menstruatie na zwangerschap blijft uit

16-03-2009 09:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 7,5 maand geleden bevallen van een dochter. 5 maanden lang heb ik volledige borstvoeding gegeven, 1 maand nog 2 keer per dag. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Een keer dacht ik dat ik het werd, was 1 dag een beetje, maar toen hield het weer op. Voor mijn zwangerschap was ik heel regelmatig. Is dit nou normaal? Hebben meer vrouwen hier 'last' van? Ik zit te twijfelen of ik hier nu al mee naar de dokter moet gaan of nog even moet wachten.
Is normaal hoor. Kan zelfs nog wel langer duren.
Je weet zeker dat je niet zwanger bent?

Ik vind dat wel lang duren hoor, 2,5 maand nadat je gestopt bent met BV geven. Maar of het abnormaal is durf ik niet te zeggen.
weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben.
Dan kun je rustig even afwachten lijkt me zo. De één doet er langer over dan de ander.
Thanx
quote:Eowynn_ schreef op 16 maart 2009 @ 09:47:

Je weet zeker dat je niet zwanger bent?

Ik vind dat wel lang duren hoor, 2,5 maand nadat je gestopt bent met BV geven. Maar of het abnormaal is durf ik niet te zeggen.

Vindt je? Bij mij duurde het ook zo'n 3 maanden. Ook bij vriendinnen hoor ik dat vaker.

Ik had na het stoppen met bv wel vaak last van menstuatie-achtige krampen.

Op advies van de wijkverpleegkundige zelfs even een uitstrijkje laten maken (ik had het met haar tijdens een bezoek aan het cb erover dat ik zo vaak buikpijn had) en uiteraard is het 5 dagen na het uitstrijkje op gang gekomen. Zul je altijd zien

Ben nu wel gelukkig regelmatiger dan ik ook was voor mijn zwangerschap. Ben ik wel erg blij mee.
Ja, dat vind ik echt.
Ik zat me ook te bedenken dat 2,5 maand misschien helemaal niet zo lang is, dat zeg ik ook in mijn tweede post, dat ze het best nog even kan afwachten. Ik was gewoon zelf bij volledige BV na exact 28 dagen weer ongesteld.
Hoi,

Ben bijna 11 maanden gelden bevallen. Ben ongesteld geweest op 31 december en ben nu pas voor de tweede keer ongesteld.

Heb negen maanden borstvoeding gegeven, waarvan de laatste maand eigenlijk alleen nog 's morgens.

Geduld....

Carrrie.
Het is normaal dat het wel even kan duren. Bij mij heeft het na het stoppen met BV nog een half jaar geduurd voordat ik weer eens een menstruatie kreeg.

Mocht je het toch niet vertrouwen dan kan je natuurlijk altijd wat informatie winnen bij je huisarts.

Je zal toch nog wat geduld moeten hebben.....
Ik vind het verder ook helemaal niet erg. Kon er alleen weinig informatie over vinden. Ik wacht gewoon rustig af. Bedankt voor de reacties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven