Mamakaartjes
zondag 26 februari 2012 om 14:50
Ik was wat aan het snuffelen bij drukkers, toen ik dit tegenkwam.
Mamakaartjes.
Deel de babyblijdschap
Contactkaartjes voor moeders zijn de nieuwste en hipste manier om belangrijke informatie te delen over eventuele allergieën of andere bijzonderheden van uw kind. Perfect voor de drukke ouder die graag alles op rolletjes laat lopen.
Wanneer gebruik je zoiets? Ik heb er nog nooit van gehoord. Loop ik achter?
Wie kent deze nieuwe 'trend'?
Geen plaatjes, dus maar een link voor de beelddenkers.
Mamakaartjes.
Deel de babyblijdschap
Contactkaartjes voor moeders zijn de nieuwste en hipste manier om belangrijke informatie te delen over eventuele allergieën of andere bijzonderheden van uw kind. Perfect voor de drukke ouder die graag alles op rolletjes laat lopen.
Wanneer gebruik je zoiets? Ik heb er nog nooit van gehoord. Loop ik achter?
Wie kent deze nieuwe 'trend'?
Geen plaatjes, dus maar een link voor de beelddenkers.
zondag 26 februari 2012 om 15:00
zondag 26 februari 2012 om 15:20
quote:Britannia schreef op 26 februari 2012 @ 15:15:
O dear, je moet er ook echt op zetten:
Brit, 'mama van' BritPeuter.
Ieuw, ik ben niet de 'mama van', ik ben gewoon z'n moeder.
Maar ik heb ook geen dinnetjes of manlief, misschien zit het m daar in....Iew, dinnetjes.. En een rondje google leert me dat zelfs volwassen vrouwen die term voor hun vriendinnen gebruiken. 'Dinnetjesweekend'
O dear, je moet er ook echt op zetten:
Brit, 'mama van' BritPeuter.
Ieuw, ik ben niet de 'mama van', ik ben gewoon z'n moeder.
Maar ik heb ook geen dinnetjes of manlief, misschien zit het m daar in....Iew, dinnetjes.. En een rondje google leert me dat zelfs volwassen vrouwen die term voor hun vriendinnen gebruiken. 'Dinnetjesweekend'
zondag 26 februari 2012 om 15:21
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 15:07:
Is bij Vistaprint inderdaad.
Oke, dus ik hoef geen kaartjes te laten drukken als dochter naar de psz gaat.
Aureel, papa's hebben toch hun eigen zakelijke visitekaartjes. Mama's hebben dat natuurlijk niet...Want? Mama's hebben nooit een baan met visitekaartjes?
Aureel, papa's hebben toch hun eigen zakelijke visitekaartjes. Mama's hebben dat natuurlijk niet...Want? Mama's hebben nooit een baan met visitekaartjes?
zondag 26 februari 2012 om 15:21
zondag 26 februari 2012 om 15:23
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 15:07:
Aureel, papa's hebben toch hun eigen zakelijke visitekaartjes. Mama's hebben dat natuurlijk niet...Ehm, ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt...?
Aureel, papa's hebben toch hun eigen zakelijke visitekaartjes. Mama's hebben dat natuurlijk niet...Ehm, ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoelt...?
zondag 26 februari 2012 om 16:19
Hier in ons kleine stadje in Utah zijn die dingen wel redelijk normaal maar dan meestal niet van de drukker, dat is voor losers die ook hun cupcakes in de supermarkt kopen!
Nee, een echte betrokken moeder knutselt zelf kaartjes voor haar (6 tot 10) kinderen. En die kaartjes worden dan natuurlijk netjes opgeborgen in een zelfgenaaid zakje/mapje. En voor iedereen kind een ander kaartje natuurlijk.
Ik ben een waardeloze moeder en laat m'n kinderen (die van 10 en die van 5) zelf hun kaartjes schrijven. Meestal heeft het toch geen nut want we zijn niet van de juiste kerk dus speelafspraakjes zijn zeldzaam en de moeders die er wel voor openstaan komen meestal wel even persoonlijk een praatje maken en dan wisselen we adressen en nummers uit.
Nee, een echte betrokken moeder knutselt zelf kaartjes voor haar (6 tot 10) kinderen. En die kaartjes worden dan natuurlijk netjes opgeborgen in een zelfgenaaid zakje/mapje. En voor iedereen kind een ander kaartje natuurlijk.
Ik ben een waardeloze moeder en laat m'n kinderen (die van 10 en die van 5) zelf hun kaartjes schrijven. Meestal heeft het toch geen nut want we zijn niet van de juiste kerk dus speelafspraakjes zijn zeldzaam en de moeders die er wel voor openstaan komen meestal wel even persoonlijk een praatje maken en dan wisselen we adressen en nummers uit.
zondag 26 februari 2012 om 20:13