Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Heb gezegd tegen Watse dat hij in zijn bedje moet blijven, zegt hij: oh!

Toen zei ik: in je bed blijven liggen en slapen nu, zegt hij: ja!

En ik heb hem niet meer gehoord!! Als hij ja zegt dan houdt hij zich er ook altijd aan (sinds hij het echt snapt).
Kaatje toch...je hebt idd wel wat te stellen met die boef hoor! succe voor d enacht, (je feestje klinkt wel er g gezellig!

Janets; hihi die watse, zet het hele huis op stelten en hij is nog geen 2...word denk ik een sterke vent die ook nog kan luisteren

Doggie; ach dat potje komt vanzelf weer! en idd schaapje met witte wil . Je kan toch kijken wat je huis doet? een goed huis verkoop je nog steeds voor een goede prijs! kijk naar ons huis! (staat nog een huis te koop in onze oude straat, en die staat al meer dan half jaar te koop...) wel leuk een vrijstaand huis, en lekker opknappen naar eigen smaak!

RR: schreef gisteren dat je nog een goed ritem te pakken hebt...nu nog wat scherpte erbij gelukkig kan je altijd nog een keertje terecht! Was af...

Elza; en al weer internet???? of druk? lief dat met die pop! en dat klimmen oefff..ze zijn echt onbevangen die kids! snel bouwen dat huis kan je weer hier heen komen!

hormonen gaan vandaag een stuk beter! gelukkig! lijk wel een soort kraan die openstaat...vandaag niet gehuild hihi

wel weer geshopt...oefff....tijd om op vakantie te gaan, kan ik geen geld uitgeven
Kos, gelukkig weer iets stabieler!! Het hoort erbij hoe graag je ook wil dat je er niet last van hebt, het is niet anders, je kan het toch niet voorkomen. Gelukkig heb je een soort van troost gevonden in het shoppen, hahahaha!! Ach zolang de pinpas nog meewerkt!!

Wel lekker om binnenkort even op vakantie te gaan, heb je gewoon even nodig.
Oh Kaatje!!! Die Lukas... inderdaad een echte jongen, niet schuldig voelen, je kan hem niet de hele tijd op je arm houden. Wel zielig... sterkte vannacht!!

Hier een meisje dat juist heel voorzichtig is, echt! maar waarom ze dan zo hoog is geklommen in haar paleis? Nou ja vast heel voorzichtig gedaan.

En die Watse! boevenkop, maar hij is dus wel heel beheerst, goed hoor van hem!

maar hihi hele bovenverdieping op stelten gezet, moet ik wel een beetje om grinniken!

Doggie, ach Tim gaat vanzelf weer op de pot! Leuk de lounge set! fotooooo!

Spannend, huis te koop!

Kos, ah gelukkig is de kraan weer dicht ;) Gelukkig geef je tijdens vakantie geen geld uit he! hahaha dag!

Joy ligt ook wel eens 's middags een hele tijd in bed te zingen. hahahaha ik heb steeds schaapje, schaapje, heb je DIKKE wol voor haar gezongen! Ze heeft haar eigen tekst op het melodie, maar ben er achter dat zij eigenlijk 'Twinkle twinkle little star, how I wonder what you are' zingt ;) En ik hoor vaak ' handjes draaien, aha aha ahaahaha!'

Vandaag druk dagje, was op jacht naar leuke slingers voor Joy's verjaardag maar dat vind je hier niet zo maar hoor! Heb nu van alles online besteld. Wel heb ik een soort hippie skippie! En een Trunki, een koffertje op wieltjes, waar ze op kan zitten en dat je dan kan trekken... heel leuk ding.

Heb heel gek alleen 's avonds internet. Irritant. Maar ik ga nu lekker slapen!
Elza, nog laat aan het internetten!! Je kan niet anders natuurlijk, overdag geen internet! Hopelijk vandaag wel weer.

Klinkt leuk dat "zit koffertje"!

Joy en Watse kunnen later lekker bergbeklimmen als ze op vakantie gaan, hahahaha!! Liever niet hoor, is me iets te gevaarlijk!!

Kaatje, hoe ben je de nacht door gekomen??? Hoe gaat he tmet lukas?
Jeetje die Watse is ook een aapje zeg! Wel lief dat hij zo goed naar je luisterde. Die 'oh' is ook grappig hè. Zegt Tirza ook vaak. Of als je vraagt wat ze brood wil: ummm, en dan pas beleg naar keuze. En vanochtend vroeg ik of ze aan tafel kwam. Zegt ze: Tirza bezig. Kom zo bij je hoor. Ik lag echt onder de tafel. Heeft ze van het kdv net als 'wegwezen' of 'hou je kop'. Die laatste zij dan weer minder, maar ik dwaal af. Ga je Watse nu in een groter bed doen? Wel minder gevaarlijk lijkt me... En toch witte wol dus. Ik wist het!!

Kosmic> fijn dat je weer minder incontinent bent. Ik heb altijd meer last van depressieve stemmingen als ik zwanger ben. Vandaar ook dat die kamertjes nooit op tijd af zijn. (eerst maar zien of de baby het wel zou doen) Heb jij al ideeën voor de nieuwe babykamer? Emily dan in een groter bed? En lekker op vakantie! Daadkrachtig hoor. Ga je in een hotel?

Elza> vaag van je internet! Heeft je man er een tijdslot opgezet stiekem! nou ja, alle aandacht voor Joy dus overdag.

Hebben jullie trouwens allemaal gezien op Hyves dat VWV is bevallen van een zoontje?

Hier alles oké. Weer lekker rustig dagje alleen met Chris. Is voor hem en mij wel heerlijk hoor, zo nu en dan. Tirza krijgt momenteel haar laatste kiezen en is bij vlagen echt niet te genieten (voor haar doen). Chris moet het dan vaak bezuren qua aandacht dus gelukkig kan ik het op deze dagen een beetje goed maken met hem.
Heee RR; zou je je post niet even aanpassen? je geeft wel erg veel info weg!

Ga zo uitgebreid reageren, nu even een lekker broodje halen...en nieuwe make-up! ( oja mijn pin pas houdt het nog steeds vol haha)
Heee RR; zou je je post niet even aanpassen? je geeft wel erg veel info weg!

Ga zo uitgebreid reageren, nu even een lekker broodje halen...en nieuwe make-up! ( oja mijn pin pas houdt het nog steeds vol haha)
Thnx Kos! Was er niet helemaal bij geloof ik.

En fijn van je pinpas. Maar broodjes en make-up vallen toch ook onder eerste levensbehoeften?

Ik wil crocs bestellen voor Tirza - ideaal voor bij oma op de camping - maar die maten gaan van 21/22 naar 23/24. Wat is nu wijsheid. Tirza zat eind 22 volgens de laatste meting. Weet iemand toevallig of ze groot of klein vallen? (Chicaa, waarom zit je nou in pipodorp als ik je nodig heb!)
Zo Chris maar eens wakker maken. Hij ligt al vanaf kwart voor 11 te knorren. Wat een zoet kind is het toch. Maar eerst nog maar eens een tosti maken. Heb echt zo'n trek de hele dag. Heb vandaag al vier boterhammen op, een plak ontbijtkoek, een grote bak yoghurt met cruesli en twee stroopwafels. En het is pas twee uur...
RR, ik zit met hetzelfde "probleem". Wil bubblegum gekleurde crocs bestellen (die HK crocs vind ik beetje te druk voor schoenen) en weet ook niet zo goed welke maat ik moet hebben....Tess draagt nog mt 21.

Ja, met bv zul je toch meer trek hebben dan anders. Ach, jij kunt het wel hebben dus zou er maar lekker aan toegeven.

Sneu voor Tirza dat ze last heeft van d'r kiesjes...hier gelukkig gebit compleet pfff...

Kos, heerlijk vakantie geboekt!! En schiet al meteen op ook. En jij mag als zwangere ook echt wel ff los hoor met je pinpas...zo lang hij het blijft doen is er niks aan de hand toch

Hoe gaat het vandaag met de hormonen?

Kaatje, hoe is het met Lukas? Wat een boender!

En ook een leuk feestje gehad dus...

Hahaha Janets, ik moet eigenlijk vreselijk lachen om die Watse die ff alle slaapkamer ingaat 's avonds...ik zie hem al gaan...vind het komisch.

Knap ook hoor dat hij zo het bedje uit kan en gevaarlijk. Mijn buurmeisje heeft zo haar armpje gebroken.

Tess kruipt ook zo uit de Stokke en gaat met losse handjes boven op haar glijbaan staan (slik) maar ze is nog niet uit bed gekropen gelukkig...dan koop ik meteen een peuterbed.

Oh, ik ken dat hele liedje niet van schaapje heb je mooie, witte of dikke wol Hier is "in de maneschijn" favo...met alle bewegingen erbij. Vooral dat vingertje bij "ja, je raadt het niet" kan ze heeeeel goed nadoen

En hier ligt ze ook al avonden "hiep hiep hoera" te zingen in haar bed.

Elza, klinkt leuk die trunki! Ondertussen al geslaagd voor slingers? Vreemd dat ze daar geen leuke hebben....

Die Hippie skippie is hier pas sinds kort een hit (met vlagen dan)...heeft 2 mnd in een hoek gestaan maar ik blijf het een grappig ding vinden.

Hier gezellig vanmorgen met z'n 3tjes Hippiestad ingeweest. Partij mooie kwaliteit hotelhanddoeken gekocht in creme, mocca en donkerbruin met een mooie badmat erbij. Verder ook alle badkamer-accessoires in die tinten uitgezocht. Vriend heeft geschilderd en morgen komen de nieuwe kastjes. Weer een project af in huis.

Daarna even heerlijk gelunched met z'n 3-en, Tess loopt hier de hele dag te stralen...denkt zeker nog steeds dat ze jarig is

Ze is al dagen helemaal gek van haar bellenblaas. (haar goedkoopste kado )....loopt ze buiten en doet ze fff fff ffff...dan weet ik dat ze hem zoekt.

Zodra het hier droog is ga ik maar 's de ramen lappen, hard nodig na een kinderverjaardag
Wat een rotweer, er was de hele dag zon voorspeld. Dat zeiden ze tenminste op het 8.00 journaal vanmorgen. Ik alle kussen naar buiten slepen, op de loungeset gelegd en net weer binnengehaald omdat het regent. Bah!!

Sanne, ik zit ook met de crocs, nu zijn ze nog te doen maar hoe lang nog? Koop ik nieuwe dan zijn ze meteen weer zo groot. Dan krijg ik maat 27/28! Nu heeft hij 25/26. Men wat een rare maten.

Wel lekker dat er weer een project af is. Leuk hoor! Al zal het even duren voor je handdoeken lekker afdrogen.

Kos, al bijna weg dus. Al vakantiestress??

Janets, was hij blijven liggen uiteindelijk? Wat een heerlijke boef.

RR, logisch dat je honger hebt, weet je hoeveel energie bv kost? Lekker door eten anders wordt je veel te mager!

Kaatje, hoe ging het vannacht?

Vandaag weer een plasje op het potje!! Een kleine weliswaar, maar echt een plasje. We gooien het dan samen weg, hij mag doortrekken en we zwaaien Dag plasje.

En vanmorgen wilde hij er letterlijk 20 min opzitten omdat hij dacht dat hij moest poepen, maar er kwam niets. Wilde geen luier om en bleef stug zitten. Nadat hij eindelijk aangekleed was, kwam er toch een diarree. Niet zo raar dat hij het niet voelde.
Doggie, wat knap van Tim!!!! Gaat echt al heel goed.

Huh, regen?????????? Hier niets hoor, hele dag al zon, soms een wit wolkje voor de zon en uit de wind is het heerlijk vertoeven, anders kan je de lounge set hier beter neer zetten..........!

RR, oh ja dat honger gevoel herken ik nog steeds!!

Die crocs vallen volgens mij vrij normaal maar doordat ze breed en ruim (horen) te zitten koop je snel te klein!

Ik heb maat 24 voor watse gekocht gister, heeft nog genoeg ruimte over en met het meten had hij maat 23/24.
en ja hoor, daar gaan we weer, klimt meneer weer steeds uit bed, oudste zoon heeft hem al 2 keer terug gelegd maar dit was natuurlijk helemaal feest. Hij ligt ook nog in zijn campingbedje want zijn gewone ledikantje is gesneuveld vanochtend. Denk dat ik zo toch maar eens op mp moet "sneupen" naar een peuterbedje!!

Het is toch niet te geloven dat hij ook zo handig uit een camping bedje klimt!!
Janets, hoe doet hij dat in godsnaam?????????

Wat een slim kind heb je toch. En een echte boender ook.
quote:janets schreef op 04 mei 2011 @ 20:04:

anders kan je de lounge set hier beter neer zetten..........!

Ik heb geen idee hoe hij het doet, maar vervelend is het wel. Denk trouwens ook dat het mede komt door oudste zoon, die wil heel vaak (lees dagelijks) eerst op ons bed, anders kan hij niet slapen zegt ie. Hierdoor wordt watse wakker want de kamers zijn gescheiden middels een muurtje (je moet eerst door watse zijn "kamer" )Heb al tegen zoon gezegd dat het vanaf zondag afgelopen is met het in slaap vallen op ons bed, is nu gewoonte geworden, daar is hij erg gevoelig voor. Denk dat watse dan ook rustig blijft liggen!!

Nog even mijn boodschappenlijstje mailen naar de supermarkt en dan op bed!!
Oh Dog dat is dan wel even minder he, al die kussens heen en weer slepen!! Ik leg er soms gewoon maar een paar op ;) lui he!

En knap van Tim! Je had uiteindelijk toch wel een luier aan gedaan hoop ik! Ik heb heel geinspireerd ook een potje gekocht, daar zet ze haar pop op, of haar beer ;) ach begin is er!

Janets, naja! Watse is echt een handigert. Uit een campingbedje klimmen?! heeft hij ook een slaapzakje aan?

RR, die Tirza hahaha ben even bezig ;P wat een spookjes. Ja BV neemt enorm veel energie. Ik weet nog goed dat ik direct als ik Joy aanlegde een enorme dorst kreeg!. Lief stond dan ook altijd met een glas water klaar.

Sanne, goed dagje zo! altijd fijn, nieuwe handdoeken (na een paar keer wassen dan) zo lekker fluffy.

Crocs heb ik hier in maatje 6, dat is 23/24 vermoed ik. Ze heeft ook gewoon maatje 6 dus dat klopt gewoon.

Vanmiddag had ik weer internet dus heb ik lekker geshopt bij GAP ;)

Kos, ook lekker geshopt dus, ik vermoed geen L'oreal make-up maar van het duurdere genre, die van C, Y of D of zo, heerlijk toch!

Vanavond voor het slapen mocht ze even Cbeebies kijken op ons bed, ik er naast oefeningen doen voor SI gewricht (die heel goed helpen trouwens!) kwam ze er bij zitten, nou ja, OP me zitten.. tilde mijn shirt op en ja hoor prrrrrrrrrt met haar mond op mijn buik, hahaha kwam niet bij, dus bleef ze het doen. Vanochtend deed zijn mijn slof uit en spuugde op mijn teen, smeerde het uit en deed mijn slof weer aan! Das dan weer een beetje raar.

Oh ja Janets, het is hier een uurtje vroeger he, dus ik was gisteren om 23:00 nog aan het internetten..
En een goedemorgen!

Kaatje hoe gaat het met Lukas?

Janets, Dat klinkt als een logische oorzaak! Watse wordt wakker van zijn broertje. Hopen dat het vanaf morgen geen 2 spokende kereltjes zijn.. (vandaag bedoel ik)

Kos, lekker aan het voorbereiden voor de vakantie? Ik ook.. heb voor Joy een heel makkelijk zwembroekje gekocht, is ook een zwemluier, zonder dat ze een dikke luier aan hoeft. Hoe doen jullie dat? Want badpakjes en zo zijn heel cute, maar....

Verder ben ik op zoek naar nieuwe slippertjes... elke zomer wil ik daar nieuwe van. Ik had laatst nog een leuke bikini bij de Tesco gescoord, je lacht je rot.. kost geen drol.

Joy slaapt nog, het is 8:15 en ik zit lekker aan de keuktafel met koffie. Helaas is het vandaag niet zonnig zo te zien :(

Oh het is bevrijdingsdag! Ziijn jullie vrij vandaag?
Goeiemorgen!

Allereerst, frut van harte gefeliciteerd!!! Al zitten jullie in pipodorp en zullen dit waarschijnlijk niet lezen, een hele fijne dag frut, Chicaa, Chicaa-man en Chicaa-zoon.

Nee, niet vrij vandaag Elza helaas....1x in de 5 jaar zijn wij hiervoor vrij en dat viel vorig jaar op mijn vrije woensdag

Geloof wel dat alle ambtenaren vrij zijn vandaag.

Janets, vroeg me ook af of Watse dan een slaapzakje aanheeft. Of doet hij die zelf uit en klimt dan uit zijn bed...of hopt ie met slaapzak en al naar de rest van de kinderen, zal toch niet?

Dog, ik heb ook sinds tijden weer alle kussens naar binnen gesleept gisteren maar voorlopig kunnen we ze weer laten liggen geloof ik. Hoewel ik wel op de 14-daagse weersverwachting zag dat er over een week een stuk minder weer wordt verwacht...iedere dag zo'n beetje regen...Bah!

Wij gaan pas in augustus op vakantie maar koop hiervoor geen zwemluiers meer hoor. Ga ervan uit dat ze dan wel kan aangeven dat ze poep moet doen. Nu geeft ze ook meteen aan dat ze poep gedaan heeft. Vorig jaar heeft ze 1x gepoept in zo'n zwemluier en ik vond het maar een gore bende worden in die zwemluier. Je kunt ook gewoon een schepnetje kopen, als er een drolletje in het zwembad ligt, kun je hem er gewoon weer uitvissen

Jammer van het weer Elza, wordt het van het weekend ook niet beter zoals bij ons? Hier is het wel zonnig nu maar wel heel koud.Van het weekend wel weer zomerse temperaturen.

Lekker op gang komen zo 's morgens als kind nog slaapt.

Tess is ook wel een langslapertje tegenwoordig...in de weekenden is het vaak half 9 voordat ze wakker wordt. Ze ligt er dan wel pas om 9 uur in hoor 's avonds. Doordeweeks om 8 uur en dan moeten we haar vaak wakker maken om 7 uur als het kdv-dagen zijn.

Haha, dat Joy op je teen spuugt...niet herkenbaar dat je dat ooit een keer gedaan hebt?

Hier zat Tess van de week onderop mijn blote rug te kriebelen en zegt ze "tiedeliedielie" Ze bedoeld dan denk ik "kielekielekiele"

Zo, ik ga hier maar 's wat doen....
Jeetje Janets, die Watse houdt jullie wel bezig! wat een boender zeg!!

Elza geweldig dat ze op je buik blaast idd wel een beetje gek van het spugen.

Kos, er is niets mis met het lekker wegshoppen van je chagerijnige bui en wat heerijk dat jullie je vakantie hebben geboekt!

Kaatje hoe is het met Lucas?

Ik heb alles bijgelezen, maar ben het helemaal vergeten... (druk op het werk en in mijn hoofd denk ik)

O Kaatje, jij vroeg volgens mij nog of het sprookjeswonderland ook leuk is voor langer dan een paar uurtjes. Wij zijn er zondag van 10 tot 4 geweest, dus best wel een hele dag eigenlijk.

Maar ik wilde me toch even melden, want ik heb alweer een paar dagen verstek laten gaan.

O ja lieve Frut gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet ervan in pipo dorp.

Mijn schoonmoeder zet Eline regelmatig op het potje (en wij ook steeds meer) maar gister stapte ze van het potje af om in de keuken te gaan zitten plassen....

Die is er dus duidelijk nog niet aan toe hoewel ze wel een paar keer op het potje gepoept heeft. Ach ik doe het rustig aan. Voor haar 4e jaar moet ze zindelijk zijn en dat lukt vast wel.
quote:Julia1979 schreef op 05 mei 2011 @ 11:19:

Mijn schoonmoeder zet Eline regelmatig op het potje (en wij ook steeds meer) maar gister stapte ze van het potje af om in de keuken te gaan zitten plassen....

Die is er dus duidelijk nog niet aan toe hoewel ze wel een paar keer op het potje gepoept heeft. Ach ik doe het rustig aan. Voor haar 4e jaar moet ze zindelijk zijn en dat lukt vast wel.Juul, dat is juist heel erg knap van Eline! Poepen is normaal het laatste wat ze doen. Dat vinden ze vaak eng.
Hi dames...kom ff binnenvallen...moet echt hier meer gaan schrijven.....

Zonder terug te hebben gelezen..is iedereen al aan het potje bezig? Ik heb er nog geen eens eentje????!!!

Kossie bis morgen!!!

Dames gaan we gauw ff met elkaar afspreken?

x
Oh Frutje natuurlijk gefeliciteerd meiske! En Chicaa jij ook natuurlijk, ik hoop dat jullie veel plezier hebben in pipodorp!

Snok, naaaaah hier nog niet hoor, heb toevallig een potje gekocht, zag een roze staan. Daar zet ze dus heel lief haar pop of beer in. That's it. Hoeft van mij ook nog niet.

Huh hebben Snok en Kos een mini meet? ;)

Sanne, hier ook die tiedeletiedele en dan lekker met die scherpe nageltjes kriebelen, ook zo leuk als ze je shirt omhoog trekken als je net ontspannen zit hmpfffff.... moet toch echt meer fietsen en oefeningen doen! ;)

Ze heeft een zinnetje geleerd: 'mama mooi' wahahaha... omdat ik dat een paar keer heb gevraagd als ik me had aangekleed en ze me aanstaarde denk ik. Gelukkig verstaan ze het niet anders zullen ze wel denken....

Toen ik haar bed haalde vanmorgen wees ze naar een grote spuugplek. Huh.... ze had dus overgegeven en ik heb geen idee wanneer! Erg.... het voelde nog wel nattig dus het zal niet vannacht zijn geweest? Nou ja, ze is nu wel in orde dus ik heb niet het idee dat ze ziek is. Kind lekker in bad, zat helemaal in haar haartjes en bedje verschoont. klaar.

Heb net weer andere schoenen voor haar gekocht, deze passen wel... ze was er bij. En voor mezelf 3 paar slippers! hehehe.. lekker hoor. Oh en een avondtasje bij een paar schoenen..

een van de 3 paar:

http://www.johnlewis.com/204075/Style.aspx

Deze heb ik, en nu dus ook avondtasje in de juiste keur:

http://www.johnlewis.com/191919/Style.aspx

en voor mijn lieve meisje:

http://www.startriteshoes ... gsearch/result/?q=liliana

En nu aan de slag!
Ja wij hebben mini meet Em komt Binck nog even feliciteren

Elza het shoppen gaat gewoon lekker door zie ik....hier ook aardig aan de shop geweest laatste weken...zo fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven