Mammaatjes gezocht!

18-09-2019 18:45 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal weken geleden plaatste ik hier (dochter toen twee weken oud) een topic over een verloren gevoel wat ik had als nieuwbakken moeder. Binnen een uur kwamen er uitsluitend lieve en betrokken reacties van andere mama’s, dat heeft zo geholpen! De kracht van het viva-forum... zo leuk! En jullie hadden gelijk, veel dingen gaan steeds makkelijker.

Maar toch, als net-mama van een dochter die één maand oud is, loop ik met zoveel vragen en gedachtes. Hoe doen andere mama’s dat met afspraken buiten de deur? Hoe lopen bij jullie de voedingen en nachten? Maar ook gewoon lekker lowkey kletsen over die eerste drie prachtige en superpittige maanden.

Ik wil niet voor iedere scheet een nieuw topic openen, maar zoek gewoon een clubje meiden die dit gevoel herkennen en het leuk vinden mee te forummen/appen/postduiven over de baby. Vriendinnen met kinderen genoeg, maar die zijn intussen ook weer een stuk verder en beleven deze tijd niet zo intensief natuurlijk!

Dus, voel jij je aangesproken? Laat het me weten - dan kijk ik doe we daar vorm aan kunnen geven! :cheer2:
Mammaatjes? :roll: Bedoel je moeders?
Kom gezellig meeschrijven in het grote babyvragen topic
Krijg ook echt jeuk van dat woord.. Je bent een volwassen vrouw met een kind. Mammaatjes :bonk:
Hi,

hier een dochter van 9 maanden. Altijd gezellig om te kletsen. :-D
Nee ze bedoelt mamma maatjes, best leuk gevonden.
nospe schreef:
18-09-2019 19:06
Nee ze bedoelt mamma maatjes, best leuk gevonden.
Aha.. Dat is leuk gevonden ja.. Excuus :)
Het was inderdaad een woordgrap. Misschien niet de beste, maar ach - ik doe es een poging! Dat babyvragentopic is een goeie!
Is dit dan de nieuwe babypraatgroep op ‘t forum? Je klinkt gezellig, dus dat lijkt me wel leuk! Of wat zijn precies je plannen met de Mammaatjesclub?
-meandyou- schreef:
18-09-2019 19:14
Het was inderdaad een woordgrap. Misschien niet de beste, maar ach - ik doe es een poging! Dat babyvragentopic is een goeie!
Ik vind m leuk hoor!! Buddy’s in deze zware tijd🤪 zijn altijd welkom☺️☺️
En praat graag mee met mijn kersverse baby!
bonnieux wijzigde dit bericht op 19-09-2019 09:26
1.36% gewijzigd
Ik herinner me jou nog wat ontzettend fijn dat het goed gaat. Goed om te lezen.

Mijn kleine meid is alweer 4.5 maanden oud.

Ben een alleenstaande trotse mammaatje
Blijf in jezelf geloven !
snowgirl1 schreef:
18-09-2019 19:05
Kom gezellig meeschrijven in het grote babyvragen topic
Ja dit!
Dank voor jullie reacties! Ik wist niet van het bestaan van het GBV-topic af en ga me daar inderdaad melden met vragen over spenen, draagdoeken en dat soort ongein. @Bonnieux: Ik stuur je een PB!
Meandyou, ik ga kijken☺️
Dank je wel!

Edit: ik heb (nog) geen pb ontvangen😬
Ah fijn dat t wat beter gaat. Al het begin is pittig. Tot in het gbv topic 😊. Hier een kleintje van 6 weken. Leuk om te kletsen als ze niet zoveel schelen.
bp gestuurd!
Ik heb een zoontje van 12 weken en ik herken je gevoel! Lijkt mij leuk om mee te praten;)
Je hebt pm terug, meandyou☺️
@maya: ik schrijf nu ook mee bij babyvragen en dat is helemaal goed! Ook van harte welkom daar natuurlijk. @Bonnieux: leuk! @Kabouterb: nog niet gezien! Oeps! Ik ga kijken.

Voor alle reageerder hierna: mijn vraag/behoefte is vervuld, maar pb gerust!
richt een yummie mummie clubje op zoals de serie op netflix :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven