meegroeistoel

07-12-2009 17:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt geen reclame, maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met de meegroeistoelen.nl . Ik heb 2 gezien die er op het plaatje erg leuk uitzien (amber en Yasmine) maar is het wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ha, reclame! Jij bent een nieuw lid in vermomming, en bent hier gewoon aan het spammen!

(ok, ik zal eerst eens kijken naar de stoelen )
Ze lijken wel erg op Tripp Trapp-stoelen, maar dat is vast ook de bedoeling. Ik ben alleen wel benieuwd of ze ook net zo stabiel zijn?
quote:wen schreef op 07 december 2009 @ 17:24:

Ze lijken wel erg op Tripp Trapp-stoelen, maar dat is vast ook de bedoeling. Ik ben alleen wel benieuwd of ze ook net zo stabiel zijn?Ja precies dat vond ik ook en eigenlijk vind ik deze nog mooier, en een stuk goedkoper,maar zijn ze wel stabiel etc.?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wen schreef op 07 december 2009 @ 17:21:

Ha, reclame! Jij bent een nieuw lid in vermomming, en bent hier gewoon aan het spammen!

(ok, ik zal eerst eens kijken naar de stoelen )Niehiet!
Hey!

die zien er leuk uit! lijkt idd op de Tripp Trapp die ik gisteren 2-dehands gekocht heb tegen nog een gruwelijk hoge prijs.

Deze prijs is veul leuker!
Goeie prijs he! Maar nog geen ervaringen, jammer.
IK heb er één! Een deluxe versie, hoewel verkleiner (nog) niet gebruikt. Zoon zit er nu prima in, binnenkort kan stang bij z'n buik wel weg. Het enige nadeel dat wij vonden± hij is aan de lage kant bij onze tafel. Geen idee of dat aan de stoel ligt of de tafel. Nu is zoon weer wat groter gegroeid en past het prima.

Een stuk betaalbaarder dan de tripp trapp. Trouwens, zoon is nu net 2, en wil het liefste de hele dag op een grote mensen stoel zitten. Vind ie stoer ofzo.
Stabiliteit=trouwens prima
Dank je njb, dochter is al 3 dus dat zal wel gaan. Ging mij echt ook om de stabiliteit dus als dat prima is bestel ik 1. Leuk leuk leuk.
Net nog even gekeken maar die deluxe is met zo'n tussenstuk tussen de poten, misschien dat die toch wel wat stabieler is. Begin weer te twijfelen want vind de amber eigenlijk het mooist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven