, zin in!!
Juul, hoe is het met je spierpijn?? Hier eigenlijk alleen mijn bovenarm. Boven been valt mee qua stijfheid en pijn. Dacht gister middag eerst dat ik verkeerd gelegen had met slapen, het kwartje viel pas later dat het door de val gekomen was.

Ja dat is waar Xop. Maar ben bang dat het er niet meer afgaat, en ik als zo'n michelin poppetje door het leven moet. (dat witte opblaaspoppetje van vroeger van die banden reclame)

Arts belde gisteravond toch nog op, was al 19u geweest. had dat echt niet verwacht.

Moet vandaag bellen als het niet beter gaat, maar zit te dubben. Was geen fijne nacht, elk uur naar het toilet, maar aan de ene kant gaat het beter, gister ook, dat ik niet meteen na het eten van iets hoef te rennen. Aan de andere kant gaat het dus helemaal niet beter.

Mmmmmm
Indian, ik zou gewoon bellen hoor. Wat is beter? En hoe weet zo'n arts nou hoe slecht het was door de telefoon.

Xop, nog steeds drukdruk dus. Leuk dat je er de 19e bent!

Juul, auwwww met de fiets gevallen. Pijnlijk. Vandaag zul je wel helemaal stijf zijn! Jammer dat je ongesteld geworden bent!

Merel, wow hardlopen! Goed van je! Leuk dat Valentijn een Janneke heeft! Lief is dat!

Pips, *zwaai* Ik zou wel wat speelgoed opruimen hoor. Dingen die je 4dubbel hebt, op marktplaats. Ik wissel af tussen speelgoed op de kamer en speelgoed beneden. Gaat best goed. Wij hebben al een kast vol van alleen Milena, laat staan als er nog 1 bijkomt.

Q, hoe was de crematie? Was het moeilijk? Rot hoor om door zo'n ziekte te overleden. De aftakeling, het lijden. Bah.

Scoob, alles goed? JNog taarten gebakken?

Ik vind mijn buik er trouwens al uit zien alsof ik op ploffen sta. Hij hangt ook helemaal naar voren. Milena zat meer rondom. Mensen vragen ook of ik al aan de laatste loodjes bezig ben. Haha, ja hoor, hele lange loodjes dan

Vent moet waarschijnlijik toch nog een keer weg in de tweede weekn van januari. Hij vroeg of ik dat goed vond. Als ik het echt niet wilde, zou hij niet gaan, maar het was wel belangrijk dat hij zou gaan. Tja. Hij is wel bang de bevalling te missen. Hij gaat dan week 34 en 35 weg. Kans is klein, maar wel aanwezig natuurlijk.

Verder ben ik weer eens misselijk. Gisteren overgeven en nu is het nog niet helemaal weg. Mijn man was vandaag vrij en mijn schoonzusje ook. Vent heeft Milena naar schoonzusje gebracht zodat ik lekker de middag vrij ben (hij had zelf al een afspraak). Lekker!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Zo even naar de dokter, knie gaat steeds meer pijn doen en ik wil dit weekend wel kunnen lopen! (ga weekend weg met schoonmoeder, schoonzus, Lynn en neefjes, man is naar Marakech met schoonvader).
He bah, Juul. Hopelijk valt het allemaal mee!

Verder inderdaad nogal busy; ik kap dus nu ook alweer :( .

Groetjes voor iedereen!!!!
Hoi,

Heb net vgz gebeld, krijg huishoudelijke hulp!! Yes!!! Het is maar 10u per jaar, maar toch! Ze doen alles wat ik wil. (kind opvang, hond uitlaten, poetsen, boodschappen, etc etc. Mag het zelf invullen.)

ZH ook gebeld, heb nu prednison pillen 20mg.

Hopelijk gaat dit wel aanslaan. Morgen mee beginnen!!

Beterschap Juultje. Hopelijk is het niks ernstigs.

Valt mee met de knie, banden zijn uitgerekt door de val en dat moet vanzelf overgaan. Ik hoef het in ieder geval niet heel erg te ontzien, gewoon luisteren naar mijn lichaam en dan moet het goed komen. Ibuprofen helpt wel wat gelukkig. Er zijn erg veel collega's op de hoogte merk ik, iedereen die ik toevallig tegenkom vraagt aan me hoe het gaat, wel lief, die bezorgdheid

10 uur per jaar is niet zo veel, Indian. Maar beter dan niets denk ik?

Vocht gaat er wel weer af toch? Bij mij wel in ieder geval, dat schommelt bij mij continu, kan in een week zo 2 of 3 kilo meer of minder wegen. Maar kan me wel voorstellen dat je er van baalt hoor! Het voelt ook gewoon niet fijn, maar de problemen met je CY zijn wel erger lijkt me.

Lynn is lekker gezellig, het gaat echt op en af hier, dat zullen jullie ook wel merken aan mijn posts. Onze nieuwe aanpak in de driftbuien lijkt te helpen (handen vastpakken, evt rustig toespreken), ben ik erg blij mee! Ze slaapt beter (langer) en kan het daardoor ook beter aan zonder slaapje. Als ze een keer wat minder slaapt 's nachts heeft ze 's middags aan een uurtje wel genoeg, zoals vandaag. En op dagen als vandaag zie je gewoon zo goed wat voor lief meisje het eigenlijk is en dat is zo heerlijk in te zien! We zien ook wat beter waardoor de buien komen. 's Ochtends is het honger en 's middags is het meestal vermoeidheid en soms ook honger. Eten is ze altijd al erg gevoelig voor geweest, als baby was ze al erg hongerig.

Ze was erg onder de indruk van mijn knie en heeft er al meerdere kusjes op gegeven

Xop, dat zou inderdaad wel heel snel geweest zijn, we gaan gewoon vrolijk verder Fijn dat je de 19e ook komt!

Weet iedereen nu waar het is, hoe laat en de datum enzo? Ik ben ook echt even kwijt wie er allemaal komen, dus dat wordt een verrassing volgende week
Juul, veel plezier met je weekendje weg!!

Ja de CU lijkt nu veel erger als de vorige keer. Toen eheft het 1,5jaar geduurd voordat het beter ging / over was. Hopelijk nu niet zo lang.

Vanmorgen eerste pilletje gehad van de prednison. Maar gister en vannacht nog een paracetamol met codeine. Die vind ik eigenlijk het fijnste, omdat de pijn weg gaat en het de diarree remt en een klein beetje de ontsteking. Maarja die zijn bij veel gebruik niet goed voor de kleine.

Nee 10u per jaar is niet veel, maar in ieder geval iets. Hoef ik 1 keer onze eigen poetsvriendin niet te laten komen. Scheelt toch ook weer qua kosten. En aan de verzekring betalen we al genoeg!

Ik hoop dat het bij mij beter gaat zodat ik ook kan komen!!! Is het speciaal voor mij dichtbij, en heb ik weer zoiets! Baal enorm.

Yuma gaat dadelijk naar Oma. Kan ik weer rusten. En morgen komt het oppas meisje de hele ochtend tot hij naar bed gaat. En mocht hij niet gaan slapen dan blijft ze nog wat langer.

Vanmiddag komt er een handelaar, die heeft mijn motor gekocht. Kan volgend jaar toch het hele jaar niet rijden, en wat ik daarna zou rijden is dan ook maar weer afwachten met 2 kids.

Nou tot gauw
Joehoe, tot nu toe 2 halve bakjes vla, cracker en klein beetje nasi binnen kunnne houden. Zit me niet lekker, maar zit er nog wel in!!!
Voor de ziek/brakken: veel sterkte. Voor Xop; doe het kalm aan!

Juultje en Merel "veel actie gewenst ;-)".

Frans en Indian, hout moet Frans, gewoon niet laten gaan die vent. Dat overleeft hij wel en zijn baas/klanten ook wel. ALs je alleen moet bevallen terwijl het niet echt hoeft, dan is dat toch wel een drama (hoor ik altijd tenminste als dat weer eens voorkomt).

Scoob, hoe is het bij jullie?

Hier weer "crisis". Papsie en Popsie weer ziek. Menomen, wij zijn dus bijna nooit ziek en nu om de klipklap. Heel bijzonder om mee te maken. We lachen er nu ook maar om.

Goed weekend allemaal!

NB

Binnenkort in dit theater: de website van mijn bedrijf incl. nieuwe naam :-)
Moeilijk Frans, heb je al gezegd of je het wel of niet wilt? Hij zit dan echt ver weg toch? Ik zou het niet willen denk ik.

Beterschap met Papsie en Popsie, Pips! Hoe gaat het met jou, ben je er weer een beetje bovenop? Ik ben benieuwd hoor, naar je site!

Knie gaat beter vandaag, ik heb een krukje onder mijn bureau staan en daar ligt ie op, scheelt toch echt wel.

Ik had een tijdje terug verteld dat Lynn haar cd-hoesje op het kdv was kwijtgeraakt toch? Ik heb toen Groter Groeien gemaild en daar kreeg ik een week later 2 van die cd-tjes toegestuurd, gratis. Goeie service vind ik! Vandaag nog een leuke: heel veel kindjes bij het ouder en kind zwemmen hebben van die grote badcapes die helemaal om het kind heen gaan met capuchon. Zijn nu nergens te koop natuurlijk, maar zij hadden ze allemaal bij Zeeman vandaan. Ik heb vorige week een mail gestuurd naar Zeeman met de vraag wanneer die weer in het assortiment komen. Vandaag kreeg ik een mail dat ze er nog eentje hadden liggen en mij deze gratis opsturen! Echt super vind ik! Een brutaal mens heeft de halve wereld
Goed bezig Juultje!!!!

Fijn dat je knie beter gaat!!

Beterschap met de kleine en je man Pips!

Bleh, ben nu misselijk/beroerd. Kan nu dus wel redelijk eten, net bouillon op. Maar alles valt verkeerd!! En nu kan ik niet naar de wc. (t is ook altijd wat he, hihi)

Zal wel komen omdat ik helemaal leeg ben, en nu eindelijk iets binnen heb.

Ben benieuwd Pips!!!! Hier te lezen?? Of in de AK/Hyves??
wat leuk juul. Altijd heerlijk om zulke verrassingen te krijgen.

Jasper heeft idd ook zo'n handdoekcape van cars. Bij de hans textiel vandaan toen.

En van Cars een badjas ooit bij AH gekocht.

Ik heb het nu met een badlaken. Ik zoek er een van 2 x 1 meter voor yoga maar ook nergens te vinden.

Juul, erg frustrerend he, zulke darmen. De mijne zijn gelukkig net hersteld maar ow ow ow wat kan dat pijn doen (buiten de ongemakkelijke sprinten naar de plee)

Alle zieken, beterschap voor jullie!
koffie, zwart graag...
He, he, eindelijk de puf om te schrijven. Best een drukke en spannende week achter de rug. Inmiddels weet ik dat ik niet verder ga in de externe sollicitatie. Ach, scheelt mij weer een keuze maken en deze keuze stond ik toch ook al niet achter. Dit sollicitatiegesprek verliep niet geheel naar wens, ik was peu-nerveus. Maar ben wel blij dat ik het uiteindelijk gedaan heb.

Vanochtend op mijn werk een kort gesprek gehad bij de afdeling waar ik hoop te mogen werken en hier krijg ik volgende week antwoord op. Als dit niets wordt, dan is er nog 1 manager over waar ik dan voor ga werken. Zo langzamerhand wil ik duidelijkheid over wat ik ga doen.

He, al die zieken onder ons. Snel weer opknappen, hoor!

De crematiebijeenkomst was mooi en kort. Uiteraard tranen met tuiten gehuild. Ik had er al geen moeite mee om te huilen, maar sinds ik zwanger ben geweest, is het alleen maar erger geworden.

Juul, jammer dat je ongesteld geworden bent. Ach, op naar de volgende ronde en gewoon flink blijven oefenen !

Merel: jij ook voor een 2e? Las ik dat nu goed?

Leuk he, Meyendel. Ik kwam daar als kind ook al en vind het dus nog steeds erg leuk. Het enige wat eigenlijk verandert is, is de toegangsweg en parkeerplaatsen en er zijn geen Ja-Knikkers meer (oliepompen).

Morgen op Kerstboomjacht. Ik wil een kunstboom van 150 cm, het liefst met lampjes. Deze hebben ze in allerlei maten en heel vaak is "mijn" maat uitverkocht. Ik krijg hem van oma, nog voor de Sinterklaas. De Kerstballen heb ik al in huis, evenals de slingers. Emdin heeft de kleur uitgezocht, zijn favoriete kleur: ROOD.

Zo, nog even de Kerstkaartjes afschrijven en dan kunnen deze volgende week op de bus.

Fijn weekend allemaal!
Q, hopelijk mag je op die afdeling gaan wekren! Duim voor je!!

Juul, aan het genieten op je weekendje??

Nou zeg, sloot gister de pc af, en ben nog regelmatig op het toilet geweest. Ook vannacht.

Dadelijk kotm de oppas, kan ik mooi weer naar bed. Beetje lezen en dutje doen!!

Prednison werkt redelijk, zo'n 2 a 3 uur energie en dan zak ik weer in. Eetlust is vergeleken met de afgelopen 3 weken erg hoog.

Nou ga weer gauw, er hangt hier eenluchtje!! EN hij roept: MAMA SCHONE BROEK AAN!!!

oh had ik al gezegd dat hij regelmatig op de wc plast!!! Geweldig!!
Fijne zondag allemaal!!!
Juultje, hoe was je weekendje geweest?? En hoe is het met je knie?

Hier geen last meer van schouder/bovenarm, gelukkig.

Pips, zijn papsie en popsie al weer wat opgeknapt?

Frans hoe is het bij jou? Nog met je man over uit kunnen komen betreft zijn zakelijke reis?

Is moeilijk hoor, in princiepe zou de kleine er nog lang niet moeten zijn (oke 2 a 3 weken minimaal) maar ja dat weet je nooit van te voren.

Morgen gaan we maar niet zwemmen, gaat nog niet zo geweldig en kan Yuma niet zomaar in het zwembad achter laten als ik moet rennen.

Merel, hoe is het bij jou? Mag jij deze week ongesteld worden?

Xop, hoe gaat het met de drukte? Nog een beetje bij te benen?

Tiramam, hoe gaat het met Marit?Al begonnen bij je nieuwe job?

Syl, hoe is het met Jasper? Is hij weer opgeknapt?

Scooby, hoe is het met jou Jasper?

Q, nog geslaagd voor je kerstboom? En staat hij ook al?

Fijn dat de crematie mooi was. (sorrie klinkt raar, maar je begrijpt vast wat ik bedoel)

Nou kom morgen weer, fijne avond iedereen!
Pfff, vannacht slecht geslapen. Sliep ik eindelijk, denk rond 23:40u (vent lag gruwelijk te snurken) was Yuma wakker om 0:16u. Dus hem getroost, zetpilletje gegeven, want hij was de hele dag al niet lekker, en hij gelukkig weer slapen. Moest ik er natuurlijk nog een paar keer uit voor het toilet. En toen om 5:30u begon hij weer, en heeft niet meer geslapen. ook niet bij mij in bed.

Vandaag jachtschotel maken, mmmm vannacht liep het water al in mijn mond toen ik er aan dacht. Maak hem nu wel van gehakt, want wilde eigenlijk spinaziestamp met gehaktballen maken. (en yuma broccoli, want die mag geen spinazie) mmm daar heb ik ook enorm zin in, maarja kan niet 2 dingen eten op 1 dag.

Fijne maandag allemaal!!

Als het iets beter gaat, ga ik vrijdag toch komen, maar blijf niet lang! Moet deze week ook naar de arbo arts, morgen belt mijn leidinggevende, en ben nog niet van plan te gaan werken. Dus ze had al gezegd dat ik dan naar de arbo arts moet.

Hi!

Indian wat balen dat je zo last van je CU hebt. Echt heel vervelend nu in combinatie met je zwangerschap. Sterkte ermee!

Hier alles goed. Jasper is super vrolijk en gezellig. Hij heeft nu weer 3 dagen zijn middagslaapje overgeslagen en houdt het goed vol. Ben benieuwd of het nu definitief is of dat hij vanmiddag toch een tukkie doet. We hebben wel vaker dat hij 2 of 3 dagen niet slaapt en dan weer 4 dagen wel.

Jasper vind winkelen/boodschappen doen leuk, hij is zaterdag en zondag met papa op stap geweest.

Ik heb me heerlijk met laura vermaakt, kerstkaarten maken, taartjes versieren etc.

Verder ben ik heeeeel druk met de taarten. Nu paar vragen gehad of ik geen workshop wil geven. Ben dus nu aan het bedenken hoe ik dat wil gaan doen, wat dat me nog gaat kosten aan materialen etc.

Oja Merel, ik heb vrijdagavond samen met Roos een geweldige Mega Mindy taart voor Evie gemaakt! Erg gezellig en mooie taart geworden.

Vrijdag is nog twijfel voor mij. Laura gaat tot 12u naar school. Helaas nog geen oppas kunnen vinden. Ik houd jullie nog op de hoogte.

Wie komen er wel? Xop, Juul, Merel, Frans, Indian?
Als het goed is, kom ik wel! Helemaal zin in; kan wel een ontspannen middagje gebruiken .

Leuk man, Scoob, dat je van die mooie taarten maakt en mss workshops gaat geven. Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk om met een vriendin te gaan volgen!!

Indian; ik leef met je mee. Zo beroerd toch, dat je darmen zo opspelen. Heb je het idee dat de ontsteking de kop wat ingedrukt wordt door de Pred? Da's wel belangrijk, natuurlijk! Belangrijker dan een beetje vocht en/of vet....

Ha, en deze week is lekker de laatste werkweek voor 2008. Nog wel even heavy (o.a. nog een cursus voor bediening van splinternieuw apparaat wat hier staat, restjes van verhuizing naar tweede lab wat ik erbij gekregen heb, hier en daar een apparaat dat gerepareerd moet, rommel opruimen, Kerstfeest Lieke, Kerstfeestje Sophie, meeting Maart '08 girls enz enz zuchtkreunsteun), maar daarna........ bijna 2 weken vrij!! JIPPIEEEIEIEIEIE.

Wij hebben ook wel een relaxed weekend gehad. Niet teveel gedaan, beetje kerstboom tezamen opgetuigd, huis gezellig gemaakt, wat gewinkeld enz. Sophie slaapt (al een tijdje) echt nooit meer overdag, dus we kunnen doen wat we willen. De lengte en de frequentie van de boze buien neemt wat af, maar pffff... af en toe is ze nog erg drakerig. Maar ook soms zoooo lief . En een winterjasje weigert ze nog steeds................................

See you!
Hey, wie komen er nu allemaal vrijdag??

Dacht dat Tiramam en Pips niet kwamen toch?? De rest wel?

(heeft iemand het adres nog een keer voor mij van Pips en Q??)

En scooby is nog twijfel!

Nou Xop, succes met de laatste loodjes deze week, en dan lekker genieten van 2 weken vrij!!

Scooby, leuk hoor, zo druk in de weer met de taarten. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven