Meisjes interesse in geslachtsdeel vader

19-02-2019 19:18 53 berichten
In welke mate is de interesse in het geslachtsdeel van vader 'normaal' voor een dochter? Ik word geconfronteerd met meisjes (jonger dan 10 jaar) die erg veel interesse hebben in papa's geslachtsdeel. Ze willen hem erg graag naakt zien en bij het stoeien grijpen ze hem tussen de benen. Er worden ook vaak opmerkingen gemaakt over piemels en in het bijzonder over papa's geslacht.

Ik begrijp dat een kind interesse en nieuwsgierigheid krijgt naar geslachtsdelen en seksualiteit, maar waar trek je een grens?

Graag hoor ik hoe anderen hiermee omgaan.
Frizz schreef:
19-02-2019 22:36
Dit dus. Kom op pa! Hij dient ook echt het goede voorbeeld te geven aan dochters op hoe serieus je dient om te gaan met grenzen en jouw/andermans lijf!
+1
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn zoons nog klein waren, vroegen ze ook " mama laat eens zien waar jij mee moet plassen", toen waren ze jaar of 4-5
Fase ging vanzelf weer over .
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
19-02-2019 22:36
Dit dus. Kom op pa! Hij dient ook echt het goede voorbeeld te geven aan dochters op hoe serieus je dient om te gaan met grenzen en jouw/andermans lijf!
Dit inderdaad. Ik zou dit eens met ze bespreken als het niet net gebeurd is. Dat dit echt grensoverschrijdend is en dat ze ook nooit hoeven te accepteren dat iemand dit bij hun zou doen! Meteen afspreken dat dit niet meer gebeurd en anders is het stoeien de komende tijd helemaal van de baan (of zoiets).

Ik vind dit wel aan de echte ouders natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven