menstruatie na zwangerschap blijft uit
maandag 16 maart 2009 om 09:42
Ik ben 7,5 maand geleden bevallen van een dochter. 5 maanden lang heb ik volledige borstvoeding gegeven, 1 maand nog 2 keer per dag. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Een keer dacht ik dat ik het werd, was 1 dag een beetje, maar toen hield het weer op. Voor mijn zwangerschap was ik heel regelmatig. Is dit nou normaal? Hebben meer vrouwen hier 'last' van? Ik zit te twijfelen of ik hier nu al mee naar de dokter moet gaan of nog even moet wachten.
maandag 16 maart 2009 om 10:11
quote:Eowynn_ schreef op 16 maart 2009 @ 09:47:
Je weet zeker dat je niet zwanger bent?
Ik vind dat wel lang duren hoor, 2,5 maand nadat je gestopt bent met BV geven. Maar of het abnormaal is durf ik niet te zeggen.
Vindt je? Bij mij duurde het ook zo'n 3 maanden. Ook bij vriendinnen hoor ik dat vaker.
Ik had na het stoppen met bv wel vaak last van menstuatie-achtige krampen.
Op advies van de wijkverpleegkundige zelfs even een uitstrijkje laten maken (ik had het met haar tijdens een bezoek aan het cb erover dat ik zo vaak buikpijn had) en uiteraard is het 5 dagen na het uitstrijkje op gang gekomen. Zul je altijd zien
Ben nu wel gelukkig regelmatiger dan ik ook was voor mijn zwangerschap. Ben ik wel erg blij mee.
Je weet zeker dat je niet zwanger bent?
Ik vind dat wel lang duren hoor, 2,5 maand nadat je gestopt bent met BV geven. Maar of het abnormaal is durf ik niet te zeggen.
Vindt je? Bij mij duurde het ook zo'n 3 maanden. Ook bij vriendinnen hoor ik dat vaker.
Ik had na het stoppen met bv wel vaak last van menstuatie-achtige krampen.
Op advies van de wijkverpleegkundige zelfs even een uitstrijkje laten maken (ik had het met haar tijdens een bezoek aan het cb erover dat ik zo vaak buikpijn had) en uiteraard is het 5 dagen na het uitstrijkje op gang gekomen. Zul je altijd zien
Ben nu wel gelukkig regelmatiger dan ik ook was voor mijn zwangerschap. Ben ik wel erg blij mee.
Ja, dat vind ik echt.

maandag 16 maart 2009 om 11:48
Het is normaal dat het wel even kan duren. Bij mij heeft het na het stoppen met BV nog een half jaar geduurd voordat ik weer eens een menstruatie kreeg.
Mocht je het toch niet vertrouwen dan kan je natuurlijk altijd wat informatie winnen bij je huisarts.
Je zal toch nog wat geduld moeten hebben.....
Mocht je het toch niet vertrouwen dan kan je natuurlijk altijd wat informatie winnen bij je huisarts.
Je zal toch nog wat geduld moeten hebben.....