Maart 2009....Jippie!!

06-07-2008 15:19 2897 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie.....zwanger!

Sinds een paar dagen weet ik dat er weer een kruimeltje in m'n buik groeit. Spannend.....en ontzettend leuk!!

Zijn er nog meer meiden die helemaal happy-de-peppie zijn??

groetjes

Bellenblaas

naamlftdkidsgewichtbevallennaamwoei271e 18 dec. Vera Katinka arc37 1e 7 febr. Luuk Jonah chanty80361e/2e 5230 & 5080 10 febr. Leona & Jacco memmie34 3e 6952 gr 23 febr. Ruben lou7632 1e 8,5 kilo, 72cm 25 febr Loesje miranny37 1e 5250 gr 6 mrt Sem elke80282e 11,1 kg 79cm 6 mrt Luuk Matthijs mibb251e9,8 kilo, 77cm 7 mrt Mibbie kusje261e 5710 gr 11 mrt Annabel Margot clusje312e 9,9 kilo 74cm 12 mrt Janne haefke271e 6240 gr 14 mrt Tristan miekepieke23 1e 14 mrt Julia juf8028 1e 7,3 kilo, 71 cm 16 mrt Liefje belleblaas312e 8,9 kilo 74cm 16 mrt Puck mmmoi2528 2e 10,1 kg, 78,5 cm 18 mrt Thijmen missmysterious31 2e 4735 gr 21 mrt Levi thembo301e9,5 kilo 79 cm 23 mrt Mart tinkerbel80281e 5110 gr 24 mrt Tomas
tabel is makkelijkdoor in Excel een tabelletje te maken, kun je ook kleurtjes toevoegen etc. En als je hem kopieert-plakt in 'paint' en dan als plaatje opslaat, dan kun je hem hier erop zetten. Bijv. via photobucket.com.

Is makkelijker dan via HTML er hier rechtstreeks erop te zetten

Wow een maart 2009 topic!! Gefeliciteerd allemaal dames!

Ben zelf een maart 2006 mama, toen ik jullie topic zag dacht ik huh.... alweer 3 jr geleden dat ik ontdekte dat ik zwanger was....waar blijft de tijd??

Succes allemaal met de zwangerschap.

Greetz Scooby

Hallo,

Belleblaas- ben zelf ook niet handig met pc's hoor. Wel spannend he hoe het straks zal zijn met 2 kids vindt je niet?

Ik was nu op een andere manier hysterisch over het feit dat ik zwanger was dan bij dochter. Blijf het allemaal erg spannend vinden en nog steeds zo'n gevoel van eerst maar eens de echo zien en kijken of het hartje klopt. Dat is volgens mij wel een goeie graadmeter bij 7 a 8 weken over het verdere verloop tot einde 3 mnd.

Ik heb bij dochter ook geschreven op November 2006 forum en we schrijven nu nog steeds op MSN group...erg leuk...ook al 2 keer meetings gehad..

Heeft er iemand al een echo gehad? En doen jullie nog mee met Moeders voor Moeders?
Hoi allemaal,

Wat super dat we al zoveel schrijvers hebben! bij mij is het bloeden inmiddels ver over, en heb vanochtend gebeld naar het ZH, waar ik onder behandeling ben (heb een tijdje Clomid) geslikt om zwanger te worden. Ik mag volgende week vrijdag voor een echo! ben erg benieuwd. En over het bloeden: tja, dat kan volgens het ZH twee kanten op......op zich heb ik nu wel een beter gevoel, doordat mijn zwangerschapstest nu nog duidelijker was vanochtend en mn HCG dus stijgt!

Nou, allemaal van harte welkomen en gezellig om mee te schrijven! dikke kus
quote:Xander68 schreef op 06 juli 2008 @ 17:46:

[...]

Toon verveelt zich Rosanna...dan schrijft ie meestal onzinnige berichtjes....

TO: Gefeliciteerd, leuk! Ik ben ook "heppie-de-peppie" (pfff, wat een woord) in maart 2009...ben ik wéér jarig! Toon schrijft hele zinnige berichtjes. Hoe denk je je kind te verzorgen en onderhouden? Heeft dat kind ook een vader? Blijf je werken of niet? Maar niks hoor, het is een grote amusementstrog bij de Viva, zwanger zijn is fun fun fun, veel rechten geen plichten, lang leve de lol, roze wolk, en verder niks. Arm kind.
Goeiemorgen,

Felienttje- de bloeding hoeft niets te zeggen hoor! Vriendin van mij is via IUI zwanger geworde en heeft in de 1e 3 mnd 2 keer bloeding gehad. Ze is nu 15 weken zwanger en alles gaat goed!

Zolang de echo's goed zijn is er niets aan de hand..

Idd leuk al veel mensen die schrijven, ben benieuwd hoe we het allemaal gaan ervaren de aankomende 6-7 mnd
Hi!

Mag ik ook meeschrijven? Sinds gisteren weet ik dat ik weer zwanger ben. Begin mei teste ik ook positief, maar die zwangerschap liep eind mei uit op een miskraam. We hebben de boel daarna de boel gelaten, en ergens is het dus raak geweest. Nu is het dus best spannend........ en ik weet nog niet echt hoe ik me er precies onder voel. ;t Voelt haast nog onwerkelijker dan de 1ste keer. Uitgerekende datum is nog niet bekend, maar ik denk dat ik volgende week een echo laat maken.

Ben 26, 1 ste kind, woon met man in het buitenland.

Meltemi
Oh! En allemaal gefeliciteerd!!!!
Goedemorgen, wat gezellig zoveel meiden.

IK ben voor een tabel, is wel zo handig.

Meltemi: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat spannend he? Ik eet ook echt mijn nagels op van spanning. Je naam doet Turks aan, klopt dat? En waar woon je dan? Leuk dat je hier meeschrijft.

Patty4life: Welkom, ook jij van harte met je 2e zwangerschap. Leuk hoor. Wel zwaar he met nog een kleintje erbij. En inderdaad die echo's zijn het belangrijkste dat is de enige graadmeter.

Fellientje79: Fijn dat het bloeden gestopt is maar onzeker voel je je wel. Ik doe ook steeds de onderbroeken test. Iedere keer denk ik iets te voelen en ren dan naar de wc. Vreselijk die onzekerheid. Sterkte meid!

Belleblaas: kijk jij voor een tabel? Mocht het niet lukken geef dan maar een gil, ik wil er best naar kijken (of het mij gaat lukken geen idee)

Het komt hier nu met bakken uit de lucht vallen. Bah wat een snert weer. Vandaag dus geen speeltuin, fietsen of zandbak voor dochterlief. Pfff gaat een lange dag worden dat weet ik nu al.

En dan nog even wat antwoorden op wat vragen:

Ik doe mee voor moeders voor moeders.

En ik heb een echo gehad i.v.m een miskraam de vorige keer.

Jammer genoeg hebben ze nog geen hart actie kunnen zien omdat het vruchtje nog te klein zou zijn. Het nu dus 2 kanten op. Of ik was gewoon minder ver en is het vruchtje daarom te klein, of het is gestopt met groeien......
Nee, van Turkse afkomst ben ik niet. Ik ben Nederlands, maar woon ergens op het Afrikaanse continent. Laten we het daar maar ophouden. Hier wonen niet zoveel Nederlanders,......... en zwangeren al helemaal niet, vandaar! En Meltemi is een soort wind die over Griekenland waait, vond ik wel mooi als nickname.

Van mijn nagels kan ik nog wel afblijven, maar het is gewoon zo'n apart gevoel. Vorige keer was ik na de positieve test helemaal door het dolle heen, maar door de miskraam, die dus niet eens zolang geleden is, is het nu allemaal veel reeeler en weet je dat het aan een zijden draadje hangt...... maar goed, we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer goed gaat.
Meltemi: wat gaaf hey! Ik ken de Turkse naam Meltem vandaar mijn vraag. Ik herken je onzekere gevoel hoor. Je weet dat het fout kan gaan. Maar hey het gaat ook heel vaak goed. WIj hebben straks allemaal prachtige kindjes in onze armen.
Luna, die echo die jij had gehad, was die 'intern' of gewoon op je buik (extern dus)??? Ik vraag me eigenlijk af wanneer je met een interne echo een hartje kan zien....... Vanwege mijn miskraam wil ik eigenlijk eind volgende week een interne echo laten maken, maar ik vraag me af of je dan al wel wat kan zien. Denk dat ik nu rond de 5 weken ben. Volgende week dus richting de zes. Vorige keer ging het met 6 weken zoveel dagen mis........
Meltemi: ik heb een vaginale echo gehad. Ze zeggen dat je met 7 weken een hartje zou kunnen zien. Ik hoor verhalen dat het al met 5 weken en een paar dagen kan. Volgend mijn vk en de gyn en de echoscopiste kan het pas met 7 weken. Volgens 9maanden.com begint het hartje te klopen aan het einde van de 6e week.

Mijn vk beaamde dit gister. Ik zou dus zeker niet te vroeg gaan.
VAN HARTE GEFELICITEERD AANSTAANDE MAART-MAMA`S!!!!

Ongelooflijke, wat vliegt de tijd! Alweer een Maart 2009 topic, geweldig!

Ben zelf 14 maart 2008 bevallen, was op 25 maart uitgerekend.

Mijn zoontje Viggo is inmiddels alweer bijna 4 maanden!

Wens jullie allemaal een gezonde fijne zwangerschap toe.

Enne, maart is een heerlijke maand om je kindje te krijgen. De lente is in aantocht, de dagen worden langer, je kunt heerlijk naar buiten. Je hebt geen last van extreme kou of extreme hitte als je hoogzwanger bent, helemaal fijn!

Hey meiden kom ff binnenspringen, ik ben op 13 maart 2007 bevallen van mijn prachtige zoon van inmiddels bijna 16 maanden. Maart is een prachtige tijd om een kindje op de wereld te zetten !! Gefeliciteerd !!
Hoi meiden,

Ik ben 32 jaar en nu 5,5 weken zwanger van mijn tweede kindje, mijn eerste is nu 16 maanden, een meisje. Ik vind het nu alleen raar dat ik WERKELIJK niets voel! terwijl ik bij de eerste kots- en kotsmisselijk was! Ik heb nu al 3 testen gedaan, en elke blijkt weer, hardstikke zwanger... Hopen maar dat het goed blijft gaan.. Uitgerekende datum bij mij is 5 maart 2009.

Liefs,

Maysing
Hallo Allemaal!

Ik ben ook zwanger!! Ben super blij! Uitgerekend rond 16 maart. Ik weet het pas vanaf zaterdag. Ik was eigenlijk te vroeg met testen maar ik had toch al een heeeeel vaag streepje. Maar ik wist zeker dat het raak was omdat ik heel veel last van mijn borsten had. De pijn voelde anders als de pijn die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Vanochtend was er een heel duidelijk streepje te zien. Het is in een keer raak! Voordat ik zwanger werd van mijn dochtertje (21mnd) duurde het negen maanden. Ik ben nu wel heel blij, maar ook nog wel heel voorzichtig. Eerst maar eens wachten tot twaalf weken. Gisteren had ik heel duidelijk een innestellingsbloeding, licht roze afscheiding. Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook. Nu is het weer weg.

Iedereen van harte gefeliciteerd. fijn dat ik er hier over kan praten, want behalve mijn man weet niemand het nog.

Liefs,

Zeemeerminnetje
O ja, tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik week 6 en 7 donker bloed en bruin verlies gehad. Twee vriendinnen van mij trouwens ook en we hebben allemaal gezonde kinderen! Hopelijk stelt dit een aantal dames gerust?!
@Belleblaas, Met de 3de IUI is het gelukt. We zijn nu 2 jaar en 1 maand bezig geweest. Ik had de 3de iui vlak voordat we op vakantie gingen. Na de vakantie getest en gelijk 2 vette strepen. Wat een poosje rust al niet kan doen met een mens. Het is nog erg onwerkelijk en ik ben blij als we 23 juli de eerste echo hebben gehad en dan weten of het echt wel zo is. Kan het nog steeds niet bevatten.
Hoi meiden,

Lekker druk hier vandaag!

Alle maart-mama's bedankt voor de felicitaties, leuk dat jullie hier even langs komen!

Ik vind een schema ook wel handig. Ik houd zelf ook een schema bij op het forum waar ik ook schrijf. Ik deed dat altijd met een excel bestand, daar een jpg van maken en op photobucket zetten, maar ik moet zeggen dat ik dat zelf erg omslachtig vind.

Ik heb nu een schema in html gemaakt, dat is iets lastiger om aan te maken in eerste instantie, maar wel makkelijker om bij te houden, omdat het minder omslachtig is en je hoeft niet perse thuis te zijn om het aan te passen, het kan overal.

Veel mensen die ook een miskraam hebben gehad. Komt toch best vaak voor he.

Ik dus ook eind april. Best wel spannend. Ik had vorige week en afgelopen weekend ook veel last van krampen en dan ga je toch weer denken.

Maar goed, ik heb gister de verloskundige gebeld voor een afspraak voor een echo om te bepalen hoe ver ik ben en intakegesprek en heb gelijk maar gevraagd of dat normaal is die krampen en dat zeurderige gevoel onderin m'n buik. Ze zei dat zolang ik geen bloedverlies heb hoef ik me nergens druk om te maken. Misschien ook een geruststelling voor andere dames hier?

Nou ik ga nog even door met mijn werk. Ik moet nog een half uur, maar ben al dagen niet vooruit te branden, want ik ben zo moe!!! Hebben jullie dat ook?
Wat leuk allemaal zoveel nieuwe mensen erbij. Tof dat jullie allemaal zwanger zijn.

Ik weet het dus nog niet. Ik ga morgen denk ik weer testen (vorige keer negatief, maar wel 4 dagen over tijd) ben nu namelijk nog niet ongesteld. Ik hoop het. Vond het net leuk worden hier!

Hou jullie op de hoogte!

xxx
Hey meiden,

Ik vind het hoe crue dan ook... toch best fijn om te lezen dat een aantal van jullie ook een miskraam hebben gehad. Ik begrijp namelijk precies hoe jullie je voelen, en jullie begrijpen hoe ik mij voel.

Natuurlijk gaat het deze keer gewoon goed, daar tekenen wij voor.

Gezellige groep begint het te worden.

Dat het maar zeer actief mag worden deze maart groep.
Hi Meiden,

Net thuis na een dag hard werken en zo meteen weer op pad voor mijn werk.....dinsdagavond werk ik ook, pppffff. Geen zin in

Ben snel even achter de laptop gekropen om te kijken of er alweer een nieuw berichtje was.....en ja.....wat is er veel geschreven.

En leuk weer een paar nieuwkomers.

Gefeliciteerd allemaal!!

Een tabel lijkt me ook erg handig. Om eerlijk te zijn raak ik nu al een beetje de draad kwijt.....dus ik denk dat ik hem morgenavond ga maken.

Willen jullie misschien een paar dingen opschrijven, zoals leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer uitgerekend, wanneer afspraak bij de vlos en misschien ook bijzonderheden ofzo......(mis ik nog wat, wat ook leuk is in de tabel??)

Mibb, bedankt voor de tip om het niet in Excel te maken....en Luna, als het niet lukt met die tabel dan geef ik een gil. Ik weet je te vinden
Vliegtuigje, blijft nog even spannend dus. Ik heb er misschien over heen gelezen, maar heb je normaal een regelmatige cyclus?

Luna, ik snap wat je bedoeld. Natuurlijk is een miskraam nooit leuk, maar het is wel fijn met meiden te schrijven die weten wat je hebt doorgemaakt en nu ook doormaakt.

Het wordt inderdaad een leuke groep al zo! Al moet ik nog wel even wennen aan welke nickname bij welk verhaal hoort. En dan ben ik ook nog eens zo moe, ik neem die info even niet meer zo snel op, haha!
Mibb, voordat ik aan de pil was was mijn cyclus nog wel eens onregelmatig. Nu ik 3 maanden geleden ben gestopt met de pil is het iedere keer precies na 4 weken gekomen (dat is nog maar 2 keer dus, maar ja). Ik wil graag weer een test doen. Heb niet 1 in huis dus ben net al even bij de supermarkt geweest om te kijken of ze daar eentje hebben. Maar natuurlijk niet. Nou MOET ik wel wachten tot morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven