Maxicosy pearl pro

06-05-2019 19:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is vast hartstikke simpel maar hoe maak je de riempjes van deze autostoel weer langer om zo je kind er weer makkelijker in te krijgen?

Ik kan geen geschikt instructiefilmpje vinden (alleen andere modellen of het wordt niet vermeld) en van google word ik nog niet wijzer. En heel hard trekken werkte ook al niet :proud:
Gebruiksaanwijzing is ook niet bijster duidelijk.

Wie kan me helpen? :heart:
wij hebben de pearl maar zelfde systeem denk ik. Als de riempjes los zijn kan je er als het goed is gewoon een trekken. maar wij hebben ook af en toe dat ze vast zitten of blokkeren. ineens doen ze het dan weer of extra hard trekken
Gewoon aan de riempjes trekken. Maar dan wel recht vooruit. Als ikschuin trek lukt het soms niet.
En dat ding waar de sluiting in vast klikt moet je ook naar beneden doen (of naar boven) anders werkt het niet.
Wij hebben een pearl 2way. Daar helpt het als je het bevestigingspunt tussen de benen naar beneden klapt!
ginger1992 schreef:
06-05-2019 19:49
wij hebben de pearl maar zelfde systeem denk ik. Als de riempjes los zijn kan je er als het goed is gewoon een trekken. maar wij hebben ook af en toe dat ze vast zitten of blokkeren. ineens doen ze het dan weer of extra hard trekken
Dat kan ook wel eens dat sluitding zijn geweest dat de boel blokkeerde.
Dankje voor de reacties. Ik heb op alle mogelijke manieren aan die riempjes getrokken. Ook icm met het sluitsysteem alle haalbare richtingen. (Dat is namelijk hoe de oorspronkelijke maxicosy ook werkt) Het doet helaas de truc nog niet. Vrees dat ik maxicosy mag gaan bellen. :clown:
Ah dat is irritant ! Ze hebben wel een goede klantenservice.
Gelukt! Je hoeft niets in te drukken, enkel aan het grijze gedeelte vd riempjes te trekken. Op advies van de leverancier hebben we er echt onbehouwen aan staan trekken, mét resultaat. Gaat nu gelukkig een stuk soepeler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven